Oud 04-01-2020, 19:42
jomama99999
jomama99999 is offline
hey

ik wil binnenkort samen met mijn vrienden een eerste joint roken.we weten alleen niet precies hoe...

welke soort is goed voor een eerste keer?

ook roken we allemaal niet dus kunnen we dan beter wel of geen pure joint nemen aangezien we ook niet bekend zijn met nicotine?

iemand met ervaring die ons opweg kan helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2020, 22:59
Me-Oma
Me-Oma is offline
Doe t nou maar gewoon lekker niet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 00:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niet beginnen is inderdaad de beste optie. Als jullie geen ervaring hebben en het toch willen doen kun je het beste een voorgedraaide halen. Makkelijkste optie. Ben niet zo bekend met verschillende soorten etc. Voor de eerste keer niet zo heel boeiend denk ik.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Niet beginnen is inderdaad de beste optie. Als jullie geen ervaring hebben en het toch willen doen kun je het beste een voorgedraaide halen. Makkelijkste optie. Ben niet zo bekend met verschillende soorten etc. Voor de eerste keer niet zo heel boeiend denk ik.
Als je niets toe te voegen hebt, waarom post je dan?

Ik kom morgen met een uitgebreidere reactie
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 00:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als je niets toe te voegen hebt, waarom post je dan?

Ik kom morgen met een uitgebreidere reactie
Het is vandaag morgen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 01:07
Verwijderd
Ga naar bed, muppet.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 01:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ga naar bed, muppet.
k
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 10:39
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als je niets toe te voegen hebt, waarom post je dan?

Ik kom morgen met een uitgebreidere reactie
Volgens mij bied ik hem informatie over wat hij het beste kan doen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij bied ik hem informatie over wat hij het beste kan doen.
Wat voegde jouw opmerking toe bovenop het eerste antwoord dan? Het is beiden "oeh bah magnie". Denk je dat het helpt? Hoe goed werkte dat toen jouw ouders dat aan jouw vroegen?

Dit subforum bestaat juist zodat scholieren die er nieuwsgierig naar zijn, hier vragen over kunnen stellen. De manier waarop de vraag gepost is is heel normaal en daar kan best een normaal antwoord op gegeven worden.

En als je dan zonodig moet preken, leg dan uit wat er niet goed is, wat de risico's zijn. Want "Niet zo heel boeiend ook" is niet alleen een vrij suffe mening maar het gebruik van cannabis wordt door de meeste gebruikers niet op die manier ervaren.

Kortom: Je post is een goede weerspiegeling van je carrière als FB.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 11:27
Verwijderd
Citaat:
welke soort is goed voor een eerste keer?
Vraag om een lichte "Sativa". Ik zou iets van een haze doen.

Citaat:
ook roken we allemaal niet dus kunnen we dan beter wel of geen pure joint nemen aangezien we ook niet bekend zijn met nicotine?
Roken is echt ordes van groottes gevaarlijker en schadelijker. Wat ik je aanraad als je het écht wil proberen, is om een houten pijpje aan te schaffen in de smartshop voor 2 a 6 euro. Zeg in de Smartshap dat je graag "puur" wil gaan roken en dat je daar een houten pijpje voor wil hebben (metalige materialen zijn niet prettig), inclusief gaasjes en of ze alvast een gaasje willen plaatsen in je pijpje.

LET OP: Wacht een poosje na het nemen van een teug voordat je verder gaat; je gaat je waarschijnlijk eerst kapothoesten (dat gaat vanzelf weg en is als er geen tabak bijzit niet zo heel erg), en het heeft daarna een minuut of 10 nodig voor je er iets van voelt.

En in dit filmpje zie je hoe dat werkt:


Je kan trouwens bij de betere coffeeshops ook tabaksvervanger krijgen, óf je kan het voor een tientje bestellen op de website van The Grass Company: https://www.grasscompany.com/nl/taba...go-kruidenmix/

Dan als laatste: Een bepaalde groep mensen wordt de eerste keer dat ze gaan blowen niet stoned; geen probleem. Stop ermee en doe het een week later nog een keer, dan zal je zien dat het wel werkt.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2020, 12:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat voegde jouw opmerking toe bovenop het eerste antwoord dan? Het is beiden "oeh bah magnie". Denk je dat het helpt? Hoe goed werkte dat toen jouw ouders dat aan jouw vroegen?

Dit subforum bestaat juist zodat scholieren die er nieuwsgierig naar zijn, hier vragen over kunnen stellen. De manier waarop de vraag gepost is is heel normaal en daar kan best een normaal antwoord op gegeven worden.

En als je dan zonodig moet preken, leg dan uit wat er niet goed is, wat de risico's zijn. Want "Niet zo heel boeiend ook" is niet alleen een vrij suffe mening maar het gebruik van cannabis wordt door de meeste gebruikers niet op die manier ervaren.

Kortom: Je post is een goede weerspiegeling van je carrière als FB.
Ik bied hem als optie een voor gedraaide te halen. Dat is makkelijk als je geen ervaring hebt met draaien. Lijkt mij al meer dan alleen foei roken is slecht.

En die sneer op het einde is totaal onnodig. Die jongen heeft niks aan je haat jegens mij.

Je post daarop met de informatie is top. Dat is inderdaad heel uitgebreid en duidelijk.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 13:08
Nutway
Nutway is offline
Citaat:
Niet beginnen is inderdaad de beste optie. Als jullie geen ervaring hebben en het toch willen doen kun je het beste een voorgedraaide halen. Makkelijkste optie. Ben niet zo bekend met verschillende soorten etc. Voor de eerste keer niet zo heel boeiend denk ik.
Das niet slim meestal zit er dan ook tabak in en kan je makkelijker een verslaving kweken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 17:13
manon1614
manon1614 is offline
je kan het beste het gewoon niet doen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 20:04
Verwijderd
Citaat:
je kan het beste het gewoon niet doen.
Hou je bek en flikker op.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 16:56
Cleetus
Cleetus is offline
Een joint met tabak zal je na 1 keer zeker niet verslaafd maken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 22:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Bullshit. In elke vorm van tabak zit een verslavingsmiddel. Dus je raakt ook verslaafd na 1 joint met tabak
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2020, 22:36
Verwijderd
Zullen is een groot woord maar het is zeker mogelijk ja.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2020, 01:52
hummeltje
Avatar van hummeltje
hummeltje is offline
Gewoon niet doen joh. Het is gevaarlijk en tis het niet waard als je kijkt naar de risico's die er aan verbonden zijn.

Citaat:
Risico’s cannabis korte termijn
Het vermogen om dingen die net gebeurd zijn te onthouden, wordt tijdelijk beïnvloedt. Dit zogenaamde kortetermijngeheugen gaat drie tot vier uur na inname weer normaal functioneren. Voor die tijd is het echter lastig om uw aandacht bij zaken te houden. U kunt immers snel afgeleid raken. Als de marihuana verkeerd valt, kunt u gaan ‘flippen’. In zo’n ‘bad trip’ kunt u in paniek raken, hartkloppingen krijgen en zich ziek en angstig voelen. Dit gebeurt eerder bij gebruikers die bij inname last hebben van een negatieve stemming of vermoeidheid.

Risico’s cannabis lange termijn
Als u voor langere tijd teveel wiet of hasj gebruikt, neemt u ook langetermijnrisico’s. In toenemende mate wordt er een verband gelegd tussen blowen en het ontstaan van psychische stoornissen als depressie, psychose en schizofrenie. Het kan psychische stoornissen triggeren en verergeren. Cannabisgebruik heeft een negatieve invloed op uw persoonlijke ontwikkeling, sociale leven en werk- en schoolprestaties. Langdurig gebruik van marihuana kan immers lichte aandachts- en gedragsstoornissen veroorzaken. Het roken van hasj of wiet schaadt uw longen, des te meer in combinatie met tabak. Het vergroot de kans op bronchitis en luchtweginfecties.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-06-2020, 21:22
Verwijderd
Dat weet TS wel..., deze topics zijn juist bedoeld om dingen te vragen aan ervaren mensen ipv dat iemand zelf maar wat gaat experimenteren.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2020, 01:18
Anot
Anot is offline
Laat maarja beter laat dan nooit, wat de mensen hierboven zeggen is waar. het is niet goed voor je gezondheid nee zeker niet! maar soms heb je gewoon de interesse in sommige dingen. in ben allang blij dat het een joint is in plaats van iets anders. Ik zou beginnen met een voorgedraaide joint en dan navragen welke minder thc bevatten en goed voor een eerste keer is. skiplist: White widow, amnesia haze, santa en gelato
Met citaat reageren
Oud 25-06-2020, 01:07
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Als je dreigt te kotsen wanneer je bad gaat:
Ga op je buik liggen en draai/beweeg je hoofd zo min mogelijk.

Werkt voor mij altijd
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 05-07-2020, 17:35
lola33
lola33 is offline
ooo bradda je moet echt n x hasj proberen doe t elke dag suc6 man broer
Met citaat reageren
Oud 05-07-2020, 19:04
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
ooo bradda je moet echt n x hasj proberen doe t elke dag suc6 man broer
Begin je standaard straattaal te spreken als je wiet rookt ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-07-2020, 22:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
ooo bradda je moet echt n x hasj proberen doe t elke dag suc6 man broer
bradda, moet ik een klappie geven, eah?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2020, 22:12
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Vliegt zo uit de toonbank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2020, 00:41
Verwijderd
Dit is Onzin niet, doe normaal kleuters.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Confessions of a smalltimer.
Type
51 15-07-2004 14:17
Drugs & Alcohol Stoned......?!?!
Verwijderd
223 15-06-2004 23:51
Drugs & Alcohol uitwerking wiet
Ief
11 31-03-2004 15:29
Drugs & Alcohol paddo's
Verwijderd
55 17-03-2004 02:17
Drugs & Alcohol draaiskills
O.B.
65 30-11-2003 00:32
Drugs & Alcohol Na hoevaak blowen werd je ECHT stoned
kussie van Michelle
15 14-03-2002 09:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.