Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2017, 22:48
Verwijderd
Ik heb laatst een ander topic op dit forum geplaatst met de titel: verliefd op 3 jaar oudere neef? Ik zal het even in het kort uitleggen: sinds juni 2016 heb ik 'speciale' gevoelens voor hem, app heel vaak met hem en wil overal zijn waar hij is, laatst hebben we gelogeerd bij onze oma en we hebben afgesproken weer te gaan logeren binnenkort (maar dan meer dagen, net dat idee kwam hij overigens). Nu weet ik alleen niet of hij mij gewoon ziet als een hele leuke en lieve nicht of dat hij misschien ook wel gevoelens voor mij heeft, als je het hele verhaal wilt weten kun je beter eerst dat andere topic lezen.
Omdat ik niet precies weet hoe hij mij 'ziet', wil ik daarachter komen, maar ik wil dat een beetje op een 'onopvallende' manier doen, waardoor ik niet laat merken dat ik hem leuker dan leuk vind (dat zou best awkward zijn namelijk als hij dat niet zo ziet, dan weet ik dat en kan ik mijn gevoelens misschien stopzetten, maar als hij erachter komt en hij mij niet leuk vind is onze hechte band misschien wel kapot ofzo) dus mijn vraag is; weten jullie misschien een soort 'trucje' om er achter te komen of mijn neef mij leuk vind? Of wat hij vind van nichten en neven die verliefd zijn op elkaar (daar kan ik dan ook een dergelijk antwoord uithalen hoop ik). Ik wil het dus met een voorbeeld ofzo iets vragen; niet zo direct.. ik hoop dat jullie goede ideeën en/of tips hebben!! HOPELIJK ALVAST BEDANKT

Laatst gewijzigd op 08-03-2017 om 16:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2017, 15:30
xXFallenAngelXx
xXFallenAngelXx is offline
Je kan sowieso niet verliefd op je neef worden dat kan niet want als jullie er toch achterkomen dat er iets tussen jullie is willen jullie later ook kinderen en trouwen etc. En je weet de gevolgen als je kinderen krijgt met een familie lid en zometeen vertel je het toch tegen je neef dat je verliefd ben op je neef en dan weet hij dat en dan weet hij niet goed meer hoe hij op jouw moet reageren mijn tips is ga gwn met een andere jongen hoe moeilijk het ook is x
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 09:38
Verhalen & Gedichten Ik had gelijk
Tovenaar
13 05-09-2005 16:43
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 20:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.