Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 11:32
Verwijderd
'Arafat stabiel en niet in coma'
07 november 2004, 12:12:35

PARIJS (ANP) - De toestand van de zieke Palestijnse leider Yasser Arafat is stabiel en hij ligt niet in coma. Dat heeft zijn naaste medewerker Nabil Abu Rdainah zondagochtend vroeg gezegd tegen journalisten die zich verzameld hebben voor het Franse ziekenhuis waar Arafat wordt behandeld.

Rdainah antwoordde op de vraag van een journalist. ,,Nee, hij ligt niet in coma. Zijn toestand is stabiel. Hij slaapt nu. We hopen de komende dagen te weten te komen waaraan hij lijdt'', zei hij. Niet duidelijk is of Rdainah bedoelde dat Arafat uit zijn coma is ontwaakt of dat hij nooit in coma heeft gelegen.

Het gonsde de afgelopen week van de geruchten over de gezondheidstoestand van de 75-jarige Palestijnse president. Israëlische media meldden donderdag dat hij al zou zijn gestorven. Dat werd onmiddelllijk tegengesproken door Franse medici en Palestijnse functionarissen. Volgens de laatste berichten van de artsen is Arafats toestand kritiek maar stabiel.

Behandelende artsen

Een woordvoerder van de Palestijnse Bevrijdingsorganisatie (PLO), waarvan Arafat leider is, zei zaterdag dat alleen de behandelende artsen nog mededelingen mogen doen over Arafats toestand. Dat zou zijn afgesproken met de medische staf van het militaire ziekenhuis Parcy bij Parijs. De maatregel had een einde moeten maken aan de tegenstrijdige berichtgeving van de afgelopen dagen.

Medici hebben tot dusver niet kunnen achterhalen wat de Palestijnse leider mankeert. Wel hebben zij inmiddels uitgesloten dat Arafat leukemie heeft, zoals eerst werd vermoed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2004, 11:33
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 12:32 :
knip
dude, dat had ik al gepost
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 12:33 :
dude, dat had ik al gepost
Klopt, een nieuwe aanzet aan een nieuwe pagina kon alleen geen kwaad dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 12:35 :
Klopt, een nieuwe aanzet aan een nieuwe pagina kon alleen geen kwaad dacht ik zo
Alleen jij kunt je overal uit praten
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 12:36 :
Alleen jij kunt je overal uit praten
Daarom ben ik hier ook zo gehaat waarschijnlijk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 12:35 :
Klopt, een nieuwe aanzet aan een nieuwe pagina kon alleen geen kwaad dacht ik zo


kom dan met wat nieuws. ZOals dit:

Sunday November 7, 10:57 AM

Israel ready to ease closures after Arafat dies

By Matthew Tostevin

JERUSALEM (Reuters) - Israel could ease tough closures on Palestinian areas if Yasser Arafat dies so as to encourage the emergence of a moderate successor and a ceasefire by armed groups, political sources say.

Arafat's decline at a military hospital in Paris has fuelled fears of chaos if he dies without a clear successor, but Israeli and Western officials hope his death may allow a chance to restart failed Middle East peace negotiations.

Israel and the United States have long accused Arafat of being the main stumbling block to talks and of fomenting violence in the four-year-old Palestinian uprising -- charges he has denied.

Prime Minister Ariel Sharon has said it was only because he could see nobody to talk to that he drew up his unilateral plan for withdrawing settlers from occupied Gaza and parts of the West Bank next year.

Israeli sources said senior officials discussed easing conditions after Arafat's death if there was a Palestinian leadership that looked as though it might be able to crack down on armed groups and restart talks.

"There are contingency plans for confidence building measures and they are likely to be applied once the situation is clear," said one political source. "If there's anarchy, you can't have confidence building measures."

Foreign Minister Silvan Shalom, visiting China, said Israel "would like to see a moderate Palestinian leadership that is taking the lead and moving towards a full implementation of the road map (international peace plan)".

But being labelled as too close to Israel could spell doom for any potential successor and Sharon ordered ministers on Sunday not to comment on Arafat or what might follow so as not to be seen as interfering.

Arafat, 75, remained in critical condition on Sunday as doctors puzzled over his illness.

JOSTLING FOR INFLUENCE

Palestinian politicians and factions are clearly jostling for position even as they try to avoid signs of an open power struggle.

Most of Arafat's powers have been taken over in the short term by Prime Minister Ahmed Qurie and former premier Mahmoud Abbas -- both seen as moderates ready to talk, but with scant popular support and none of the ex-guerrilla's charisma.

Qurie came under pressure from the armed factions spearheading the Palestinian uprising on Saturday to give them decision-making powers in a temporary unified leadership they want if Arafat dies. He did not say he had agreed.

Israel and the United States fear that Islamic groups like Hamas, sworn to destroying the Jewish state, could gain influence after Arafat over a Palestinian Authority that seeks a state only on land occupied since the 1967 Middle East war.

Palestinian cabinet minister Saeb Erekat said that since Arafat was alive it was inappropriate for anyone to talk of measures that might be put in place once he was dead.

"The Israelis are not showing any sensitivities or respect to the Palestinian people with such talk," he said.

Israel has occasionally eased closures -- blockades on Palestinian-run enclaves -- that it says are meant to stop suicide bombers, but which have crippled the Palestinian economy and are condemned by Palestinians as collective punishment.

The last truce by Palestinian factions endured just a few weeks in mid-2003 before collapsing amid violence. The ceasefire was designed to assist the U.S.-backed road map, which has been stalled by continuing bloodshed.

One Israeli opposition politician suggested on Sunday that a good way of showing goodwill towards the Palestinians would be to allow Arafat's burial in Jerusalem, as he has said he wants.

But Israeli officials said there was no way the Palestinian leader could be buried in land Israel considers part of its indivisible capital. Israel annexed mainly Arab East Jerusalem after the 1967 war in a move not recognised internationally.
http://uk.news.yahoo.com/041107/325/f64fx.html

Hoe makkelijk kun je een andere staat beschuldigen van de rotzooi binnen je eigen autoriteit
"geen respect naar de palestijnen toe als je blokkades gaat opwerpen in tijde van chaos"
"niet toelaten dat arafat in jeruzalem begraven zal worden"

en dan wordt dat hierin niet genoemd, maar wel in een artikel van islamonline.net waarin ene spreekt over "vergiftiging van arafat"


Dudes... die man is oud en iedereen gaat dood. Zorg nu maar gewoon dat er geen chaos komt en dat er een stabiele autoriteit aanwezig is. Dan komen er geen blokkades en kan er gewerkt worden aan het vredesproces.
En een begraafplaats in Gaza is goed voor die oude man dat een mooi compromis is voor iemand waarvan niet bekend is waar ie ueberhaupt geboren is maar waarvan verondersteld wordt dat dat in Cairo is.

Dus.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:44
Verwijderd
Het is ook achterlijk dat hij niet in jeruzalem begraven mag worden

Meer olie op een gloeiend hete vuur
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:44
Verwijderd
Gatara, geloof je het zelf
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:45
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 12:44 :
Gatara, geloof je het zelf
geloof ik wat?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 12:44 :
Gatara, geloof je het zelf
nou jah als er alleen maar rechtso's en radicalen het met me eens waren zou er bij mij wel een belletje gaan rinkelen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:46
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 12:44 :
Het is ook achterlijk dat hij niet in jeruzalem begraven mag worden

Meer olie op een gloeiend hete vuur
waaarom zou ie ueberhaupt daar begraven moeten worden. Het is ook niet zomaar jeruzalem, maar de tempelberg waar die gast begraven wilt worden.

dat is geen olie op t vuur wil je zeggen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 12:46 :
waaarom zou ie ueberhaupt daar begraven moeten worden. Het is ook niet zomaar jeruzalem, maar de tempelberg waar die gast begraven wilt worden.

dat is geen olie op t vuur wil je zeggen
Hij is er anders ook voor moslims

Die isrealiers zijn ook zo lichtgeraakt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:49
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 12:46 :
nou jah als er alleen maar rechtso's en radicalen het met me eens waren zou er bij mij wel een belletje gaan rinkelen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 12:48 :
Hij is er anders ook voor moslims


ja, en arafat is een profeet zeker

Citaat:

Die isrealiers zijn ook zo lichtgeraakt


nee een palestijn kun je nooit woedend maken zeker
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 12:51 :

ja, en arafat is een profeet zeker





nee een palestijn kun je nooit woedend maken zeker [/B]
Sommigen willen graag zijn laatste wens vervullen en hoe je het ook wend of keert hij was hun leider

Die zitten niet zo snel op de kast als jij
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 12:45 :
geloof ik wat?
Dat artikel.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 12:56 :
Dat artikel.
welk artikel?
dat van nu.nl of van yahoo?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 11:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 12:54 :
Sommigen willen graag zijn laatste wens vervullen en hoe je het ook wend of keert hij was hun leider


ja, ik wil ook graag gemummificeerd worden en in een grote piramide bijgezet worden met al het goud van de wereld, maar dat zal ook niet gebeuren.

Citaat:

Die zitten niet zo snel op de kast als jij
ik kan die lui heel makkelijk op de kast krijgen anders.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 12:58 :

ja, ik wil ook graag gemummificeerd worden en in een grote piramide bijgezet worden met al het goud van de wereld, maar dat zal ook niet gebeuren.



ik kan die lui heel makkelijk op de kast krijgen anders.
Jij bent geen politieke leider die een heel volk heeft vertegenwoordigt

Mij lukt het je ander niet
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 13:02 :
Jij bent geen politieke leider die een heel volk heeft vertegenwoordigt


zelfs dan lukt het niet. Denk je dat Balkenende dat zal lukken mocht hij die wens hebben?

Citaat:

Mij lukt het je ander niet
jij bent dan ook geen palestijn
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 13:03 :


zelfs dan lukt het niet. Denk je dat Balkenende dat zal lukken mocht hij die wens hebben?



jij bent dan ook geen palestijn [/B]
als hij met de schatkist in duinen begraven wil worden best
(maar balkende is een van onze wisselende premiers)Voor iemand die een land heeft vertegenwoordigt en heeft helpen opbouwen is het natuurlijk andere koek

Nee maar jij laat je wel gemakkelijk opfokken
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 12:58 :
Ja, ik wil ook graag gemummificeerd worden en in een grote piramide bijgezet worden met al het goud van de wereld, maar dat zal ook niet gebeuren.
Flauwe vergelijking en dat weet jij ook. Er is geen volk waar jij iets voor betekend hebt in de mate waarin Arafat dat voor de Palestijnen heeft betekend.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:08
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 13:06 :
als hij met de schatkist in duinen begraven wil worden best
(maar balkende is een van onze wisselende premiers)Voor iemand die een land heeft vertegenwoordigt en heeft helpen opbouwen is het natuurlijk andere koek

Ik vind dat Arafat toch weinig opbouwends heeft gedaan.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 07-11-2004 @ 12:44 :
Het is ook achterlijk dat hij niet in jeruzalem begraven mag worden

Meer olie op een gloeiend hete vuur

olympische spelen iemand?

Arafat is ook een terrorist, of tenminste een terrorist geweest.


Los daarvan heeft niemand behoefte aan nogf een bedevaartsoord waar over gevochten kan worden.

kijk wat voor rotzooi de aanwezigheid van die rotskoepelmoskee veroorzaakt heeft, puur door te staan waar het ding staat, en stel je voor dat er nog zo'n tweede plaats bijkomt.

niet bepaald bevorderlijk voor de vrede zou ik zeggen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 07-11-2004 @ 13:08 :
Ik vind dat Arafat toch weinig opbouwends heeft gedaan.
ja precies
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:12
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
PA: Arafat Suffering from Liver Failure
13:45 Nov 07, '04

(IsraelNN.com) Reshet Bet Radio quoting “senior PA officials” reports that Yasser Arafat is suffering from liver failure, adding PA officials are thinking about transferring him to a Cairo hospital for continued treatment.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 07-11-2004 @ 13:08 :
Ik vind dat Arafat toch weinig opbouwends heeft gedaan.
Zonder ome arafat hadden mensen als jij die arme palastijntjes allang met een steen om de nek in zee gegooit.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:13
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 13:12 :
Zonder ome arafat hadden mensen als jij die arme palastijntjes allang met een steen om de nek in zee gegooit.
sure
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:16
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 13:12 :
Zonder ome arafat hadden mensen als jij die arme palastijntjes allang met een steen om de nek in zee gegooit.
Precies je hebt helemaal gelijk.
























__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:17
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 13:12 :
Zonder ome arafat hadden mensen als jij die arme palastijntjes allang met een steen om de nek in zee gegooit.
ach, die duivelse zionisten ook altijd he?




We kunnen het omdraaien en zeggen dat zonder mensen als Sharon al lang de hezbollah en de hamas het joodse volk zouden hebben uitgemoord.

beide uitspraken zijn verre van realistisch, en al helemaal niet constructief.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:32
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 07-11-2004 @ 13:12 :
Zonder ome arafat hadden mensen als jij die arme palastijntjes allang met een steen om de nek in zee gegooit.
Milieuvervuiling
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 12:57 :
welk artikel?
dat van nu.nl of van yahoo?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 07-11-2004 @ 13:08 :
Ik vind dat Arafat toch weinig opbouwends heeft gedaan.
Dat zal ook de reden zijn dat hij een Nobelprijs heeft gekregen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2004 @ 13:41 :
Dat zal ook de reden zijn dat hij een Nobelprijs heeft gekregen.
dat was samen met degene waarmee hij net een akkoord had gesloten.

dat 'ome Arafat' daarna alle afspraken aan zijn laars zou lappen en de tweede intifada uit zou roepen wist het Nobel comitee uiteraard niet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-11-2004 @ 13:45 :
dat was samen met degene waarmee hij net een akkoord had gesloten.

dat 'ome Arafat' daarna alle afspraken aan zijn laars zou lappen en de tweede intifada uit zou roepen wist het Nobel comitee uiteraard niet.
Oh, je bedoelt degene die namens Israel vrede wilde sluiten en toen door een radicale jood vermoord werd?

En trouwens, begin alsjeblieft niet over de afspraken die ome Arafat aan zijn laars lapt. Wat dacht je van de schendingen van het internationaal recht en volkenrecht die Israel dagelijks begaat? Van het gore lef ons recht in het gezicht te spugen mbt. het internationaal strafhof en vervolgens toch nog verwachten op bezoek te mogen komen?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
heb ik ooit anders beweerd dan dat beide zijden fout zitten.

de Arafat-aanbidding is alleen iets waar ik ziek van kan worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mijn voorspelling dat Multiple Organ Failure in dit verband met name op een leverfunctiestoornis met hepatische encefalopathie als gevolg duidt was correct, volgens nu.nl.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:33
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 07-11-2004 @ 14:30 :
Mijn voorspelling dat Multiple Organ Failure in dit verband met name op een leverfunctiestoornis met hepatische encefalopathie als gevolg duidt was correct, volgens nu.nl.
daar dacht ik ook gelijk aan
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Rabbi Daniel schreef op 07-11-2004 @ 14:30 :
Mijn voorspelling dat Multiple Organ Failure in dit verband met name op een leverfunctiestoornis met hepatische encefalopathie als gevolg duidt was correct, volgens nu.nl.
Mijn voorspelling is dat als jij niet met dat soort onzin ophoudt je weer snel net zo hard wordt uitgekotst als de vorige keer.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 13:50
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2004 @ 14:46 :
Mijn voorspelling is dat als jij niet met dat soort onzin ophoudt je weer snel net zo hard wordt uitgekotst als de vorige keer.
Ontmoedig hem dus maar niet om die onzin te spuien.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:26
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 07-11-2004 @ 13:08 :
Ik vind dat Arafat toch weinig opbouwends heeft gedaan.
Nog los daarvan: in het NRC stond het gisteren goed omschreven, het was zoiets als:

Op de tempelberg worden Israelische koningen begraven, geen Palestijnse terroristen.
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:29
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
songeur schreef op 07-11-2004 @ 15:26 :
Op de tempelberg worden Israelische koningen begraven, geen Palestijnse terroristen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:32
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 07-11-2004 @ 15:29 :
Wat betekent dat? En ik dacht dat ik alle <3 dingetjes kende
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Minister Katz Calling for an Investigation against MK Makhoul
15:50 Nov 07, '04 / 23 Cheshvan 5765

(IsraelNN.com) Likud Minister Yisrael Katz is calling for an investigation against Hadash MK Issam Makhoul for alleging that Israel poisoned Yasser Arafat.
http://www.israelnn.com/news.php3?id=71658

(zie ook post van islamonline.net in vorig topic ergens op het einde)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
songeur schreef op 07-11-2004 @ 15:32 :
Wat betekent dat? En ik dacht dat ik alle <3 dingetjes kende
Ik buig voor/worship die uitspraak.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
songeur schreef op 07-11-2004 @ 15:32 :
Wat betekent dat? En ik dacht dat ik alle <3 dingetjes kende
worship
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 15:34 :
(IsraelNN.com) Likud Minister Yisrael Katz is calling for an investigation against Hadash MK Issam Makhoul for alleging that Israel poisoned Yasser Arafat.
Is iemand vals beschuldigen ook al strafbaar?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:39
songeur
Avatar van songeur
songeur is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 07-11-2004 @ 15:35 :
[afbeelding] Ik buig voor/worship die uitspraak.
Okee thank you
__________________
'Je ne perdrai pas mon temps à essayer de prolonger ma vie', aldus Renaud.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2004 @ 15:37 :
Is iemand vals beschuldigen ook al strafbaar?
smaad ofzo?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-11-2004 @ 15:42 :
smaad ofzo?
Beetje flauw om 'm daar meteen voor te vervolgen. Mensen zijn geëmotioneerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.