Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2007, 15:10
Verwijderd
Ja, het is gewoon hoe dan ook vervelend als een speler het af laat weten in het spel, en voor beide opties is dan wat te zeggen, maar ik denk dat de huidige methode wel het beste is, inderdaad omdat je dan maar één persoon eruit stemt.
Advertentie
Oud 18-09-2007, 15:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tja, we kunnen na het spel wel een kleine discussie erover starten, maar ik denk dat deze manier het beste is, persoonlijk. Dit is vooral voor de wolven van belang, aangezien zij een veel kleiner team hebben.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-09-2007, 15:23
Verwijderd
Vraag blijft dan dus gewoon wie er vanavond uitgestemd gaat worden.
Oud 18-09-2007, 15:50
Verwijderd
Ik heb inmiddels gestemd op gaming champion, en ik ben er zo weg van, dus zoek het verder lekker zelf maar uit!


Trophus
twinkebel

Zoef
sterrenmeisje

gaming champion
MadameMinke
Oud 18-09-2007, 16:54
Verwijderd
Ik vind gaming champion irritant en stem daarom op hem. En omdat het verder tochn iet veel uitmaakt want iedereen stemt tot nu toe verschillend.
Oud 18-09-2007, 17:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mjuh ik moet nu stemmen dus ik ga ook mee op gaming champion. Door irritantheid, maar je theorieën niet posten omdat andere mensen het gaan verwerpen, tja. Het is juist het doel van dit spel om anderen te overtuigen, maar als je dan al niet eens durft, dan is dat een beetje lastig.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-09-2007, 17:10
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik ga mee op gaming champion, omdat als ik zoef kies het 3-2 staat en ik bang ben voor gelijkspel. Gaming champion is sowieso iritant, dus ik vind het goed als hij er uit gaat.

Trophus
twinkebel

Zoef de Haas
sterrenmeisje

gaming champion
lisaaah
MadameMinke
PixelDansje
Tink*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 18-09-2007, 17:21
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik ga ook mee in gaming champion
__________________
Abc.
Oud 18-09-2007, 17:23
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
ook gestemd op gaming champion, geen zin in gelijk spel, te riskant
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 18-09-2007, 18:34
Verwijderd
netjes hoor zoemzoem
Oud 18-09-2007, 19:07
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ga ook mee op gaming champion.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 18-09-2007, 19:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga voor Trophus.
__________________
you're not my demographic
Oud 18-09-2007, 19:27
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Gaming champion gestemd.
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 18-09-2007, 19:32
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb ook op gaming champion gestemd.

En go zoemzoem!
__________________
Wark!
Oud 18-09-2007, 20:02
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dark Phoenix praatte in een angstaanjagend kalme stem tegen Biertank 52. 'Besef je je wat je hebt gedaan?' zei hij. 'Er zijn regels, regels die gevolgd dienen te worden.. en deze regels gelden voor iedereen. Maak deze fout niet nog een keer, ze zijn ook belangrijk voor jou....' Biertank knikte verveeld. Dit liet hij niet merken, Dark Phoenix was niet iemand die je expres kwaad ging maken.
'Ik heb een nieuwe opdracht voor je...' vervolgde Dark Phoenix.

Ondertussen was het groepje in de volgende kamer gekomen. 'Oooooh' zei Gaming Champion. Hij zag een computer staan. Hij rende er meteen op af, alle voorzichtigheid verliezend. Zo snel als hij kon ging hij er achter zitten. 'OMGWTF' riep hij. Hij zag een icoontje waarvan hij niet kon geloven dat het er stond. 'World of Warcraft' stond er. Zijn favoriete spel. Hij wilde meteen het spel starten, niet bedenkend waar ze zich momenteel bevonden. Hij stond op het moment om op het icoontje te klikken toen zijn oog op iets naast de computer viel. 'WTF hoe leet' riep hij dit keer. Naast de computer lag wat er voor een normaal persoon uitzag als een helm en handschoenen. Gaming Champion wist echter beter. Met deze op werden spellen enorm realistisch. Je liep als het ware in het spel. Je kon om je heen kijken en met de handschoenen spullen oprapen. Hij deed ze meteen op, ze zaten als gegoten. Snel startte hij World of Warcraft op, om tot de ontdekking te komen dat zijn té pwnage character van level 11 er op stond. Hij wist niet hoe het kon, maar dat maakte ook niet uit. Met zijn überwarlock maakte hij iedereen af. Hij logte in.

Zo gauw hij in de wereld verscheen whisperde iemand naar hem. De persoon heette amanda52, en groette hem. Snel groette hij terug. De personage praatte verder. 'Hey Gaming Champion' zei ze.' Jij bent vast wel geïnteresseerd in een manier om hier weg te komen zodat je thuis weer kan World of Warcraften, he?' 'ja' antwoordde hij. 'Weet je wat' vervolgde Amanda52 'ik daag je uit. We vechten tegen elkaar. Degene die als eerst 3 keer wint wint de wedstrijd. Als je wint krijg je van mij ook Spikes of the Damned.' Gaming champion kon zijn geluk niet op. Dat was een best zeldzaam item. Hij zei direct ja. Amanda52 whisperde dat hij haar moest volgen. Ze trokken door de wereld heen waarbij Gaming Champion genoot van het realistische 3D uitzicht, alswel het idee dat hij zometeen vrij was én een krachtig item had. Een übercharacter kon altijd meer überitems gebruiken.

Ze kwamen aan bij een meertje, omringt door gras en bomen. Amdanda52 whisperde weer. 'Hier gaan we vechten... accepteer het duel' Gaming Champion accepteerde direct. Op het moment dat hij op oke drukte echter begon Amanda52 direct met het gevecht. Ze gebruikte een snelle combinatie van spreuken en Gaming Champion's warlock stierf. "OMG WTF KKNOOB" typte hij naar haar. Amanda52 leek niet te reageren, maar typte een minuut later toch 'kom op, revive je character. Je hebt nog 2 kansen :-) ' Gaming Champion deed wat hem gevraagd werd. Ondertussen begonnen zowel de helm als de handschoenen strakker om zijn lichaam te zitten. Hij had dit echter niet door omdat hij te druk bezig was. Hij was weer levend. Hij accepteerde opnieuw het gevecht en dit keer viel hij haar aan. Hij viel haar aan met alles wat hij had, maar zij leek sneller te herstellen dan hij wat kon doen. Zij hakte 1 keer en hij stierf opnieuw. Op het moment dat zijn Character stierf merkte hij op dat de helm en handschoenen anders voelde. Hij voelde het om de een of andere manier prikken. Hij begon zich opeens zorgen te maken over de spullen en probeerde ze uit te doen. Dit lukte hem helaas niet. Hij werd ineens doodsbang...

'Kom op, vechten' zei Amanda52. 'nee.. ik speel niet meer met jou.. fucking cheater' typte Gaming Champion aan haar. Hij was niet meer van plan tegen haar te vechten. Om van hem te winnen moest ze wel cheats gebruiken en bovendien vond hij de handschoenen en helm veels te eng worden. Maar, toen gebeurde iets wat hij niet had voorzien. Zijn Character kwam ineens weer tot leven, en begon te vechten tegen Amanda52, ondanks dat hij nooit een verzoek tot een gevecht had gekregen. Met 1 felle explosie van kleuren was het gedaan. Amanda52 had hem opnieuw ingemaakt.

De helm en handschoenen begonnen nu echt pijn te doen. Scherpe naalden prikten in de zachte huid van de vingertoppen van Gaming Champion. De pijn werd steeds erger. Hij schreeuwde het uit op het moment dat de punten dwars door zijn vingertoppen gingen. Ook bij zijn hoofd ging het niet lekker. De druk werd steeds groter. Wanhopig probeerde hij de kledij te verwijderen, maar het lukte niet. Hij schreeuwde om hulp, maar niemand kwam.

Plots werd hij stil. De punten waren nu compleet door zijn hoofdhuid gegaan en een stuk of 8 dikke scherpen punten staken nu kriskras door zijn hoofd heen. Het laatste wat hij op zijn helm zag voor hij stierf waren in een enorme grootte de letters 'PWND'

Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman (dorpeling) (geliefde)
06) zoemzoem (jager)
07) Mr Soija (dorpeling)
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd (weerwolf)
15) Eye of Sauron (weerwolf)
16) zoef de haas
17) Hanneke (dorpeling)
18) Wind's Embrace
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen (leerling) (geliefde)
21) gaming champion (dorpeling)
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oranje = gestorven door liefdesverdriet
Groen = Gedood door jager

Gaming Champion is dood en de dorpelingen zijn weer een speler kwijt. De wolven zijn nu weer aan de beurt. Ze hebben ongetwijfeld nog wraakgevoelens vanwege Darkiekurd, dus die mogen ze nu uiten. Stemmen daarvoor kan, jawel, tot morgenavond 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 18-09-2007, 20:25
Verwijderd
Ai, jammer, maar hij was ook wel echt een vage speler, dus liever zo'n dorpeling dan een goede speler.
Oud 18-09-2007, 20:28
Verwijderd
'pwnd' ;dd ;dd;d;d;d; ;D ;d;dd ;D ;D ;D
Jammer, weer een dorpeling.
Oud 18-09-2007, 20:39
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
OMG dat verhaal

Ik heb maar 1 woord: PWND
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-09-2007, 21:12
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
damn weer een dorpeling minder, zw well, iig geen functie en PWN verhaal

even kijken wat hebben we nu nog in leven
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
16) zoef de haas
18) Wind's Embrace
22) drukknoopje

v/d 22 mensen zijn er 13 over
v/d 4 wolven zijn er 2 dood

op zich goed bezig
ik verdenk alleen Twinkebel omdat ie me er uit probeert te werken en dan nog zonder enige argumentatie
Maar hoeft geen wolf te zijn natuurlijk, verrader is ook nog in t spel of hij baseert zijn gok op een theorie die hij ons niet wil vertellen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 18-09-2007, 21:38
Verwijderd
OMG Dat verhaal


Citaat:
ik verdenk alleen Twinkebel omdat ie me er uit probeert te werken en dan nog zonder enige argumentatie
Maar hoeft geen wolf te zijn natuurlijk, verrader is ook nog in t spel of hij baseert zijn gok op een theorie die hij ons niet wil vertellen
Nee niet zonder argumentatie, hij heeft al gezegd dat hij het niet geloofwaardig vond overkomen dat jij opeens vroeg hoelaat de wolven eigenlijk moesten stemmen. Persoonlijk vond ik het ook nogal fake, maar misschien is dat omdat je iets wil posten maar je weet niet zeker wat. Dat doe ik ook weleens en dan wil iedereen me meteen dood. We zullen zien wat er de komende ronde gebeurt, ik weet het allemaal nog niet zo goed.
Oud 18-09-2007, 21:41
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
OMG Dat verhaal



Nee niet zonder argumentatie, hij heeft al gezegd dat hij het niet geloofwaardig vond overkomen dat jij opeens vroeg hoelaat de wolven eigenlijk moesten stemmen. Persoonlijk vond ik het ook nogal fake, maar misschien is dat omdat je iets wil posten maar je weet niet zeker wat. Dat doe ik ook weleens en dan wil iedereen me meteen dood. We zullen zien wat er de komende ronde gebeurt, ik weet het allemaal nog niet zo goed.
Ik wilde t gewoon weten had niet de hele avond de tijd en was wel nieuwsgierig wie ze zouden opeten.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 18-09-2007, 23:01
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Jammer dat Gaming Champion dorpeling was, maar iig niet de ziener zoals ik bang was. :-)
Opeens wil ik weten wie de ziener is,... :-)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 19-09-2007, 08:41
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Hmm, jammer van de dorpeling. En wat een vet verhaal!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 10:10
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
man dit verhaal is uit een van de boeken van het griezelgenootschap gejat, diegene wordt ook zo vermoord.
MAARRE IK WAS DUS GEEN WOLF HE
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 19-09-2007, 10:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee, maar je bent wel dood.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 11:41
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
MAARRE IK WAS DUS GEEN WOLF HE
volgens mij dacht ook bijna niemand dat je een wolf zou zijn, ze vonden je irritant.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 11:45
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
volgens mij dacht ook bijna niemand dat je een wolf zou zijn, ze vonden je irritant.
<3
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 11:53
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Er zitten eigenlijk nog best veel functies in het spel, als we morgen iemand gaan ophangen is de kans dus best groot dat we een functie te pakken hebben. Ik ga alvast even nadenken over wie ik moet gaan stemmen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 19-09-2007, 12:08
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Nee, maar je bent wel dood.
wel gejat, ik heb al die 10 boeken gelezen

en ik post die theorie wel wanneer het spel afgelopen is, anders krijg ik ruzie met DP en Biertank
en ik hoop dat die 2 onderweg ook nog vermoord worden, voor de ellende die mij is aangedaan
(laatste zin wordt medemogelijk gemaakt door de Hemelprovider )
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 19-09-2007, 12:10
Verwijderd
'Nee' was bedoeld als bevestiging dat jij geen wolf bent, neem ik aan.
Oud 19-09-2007, 12:10
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sowieso doelde ik daar niet op, daarnaast heb ik het nergens van gejat.

En dat zou ik maar doen ja.

Edit; wat Mr Soija zegt dus.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 12:12
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
De helm en handschoenen begonnen nu echt pijn te doen. Scherpe naalden prikten in de zachte huid van de vingertoppen van Gaming Champion. De pijn werd steeds erger. Hij schreeuwde het uit op het moment dat de punten dwars door zijn vingertoppen gingen. Ook bij zijn hoofd ging het niet lekker. De druk werd steeds groter. Wanhopig probeerde hij de kledij te verwijderen, maar het lukte niet


Dat stuk komt uit het boek
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 19-09-2007, 12:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Kap nou maar met posten, je bent vermoeiend. En dood.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 12:14
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
en jij een harde ontkenner die er niet tegen kan dat iemand achter plagiaat komt
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 19-09-2007, 12:18
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Bij deze een waarschuwing. Je bent dood. Meeposten is heus niet verboden, maar dit soort gespam is nutteloos. Daarbij was de reden waarom mensen op jou stemden juist je irritante gedrag, leer daarvan.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 19-09-2007, 12:22
Verwijderd
Ik vind dit echt een enig spel
Mag een dode posten wie ze verdacht vindt?
Oud 19-09-2007, 12:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 12:26
Verwijderd
Nee.
Oud 19-09-2007, 12:30
Verwijderd
crap wat jammer
Oud 19-09-2007, 12:33
Verwijderd
Anders had ik jou ten onrechte verdacht gemaakt toen hè. Maar ook EoS.
Oud 19-09-2007, 12:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
crap wat jammer
Ik vind het ook weleens irritant, maar het heeft een reden. Mensen worden namelijk met een reden opgehangen / opgegeten. Wolven kunnen anders nooit meer mensen opeten die ze hinderlijk vinden, want diegene blijft dan toch z'n mening spuien.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 12:48
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Na het spel is er nog genoeg plek over om meningen en verdachtmakingen te spuien.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 19-09-2007, 12:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Overigens, ik verdenk nog steeds Biertank.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 19-09-2007, 12:54
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik ook.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 19-09-2007, 14:01
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Bij deze een waarschuwing. Je bent dood. Meeposten is heus niet verboden, maar dit soort gespam is nutteloos. Daarbij was de reden waarom mensen op jou stemden juist je irritante gedrag, leer daarvan.
*word gewurgd door DP en houdt wijs zijn mond*
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 19-09-2007, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook weleens irritant, maar het heeft een reden. Mensen worden namelijk met een reden opgehangen / opgegeten. Wolven kunnen anders nooit meer mensen opeten die ze hinderlijk vinden, want diegene blijft dan toch z'n mening spuien.
Ik vind wel dat het voor dode spelers mogelijk moet zijn een lijst met functies te krijgen. Zo is het leuk mee te volgen, dat vond ik tenminste!
Oud 19-09-2007, 14:04
gaming champion
Avatar van gaming champion
gaming champion is offline
Citaat:
Ik vind wel dat het voor dode spelers mogelijk moet zijn een lijst met functies te krijgen. Zo is het leuk mee te volgen, dat vond ik tenminste!
Volledig mee eens, ik wil weten of mijn verdachten klopten
__________________
Whatever you say, I'll keep going on
Oud 19-09-2007, 14:07
Verwijderd
Ik vind het niet nodig.
Oud 19-09-2007, 14:11
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik vind wel dat het voor dode spelers mogelijk moet zijn een lijst met functies te krijgen. Zo is het leuk mee te volgen, dat vond ik tenminste!
Zodat dooien de lijst met wolven naar de spelers kunnen PM'en en ze zullen t niet per ongeluk naar de wolven PM'en want die kennen ze. Word t spel niet echt leuker op he? Wel makkelijker maar als iemand me nu de lijst met wolven zou PM'en zou de lol er voor mij af zijn. Dan blijft er geen spel meer over....

En iemand die pissig is omdat hij/zij dood is kan zo de lol er voor iedereen af halen.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 19-09-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Zodat dooien de lijst met wolven naar de spelers kunnen PM'en en ze zullen t niet per ongeluk naar de wolven PM'en want die kennen ze. Word t spel niet echt leuker op he? Wel makkelijker maar als iemand me nu de lijst met wolven zou PM'en zou de lol er voor mij af zijn. Dan blijft er geen spel meer over....

En iemand die pissig is omdat hij/zij dood is kan zo de lol er voor iedereen af halen.
Kom op zeg, als je dat zou doen zou je uberhaupt niet meespelen met het spel. Je wil zelf toch niet gewoon valsspelen? Dan ga je maar ergens anders in een hoekje zitten valsspelen. Ik heb de lijst een keer of twee gekregen en kon er heel volwassen mee omgaan Ik heb dan ook neit meer gepost in dat spel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 07:25
De Kantine weerwolfspel #38
zoemzoem
6 11-09-2007 06:59
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 06:28
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41.