Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2010, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, sukkel





Zowaar een generatiekloof op scholieren.com!
oke nvm ;x
Advertentie
Oud 03-08-2010, 15:37
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Elke keer als ik weer iemand pissed heb gemaakt hier effe snel grapje editen
Oud 03-08-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Het 'grapje' wordt ook vaak sneaky gebruikt

meisje1 op straat: gatver, jij bent echt lelijk, grapje (maar dan op een gemene toon, niet op een grappige)
meisje2:
meisje1: aansteller, ik zei toch grapje!
dat is waar ja
Oud 03-08-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Nu maar iets minder naar de klote gaan als vorig jaar. Toen wilde ik bij iemand in de tent slapen met wie ik eigenlijk had afgesproken te batsen, snap wel dat ze beetje pissig was dat ik er naast kwam liggen, sorry zei en weg was
arm meisje
Oud 03-08-2010, 15:37
Verwijderd
Even een gokje: Oud-metalhead?
Oud 03-08-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
oke nvm ;x
Wie is z'n moeder. Wie!
Oud 03-08-2010, 15:38
Verwijderd
Volgens mij wordt dat zwaar misbruikt door pubers die hun mentor wijsmaken dat ze heus niet pesten maar alleen grapjes maken.
Oud 03-08-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Wie is z'n moeder. Wie!
Oud 03-08-2010, 15:39
Verwijderd
Volgens mij is het "wie is z'n moeder en hoe heet z'n vader?"
Oud 03-08-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wordt dat zwaar misbruikt door pubers die hun mentor wijsmaken dat ze heus niet pesten maar alleen grapjes maken.
Dat is wel erg, ik hoop niet dat dat vaak voorkomt. Het is volgensmij sowieso lastig om als docent te zien of iemand gepest wordt of niet en al helemaal hoe je daar dan mee om moet gaan.
Oud 03-08-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het "wie is z'n moeder en hoe heet z'n vader?"
De vader van hoe lang was pas later ter sprake gekomen; ik dacht "laat ik het iets eenvoudiger maken"
Oud 03-08-2010, 15:40
Verwijderd
Oud 03-08-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
De vader van hoe lang was pas later ter sprake gekomen; ik dacht "laat ik het iets eenvoudiger maken"
maar dan heeft z'n moeder ineens twee namen
Oud 03-08-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
maar dan heeft z'n moeder ineens twee namen
ja, dat was inderdaad mijn verwarring ook!
Oud 03-08-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
wat

Ik zat ook een keer in de trein (ook in venetie, hoe kan het ook anders) en toen zat er een man met een briefje voor zich en ik snapte er maar niets van want ik dacht 'wat leest die man zijn papiertje vreemd!'. En toen daarna deed hij zijn papiertje een beetje omhoog en toen zei ik tegen een vriendinnetje 'Jeetje, niet kijken hoor, maar die meneer heeft een gekke arm (oid)' en toen ging ze natuurlijk toch kijken 'Hahaha nee joh, dat is zijn piemel!' en toen ging hij zich aftrekken terwijl hij naar ons aan het kijken was. En daarna pakte hij een zakdoekje en toen kwamen er mensen bij hem in de coupe zitten en toen na een tijdje ging hij maar naar de wc. Typisch ;p
Waarschijnlijk wilde hij laten zien wat hij in huis had en was de vrouw daar wel tevreden mee

Oh gatver dat is wel vies
Oud 03-08-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wordt dat zwaar misbruikt door pubers die hun mentor wijsmaken dat ze heus niet pesten maar alleen grapjes maken.
Dat maakt toch niet uit, zolang de leerling het ervaart als pesten is het pesten. Zo wordt er tenminste mee omgegaan op mijn school.
Oud 03-08-2010, 15:42
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Even een gokje: Oud-metalhead?
Haha, deels, wel behoorlijk veel geluisterd, maar nooit in kisten, army broek, zwart shirt en lange paardenstaart
Maja, nu nog wel een paar keer per jaar pegan showtjes pakken, dat van alles juist volk het meest is blijven hangen
Oud 03-08-2010, 15:42
Verwijderd
Ik ga even een superlief huisgenootje zijn en de wc en badkamer schoonmaken !
Oud 03-08-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk wilde hij laten zien wat hij in huis had en was de vrouw daar wel tevreden mee

Oh gatver dat is wel vies
Haha dat is best bizar

Ja, vond ik ook ;x
Oud 03-08-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even een superlief huisgenootje zijn en de wc en badkamer schoonmaken !
Oke, succes!
Oud 03-08-2010, 15:43
Verwijderd
Nou ja.. Een anekdote van toen ik nog een onschuldige puppy was; tijdens de lessen Duits op de middelbare school moest ik ooit eens wat voordragen in het Duits. Voor de klas, dus. Tijdens mijn voordraging zei de leraar, omdat mijn uitspraak questionable was, "wie?". Omdat mijn verhaaltje ging over een personage, Angela, antwoordde ik braaf en enigszins verbaasd "Angela?" waarop de leraar me een implied facepalm gaf en ik weer mocht gaan zitten
Oud 03-08-2010, 15:43
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
arm meisje
Moet het nog goedmaken, lullig als jive dit jaar roet in het eten gooit
Oud 03-08-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Haha, deels, wel behoorlijk veel geluisterd, maar nooit in kisten, army broek, zwart shirt en lange paardenstaart
Maja, nu nog wel een paar keer per jaar pegan showtjes pakken, dat van alles juist volk het meest is blijven hangen
Haha, begrijpelijk. Ja ik ben op sommige momenten in de winter wel echt een pure black metal kerel . Niet echt in kisten en alles, je kent het wel, maar zo extreem niet . Ik vind de muziek gewoon erg vet en heb wat bandshirtjes liggen enzo. Vandaar dat ik je ava meteen herkende en je sig ook .
Oud 03-08-2010, 15:44
Verwijderd
Citaat:
maar dan heeft z'n moeder ineens twee namen
Eh, nee? Ik zei "Wie is z'n moeder.. Hoe heet z'n moeder?"
Oud 03-08-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Nou ja.. Een anekdote van toen ik nog een onschuldige puppy was; tijdens de lessen Duits op de middelbare school moest ik ooit eens wat voordragen in het Duits. Voor de klas, dus. Tijdens mijn voordraging zei de leraar, omdat mijn uitspraak questionable was, "wie?". Omdat mijn verhaaltje ging over een personage, Angela, antwoordde ik braaf en enigszins verbaasd "Angela?" waarop de leraar me een implied facepalm gaf en ik weer mocht gaan zitten
In vier havo was een meisje in mijn klas heel slecht duits aan het praten en toen zei mijn docent: Zeg vera, jij heet toch geen mieke?
Oud 03-08-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee? Ik zei "Wie is z'n moeder.. Hoe heet z'n moeder?"
dan heet ze dus wie en hoe!
Oud 03-08-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Haha, begrijpelijk. Ja ik ben op sommige momenten in de winter wel echt een pure black metal kerel (H). Niet echt in kisten en alles, je kent het wel, maar zo extreem niet . Ik vind de muziek gewoon erg vet en heb wat bandshirtjes liggen enzo. Vandaar dat ik je ava meteen herkende en je sig ook .
Eh kisten zijn toch niet eens extreem of "heel erg metal"..? En ik begrijp ook niet zo wat de nihilistische/misantropische blackmetalbegeisterung te maken heeft met seizoensgetijden..
Oud 03-08-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Moet het nog goedmaken, lullig als jive dit jaar roet in het eten gooit


ik ben voor
Oud 03-08-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ga even een superlief huisgenootje zijn en de wc en badkamer schoonmaken !
Wil je bij ons de keuken komen schoonmaken. Elke keer als ik er doorheen loop heb ik een halve maaltijd onder m'n schoenen zitten
Oud 03-08-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt toch niet uit, zolang de leerling het ervaart als pesten is het pesten. Zo wordt er tenminste mee omgegaan op mijn school.
mijn zus kreeg een keer op de basisschool straf omdat ze tegen een jongen had gezongen: 'we hebben een clubske opgericht voor mensen mej een lellek gezicht, gij bent erbij! gij bent erbij!' Toen was die jongen naar de leraar gegaan en had gezegd: 'oh, racisme, racisme!! Racisme! Dat roept ze omdat ik turks ben!'



;d;;D
Oud 03-08-2010, 15:46
Verwijderd
Citaat:
dan heet ze dus wie en hoe!
Nee, want hoe is de vraag van mij!
Oud 03-08-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, want hoe is de vraag van mij!
Ja, dat is dus volstrekt onduidelijk!
Oud 03-08-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
mijn zus kreeg een keer op de basisschool straf omdat ze tegen een jongen had gezongen: 'we hebben een clubske opgericht voor mensen mej een lellek gezicht, gij bent erbij! gij bent erbij!' Toen was die jongen naar de leraar gegaan en had gezegd: 'oh, racisme, racisme!! Racisme! Dat roept ze omdat ik turks ben!'



;d;;D
Hahaha wat
Oud 03-08-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is dus volstrekt onduidelijk!
Ik vind van niet; dat komt omdat je een vrouw bent En stel je de chaos eens voor als Hoe er wél bij was gekomen (de vader van Hoe Lang, dus).. Nou dan was het circus compleet geweest
Oud 03-08-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
In vier havo was een meisje in mijn klas heel slecht duits aan het praten en toen zei mijn docent: Zeg vera, jij heet toch geen mieke?
ha au :"(
Oud 03-08-2010, 15:48
Verwijderd
@ Dobermann: Nouja, ik vind het er gewoon beter bij passen op de een of andere manier. Luister maar eens naar Immortal in de volle zon in Frankrijk, dat vind ik gewoon een beetje apart . Past beter bij de winter. Maargoed, dat is natuurlijk ook maar een gevoel.

@ Egon: LOL
Oud 03-08-2010, 15:48
Verwijderd
dobermann, je bent gewoon onduidelijk geweest, dat moet je kunnen accepteren !
Oud 03-08-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
dobermann, je bent gewoon onduidelijk geweest, dat moet je kunnen accepteren !
Echt niet! Ik was héél duidelijk.

Citaat:
@ Dobermann: Nouja, ik vind het er gewoon beter bij passen op de een of andere manier. Luister maar eens naar Immortal in de volle zon in Frankrijk, dat vind ik gewoon een beetje apart . Past beter bij de winter. Maargoed, dat is natuurlijk ook maar een gevoel.
Ook in de volle zon is het prima mensheid haten, hoor
Oud 03-08-2010, 15:50
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En fuck you linooz, door jou vraag heb ik zin in wacken, en kan dit jaar door afstuderen niet, grumpf
Oud 03-08-2010, 15:50
Verwijderd
Citaat:
ha au :"(
ja toen vond ik die docent minder lief
Oud 03-08-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
dobermann, je bent gewoon onduidelijk geweest, dat moet je kunnen accepteren !
inderdaad!
Oud 03-08-2010, 15:51
Verwijderd
echt echt wtf, al die piemels in het openbaar verhalen ik weet nog wel dat we met de basisschool naar de gym moesten lopen, dat was in een sportzaal een paar straten verderop. En toen liepen we langs een speeltuintje waar twee mensen elkaar heftig aan het batsen waren al onze onschuldige oogjes verpest. De lerares riep: 'hier mag je niet wippen!' en daar moesten wij om lachen want het was tenslotte een speeltuintje
Oud 03-08-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
En fuck you linooz, door jou vraag heb ik zin in wacken, en kan dit jaar door afstuderen niet, grumpf
Oh dat begint deze vrijdag alweer eah.. Ja ik had ook wel gewild.
Oud 03-08-2010, 15:52
Verwijderd
@ Dobermann: Haha, ik luister het alleen vanwege de muziek en ben verder een open en optimistisch persoon. Ik laat me niet zo heftig beïnvloeden door muziek dat ik er echt zo in opga. Nou, ik voel me gewoon meer thuis in de winter met die muziek, dat kan toch gewoon?

@ Metroid: Oké, oké, het is mijn schuld
Oud 03-08-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:
echt echt wtf, al die piemels in het openbaar verhalen ik weet nog wel dat we met de basisschool naar de gym moesten lopen, dat was in een sportzaal een paar straten verderop. En toen liepen we langs een speeltuintje waar twee mensen elkaar heftig aan het batsen waren al onze onschuldige oogjes verpest. De lerares riep: 'hier mag je niet wippen!' en daar moesten wij om lachen want het was tenslotte een speeltuintje
haha dat is wel een grappig verhaal vooral dat je juf dat zo noemt in die context
Oud 03-08-2010, 15:54
Verwijderd
Die outfits hebben weinig te maken met "je laten beïnvloeden door muziek". Als je een of andere indianenstam in de jungle een jaar lang Burzum laat luisteren gaan ze ook niet allemaal in kisten lopen.
Oud 03-08-2010, 15:54
Verwijderd
Eh, hoe bepaal je of een kaas pittig is?
Oud 03-08-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
@ Dobermann: Haha, ik luister het alleen vanwege de muziek en ben verder een open en optimistisch persoon. Ik laat me niet zo heftig beïnvloeden door muziek dat ik er echt zo in opga. Nou, ik voel me gewoon meer thuis in de winter met die muziek, dat kan toch gewoon?
Oh, dat kan zeker hoor. Van mij mag je doen wat je niet laten kunt en waar je vrolijk van wordt tot op zekere hoogte Maar je hébt van die figuren dat natuurlijk niet trui, kvlt, necro, christraping, frostbitten en grim vinden.. Weescht voorzichtig
Oud 03-08-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Die outfits hebben weinig te maken met "je laten beïnvloeden door muziek". Als je een of andere indianenstam in de jungle een jaar lang Burzum laat luisteren gaan ze ook niet allemaal in kisten lopen.
Ik wist dat ik hier commentaar op zou krijgen en vooral van jou

@ Dobermann: I know all about it... Hail Blashyrkh, the Mighty Ravendark!
Oud 03-08-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Die outfits hebben weinig te maken met "je laten beïnvloeden door muziek". Als je een of andere indianenstam in de jungle een jaar lang Burzum laat luisteren gaan ze ook niet allemaal in kisten lopen.
Zeau dit schreeuwt om een wetenschappelijk experiment, niet te zuinig
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.