Oud 14-03-2017, 21:22
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Oke laatst zag ik een leuk meisje op insta en de dag erna kwam ik haar tegen in het echt want we zaten in hetzelfde groepje voor een workshop voor school nou is het probleem dat ze in een ander schoolgebouw zit en ik haar nooit zie en sinds die workshop want het was samen best gezellig en ze lachte zo leuk naar me nu voel ik iets voor haar wat ik nog nooit zo sterk bij iemand heb gehad kunnen mensen mij nu helpen Hoe ik verder moet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2017, 22:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je zoveel voor haar voelt noem je het toch geen "fixen"?

(Of ben ik nu heel ouderwets )
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 22:21
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Ja zo hen ik dat aangeleerd gekregen door iedereen om mij heen. Hoe noem jij het dan?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 22:40
Scholier15
Scholier15 is offline
Je zag haar op instagram? Begin daar dan eens een gesprek, over bijvoorbeeld die workshop en dat jij het heel gezellig vond. Als zij het ook gezellig vond, kan je voorstellen om een keer samen wat te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja zo hen ik dat aangeleerd gekregen door iedereen om mij heen. Hoe noem jij het dan?
Fixen klinkt alsof je even snel een meisje wil versieren (of een keer met haar wil zoenen tijdens het uitgaan). Het klinkt vooral als snel en oppervlakkig. Niet alsof je graag een relatie met haar zou willen of haar echt wil leren kennen.

Als je dat wil is dat eigenlijk ook gewoon prima, maar wees wel duidelijk naar jezelf en naar haar toe wat je intenties zijn mocht het zover komen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 23:04
hondenfreak
Avatar van hondenfreak
hondenfreak is offline
Citaat:
Fixen klinkt alsof je even snel een meisje wil versieren (of een keer met haar wil zoenen tijdens het uitgaan). Het klinkt vooral als snel en oppervlakkig. Niet alsof je graag een relatie met haar zou willen of haar echt wil leren kennen.

Als je dat wil is dat eigenlijk ook gewoon prima, maar wees wel duidelijk naar jezelf en naar haar toe wat je intenties zijn mocht het zover komen.
Dit noemen wij ook meestal fixen Eline
Met citaat reageren
Oud 14-03-2017, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Dit noemen wij ook meestal fixen Eline
Haha

bij ons op school zeggen ze hosselen

is volgends mij straattaal
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 08:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het persoonlijk niet heel respectvol klinken. Maargoed, daar gaat het topic eigenlijk niet over!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 09:46
Verwijderd
Citaat:
en ze lachte zo leuk naar me nu voel ik iets voor haar wat ik nog nooit zo sterk bij iemand heb gehad
Ja, helemaal niet respectvol inderdaad vind het juist schattig hoe hij vertelt.

TS, heb je haar nummer? App je met haar?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 10:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, helemaal niet respectvol inderdaad vind het juist schattig hoe hij vertelt.

TS, heb je haar nummer? App je met haar?
Ik vond het ook schattig, maar daardoor juist niet zo matchen met het woord "fixen"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-03-2017, 16:01
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Nee ik heb dr nummer niet
Met citaat reageren
Oud 16-03-2017, 09:03
Verwijderd
Weet je hoe laat ze pauze heeft (tegelijk met jullie)? Ga dan naar dat andere schoolgebouw, wacht haar op en spreek haar aan. Gewoon een gezellig praatje maken. Als dat goed gaat, vraag dan haar nummer. En dan kun je beginnen met appen en als dat goed gaat vraag je of ze een keer wat leuks wil gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Beste vriendin vindt mijn 'vriendje' leuk
Amy_jx
6 18-03-2017 20:08
Liefde & Relatie Ongeluk vragen of niet...?
DJTjerk17
5 14-03-2017 14:44
Liefde & Relatie Vraagje!
brandley16
4 03-09-2016 22:47
Liefde & Relatie Hoe moet ik een meisje fixen?
13122001
10 12-02-2016 14:03
Liefde & Relatie Gespreksonderwerpen die meisjes leuk/interessant vinden?
TimV
53 07-12-2011 17:49
Muziek Tekstenbattle #2 vervolg
AngelLena
282 06-03-2004 16:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.