Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2017, 22:07
johansnip
johansnip is offline
hallo,

Ik heb een klein probleempje.
hoe kan ik het beste een meisje benaderen met het uitgaan bijvoorbeeld? Ik vind dit zelf soms nogal lastig omdat ik echt geen idee zou hebben waar ik over moet praten en hoe ik het gesprek interessant kan houden.

Een ander probleem is dat als ik een tijdje met een meisje praat (op whatsapp bijvoorbeeld) en we elkaar een beetje leuk vinden, het mis gaat. als we bijvoorbeeld een paar keer wat hebben gedaan heb ik vaker te horen gekregen dat het gevoel weg is en ze liever vrienden wilt blijven. Dit gebeurt vaak niet omdat ik het persoonlijk in het begin lastig vind om vrienden te zijn met een meisje waar ik (lichte) gevoelens voor heb/had.

Heeft er iemand tips om haar geïnteresseerd te houden en buiten de friendzone te blijven?

alvast erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2017, 22:17
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ooh, lastig. Ik zou gewoon haar specialer behandelen dan je vrienden zodat ze het gevoel heeft dat jij haar ook speciaal vind en dan is het♥️
Met citaat reageren
Oud 28-03-2017, 22:00
ThijsieWijsie
ThijsieWijsie is offline
Hey Johan,

Ik ben lang geen pro maar ben zelf wel ervaren met uitgaan.
Het beste is gewoon een praatje te starten. als je het zelf eng vind om iemand te benaderen neem dan een vriend mee.
Een andere single vriend mee nemen is zeker aan te raden want meiden staan vaak in grotere groepen.
Voor de rest hoef je niet veel anders dan je zelf te zijn probeer gewoon interessant te zijn en beetje complimentjes te geven. het meisje waar je voor wilt gaan wil je natuurlijk speciaal laten voelen. Ook kan je het tijdens het dansen gaan benaderen wat in mijn mening makkelijker is. Tijdens het dansen meot je gewoon oogcontact zoeken en als ze vaak naar je kijkt meot je meer met haar gaan dansen. Raak haar soms aan op haar schouder of praat ff met haar voordat je haar echt vastpakt zo maar zeggen.

Over het appen nadat je iemand ontmoet heb. Probeer zo snel mogelijk af te spreken ook al ben je zenuwachtig.
En zorg dat je interessant blijft voor de meiden. Niet dat je de hele tijd over je John Deere gaat praten ofzo. je moet echt wel duidelijk laten merken dat je wat wilt. en dat kan door simpel gewoon complimentjes te geven, dichtbij te blijven, Soms een beetje aanraken. Je moet jezelf vooral interessant houden en je komt er denk snel achter dat als je de hele tijd de zelfde trucjes doet dat dat niet helpt. wissel een beetje af. en let op je complimenten meiden vinden het niet echt leuk als je ze de hele tijd een lekker ding noemt. je kan haar beter zeggen dat ze mooie ogen heeft. of dat ze er prachtig uitziet. Wissel een beetje af Google desnoods leuke gesprek onderwerpen voor eimand die je leukt vind.

Ik hoop dat dit je beetje geholpen hebt en als je vragen hebt beantwoord ik ze graag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe beter kennismaken met meisje?
Schaapeneenkoe
1 20-06-2015 23:05
Studeren Hulp met studiekeuze!?
Karim18
8 20-02-2012 09:04
Liefde & Relatie Durf geen volgende stap te zetten met meisje dat ik leuk vind
y-man
33 08-02-2011 11:42
Liefde & Relatie Problemen met meisje (hulp via PM of e-mail?)
anoniempjee11
10 26-08-2010 10:11
Liefde & Relatie Dringend hulp nodig..!!
Raw
12 16-02-2007 13:22
ARTistiek Wat hulp met portret foto's :)
Doodle!
7 09-11-2006 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.