Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2017, 10:57
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Heyy hallo mede forum gebruikers...

Ik ben een jongen 18 jaar en zit met iets en weet niet wat ik moet doen..
zouden jullie mij daarmee kunnen helpen?

Ik praat al ongeveer een jaar met een meisje ik ken haar sinds nieuwjaarsdag vorig jaar. Ik vind haar leuk en we hebben op die avond ook gezoend. In dat zelfde jaar heb ik haar met Valentijnsdag een kaart gestuurd, maar nooit een reactie op gehad dus altijd maar gedacht vrienden te zijn.

tot voor kort terug hebben we elkaar weer gezoend. Heeft ze dan oprecht gevoelens voor me of vind ze het gewoon lekker om te zoenen ofzo.... nu praten we weer meer met elkaar als eerder. Nu heb ik haar vriendin een beetje geïnformeerd over wat ik gedaan heb. Zegt ze tegen mij dat ze tot over haar oren verliefd is, maar is dit gewoon om te dollen of is dit echt? als ik met mijn laat ik het crush noemen praat laat ze niet iets merken of ze me leuk vind of niet

wat moet ik nu doen aan mijn crush direct vragen of ze ook gevoelens heeft o.i.d. is mij veel te snel en te lomp kan iemand mij helpen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2017, 11:51
Verwijderd
Ik zou het vragen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 12:02
Verwijderd
Spreek eerst eens af om samen wat leuks te doen. Wat te gaan drinken of zo. Als dat gezellig is, kun je laten vallen dat je haar erg leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 12:24
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Spreek eerst eens af om samen wat leuks te doen. Wat te gaan drinken of zo. Als dat gezellig is, kun je laten vallen dat je haar erg leuk vindt.
Ik heb haar al gevraagd om met me naar de bios te gaan alleen hebben we beide een heel druk weekschema het leek haar overigens wel leuk om te doen. Maar hoe bedoel je laten vallen dat je haar leuk vind. Kun jij hier uit opmaken dat ze me niet leuk vind
Met citaat reageren
Oud 07-03-2017, 12:25
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Ik zou het vragen
zoals ik al zeg ik vind het een beetje zoals de basisschool zo van wil je verkering of iets in die richting kan het niet op een andere manier dat het ineens gebeurt ofzo ..?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2017, 06:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg dat je al in gesprek bent, geef toe dat jij (tijd doorbrengen met) haar heel leuk vindt en vraag hoe zij er in staat. Dan komt het allemaal niet zo uit het niets
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Liefde & Relatie Friendzone of toch niet?
WeAreOne
3 13-04-2013 17:36
Psychologie Asperger [autisme] of niet?
PapaRoach<3
48 03-02-2009 15:23
Verhalen & Gedichten Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid
Raakvlak
11 20-01-2005 18:28
De Kantine Arrogant. of toch niet???
linkingirl
25 22-04-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.