Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2003, 13:03
weetjijweetik?
weetjijweetik? is offline
Gisteren met oud & nieuw was ik bij mijn vriendin hebben heel de avond op e bank gezeten na half 1 zijn we naar boven gegaan en zijn op bed gaan liggen mijn vriendin had der nachtjapon aangedaan. Nu was ze in een best uh geile stemming ik heb der eerst gevingerd. Nu zei ze tegen me komin je me ik zat te twijfelen ik had geen condooms Maar ik was wel zow van de kaart dat klaarkomen er bijna niet bij ws en ben dus ook niet gekomen maar heb wel in der gezeten terwijl ze net twee dagen aan de pil was. Is er nu kans op zwangerschap?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 13:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
er bestaat een kans dat ze zwanger is, de pil werkt pas volledig als hij 7 dagen is ingenomen, maar je bent niet klaargekomen, nou zit er in voorvocht ook wel een beetje sperma.
hmmm dit is een lastige... ik zou als ik jou was (of haar) de dokter bellen, hij heeft wat meer ervaring in dat soort dingen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 14:05
LM
LM is offline
morningafterpil.

Is niks geks, de dokter heeft er dagelijks mee te maken.
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 15:27
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
morningafterpil.

Is niks geks, de dokter heeft er dagelijks mee te maken.
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:53
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Qimm schreef:
er bestaat een kans dat ze zwanger is, de pil werkt pas volledig als hij 7 dagen is ingenomen
(roos)

Nee, dat verschilt, ligt eraan wanneer je hem inneemt.

Het is oerstom dat je dit hebt gedaan, ik zou de morningafter pil halen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ze gebruikte de pil pas 2 dagen, de pil werkt betrouwbaar na 7 dagen gebruik.
Daarom is het belangrijk dat je in de eerste week nooit een pil vergeet! Als je hem in de 2e of 3e week vergeet (en hem alsnog in neemt) is er geen kans op zwangerschap.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 19:24
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
meteen de morning afterpil gaan halen. maar op dit moment is het waarschijnlijk te laat. (1. 24 uur na de geslachtgemeenschap 2. alle apothekers zijn dicht)
dus ga naar de apotheker op 2 januari. neem een zwangerschapstest. zoja zwanger ga naar de dokter of de ggd ofzo die doen iets (kweet de naam niet) en dan slurpen ze alles uit de baarmoeder ook het eitje dus.
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 20:50
weetjijweetik?
weetjijweetik? is offline
Nu wordt ze morgen ongesteld als het goed is is het niet goed is ga ik met der na de dokter! maar waarschijnlijk is er niks gebeurdt ik was behoorlijk van de kaart en ben niet klaargekomen en had geen voorvocht dus ik denk dat we geluk hebben gehad!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 21:18
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
meteen de morning afterpil gaan halen. maar op dit moment is het waarschijnlijk te laat. (1. 24 uur na de geslachtgemeenschap 2. alle apothekers zijn dicht)
dus ga naar de apotheker op 2 januari. neem een zwangerschapstest. zoja zwanger ga naar de dokter of de ggd ofzo die doen iets (kweet de naam niet) en dan slurpen ze alles uit de baarmoeder ook het eitje dus.
morning afetr pil kan ten eerste tot 48 uur na sex genomen worden en ten tweede kun je zo'n pil bv. ook krijgen bij een abortuskliniek of de rutgersstichting
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 22:17
katje3
katje3 is offline
De morning after pil kan zelfs tot 3 dagen derna worden genomen. Dan is het wel niet meer helemaal betrouwbaar. Als ze normaal morgen haar regels moet krijgen kan ze normaal gezien niet zwanger zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:29
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
katje3 schreef:
De morning after pil kan zelfs tot 3 dagen derna worden genomen.
Dat klopt, maar daar moet nog wel iets aan worden toegevoegd: de morning afterpil bestaat uit een kuur van 4 pillen waarbij de eerste 2 tot maximaal 72 uur na de geslachtsgemeenschap kunnen worden ingenomen. De laatste 2 dienen om de 24 uur te worden ingenomen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 18:05
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
hangt ook af van wat voor soort pil ze gebruik die van mij werkte gelijk na de eerste keer innemen . dus jah ik zou daar eerst naar kijken of het betrouwbaar genoeg is of niet ..
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 01:13
Verwijderd
ik denk wel dat er een kans is ja.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Kans op zwangerschap
pietjeneinstijn
3 19-10-2015 11:19
Lichaam & Gezondheid zwanger of niet?
meneeranoniem1
93 07-12-2010 21:36
Lichaam & Gezondheid Het Grote Zwangerschapstopic
Bloem
500 05-11-2006 19:54
Lichaam & Gezondheid zwanger-symptomen?
XQseMe2
9 26-04-2005 06:45
Lichaam & Gezondheid Hoe groot is de kans op zwangerschap?
Playgirl
9 13-01-2004 19:51
Lichaam & Gezondheid wat zijn de bijwerking van het zwanger zijn?
moonligthshadow
63 04-12-2003 14:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.