Oud 27-04-2004, 06:55
Verwijderd
We gaan gewoon verder...

Nog even de topposts van het vorige topic:

edit by Tofke_H
*knip*
Het gaat hem niet over het aantal post dat je doet in een topic, maar over de nuttige bijdrage die je doet.

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 13:04.
Advertentie
Oud 27-04-2004, 08:38
Verwijderd
Dit is deel vier potverdorie
vorige was eigenlijk deel 3

nieuws:
FC Basel wil Redan en Engelaar hebben;

Citaat:
FC Basel heeft op zijn officiële website maandagavond bevestigd dat NAC Breda-middenvelder Orlando Engelaar in de belangstelling staat. De Zwitsers wordt dit jaar hoogstwaarschijnlijk kampioen en heeft in Nederland naast Engelaar ook op de tribune gezeten voor Roda JC's Iwan Redan.

Engelaar, die al door verscheidene clubs bekeken is, speelt nu alweer voor het vierde jaar bij NAC en lijkt zijn draai gevonden te hebben. Vorig jaar werd hij topscorer van NAC en ook dit seizoen staat de 24-jarige aanvaller met negen doelpunten bovenaan de clubtopscorerslijst.

Redan speelde tot de winterstop bij RKC Waalwijk, waar hij regelmatig vooral als invaller zijn doelpunten mee. Na de winterstop werd hij verhuurd aan Roda JC. Ook in Limburg weet Redan wat scoren is, en daarom kan hij op een basisplaats kan rekenen bij de ploeg van trainer Wiljan Vloet.
het zijn inderdaad leuke spelers, maar dan kan je net zo goed bij NAC en Roda blijven lijkt me. Met Basel kan je wel kampioen worden, maar Europees houdt het al snel op volgens mij.
Oud 27-04-2004, 10:41
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-04-2004 @ 08:38 :




het zijn inderdaad leuke spelers, maar dan kan je net zo goed bij NAC en Roda blijven lijkt me. Met Basel kan je wel kampioen worden, maar Europees houdt het al snel op volgens mij.
Vorig jaar 2de ronde CL dat ga je met Nac en RKC niet halen denk ik.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 27-04-2004, 11:42
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 27-04-2004 @ 10:41 :
Vorig jaar 2de ronde CL dat ga je met Nac en RKC niet halen denk ik.
dat was een uitschieter, het was zelfs de eerste keer dat ze CL speelden.
Oud 27-04-2004, 12:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
United schijnt, behalve erg serieus bezig te zijn met het aantrekken van Van der Sar en Van der Vaart, nu ook te proberen het centrum van de verdediging te versterken met Barça's Puyol.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 27-04-2004, 13:47
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Ajax heeft zich gemengd in de strijd om Yildiray Bastürk. De afgelopen twee duels van Bayer Leverkusen, de huidige club van Bastürk, zaten Ajax-coach Ronald Koeman en scout Ton Pronk op de tribune voor Bastürk.

Het contract van de 31-voudig Turks international loopt na dit seizoen af. Bastürk heeft aangegeven een nieuwe aanbieding niet te accepteren en is zodoende op zoek naar een nieuwe werkgever. Als eis stelt de 25-jarige Bastürk dat zijn nieuwe club Champions League voetbal gaat spelen.

Naast Ajax lijkt Werder Bremen nog steeds een belangrijke gegadigde om Bastürk over te nemen. Begin april leek die overgang aanstaande maar Bastürk heeft nog steeds geen handtekening gezet.



Willem II wil het komende seizoen Martijn Reuser en Maarten Stekelenburg aan de selectie toevoegen. De Tilburgse club verliest aan het eind van het seizoen tien spelers en is druk bezig met het zoeken van geschikte vervangers.

Opmerkelijk is dat Willem II vooral uitziet naar Nederlandse spelers in buitenlandse dienst. Zo werden eerder Michel Kreek en Kevin Bobson al gecontracteerd.

Reuser heeft nog een contract tot medio 2005 bij Ipswich Town, maar heeft te kennen gegeven daar te willen vertrekken. Willem II is echter nog niet in onderhandeling met de linksbenige ex-international.

Door het vertrek van Geert de Vlieger zijn de Tilburgers ook op zoek naar een nieuwe doelman. Maarten Stekelenburg is bij Ajax tweede keeper achter Lobont en is daarom een geschikte kandidaat. Willem II hoopt hem voor een seizoen te kunnen huren.
__________________
PRIMA!
Oud 27-04-2004, 15:36
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Geert de Vlieger staat in de belangstelling van Werder Bremen, zo meldt het Brabants Dagblad. Vorig jaar had de Duitse club ook al interesse in de Belgische doelman, die aan het einde van dit seizoen transfervrij vertrekt bij Willem II.

De Duitse media melden dan Werder zich wederom heeft gemeld bij de 34-jarige international. Zaakwaarnemer Liechenstein wilde het bericht nog niet bevestigen. "Ik reageer niet op namen. Over een week of twee zal duidelijk zijn waar De Vlieger volgend seizoen speelt. Hij heeft zijn keus al bepaald.“

Bronnerdebron

Waar is dat nou weer voor nodig???
Oud 27-04-2004, 16:37
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 27-04-2004 @ 15:36 :

Waar is dat nou weer voor nodig???
Willem 2 aast dan ook op reservedoelman van KRC Genk, Davy Schollen... Opkomend talent dat eigenlijk onvoldoende kansen krijgt bij Genk, dus te vroeg naar een "top" club is verhuisd.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 27-04-2004, 20:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
als psv een keeper zoekt, moeten ze Gentenaar nemen, dat niemand dat ziet, die gozer komt bij een topclub nog beter uit zijn verf !!!!!
Is wel zo, maar volgend jaar is NEC weer een van de topclubs. Er komt (let op mijn woorden, zo rond de 15e pagina van dit topic) nog een topper voor de centrale verdediging, nog iemand voor de rechtsback positie, nog iemand voor het aanvallend middenveld en een spits. Allemaal jonge toppers. Dat gaat zich volgend jaar uiten, let maar op.

Ik schat voor volgend jaar weer een klimmertje richting 6e plaats...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-04-2004, 20:57
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-04-2004 @ 20:27 :

Ik schat voor volgend jaar weer een klimmertje richting 6e plaats...
voor psv is dat geen klimmertje maar een daler...
als dat zo bij psv is ben ik blij jongen...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 27-04-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-04-2004 @ 20:27 :
Is wel zo, maar volgend jaar is NEC weer een van de topclubs. Er komt (let op mijn woorden, zo rond de 15e pagina van dit topic) nog een topper voor de centrale verdediging, nog iemand voor de rechtsback positie, nog iemand voor het aanvallend middenveld en een spits. Allemaal jonge toppers. Dat gaat zich volgend jaar uiten, let maar op.

Ik schat voor volgend jaar weer een klimmertje richting 6e plaats...
er kunnen geen 15 pagina's in een topic (tenzij je 25 posts per pagina hebt)

maar ik denk dat NEC volgend jaar inderdaad leuk mee kan doen. Ze hebben gewoon een leuk elftal, ik denk dat Niedzielan ook een flink aantal goals erin zal schieten.
Oud 27-04-2004, 21:53
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-04-2004 @ 21:47 :


ik denk dat Niedzielan ook een flink aantal goals erin zal schieten.
niedzilan is gewoon te goed voor NEC, dat zie je elke wedstrijd weer. als hij beter spelers om zich heen had scoorde hij veel meer. nu zie je dat hij steeds een stap verder is als de rest waardoor er steeds miscomunicaties ontstaan.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 27-04-2004, 22:23
Verwijderd
hoe zit het nou met van persie (of mag dit soort uitspraken hier niet )
Oud 27-04-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
tinus11 schreef op 27-04-2004 @ 21:53 :
niedzilan is gewoon te goed voor NEC, dat zie je elke wedstrijd weer. als hij beter spelers om zich heen had scoorde hij veel meer. nu zie je dat hij steeds een stap verder is als de rest waardoor er steeds miscomunicaties ontstaan.
Een topper kan zich overal bewijzen.
Oud 27-04-2004, 22:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 27-04-2004 @ 15:36 :
Geert de Vlieger staat in de belangstelling van Werder Bremen, zo meldt het Brabants Dagblad. Vorig jaar had de Duitse club ook al interesse in de Belgische doelman, die aan het einde van dit seizoen transfervrij vertrekt bij Willem II.
Ik d8 al toen ik dat artikel las over Stekelenburg, dat De Vlieger dan dus weg zou gaan en toen realiseerde ik me of hij misschien niet een goede doelman zou zijn voor PSV? 1e Belgische doelman, ook in belangstelling van Werder, dus PSV zou hij toch wel aankunnen, toch? Maja vooralsnog als ik de berichten moet geloven lijkt Zoetebier op dit moment de nummer 1. Ook niet slecht natuurlijk.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-04-2004, 23:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 27-04-2004 @ 21:53 :
niedzilan is gewoon te goed voor NEC, dat zie je elke wedstrijd weer. als hij beter spelers om zich heen had scoorde hij veel meer. nu zie je dat hij steeds een stap verder is als de rest waardoor er steeds miscomunicaties ontstaan.
Zo goed is die Pool nou ook weer niet hoor geloof ik...
En die miscommunicaties komen waarschijnlijk gewoon doordat hij de taal niet spreekt.
__________________
Zuur...
Oud 28-04-2004, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-04-2004 @ 23:27 :
Zo goed is die Pool nou ook weer niet hoor geloof ik...
En die miscommunicaties komen waarschijnlijk gewoon doordat hij de taal niet spreekt.
Hij is wel goed, want de eerste wedstrijd die hij voor NEC speelde werd om die reden nlive op tv in Polen uitgezonden.
Oud 28-04-2004, 10:52
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-04-2004 @ 20:27 :
Is wel zo, maar volgend jaar is NEC weer een van de topclubs. Er komt (let op mijn woorden, zo rond de 15e pagina van dit topic) nog een topper voor de centrale verdediging, nog iemand voor de rechtsback positie, nog iemand voor het aanvallend middenveld en een spits. Allemaal jonge toppers. Dat gaat zich volgend jaar uiten, let maar op.

Ik schat voor volgend jaar weer een klimmertje richting 6e plaats...
Dus NEC wordt een soort nieuw AZ? Dat betekend dat we over tien jaar NEC weer terug zien op de europese velden.
__________________
beez
Ads door Google
Oud 28-04-2004, 10:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Robin van Persie voor 4jaar naar Arsenal.

Bron NOS TT 663
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-04-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-04-2004 @ 10:56 :
Robin van Persie voor 4jaar naar Arsenal.

Bron NOS TT 663
idd, het is helemaal zeker

Van Persie naar Arsenal

Uitgegeven: 28 april 2004 11:13
Laatst gewijzigd: 28 april 2004 11:15

ROTTERDAM - Robin van Persie voetbalt vanaf volgend seizoen voor Arsenal. De jonge Feyenoorder is deze week een vierjarig contract overeengekomen met de landskampioen van Engeland. Technisch directeur Mark Wotte van Feyenoord bevestigde woensdag de overgang.

Feyenoord en Arsenal zijn het in grote lijnen eens over de transfersom. Wotte verwacht dat woensdag de details in het akkoord van de clubs worden afgehandeld. Feyenoord geeft de transfersom niet prijs, maar volgens de BBC ontvangen de Rotterdammers 2,3 miljoen pond (3,5 miljoen euro).

Vorige week leek de 20-jarige Van Persie, die dit seizoen voornamelijk als wisselspeler fungeerde, nog met PSV in zee te gaan. De Eindhovenaren wilden de aanvaller graag inlijven en de eerste gesprekken verliepen voorspoedig. Van Persies zaakwaarnemers bliezen in het weekeinde de transfer alsnog af, per sms. PSV reageerde verbaasd en verbolgen.

Arsenal toonde begin dit jaar al interesse voor Van Persie, die toen al weken draalde met bijtekenen bij Feyenoord. De Londense club schrok toen terug van de hoge afkoopsom, naar verluidt 8 miljoen euro, die Feyenoord vroeg. De belangstelling keerde deze maand terug toen bleek dat de prijs was gezakt.

Vader Bob van Persie liet in het weekblad Voetbal International van woensdag weten dat zijn zoon de juiste keuze heeft gemaakt. "Daar heb ik geen enkele twijfel over. Robin speelt volgend seizoen voor de ploeg van zijn dromen, wat wil je nog meer?"



hopen dat ie daar aan de bak komt.
Oud 28-04-2004, 13:04
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:



hopen dat ie daar aan de bak komt.
Tsja..wisselspeler bij Feyenoord maakt je nog geen vaste kracht bij Arsenal
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 28-04-2004, 13:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-04-2004 @ 20:27 :
Is wel zo, maar volgend jaar is NEC weer een van de topclubs. Er komt (let op mijn woorden, zo rond de 15e pagina van dit topic) nog een topper voor de centrale verdediging, nog iemand voor de rechtsback positie, nog iemand voor het aanvallend middenveld en een spits. Allemaal jonge toppers. Dat gaat zich volgend jaar uiten, let maar op.

Ik schat voor volgend jaar weer een klimmertje richting 6e plaats...
vergeet het maar, het is dat er een of andere trouwe fan is die allemaal spelers haalt maar als die er geen zin meer in heeft, NEC doet het volgend jaar niet goed, alle nieuwe aankopen vertrekken en NEC vangt er geen cent voor. Belangrijk seizoen volgend jaar voor ze maar ik vrees het ergste. Helemaal als Gentenaar en Neeskens vertrekken...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-04-2004, 14:06
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Real madrid bezig met van Nistelrooy. Beckham en Ronaldo naar Chelsea om geld vrij te maken voor Ruud:

__________________
No intensity, no victory
Oud 28-04-2004, 15:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
2004-04-28
Raymond Fafiani naar FC Twente

Raymond Fafiani speelt met ingang van komend seizoen voor FC Twente. Fafiani (20) speelt nu nog voor Vitesse. Eerder speelde hij voor de amateurclubs TOB en DWV in zijn geboorteplaats Amsterdam. Raymond Fafiani tekende in Enschede een contract voor drie seizoenen.

De jonge speler is er blij mee. “FC Twente gaf me gelijk een goed gevoel. Ik heb een aantal gesprekken gehad met technisch directeur Johan Plageman en de nieuwe trainer Rini Coolen en deze mensen kwamen erg goed op mij over. FC Twente is een mooie club met een fanatiek publiek. En misschien spelen we volgend jaar wel Europees voetbal als FC Twente de Amstel Cup wint. Dat zou helemaal mooi zijn !”.

Technisch directeur Johan Plageman is tevreden met de nieuwe aanwinst. “Raymond is een zeer talentvolle speler die op meerdere posities inzetbaar is. Hij kan spelen als linksbuiten, maar ook op de nummer 10 positie en als linkermiddenvelder.”


Bron


__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-04-2004, 15:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-04-2004 @ 13:29 :
vergeet het maar, het is dat er een of andere trouwe fan is die allemaal spelers haalt maar als die er geen zin meer in heeft, NEC doet het volgend jaar niet goed, alle nieuwe aankopen vertrekken en NEC vangt er geen cent voor. Belangrijk seizoen volgend jaar voor ze maar ik vrees het ergste. Helemaal als Gentenaar en Neeskens vertrekken...
Neeskens en Gentenaar vertrekken niet. Neeskens heeft bijgetekend en alle serieuze belangstelling voor Gentenaar is weg.

Daarnaast is er voor volgend jaar al een lading spelers veilig gesteld en besef wel dat Niedzielan en Barreto na dit seizoen nog 2 seizoenen hebben lopen!

Er zijn geen "aankopen" die vertrekken, want ten eerste, NEC koopt geen spelers en daarnaast zou een aankoop nooit vertrekken zonder dat NEC er wat voor vangt. Tenzij het om een speler gaat die NEC transfervrij heeft overgenomen.

Boekhoorn betaalt voor volgend seizoen ook nog 2 of 3 jongens en dan kunnen we er tegenaan. Let maar op!

Nu alleen nog een echte trainer...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 28-04-2004, 15:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T-ijsje? schreef op 28-04-2004 @ 10:52 :
Dus NEC wordt een soort nieuw AZ? Dat betekend dat we over tien jaar NEC weer terug zien op de europese velden.
Ze pakken het slim aan, dan ons weer stabiel in de middenmoot planten, rond de 8e plek en het gaat weer de goede kant op.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-04-2004, 15:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 27-04-2004 @ 20:57 :
voor psv is dat geen klimmertje maar een daler...
als dat zo bij psv is ben ik blij jongen...
Heb je gelezen wat ik zei?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-04-2004, 15:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik meende dat die man volledig eigenaar was van die spelers en NEC er bij een verkoop van een van hen daardoor niets voor vangt. Ik hoop voor ze dat ze het team kunnen behouden, een aantal spelers hebben de potentie om echt door te breken (Demouge, Zonneveld, Baretto, Niedzielan). Maar ik heb nog steeds het gevoel dat het alle kanten kan volgend jaar met NEC
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 28-04-2004, 16:14
Verwijderd
RKC legt talenten Peters en Maamar vast

28/4/2004 14:16

Tim Peters en Mourad Maamar hebben een contract getekend dat ze voor twee jaar verbindt aan RKC Waalwijk.
De twee negentienjarige talenten begonnen dit seizoen in de A1 van de Brabantse club. Peters is in zijn eerste jaar bij RKC met 25 treffers topscorer van het hoogste jeugdelftal. Maamar, die vier jaar in de jeugd van RKC zit, maakte halverwege het seizoen de overstap naar het belofte-elftal.

VI
Oud 28-04-2004, 16:25
Verwijderd
Fafiani van Vitesse naar Twente.
Vervelend voor Vitesse, ik vond het daar toch een leuke speler.
Oud 28-04-2004, 16:37
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Jong Ajax - Jong Feyenoord
Het optreden van Van Persie tijdens de wedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord, waar de Rotterdamse spelers werden belaagd door Amsterdamse raddraaiers, gaf de doorslag voor Arsenal. Van Persie werd tijdens de wedstrijd uitgescholden, met bier overgoten en liep klappen op. De Engelse club was zeer onder de indruk van de manier waarop de speler omging met de situatie.

Ware die klappe toch nog ergens goed voor .. maar ik blijf het afkeuren wat er gebeurt
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 28-04-2004, 17:14
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
De huidige Chelsea-trainer Claudio Ranieri heeft tegenover de Italiaanse krant Tuttosport toegegeven dat zijn club geïnteresseerd is in Ronaldo en David Beckham.

De puissant rijke Chelsea-voorzitter Roman Abramovich is volgens Ranieri de enige in de wereld die dit duo over zou kunnen nemen.

Ronaldo zelf gaf afgelopen week aan dat de kans bestaat dat hij ooit nog eens in het Premiership zal voetballen, maar dat hij voorlopig niet bij Real Madrid weg zal gaan.


Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez zegt in de Spaanse krant Marca dat Ruud van Nistelrooij de club toestemming heeft gegeven te onderhandelen met Manchester United.

De voorzitter zou na een paar gesprekken zelf al rond zijn met de Nederlandse superspits. Een paar weken geleden meldde Van Nistelrooij nog bij Manchester United te willen blijven.

Ook Barcelona hoopt nog op de komst van Van Nistelrooij. De club zegt het onlangs tot 2008 verlengde contract van de spits af te kunnen kopen.


Vitesse middenvelder Raymond Fafiani (20) komt vanaf komend seizoen uit voor FC Twente. Zijn contract met Vitesse loopt af.

Fafiani tekent nu een contract voor drie jaar bij de Enschedese club. De linkermiddenvelder, die ook aanvallend uit de voeten kan, maakte dit seizoen zijn debuut in de eredivisie. Hij speelde reeds 11 duels. Vitesse wilde hem wel behouden, maar kon hem slechts een verminderd contract aanbieden. Daarop koos de speler voor een overgang naar Twente.
"FC Twente gaf me gelijk een goed gevoel. Ik heb een aantal gesprekken gehad met technisch directeur Johan Plageman en de nieuwe trainer Rini Coolen en deze mensen kwamen erg goed op mij over. FC Twente is een mooie club met een fanatiek publiek", aldus Fafiani.


*geen transfer*

Wel iets anders wat me opviel...

FIFA-voorzitter Joseph Blatter heeft gisteren een voorstel gedaan om het voetbal te verbeteren: het gelijkspel moet worden afgeschaft.

Blatter heeft dit via het Duitse persbureau SID laten weten. 'Elke wedstrijd moet een winnaar hebben. We moeten niet naar huis gaan als het duel in een gelijkspel geëindigd. Als je kaart of een ander familiespel speelt, dan is er altijd een winnaar en een verliezer. We moeten in het voetbal ook het lef hebben om in elke wedstrijd een beslissing te forceren.'

De oplossing is volgens Blatter om bij een gelijkspel na de negentig minuten een winnaar te krijgen door het nemen van strafschoppen. Bij winst van de strafschoppen-serie krijgt de club twee punten. Een extra punt voor het winnen van het penalty schieten en het punt van het gelijke spel. De verliezer behoudt het ene punt van het gelijkspel.

Ik ben er niet echt voorstander van
__________________
PRIMA!
Oud 28-04-2004, 18:20
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-04-2004 @ 15:52 :
Heb je gelezen wat ik zei?
ja, en bedankt voor het happen...

maar leuk dat er berichten 3 keer op een andere plaats staan (gelijkspel )

ook staat er een berichtje op 'de bron' dat er al een opvolger is voor reinieri.
zo nu hebben we niks meer aan bovenstaand bericht...
offtopic: waar blijft de lijst met tooppers van het vorige topic??
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 28-04-2004, 19:38
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
ok
dit is een gerucht hé

Volgens de Italiaanse website Sports.it heeft Feyenoord serieuze interesse in Juventus-verdediger Igor Tudor. Ruud Gullit zou de Kroaat bekeken hebben tijdens een wedstrijd. De 26-jarige verdediger vertrekt aan het eind van het seizoen bij Juventus. Hij speelde al 6 jaar bij de zwart-witten. Dit lijkt een aankoop van niveau voor Feyenoord, alleen 1 probleem: Juventus vraagt tot nog toe 8 miljoen voor Tudor.


Tja ik geloof er niet zo, maaaaaaaaaaaaaarrrrrrr mocht het zover komen..hmmhmm
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 28-04-2004, 23:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-04-2004 @ 15:59 :
Ik meende dat die man volledig eigenaar was van die spelers en NEC er bij een verkoop van een van hen daardoor niets voor vangt. Ik hoop voor ze dat ze het team kunnen behouden, een aantal spelers hebben de potentie om echt door te breken (Demouge, Zonneveld, Baretto, Niedzielan). Maar ik heb nog steeds het gevoel dat het alle kanten kan volgend jaar met NEC
Zonneveld gaat naar NAC, remember?

Hij is geen eigenaar, hij is geldschieter die een aanzienlijk percentage ontvangt aan "winst"... Maar wel een geldschieter die verantwoordelijkheid neemt, die heeft hij ook getekend. Zo simpel is het. De nieuwe spelers zullen allemaal voor een aardig bedrag vertrekken, dat staat zo goed als vast. Nou, beter kan het toch niet? Als NEC er 30% mee zou opschieten, kan dat al best wel wat zijn voor de club. Zeker omdat ze geen risico lopen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-04-2004, 00:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 28-04-2004 @ 18:20 :
[B]ja, en bedankt voor het happen...
No problem, ik wil alleen maar zeggen dat de 6e plaats een mooi streven zou zijn voor NEC... Zeker met Boutahar, Tininho, Barreto, Niedzielan en Valencia volgens seizoen! Aangezien Gentenaar ook nog blijft, ziet het er goed uit. Jammer dat Neeskens bijgetekend heeft... Maar misschien is het ook wel goed voor het aankoopbeleid!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Ads door Google
Oud 29-04-2004, 00:03
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Beckham en Ronaldo naar Chelsea zou wel leuk zijn.. Al hoop k dat van Nistelrooy in Engeland blijft.. Kan k em tenminste op tv blijven zien..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 29-04-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
INViCTuS schreef op 28-04-2004 @ 17:14 :
Vitesse middenvelder Raymond Fafiani (20) komt vanaf komend seizoen uit voor FC Twente. Zijn contract met Vitesse loopt af.

Fafiani tekent nu een contract voor drie jaar bij de Enschedese club. De linkermiddenvelder, die ook aanvallend uit de voeten kan, maakte dit seizoen zijn debuut in de eredivisie. Hij speelde reeds 11 duels. Vitesse wilde hem wel behouden, maar kon hem slechts een verminderd contract aanbieden. Daarop koos de speler voor een overgang naar Twente.
"FC Twente gaf me gelijk een goed gevoel. Ik heb een aantal gesprekken gehad met technisch directeur Johan Plageman en de nieuwe trainer Rini Coolen en deze mensen kwamen erg goed op mij over. FC Twente is een mooie club met een fanatiek publiek", aldus Fafiani.
Dat is al drie keer gepost...
Oud 29-04-2004, 10:41
Verwijderd
Real Madrid-voorzitter Florentino Pérez heeft in de Madrileense krant Marca beweerd al persoonlijk rond te zijn met Ruud van Nistelrooy. De preses zou na diverse ontmoetingen met zaakwaarnemer Rodger Linse een persoonlijke overeenkomst met de Nederlandse topspits hebben.

Eerder vandaag meldde Voetbalzone al dat Real Madrids Ronaldo en Beckham in de belangstelling staan van Chelsea. Bij een eventueel vertrek van beide sterspelers zou de weg vrij zijn voor Van Nistelrooy. De spits zelf ontkent alles en zegt gewoon bij ManU te willen blijven.

Naast Real Madrid zou ook FC Barcelona belangstelling hebben in Van Nistelrooy, die onlangs zijn contract bij ‘The Red Devils’ verlengde tot medio 2008.

www.voetbalzone.nl
Oud 29-04-2004, 11:32
Keesje
Keesje is offline
Hej mensen waarom word er gedacht dat AZ volgend jaar ook zogoed speelt als dit jaar? Ze hebben sinds dat ze erin gekomen zijn op et hoogste niveau vanaf 98/99 3x 10e of hoger gestaan en 1x 7e plek. RKC heeft het nog beter gedaan dan az. En ik hoorde dat AZ Meerdink tegen Niemijer zou willen ruilen waar menig twentesupporter het niet eens mee zal zijn en het bestuur ook niet.

Ik zie twente volgend seizoen nog beter draaien als dit seizoen,shoukov, fafiani en wellenberg erbij(tot nu toe),hopen dat N'kufo blijft en gakho blijft ook dan zal twente veel punten halen voor nederlands europees gezien.
Oud 29-04-2004, 13:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
N'Kufo blijft ook, dat was 2(?) week geleden al bekent ofzo.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-04-2004, 14:33
Verwijderd
Feyenoord is druk bezig om de talentvolle doelman Sherif Ikrami te contracteren. Momenteel staat de 20-jarige keeper nog onder contract bij Al Ahly, maar de club zou ondertussen al een bod uit Rotterdam hebben ontvangen.

"'We hebben een officieel bod van 950.000 dollar op hem ontvangen van Feyenoord en we zijn nu bezig de deal af te ronden", luidde het commentaar van Al Ahly's manager Adly El Kaiey tgenover de BBC.

Feyenoord lijkt in Ikrami de beoogde jonge, talentvolle doelman te hebben gevonden. Volgend seizoen komt ook Gábor Babos naar De Kuip, terwijl Patrick Lodewijks en Edwin Zoetebier ook nog tot de Rotterdamse selectie behoren.

geinige bron
Oud 29-04-2004, 14:34
Verwijderd
De zaakwaarnemer van wonderkind Robinho beweert dat FC Barcelona belangstelling heeft voor de aanvaller van Santos. De Braziliaan werd eerder ook al in verband gebracht met de Catalaanse club en ook Internazionale zou interesse hebben.

"We hebben al een oriënterend gesprek gehad met een delegatie van FC Barcelona. Mijn cliënt zou graag naar Barcelona vertrekken, maar er is ook nog interesse vanuit de Serie A", aldus zaakwaarnemer Wagner Ribeiro.

Santos meldt dat er nog geen club zich gemeld heeft voor de 20-jarige Robinho, die op dit moment wordt beschouwd als één van de grootste talenten uit Zuid-Amerika.

www.voetbalzone.nl
Oud 29-04-2004, 15:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Feyenoord verrast met transfer Hoogendorp

Rick Hoogendorp tekent zeer binnenkort een meerjarig contract bij Feyenoord. De spits van Feyenoord heeft al overeenstemming bereikt met de stadionclub, maar de Rotterdammers moeten nog tot een akkoord zien te komen met RKC Waalwijk, waar Hoogendorp tot 2007 onder contract staat.
bron:vi
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-04-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-04-2004 @ 15:36 :
ik las het ook net. Ik denk niet dat dit goed is voor Feyenoord. Ze hebben Kuijt, Buffel, Lazovic. Dat lijkt me genoeg. Daarbij is Hoogendorp de laatste tijd alles behalve trefzeker, dus ik denk niet dat dit een goede keus is
Oud 29-04-2004, 15:57
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Nee! Geen Hoogendorp!!!
Straks wil hij nog salaris...
Oud 29-04-2004, 16:42
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
'GEEN SPRAKE VAN TRANSFER HOOGENDORP'
29-04-2004, 3:30

RKC Waalwijk ontkent ten stelligste dat Rick Hoogendorp op het punt staat een contract te tekenen bij Feyenoord, zoals VI meldt in zijn elektronische magazine VI op Vrijdag. "Onzin", liet Marcel Brands, manager voetbalzaken bij de Waalwijkers, donderdagmiddag weten. "Het bericht verrast mij."

'Hoewel Hoogendorp een doorlopend contract heeft bij RKC Waalwijk, doet de clubleiding niet moeilijk over een mogelijk vertrek van de aanvaller', schrijft VI. "Rick heeft een contract tot 2007", reageerde Brands. "Dus gaat hij niet weg. Er zijn wel geïnteresseerde clubs, maar daar hoort Feyenoord zeker niet bij." Volgens VI zou RKC graag aan een transfer meewerken omdat de club met financiële problemen kampt.


Edit: Toch denk ik dat ie wel komen zal. Heb ik op zich niet veel tegen.
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :

Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 16:54.
Oud 29-04-2004, 17:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-04-2004 @ 13:02 :
N'Kufo blijft ook, dat was 2(?) week geleden al bekent ofzo.
Heeft wel getekent maar dat betekent nog niet dat ie blijft..

PSG schijnt de beste kansen te hebben
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-04-2004, 17:05
Verwijderd
Feyenoord kan beter Kone kopen
Oud 29-04-2004, 17:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Nixje schreef op 29-04-2004 @ 17:05 :
Feyenoord kan beter Kone kopen
jup mee eens!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.