Oud 01-03-2006, 23:21
LGF
LGF is offline
Mijn vriend komt te snel klaar. Soms al na 3x stoten . Wat is hier tegen te doen, want zo maakt het de seks er niet leuker op
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 23:23
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Misschien staan hier wat tips in? En anders de zoekfunctie, deze vraag wordt redelijk vaak gesteld.

Oh, en zorg anders gewoon dat jij de controle hebt en pest hem lekker. Dan kun je het op die manier misschien wat rekken
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 23:16
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Lang leve de 2e (3e, 4e?) keer?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 23:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Sekswoordenboek raad dit aan

De man ligt bij dit standje op zijn rug, terwijl de vrouw op hem zit.
De penis gaat het makkelijkste naar binnen als zij met haar bovenlijf wat naar voren leunt en met één hand de penis in de vagina leidt.

De vrouw heeft bij dit standje grote bewegingsvrijheid.
De vrouw kan het bewegen voor haar rekening nemen door op en neer te wippen of een draaiende beweging te maken. De man kan de actieve rol nemen als de vrouw voorover leunt, met het gewicht op haar armen en hij zijn knieën optrekt. Hij kan dan zijn bekken op en neer bewegen.

Het kan voor de vrouw pijnlijk zijn als de penis te diep in haar vagina komt en deze de baarmoedermond raakt. Omdat ze op haar knieën ligt kan ze echter zelf bepalen hoe ver ze de penis naar binnen laat glijden..
De man heeft bij dit standje mooi uitzicht op haar borsten. Voor de meeste mannen is dit een moeilijker standje om tot orgasme te komen. Het is een aanrader voor mannen die te snel klaarkomen . Het is is ook een handig standje als de vrouw in verwachting is, één van de partners een omvangrijke buik heeft of als de man veel langer is dan de vrouw.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 04:44
Verwijderd
Als man, kun je het makkelijk tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 08:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wilskracht
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 08:39
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik begrijp wel dat het de seks er niet leuker op maakt, zeker wanneer het voor hem daarna ook gelijk is 'afgelopen', alsin okey; 'klaar! morgen weer een keer'. En zich verder nog weinig bekommerd om jou gevoel behalve de 'ja sorry, jammer' bijwijze van. Heb je hem ook wel eens vertelt dat je het erg irritant (neem ik aan) vind dat hij zo snel klaarkomt?

Als hij er niets aan kan doen is het misschien een idee het te 'compenseren'. Bijv. dat hij gewoon verder gaat met hand/mondwerk als het weer eens binnen een paar stoten is afgelopen. En dan kan je het altijd nog een 2de, 3de of 4de keer proberen...

Ik zou nu echt wel voor een dagje door het leven gaan als kerel, even laten zien hoe het wél moet hahah. Zo moeilijk lijkt het me toch allemaal niet.. kwestie van wilskracht inderdaad misschien wel, zoals Qimm al zei.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 08:46
fuzzybeer
fuzzybeer is offline
hoorde laatst van iemand dat je je ballen naar beneden moet trekken. Als je klaarkomt zitten je ballen het dichtst bij je lijf. Door ze iets naar beneden te trekken schijnt het gevoel van klaarkomen te verdwijnen .. Je moet er alleen wel even op tijd bij zijn naturlijk
__________________
meer zakgeld nodig? kijk op www.meerzakgeld.nl
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 14:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
fuzzybeer schreef op 03-03-2006 @ 08:46 :
hoorde laatst van iemand dat je je ballen naar beneden moet trekken. Als je klaarkomt zitten je ballen het dichtst bij je lijf. Door ze iets naar beneden te trekken schijnt het gevoel van klaarkomen te verdwijnen .. Je moet er alleen wel even op tijd bij zijn naturlijk
Klinkt aangenaam...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 15:33
LGF
LGF is offline
Citaat:
HvJ schreef op 03-03-2006 @ 09:39 :
Ik begrijp wel dat het de seks er niet leuker op maakt, zeker wanneer het voor hem daarna ook gelijk is 'afgelopen', alsin okey; 'klaar! morgen weer een keer'. En zich verder nog weinig bekommerd om jou gevoel behalve de 'ja sorry, jammer' bijwijze van. Heb je hem ook wel eens vertelt dat je het erg irritant (neem ik aan) vind dat hij zo snel klaarkomt?

Als hij er niets aan kan doen is het misschien een idee het te 'compenseren'. Bijv. dat hij gewoon verder gaat met hand/mondwerk als het weer eens binnen een paar stoten is afgelopen. En dan kan je het altijd nog een 2de, 3de of 4de keer proberen...

Ik zou nu echt wel voor een dagje door het leven gaan als kerel, even laten zien hoe het wél moet hahah. Zo moeilijk lijkt het me toch allemaal niet.. kwestie van wilskracht inderdaad misschien wel, zoals Qimm al zei.
Nee hoor hij zorgt meestal wel goed voor mij . Maar het is meer dat hij vindt dat hij "faalt" en dat maakt het voor hem natuurlijk ook niet leuk. En uit het hoofd het is denk ik al de 7e keer...behoorlijk frusterend, voor hem en toch ook voor mij
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 21:02
Pleister
Avatar van Pleister
Pleister is offline
Net als Ron Jeremy denken aan oma's en dode honden

(Niet hardopzeggen, als Ron Jeremy )
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 21:20
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Pleister schreef op 03-03-2006 @ 22:02 :
Net als Ron Jeremy denken aan oma's en dode honden

(Niet hardopzeggen, als Ron Jeremy )
En dan alsnog komen...
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 22:59
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Maak het voorspel gewoon lang, en vooral jouw kant op. Zodra jij dan verzadigd bent kan hij nog even z'n gang gaan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 01:15
LGF
LGF is offline
Hij komt soms al bij voorspel klaar en soms zelfs als ik bij het zoenen over zijn penis streel. Dit is echt té overdreven...had ik vroeger bij andere jongens nooit!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 09:06
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Citaat:
LGF schreef op 04-03-2006 @ 02:15 :
Hij komt soms al bij voorspel klaar en soms zelfs als ik bij het zoenen over zijn penis streel. Dit is echt té overdreven...had ik vroeger bij andere jongens nooit!
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 13:15
LGF
LGF is offline
Oke, dat kan misschien ook voorvocht zijn...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 14:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Een eerder op de markt gebracht ‘chemisch’ condoom waarmee je ook lang door kunt gaan is volgens Durex ook een groot succes. Onder de naam ‘Perfoma‘ bracht de fabrikant een aantal jaar geleden een condoom met benzocaïne aan de binnenkant uit: een soort verdovend middel voor de penis, waardoor die niet slap wordt, maar waarmee het orgasme bij de man kan worden uitgesteld.
Misschien is het wat?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 14:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
LGF schreef op 04-03-2006 @ 14:15 :
Oke, dat kan misschien ook voorvocht zijn...
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 19:17
Estar
Estar is offline
Citaat:
MTpower schreef op 04-03-2006 @ 15:51 :
Misschien is het wat?
En of dat wat is
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 20:00
Verwijderd
Zet er een timer op.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 21:35
Earphone
Earphone is offline
Jij trekt hem af, hij komt klaar, hij gaat verder met hand/mondwerk bij jou waarna hij na een kleine rustpauze terug paraat is voor een 2de keer waar hij normaal minder snel zal klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 18:24
BleuZ
BleuZ is offline
das vervelend,
mrgoed zoals al eerder gezegt lat hem eerst een keer komen en ga daarna pas op het echte werk over.
__________________
www.pimpmijnsaldo.nl
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 18:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Uitmaken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 18:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-03-2006 @ 19:27 :
Uitmaken
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 16:48
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
LGF schreef op 02-03-2006 @ 00:21 :
Mijn vriend komt te snel klaar. Soms al na 3x stoten . Wat is hier tegen te doen, want zo maakt het de seks er niet leuker op
whaaaa dit lijkt echt verdacht veel op mijn ex!! hij heet niet toevallig maarten he!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 16:57
ijscoman
Avatar van ijscoman
ijscoman is offline
Idd een beetje vreemd om meteen na 3x stoten al te komen. Ik kan zelf vrij lang door gaan omdat het bij mij gewoon vrij lang duurt (heeft zo zijn voordelen maar ook zo zijn nadelen) en met condoom om duurt het nog langer maar met een condoom om voel ik ook bijna geen moer. Ik zou zeggen doe gewoon een super dikke condoom om en je maakt er voor haar een groot feest van.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 17:02
Snuitermans
Snuitermans is offline
Coke.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 13:30
2B!
2B! is offline
Aan iets anders denken blijft het beste, maarja, 3 stoten is wel HEEL snel.

Misschien het idee voor hem om zich eerst af te (laten) trekken, 2de keer kom je langzamer.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 13:38
LGF
LGF is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 12-03-2006 @ 17:48 :
whaaaa dit lijkt echt verdacht veel op mijn ex!! hij heet niet toevallig maarten he!
Ja
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
LGF schreef op 13-03-2006 @ 14:38 :
Ja
Ik ben het niet hoor.


Hij kan ook van te voren al gaan rukken voordat jij bij hem bent.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 15:35
Verwijderd
dumpen die loser
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 22:50
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Inderdaad zeg, hoe oud is die knul?
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 18:13
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Earphone schreef op 04-03-2006 @ 22:35 :
Jij trekt hem af, hij komt klaar, hij gaat verder met hand/mondwerk bij jou waarna hij na een kleine rustpauze terug paraat is voor een 2de keer waar hij normaal minder snel zal klaarkomen.
Niet iedere man hersteld zich snel. Als deze jongen er toevallig aln gover doet (alsin een paar uur tot een paar dagen ) kom je hier niet verder mee...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 18:17
LGF
LGF is offline
Up

Kan hij oefenen door zichzelf af te trekken? En op deze manier "weerstand" op te bouwen?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 18:48
teenager
teenager is offline
Citaat:
LGF schreef op 11-06-2006 @ 19:17 :
Up

Kan hij oefenen door zichzelf af te trekken? En op deze manier "weerstand" op te bouwen?
doet hij dat niet al dan?
ja lijkt me een goede oefening.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 18:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
LGF schreef op 11-06-2006 @ 19:17 :
Up

Kan hij oefenen door zichzelf af te trekken? En op deze manier "weerstand" op te bouwen?
Hij heeft nog altijd dat probleem?

Edit: eigenlijk niet zo grappig...

Erm, ja, laat 'm dat maar eens proberen... Masturbeert die kerel nooit ofzo?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2006, 19:25
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
tantra of zoiets toch?
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 17:45
Vip3r
Vip3r is offline
Hij heeft nog echte oergenen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 22:10
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Na 2,5 maal stoten schreeuwen: 'Denk aan je grootmoeder!'

Nee serieus... Traag opbouwen, zorgen dat hij net voor the-point-of-no-return gewoon even pauzeert. Of misschien helpt het als hij masturbeert voor jullie seks hebben?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 22:41
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 13-06-2006 @ 23:10 :
Na 2,5 maal stoten schreeuwen: 'Denk aan je grootmoeder!'

Nee serieus... Traag opbouwen, zorgen dat hij net voor the-point-of-no-return gewoon even pauzeert.


En dan ook totaal niet meer bewegen...
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 23:37
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
LGF schreef op 11-06-2006 @ 19:17 :
Up

Kan hij oefenen door zichzelf af te trekken? En op deze manier "weerstand" op te bouwen?
het zgn. randjefietsen maar dan voor mannen. (en ja daar zijn genoeg threads over) Dat kan inderdaad zorgen voor meer weerstand. Masturberen en tijdens de masturbatie je orgasme uitstellen (je spieren trainen dus!). Het is allemaal mogelijk.
Succes in iedergeval.
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 13-06-2006, 23:47
justnaat
justnaat is offline
Soms komt mijn vriend ook al klaar na 4 a 5 stoten, maar heb ik hem zo opgegeild en verwend dat het logisch is dat hij te snel klaarkomt. Ik vind dat ook niet leuk dat hij zo snel dan klaarkomt, maar het gaat erom next time better.

Je kan hem ook een beetje plagen, zodat hij telkens net niet klaar komt. Beetje afwisselen met standjes enzo, dat maakt het misschien voor je nog opwinderder en kan je misschien zelf ook klaarkomen, want zo duurt het wel langer als je afwisselt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 15:52
Tripo
Tripo is offline
Laat die vriend van je eerst maar eens fatsoenlijk met zichzelf gaan spelen en dan oefenen met uitstellen.

En zoals al vaker is voorgesteld, trek m af, en na een korte pauze kan hij er vast wel weer tegenaan, als het tenminste een beetje normale gozer is. (wat ik overigens niet verwacht na jou vraag )
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 19:24
lieve
lieve is offline
Wanneer mijn vriend voelt dat hij gaat klaarkomen, maar nog nie wil ... dan gaat hij uit me. En dan doen we het ff rustiger aan.
Is dat mss een goede tip?
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 20:20
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Anders doe je het zo:

Erin - even wachten - eruit - even wachten - erin - even wachten - eruit - koud water eroverheen - erin.

Misschien lukt het hem de volgende keer wel om 5 keer te stoten.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 21:28
alfa
Avatar van alfa
alfa is offline
What about this :


Laten klaar komen, daarna wat met je laten spelen door hem en zelf ook terug aan hem zitten om de 2e keer op gang te trekken, deze keer met wat meer tijd om de daad te kunnen uitoefenen.

Nuja, 't zou niet voor mij zijn want ik heb een echte dip (qua geilheid) als ik gekomen ben...

Als ik niet in haar 'mag' klaarkomen dan maakt ze 't af met d'r handen (kwakje op de borsten). Het voelt wel een heel stuk minder "aangenaam" dus ik kan me de situatie goed voorstellen dat het in haar véél lekkerder is (en een orgasme dus sneller volgt).
__________________
You can't have them all
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 22:19
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
alfa schreef op 14-06-2006 @ 22:28 :
What about this :


Laten klaar komen, daarna wat met je laten spelen door hem en zelf ook terug aan hem zitten om de 2e keer op gang te trekken, deze keer met wat meer tijd om de daad te kunnen uitoefenen.

Nuja, 't zou niet voor mij zijn want ik heb een echte dip (qua geilheid) als ik gekomen ben...

Als ik niet in haar 'mag' klaarkomen dan maakt ze 't af met d'r handen (kwakje op de borsten). Het voelt wel een heel stuk minder "aangenaam" dus ik kan me de situatie goed voorstellen dat het in haar véél lekkerder is (en een orgasme dus sneller volgt).
Niet alle mannen kunnen een tweede keer.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 14-06-2006, 23:12
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Je kan hem ook eerst halfdronken voeren... dan heb je wel het risico dat het helemaal niet meer lukt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 00:31
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Vip3r schreef op 13-06-2006 @ 18:45 :
Hij heeft nog echte oergenen.
Juist
Mannen in de oertyd die snel vrouwen van andere stammen konden verkr8en zijn mede oorzaak van dit snel-klaarkom-probleem van mannen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2006, 16:34
alfa
Avatar van alfa
alfa is offline
Citaat:
Meadow schreef op 14-06-2006 @ 23:19 :
Niet alle mannen kunnen een tweede keer.

Inderdaad, dat bedoelde ik : ik kan ook geen 2 keer of ze zou wel heel hard met me moeten spelen
__________________
You can't have them all
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit te snel klaarkomen
graafschap17
6 09-02-2011 16:35
Seksualiteit Te snel klaarkomen
*laf_ya*
8 07-10-2009 15:00
Seksualiteit Te snel klaarkomen???
power
12 25-10-2003 02:02
Seksualiteit Te snel klaarkomen
badtothebone
1 17-06-2002 22:08
Seksualiteit Te snel klaarkomen! Meiden jullie kunnen helpen.
kamasutraboy
10 09-04-2002 14:29
Seksualiteit Te snel klaarkomen
fonsiej
11 31-01-2002 08:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.