Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2006, 18:43
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Heeft er hier iemand ervaringen met anti-kraak wonen?
__________________
... it's driving me crazy...
Advertentie
Oud 30-09-2006, 19:04
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ja, wat wil je weten?
pm kan ook
Oud 01-10-2006, 18:35
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Ik vroeg me af of antikraakpanden vaak afgelegen liggen of deze ook net zo vaak centraal kunnen liggen in een stad.

Of er standaard aansluiting is op gas/ water etc?

En wat jouw ervaringen zijn met hoe lang je er mag blijven wonen?
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 01-10-2006, 23:04
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Ik heb in Boxtel in een oude basisschool gewoond, lag vrij centraal. Hier zijn zelfs nog 2 panden midden in het centrum. Dus het is niet altijd afgelegen.
Ik neem aan dat gas/water/licht wel standaard is ja, anders kan je moeilijk leven lijkt me bij mij was het iig allemaal aanwezig.
Ik heb er ongeveer 5 maanden gewoond. In februari ingetrokken, en hoorde via-via dat we in september eruit moesten (dit was niet bevestigd door camelot). Maar ik ben toen in juli naar een andere kamer gaan zoeken, omdat ik geen risico wilde lopen.
Maar het kan net zo goed zijn dat je er een paar jaar kunt wonen, dat verschilt echt enorm.

als je nog meer wilt weten, ik lees het wel
Oud 02-10-2006, 09:28
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
metroidminded woont anti kraak, dan weet je het even...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 02-10-2006, 15:10
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
meeste gemeentes zijn nogal sloom dus het kan vaak jaren duren voordat je eruit moet.. als het maar 'n paar maanden leeg zou staan zouden ze het niet de moeite vinden om er anti-kraak in te plaatsen.

ga niet bij interveste. kutbedrijf.
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Oud 02-10-2006, 16:22
kisse
Avatar van kisse
kisse is offline
hey hey,

ik las bij jullie zo over anti-kraak, weten jullie toevallig ook of er in leeuwarden wat leeg staat?

ik ben namelijk druk op zoek naar iets wat op een kamer lijkt, maar ondertussen is mijn opleiding al een maand begonnen en ben ik nog steeds opzoek. heb er ook niet bepaald hoge eisen aan, als ik maar onderdak heb, want elke dag 6uur reizen is een beetje te

hoop wat te horen!!

daaaaaaag
Oud 02-10-2006, 20:21
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 02-10-2006 @ 15:10 :


ga niet bij interveste. kutbedrijf.
Wat is er mis met Interveste??
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 03-10-2006, 21:07
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
oplichters. eigenlijk kan ik niets goeds opnoemen aan deze firma.
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Oud 04-10-2006, 06:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
kisse schreef op 02-10-2006 @ 16:22 :
hey hey,

ik las bij jullie zo over anti-kraak, weten jullie toevallig ook of er in leeuwarden wat leeg staat?

ik ben namelijk druk op zoek naar iets wat op een kamer lijkt, maar ondertussen is mijn opleiding al een maand begonnen en ben ik nog steeds opzoek. heb er ook niet bepaald hoge eisen aan, als ik maar onderdak heb, want elke dag 6uur reizen is een beetje te

hoop wat te horen!!

daaaaaaag
Camelot: http://www.camelotproperty.com/home..../content/0/13/

Maar ze hebben momenteel geen aanbod in Leeuwarden. (Hebben ze wel gehad, ik heb zelfs nog gekeken! Dat was tegenover de gevangenis aan de andere kant van het water, dus gewoon in het centrum )

Misschien heb je hier wat aan: http://www.compris.nl/huren/index.html
__________________
<):o)
Oud 04-10-2006, 13:32
kisse
Avatar van kisse
kisse is offline
[QUOTE]x-spekkie-x schreef op [pl=23044651]04-10-2006 @


hey dank je!

ga meteen kijken

als er nog meer mensen wat weten, hoor het graag!
heb echt dringend wat nodig dus...

daaag
Oud 04-10-2006, 17:37
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 03-10-2006 @ 21:07 :
oplichters. eigenlijk kan ik niets goeds opnoemen aan deze firma.
Zou je misschien even wat specifieker willen zijn? Waarom zijn het dan volgens jou oplichters? En wat is er precies mis met Interveste?
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 05-10-2006, 15:57
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ze komen afspraken niet na, zijn niet bereikbaar als het in hun nadeel is, ze zijn trager dan ambtenaren. ze kondigden eerst aan hun tarieven te verlagen. na een aantal maanden het lagere tarief geïnd te hebben kreeg mijn huisgenoot (mij waren ze .. vergeten? ofzo.) een brief waarin stond dat ze een fout hadden gemaakt en dat geld dat ze eigenlijk hadden moeten krijgen de eerstvolgende keer geïnd werd. als je hier niet mee akkoord ging werd contract verbroken (kon je oprotten).

zowiezo heb ik nooit gemerkt dat ze zijn komen controleren, en 2 maanden nadat ik eruit was werd ik opgebeld over een klacht die ik 3 maanden geleden had ingediend (bedrijf dat kachel was wezen maken had hekje bij trap gesloopt).

ik vind het zowiezo raar dat ik 100 (of 125? ik weet het niet eens meer) euro in de maand moest betalen en bij ons kwam daar ook nog gas water en licht bij van circa 175 in de maand. zoveel goedkoper is het dus niet, dan kun je net zo goed in 'n kamer gaan waar je wel de zekerheid hebt dat je er niet zomaar uitgegooid kan worden.
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Oud 02-11-2006, 17:01
janina
janina is offline
hoi allemaal.

Ik sta nu ingeschreven bij veel anti-kraakbureaus.
Is er hier nog iemand die antikraak woont en die mij kan voordragen (referentie zijn) voor enkele bureaus?

Groetjes
Oud 02-11-2006, 17:28
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 05-10-2006 @ 15:57 :
ze komen afspraken niet na, zijn niet bereikbaar als het in hun nadeel is, ze zijn trager dan ambtenaren. ze kondigden eerst aan hun tarieven te verlagen. na een aantal maanden het lagere tarief geïnd te hebben kreeg mijn huisgenoot (mij waren ze .. vergeten? ofzo.) een brief waarin stond dat ze een fout hadden gemaakt en dat geld dat ze eigenlijk hadden moeten krijgen de eerstvolgende keer geïnd werd. als je hier niet mee akkoord ging werd contract verbroken (kon je oprotten).

zowiezo heb ik nooit gemerkt dat ze zijn komen controleren, en 2 maanden nadat ik eruit was werd ik opgebeld over een klacht die ik 3 maanden geleden had ingediend (bedrijf dat kachel was wezen maken had hekje bij trap gesloopt).

ik vind het zowiezo raar dat ik 100 (of 125? ik weet het niet eens meer) euro in de maand moest betalen en bij ons kwam daar ook nog gas water en licht bij van circa 175 in de maand. zoveel goedkoper is het dus niet, dan kun je net zo goed in 'n kamer gaan waar je wel de zekerheid hebt dat je er niet zomaar uitgegooid kan worden.
Voor dat geld mag je niet klagen.
__________________
Veramerikanisering alom!
Oud 05-11-2006, 21:36
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
275? dan kun je net zo goed in 'n groezelig studentenhuis gaan zitten vind ik, heb je 't nog beter.
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Oud 06-11-2006, 00:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Toen ik antikraak woonde in een groot appartement, betaalde ik 45 eu huur en nog gas en licht, maar geen water (was gratiss). We woonden er met z'n tweeen (ik en een vriendin) en af en toe ook met z'n drieen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-11-2006, 18:06
lauxj
lauxj is offline
Volgens mij morgen ze geen huur vragen, alleen vergoeding voor water, gas licht en dergelijke. Meen ik ergens gelezen te hebben in elk geval.
Ads door Google
Oud 09-11-2006, 19:40
Verwijderd
Citaat:
CaptainCaveman schreef op 02-11-2006 @ 17:28 :
Voor dat geld mag je niet klagen.
Ik vind van wel hoor
Oud 08-12-2006, 14:37
Adrenaline
Adrenaline is offline
Mijn zus woont nu in R'dam, 5 minuutjes met de fiets buiten ;t centrum. Heeft 1000m2 voor 150 euro p/maand.

Weet niet precies bij welke instantie zij staat ingeschreven, maar die zijn best wel goed. We werd doorverwezen door haar vriend, die onlangs zelf uit z'n antikraakwoning moest. Maar die zat er ook best royaal bij voor 200 nogwat in de maand.
__________________
.
Oud 09-12-2006, 17:44
Hells Ezel
Avatar van Hells Ezel
Hells Ezel is offline
Citaat:
lauxj schreef op 09-11-2006 @ 18:06 :
Volgens mij morgen ze geen huur vragen, alleen vergoeding voor water, gas licht en dergelijke. Meen ik ergens gelezen te hebben in elk geval.
ze noemen het servicekosten om dit te omzeilen. in feite gewoon huur.
__________________
als je niets zegt kun je ook niets stoms zeggen
Oud 10-12-2006, 00:48
MB
Avatar van MB
MB is offline
Weet iemand zo'n organisatie in Maastricht? En enige ervaringen daarmee misschien? Behavlve ad hoc

En trouwens, deze kan denk ik beter op werk, geld en recht ofzo
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 00:56.
Oud 10-12-2006, 18:27
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Camelot heeft ook wat in maastricht, flats in malberg die worden afgebroken (je kan er nog een paar jaar zitten waarschijnlijk). Weet niet of ze er nog vrij hebben, maar je kan altijd even bellen!

Heb zelf ook via camelot gewoond, en ken 3 mensen die in die flats in malberg wonen. prima ervaringen mee.


edit: ik zie net op de site dat ze ook nog 1 plek hebben in een postkantoor in t centrum van Maastricht.

www.camelotbeheer.nl

Laatst gewijzigd op 10-12-2006 om 18:31.
Oud 11-12-2006, 21:40
Jeuk
Avatar van Jeuk
Jeuk is offline
Anti-Kraak is voor mietjes. Échte mannen kraken.

.
__________________
Krabben helpt niet.
Oud 14-12-2006, 21:25
MB
Avatar van MB
MB is offline
Bedankt voor de link, maar ik kan niks in maastricht vinden bij actueel aanbod...

Citaat:
Jeuk schreef op 11-12-2006 @ 21:40 :
Anti-Kraak is voor mietjes. Échte mannen kraken.

.
Nu er anti-kraak is is er natuurlijk geen enkel argument meer om kraken goed te praten.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
Oud 15-12-2006, 11:55
Verwijderd
anti kraak in maastricht kun je vergeten , het is nu zelfs onzeker of de "oude" bewoners allemaal kunnen worden doorgeplaats dus een nieuw gastje zullen ze zeker niet toelaten
Oud 15-12-2006, 13:26
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
mm klopt, is al weg, ben je te laat
ik zou dan toch gewoon eens bellen naar camelot, in malberg staat nog een heleboel leeg. Weet niet of ze t nog verhuren though.
Oud 16-12-2006, 14:05
Verwijderd
malberg gaat tegen de vlakte en snel ook, ik moet donderdag uit mijn toko zijn.
Oud 16-12-2006, 14:08
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
mm, vriendin van mij woont daar en beweert daar nog minstens 2 jaar te kunnen zitten
Oud 16-12-2006, 14:24
Verwijderd
welk gedeelte?
Oud 17-12-2006, 22:03
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
tegenover die basisschool. Wordt als laatste gesloopt volgens mij.
Oud 19-12-2006, 11:05
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
MB schreef op 10-12-2006 @ 00:48 :
Weet iemand zo'n organisatie in Maastricht? En enige ervaringen daarmee misschien? Behavlve ad hoc

En trouwens, deze kan denk ik beter op werk, geld en recht ofzo
Behalve ad hoc? waarom?
__________________
pics or it didn't happen
Oud 20-12-2006, 12:55
ramon2cv
ramon2cv is offline
beste mensen

ik woon in amsterdam maar wil weg uit ons studenten huis, word een beetje gek hier.

nu kan ik via via in een oude boerdij gaan wonen die al een tijd leeg staat, inprincipe vind de eigenaaresse het prima als het maar tijdelijk is, ze heeft er geen besteming mee.

ik kan daar gaan wonen tegen g/w/l vergoeding.

het is een grote boerderij met gaskachels (doen het) veel grond grote schuren (waar ik er 1 van de schuren al 2 jaar gebruik)
boomgaard (appels) en koeien stallen.

het ligt in een dorp in het gooi langs de vecht. dit lijkt mij ideaal om te vertoeven en wat geld te sparen op die manier.

heeft er iemand tips ideeen of raad?
Oud 20-12-2006, 19:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jeuk schreef op 11-12-2006 @ 21:40 :
Anti-Kraak is voor mietjes best nuttig. Échte mannen criminelen kraken.
Overigens Caveman, € 275 voor antikraak is best een ranzige prijs hoor. Ik ken mensen die in Utrecht, en zelfs in Amsterdam, of all places, voor minder geld in een echte kamer met een echt contract zitten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 09-01-2007, 16:59
stroomstoring
stroomstoring is offline
Citaat:
Jeuk schreef op 11-12-2006 @ 21:40 :
Anti-Kraak is voor mietjes. Échte mannen kraken.

.





mannnen??!
ECHTE VROUWEN KRAKEN!
hoppa!
__________________
and if ye want to find 'em ye kin find 'em in the pub!
Oud 09-01-2007, 20:03
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
stroomstoring schreef op 09-01-2007 @ 16:59 :
mannnen??!
ECHTE VROUWEN KRAKEN!
hoppa!
Kraken is lame, met antikraak doe je iig nog iets aan het behoud van panden etc.
__________________
pics or it didn't happen
Ads door Google
Oud 09-01-2007, 20:29
Verwijderd
als je je niet als een debiel gedraagt doe je dat met kraken ook?
Oud 13-01-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 09-01-2007 @ 20:29 :
als je je niet als een debiel gedraagt doe je dat met kraken ook?
helaas zijn er zo weinig krakers die respect voor hun woning hebben
Oud 14-01-2007, 20:52
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
MB schreef op 14-12-2006 @ 21:25 :

Nu er anti-kraak is is er natuurlijk geen enkel argument meer om kraken goed te praten.
1. Anti-kraak stopt het liefst zo min mogelijk mensen in een zo groot mogelijk gebouw.
2. Anti-kraak vraagt geld aan jou, terwijl ze nog eens verdomd veel verdienen aan diegene die zijn pand laat 'bewaken'.
3. Waarom iets bewust voorkomen wat bij de wet legaal is?
4. Anti-kraak beperkt je in je doen en laten.

En nu heb jij geen enkel argument meer om je stelling goed te praten.
Oud 14-01-2007, 20:55
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
mandi schreef op 09-01-2007 @ 20:03 :
Kraken is lame, met antikraak doe je iig nog iets aan het behoud van panden etc.
Kijk naar Fort Pannerden.

Als daar anti-kraak in zit, gebeurd er niks met het pand, behalve dat twee of drie lame-ass rijke juppen daar relaxen.

Laat je de krakers erin worden er rondleidingen gegeven, dieren gehouden, alle flora wordt goed bijgehouden en er wordt een douche gebouwd. Ja, je leest het goed, ze bouwen zelf een douche waar mening studentenpand nog een voorbeeld aan kan nemen qua reinheid.
Oud 06-02-2007, 14:25
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Ik up het topic maar even, het is voor een goed doel . Na dat ik een aantal anti-kraak sites ben afgegaan ben ik tot de ontdekking gekomen dat ze allemaal de vereiste hebben dat je 18 of ouder bent. Nu is mijn vraag of dat vast staat in de wet of dat ik op mijn 17e wel anti-kraak kan gaan wonen.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Oud 26-02-2007, 18:00
timvl1987
timvl1987 is offline
Hoi

Ik ben op zoek naar een antikraakpant voor 2 personen in de omgeving van Hoorn, Heerhugowaard, Enkhuizen, Alkmaar.

Groetjes Tim
Oud 26-02-2007, 18:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
timvl1987 schreef op 26-02-2007 @ 18:00 :
Hoi

Ik ben op zoek naar een antikraakpant voor 2 personen in de omgeving van Hoorn, Heerhugowaard, Enkhuizen, Alkmaar.

Groetjes Tim
Zou je asjeblieft een eigen topic willen openen?
__________________
<):o)
Oud 27-02-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 06-02-2007 @ 14:25 :
Ik up het topic maar even, het is voor een goed doel . Na dat ik een aantal anti-kraak sites ben afgegaan ben ik tot de ontdekking gekomen dat ze allemaal de vereiste hebben dat je 18 of ouder bent. Nu is mijn vraag of dat vast staat in de wet of dat ik op mijn 17e wel anti-kraak kan gaan wonen.
]

je kan het vergeten als je 17 bent.
Oud 27-03-2007, 18:25
cydal
cydal is offline
Heeft iemand mischien sites voor me waar ik me kan aanmelden voor anti kraak panden? alvast bedankt
__________________
-------!
Oud 27-03-2007, 22:54
Verwijderd
google is je vriend, kerel. het kan geen kwaad zelf wat moeite te doen? is bovendien sneller dan wachten op een antwoord van hier.
Oud 28-03-2007, 13:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
fractal-illusio schreef op 14-01-2007 @ 20:55 :
Kijk naar Fort Pannerden.

Als daar anti-kraak in zit, gebeurd er niks met het pand, behalve dat twee of drie lame-ass rijke juppen daar relaxen.

Laat je de krakers erin worden er rondleidingen gegeven, dieren gehouden, alle flora wordt goed bijgehouden en er wordt een douche gebouwd. Ja, je leest het goed, ze bouwen zelf een douche waar mening studentenpand nog een voorbeeld aan kan nemen qua reinheid.
Dat is een uitzondering. Krakers hebben in Utrecht aan o.a. de Vismarkt en de Lange Vie al een paar hele oude panden compleet de vernieling in geholpen. Want tja, wat maakt het uit als er een plas water op die oude planken vloer staat, daar heb je al kraker geen last van nietwaar?
Oud 29-03-2007, 10:57
mandi
Avatar van mandi
mandi is offline
Citaat:
fractal-illusio schreef op 14-01-2007 @ 20:55 :
Kijk naar Fort Pannerden.

Als daar anti-kraak in zit, gebeurd er niks met het pand, behalve dat twee of drie lame-ass rijke juppen daar relaxen.

Laat je de krakers erin worden er rondleidingen gegeven, dieren gehouden, alle flora wordt goed bijgehouden en er wordt een douche gebouwd. Ja, je leest het goed, ze bouwen zelf een douche waar mening studentenpand nog een voorbeeld aan kan nemen qua reinheid.
Dat hoop je ja. Fort Pannerden is een Uitzondering met een hoofdletter.
__________________
pics or it didn't happen
Oud 05-05-2007, 19:42
ouzotje
ouzotje is offline
Ik woon nu 2 maanden anti-kraak en het bevalt me erg goed

Ik zit in Tilburg recht tegenover het station (waar eerst het Brabants Dagblad zat.. behoorlijk nieuw gebouw nog dus)... in het pand naast ons zitten ze ook anti-kraak en een stukje verderop in de straat ook... dus anti-kraak is zeker niet alleen aan de rand van de stad hoor. Wij hebben met zijn 4-en het hele gebouw voor onzelf . Camelot (stichting waarbij ik anti-kraak woon) heeft van tevoren een kamerindeling gemaakt en sommige kamers mag je niet komen (die zijn afgeplakt) maar de meeste deuren zijn gewoon open. Ze komen 1 keer per maand controleren of alles nog een beetje netjes is, maar je weet al ruim van tevoren wanneer ze komen. Als er bedrijven komen kijken wordt dat ook van tevoren aangekondigd.

Er wordt ook nog wel eens gezegd dat je niemand uit zou mogen nodigen op je kamer of dat er niemand mag blijven slapen... je mag sowieso 10 mensen uitnodigen en als het er meer zijn (als je dus een feestje geeft oid) moet je even van tevoren bellen, maar het mag wel allemaal. Licht, gas water enzo is allemaal gewoon aangesloten, wij hebben ook gratis TV en telefoon... en een douche zat er ook al in.

Ik ben per maand 165 euro kwijt aan huur, maar da's echt niks als je ziet wat je ervoor krijgt. Ik heb zelf 4 kamers die aan elkaar zitten van ongeveer 50m2 per kamer... met uitzicht op het station
Als je (net zoals ik) studeert krijg je ook nog een beurs voor uitwonenden, het is zelfs een eis van Camelot dat je je inschrijft bijde gemeente (en dan krijg je dus automatisch een uitwonende beurs van IB).... kortom het kost je niks want de minimumbeurs voor uitwonenden is € 252,73 en voor thuiswonenden minimaal € 90.

Als iemand nog vragen heeft over anti-kraak.... ik hoor het wel.
Oud 26-10-2007, 11:32
pori
pori is offline
weet er iemand anti kraak in de regio den bosch, schijndel,veghel of kan er me wat info over vertellen.

mvg zc
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht ANTI KRAAK wonen
ashketchup
8 24-12-2011 02:34
Werk, Geld & Recht Wat zijn gevolgen van kraakverbod per 1 oktober op anti-kraak wonen?
speelgoedgitaar
9 06-09-2010 13:54
Werk, Geld & Recht anti-kraak vraagjes
gijsss
44 08-10-2008 18:29
Werk, Geld & Recht invloed van kraakverbod op anti-kraak
fib
2 02-01-2008 11:44
Lifestyle Iemand ervaring met anti-kraak??
Mriek!
26 17-03-2003 22:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.