Oud 02-04-2005, 17:43
Wietboy
Wietboy is offline
Ik heb dit bericht al op drugsforum.nl gepost ook dus ik koppiier het gewoon.


Ik ben 15,4 jaar en denk dat ik een probleem heb.
Ik blow af en toe wat met vrienden en soms alleen, ongeveer 5 keer in de week zo'n 3 joints elk dan.
Alleen gebruik ik ook soms speed normaal gezien om de 2-3 weken.
Maar nu ik wat problemen thuis heb wegens problemen op school gebruik ik veel meer speed, het gaat zelfs zo ver dat als ik geen speed in huis heb soms verpulverde kalmeringspillen snuif omdat ik anders heel agressief wordt, zoals daarstraks nog, ik en mijn moeder hadden een ruzie en ze gaf me een onschuldige klets tegen mijn hoofd, ik begon dan zelfs zo agressief te worden dat ik naar boven gelopen ben en beginnen op vanalles te schoppen en te slaan.
Dit gebeurd soms na school ook dat ik op iemand sla. Soms snij ik ook in mijn arm als ik heel kwaad ben.
Alleen mijn vrienden weten dat ik drugs gebruik omdat ze het zelf ook doen.(Ik heb ook nog vrienden die geen drugs gebruiken en sommigen van hun weten dit ook).
Maar mijn familie of kennissen weten het niet en dit wil ik zo houden.
En mijn ouders weten het al zeker niet want moesten ze zelfs al weten dat ik rook beginnen ze al hysterisch te worden.
Ik weet echt niet wat te doen en ben bang dat ik nog eens iemand echt hard ga pijnigen.



Zoals ik in een ander topic aangaf dat ik speed maar af en toe gebruik. Wel dit klopt eigenlijk wel, maar sinds ik problemen heb gebruik ik het elke dag.
En idd met blowen heb ik geen probleem zoals ik in een ander topic al aangaf gaan daarvan juist mijn punten achteruit.

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 14:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2005, 18:46
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
...mooi verhaal

maar wat wil je precies weten?
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 18:47
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Van Speed wordt je juist agressief: http://www.infopolitie.nl/drugs/speed.php
http://www.unitydrugs.nl/drugsdb_speed.html

En ontwenningsverschijnselen, zoals ze lijken te zijn kun je het beste verhelpen door het GEWOON (NIET) TE DOEN. De kracht van je geest dus. Je niet laten fucken. Je laat zien dat je weet dat het je agressief maakt. Maak gebruik van die kennis door je niet mee te laten slepen. Weet dat het niet normaal is.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:00
Verwijderd
Poos minderen, eh. Begin met een half jaartje niks te nemen, ook niet blowen, etc.
En als je je echt zorgen maakt, praat er eens met je huisarts over voor tips e.d.?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:04
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-04-2005 @ 19:46 :
...mooi verhaal

maar wat wil je precies weten?
Tips voor terug te gaan naar 1X speed gebruiken in de maand en niet elke dag. En niet gewoon zeggen in 1X stoppen want dit lukt niet.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Wietboy schreef op 02-04-2005 @ 20:04 :
Tips voor terug te gaan naar 1X speed gebruiken in de maand en niet elke dag. En niet gewoon zeggen in 1X stoppen want dit lukt niet.
Professionele hulp zoeken.


Citaat:
Speed leidt niet echt tot lichamelijke afhankelijkheid, ook al kan het je lichamelijk enorm ondermijnen en uitputten. Je lichaam went wel snel aan een bepaalde dosis. Door die tolerantie heb je op de duur steeds meer nodig om hetzelfde effect te behouden.
http://home.wanadoo.nl/politie/verslaving/speed/
http://www.drugsinfo.nl/regio/index.html
http://www.life4u.nl/Rubriekmappen/drugs/Speed.htm
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:15
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 02-04-2005 @ 20:04 :
Tips voor terug te gaan naar 1X speed gebruiken in de maand en niet elke dag. En niet gewoon zeggen in 1X stoppen want dit lukt niet.
nah dat lijkt me nog vrij veel

maar naar de huisarts gaan en je laten doorverwijzen

en er zo open mogelijk over zijn naar je omgeving toe
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:22
Wietboy
Wietboy is offline
Ik durf er met m'n ouders niet over praten.
En m'n ouders zouden het al erg vinden dat ik rook dus praat ik er liever niet met hun over.
En professionele hulp zoeken gaat dat al niet te ver?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:30
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 02-04-2005 @ 20:22 :

En professionele hulp zoeken gaat dat al niet te ver?
nee. doe nou maar gewoon ipv op een geel forum een oplossing hopen te vinden. want die gaan wij je echt niet kunnen geven.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 19:54
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Je maakt een denkfout doordat je zegt dat je speed nodig hebt om minder agressief te zijn, maar het is juist de reden van je opgefokte gedrag. Dat is wat ik je duidelijk wil maken.
Professionele hulp kun je beter vragen voordat het te laat is, maar 1 keer door het lint gaan is meestal geen goede reden. Read up on Google.
Met je ouders over praten helpt trouwens vast niet en als je vrienden niet gebruiken heeft het ook weinig zin om door hun meteen als een addict gezien te worden. Tenzij je heel begrijpende vrienden hebt, dan by all means, ga met ze praten.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 20:11
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 02-04-2005 @ 18:43 :
als ik geen speed in huis heb snuif ik soms verpulverde kalmeringspillen omdat ik anders heel agressief wordt
Of professionele hulp zoeken niet te ver gaat???
Waar denk je dat het stopt als je al dingen gaat snuiven die niet bedoeld zijn 1 om te snuiven en 2 niet bedoeld zijn om agressieve aanvallen tegen te gaan?
Denk je dat je op een dag wakker wordt, gelukkig en blij bent met je leven, wereld en mensen om je heen?
Of denk je som sdat je de discipline kunt opbrengen om constructief aan elk facet van je leven dat mis is te gaan werken en vanuit je zelf te stoppen/matigen?

Gezien je verhaal lijkt het me veel te laat om te proberen zelfs alles op te lossen.
Je post op dit en dat andere drugsforum is een schreeuw om hulp.
Onderken dat en zet die lijn door door met je ouders te gaan praten.
Ik snap dat je dat waarschijnlijk niet als optie ziet, aangezien je je zo blootstelt aan je ouders, je zwakheden toegeeft, ze teleurstelt, gedwongen wordt aan je problemen te werken en zo zijn er nog wel honderden redenen te bedenken.

Maar feit is dat je ouders (waarschijnlijk) van je houden, jou als beste kennen (beter dan professionals), waarschijnlijk ervaringen hebben door fases in hun eigen leven en ze (in tegenstellingen tot je uit uitsluitend drugsgebruikers bestaande vriendengroep) je nooit zullen laten vallen. Daarnaast zul je door het met je ouders te delen op ten duur een betere verstandhouding en band met je ouders kweken, misschien een extra motivatie?

Besef je wel dat je alleen maar dingen positief kunt veranderen door je probleem aan jezelf en vertrouwenspersonen toe te geven en echt wilt dat dit veranderd. Je kunt worden geholpen, wat betekent dat je het meeste zelf zult moeten doen.
Je hebt de keus tussen mét of zonder ondersteuning. Maar een rottijd wordt het sowieso, wat je ook doet.

Situatie komt me trouwens bekend voor...
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 20:15.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 01:18
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 02-04-2005 @ 20:22 :
Ik durf er met m'n ouders niet over praten.
En m'n ouders zouden het al erg vinden dat ik rook dus praat ik er liever niet met hun over.
En professionele hulp zoeken gaat dat al niet te ver?
Je valt je ouders aan, je bent zeer agressief, je verminkt jezelf en vraagt hier om hulp. Ik vind dat je onderhand wel aan professionele hulp toe bent, aangezien je het zelf niet in de hand hebt.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 02:57
netram
Avatar van netram
netram is offline
overdosis nemen .
__________________
3l$ i$z Mii Du$|-|y // "Lekker oeverloos graaien in een natte doos" © Hecatomb // Igor is mijn kebatsje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 03:00
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 03:49
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:

Ik ben 15,4 jaar
bedoel je dat je 15 jaar en vier maanden of dat je 15 jaar en 3 maanden bent??
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 09:32
Wietboy
Wietboy is offline
15 jaar en 4 maanden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 09:35
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 10:32 :
15 jaar en 4 maanden.
oh dan moet je zeker naar de dokter gaan
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 09:36
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
little nemo schreef op 03-04-2005 @ 10:35 :
oh dan moet je naar de dokter gaan
Waarom die "zeker"?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2005, 11:44
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 10:36 :
Waarom die "zeker"?
wat denk je nou zelf dan?
op je 15e aan speed verslaafd is niet echt een gezonde of normale situatie ofzo
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:48
Verwijderd
uhm als je al agressief van jezelf bent, zal speed je zeker niet helpen. Ik zou als ik jou was hulp gaan zoeken, want elke dag speed gebruiken is niet ok, zeker niet als je 15 bent. Ik heb er meer zo de fout in zien gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:58
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 10:36 :
Waarom die "zeker"?
ga nou maar gewoon, t is echt nodig
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Wietboy schreef op 02-04-2005 @ 20:22 :
Ik durf er met m'n ouders niet over praten.
En m'n ouders zouden het al erg vinden dat ik rook dus praat ik er liever niet met hun over.
En professionele hulp zoeken gaat dat al niet te ver?
Ik dacht ook dat mijn ouders zouden flippen als ik zou opbichten dat ik rook en geblowd heb. Maar niets is minder waar. Er zijn ook dingen waar ik t liever niet met mn ouders over heb, en die houd ik dan ook van hun weg, daar begin ik zelf ook niet over. Maar toen mijn vader mij vroeg hoeveel ik nou rookte en of ik wel een geblowd had.. gaf ik wel eerlijk antwoord.

Okee.. niet op jou van toepassing. Ten eerste: je geeft zelf al aan dat je wil stoppen. De meeste ouders zijn niet heel wreed en houden een beetje van je. Als je nou gewoon eerlijk zegt dat je wel eens wat snuift, maar dat je nu wil stoppen en dat het je niet lukt en dat je er hulp bij wil hebben, zijn ze eventjes boos en 5 minuten later zitten ze met jou & een kop thee de mogelijkheden te bespreken. En waarom doen ze dat? Omdat ze van je houden! Het minste wat zij willen is dat jij in de goot beland (tenzij je wrede ouders hebt, red.). Ja? Dus zeg het nou maar gewoon tegen ze..
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:27
Wietboy
Wietboy is offline
Wel het begon in de zomer met een eerste sigaret samen met een eerste joint.
Met nieuwjaar wou ik eens iets nieuws proberen en dat was dus speed dus ik gebruikte het direct al tamelijk veel en voelde me steed supper.
Toen gebruikte ik het enkel als ik wou uitgaan.
Maar nu heb ik al 3 weken problemen en gebruik ik het ongeveer elke dag.
Ik ga eerst proberen hulp vinden bij vrienden en als het niet lukt zal ik het gewoon tegen m'n ouders zegggen.
Gisteren heb ik een hele dag niks gesnoven gewoon 3 joints opgerookt. Ik heb morgen pas nieuw spul dus moet weer verder met joints roken vandaag.

dus eigenlijk ben ik niet zo hard verslaafd maar steeds als ik niks heb wil ik of ik begin me weer down te voelen.

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 12:29.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 13:27 :
Wel het begon in de zomer met een eerste sigaret samen met een eerste joint.
Met nieuwjaar wou ik eens iets nieuws proberen en dat was dus speed dus ik gebruikte het direct al tamelijk veel en voelde me steed supper.
Toen gebruikte ik het enkel als ik wou uitgaan.
Maar nu heb ik al 3 weken problemen en gebruik ik het ongeveer elke dag.
Ik ga eerst proberen hulp vinden bij vrienden en als het niet lukt zal ik het gewoon tegen m'n ouders zegggen.
Gisteren heb ik een hele dag niks gesnoven gewoon 3 jpints opgerookt. Ik heb morgen pas nieuw spul dus moet weer verder met joints roken vandaag.
Als je dat spul van morgen nou eens laat staan.. Of niet eens gaat halen.. Denk je dan niet dat dat vrij slim is.

Voor de rest:
Citaat:
Little Nemo schreef ooit eens: nee. doe nou maar gewoon ipv op een geel forum een oplossing hopen te vinden. want die gaan wij je echt niet kunnen geven.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 12:50
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 13:27 :

Gisteren heb ik een hele dag niks gesnoven gewoon 3 joints opgerookt. Ik heb morgen pas nieuw spul dus moet weer verder met joints roken vandaag.

dus eigenlijk ben ik niet zo hard verslaafd maar steeds als ik niks heb wil ik of ik begin me weer down te voelen.
lees de eerste twee zinnen eens een keer of vijf en kijk dan of je de laatste nog steeds vindt kloppen. hoe denk je trouwens dat je vrienden je kunnen helpen??
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 13:39
adri1200
adri1200 is offline
Citaat:
Little Nemo schreef ooit eens: nee. doe nou maar gewoon ipv op een geel forum een oplossing hopen te vinden. want die gaan wij je echt niet kunnen geven.

k vraag me dan af hoe iemand van 15 dat kan betalen


en elke dag speed
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:43
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
adri1200 schreef op 03-04-2005 @ 14:39 :
k vraag me dan af hoe iemand van 15 dat kan betalen


en elke dag speed
Ik krijg per maand 200 euro ongeveer. Dus 50 per week.
En met dit bedrag kom je niet toe idd.
ik zit in een soort van bende en soms stelen we wel een keer geld.

@ little memo: Wiet heb ik altijd in huis met nieuw spul bedoel ik speed.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:45
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 14:43 :
Ik krijg per maand 200 euro ongeveer. Dus 50 per week.
En met dit bedrag kom je niet toe idd.
ik zit in een soort van bende en soms stelen we wel een keer geld.

@ little memo: Wiet heb ik altijd in huis met nieuw spul bedoel ik speed.
vraagje: wat vind je zelf eigenlijk van je leven?? en dan niet alleen kwa drugs maar gewoon kwa alles
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:56
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
little nemo schreef op 03-04-2005 @ 14:45 :
vraagje: wat vind je zelf eigenlijk van je leven?? en dan niet alleen kwa drugs maar gewoon kwa alles
Eigenlijk best kut.
Door mijn gebruik is het al lang geleden dat ik een lief had heb,
ik vertel het altijd van mijn gebruik en dan spreekt ze na een tijdje zelfs niet meer met mij mss moet ik dit in het vervolg niet meer doen er over beginnen.

School ook kut, ik heb daar nog weinig vrienden omdat ik en nog een paar vrienden(van m'n vaste vriendengroep, ook gebruikers dus) meestal iedereen begin te bedreigen zonder reden, dus bijna niemand durft nog maar 1 woord te zeggen tegen ons.

Na school bv. in de weekends en in de vakantie gaat het veel beter omdat ik dan bij m'n vaste vriendengroep rustig zit.
Die vriendengroep ken ik al langer van voor hun drugsgebruik maar nu doen ze het ook bijna allemaal, maar het is zeker niet door hun dat ik begonnen ben.
Vroeger waren we gewoon beetje jah "rebellen" gewoon wat stoer doen, maar nu is het echt meer van daden en geen woorden als je snapt wat ik bedoel.
Er zit er zelfs al eentje vast omdat ie iemand neergestoken heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:57
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
je kan ook gewoon stoppen met dingen stelen, en je kan toch ook van jezelf dwingen dat je niet meer koopt, of ligt dat nu aan mij?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:58
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
wat jij nodig hebt zijn een paar goede klappen. zomaar mensen bedreigen en mensen neer steken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 13:59
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-04-2005 @ 14:58 :
wat jij nodig hebt zijn een paar goede klappen. zomaar mensen bedreigen en mensen neer steken.
Ik steek geen mensen neer hoor anders zat ik nu al lang vast ik zei alleen dat iemand uit onze groep iemand neergestoken heeft en nu vast zit.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:02
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 14:59 :
Ik steek geen mensen neer hoor anders zat ik nu al lang vast ik zei alleen dat iemand uit onze groep iemand neergestoken heeft en nu vast zit.
maar dan begrijp ik niet dat je dan nog met dat groepje niet gemotiveerde mensen omgaat. je hebt je leven snel verneukt
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:06
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-04-2005 @ 14:58 :
wat jij nodig hebt zijn een paar goede klappen. zomaar mensen bedreigen en mensen neer steken.
Ik heb al klappen gekregen hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:35
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 15:06 :
Ik heb al klappen gekregen hoor.
niet genoeg imo als je serieus meent wat je hier allemaal op het forum zegt. Dan mag je er nog wel een paar meer krijgen om wakker te worden.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:40
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
eigenlijk zou ik je bijna toewensen dat je een keer in coma naar het ziekenhuis moet

net als een brugger van 1 meter hoog bij ons op school. Die vond alcohol ook zo stoer. Uiteindelijk lag die on de IC. 8 uur lang in coma, meyt 50 procent overlevingskans. DIe is nu ook wel wakker qua alcohol gebruik.
Zo iets zou eigenlijk ook met jou moeten gebeuren. Beetje mensen bedreigen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2005, 15:58
adri1200
adri1200 is offline
kappen met die troep

en als je dat zelf niet kan professionele hulp zoeken


zou ik in jou geval doen want aan speed ga je kapot
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:01
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
Type schreef op 03-04-2005 @ 15:35 :
niet genoeg imo als je serieus meent wat je hier allemaal op het forum zegt. Dan mag je er nog wel een paar meer krijgen om wakker te worden.
Tuurlijk meen ik dit allemaal.
Zou nogal zielig zijn als je daarover liegt.
Edit: @ Mister pignati: Dat mag je niemand toewensen.
Nog eens edit:
Ik vind mijn speed gebruik helemaal niet stoer eerder beschamend als stoer.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 16:28
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Als ik alles zo lees denk ik dat het kansloos voor je is.... tenzij je echt rigoreus verandert en ten eerste hulp zoekt en ten tweede dat vriendengroepje van je vaarwel zegt.

Maar daarvoor is geestelijke kracht nodig en dat is denk ik iets wat jij ontbeert gezien je verslaving.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:22
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 14:56 :
Eigenlijk best kut.
Door mijn gebruik is het al lang geleden dat ik een lief had heb,
ik vertel het altijd van mijn gebruik en dan spreekt ze na een tijdje zelfs niet meer met mij mss moet ik dit in het vervolg niet meer doen er over beginnen.

School ook kut, ik heb daar nog weinig vrienden omdat ik en nog een paar vrienden(van m'n vaste vriendengroep, ook gebruikers dus) meestal iedereen begin te bedreigen zonder reden, dus bijna niemand durft nog maar 1 woord te zeggen tegen ons.

Na school bv. in de weekends en in de vakantie gaat het veel beter omdat ik dan bij m'n vaste vriendengroep rustig zit.
Die vriendengroep ken ik al langer van voor hun drugsgebruik maar nu doen ze het ook bijna allemaal, maar het is zeker niet door hun dat ik begonnen ben.
Vroeger waren we gewoon beetje jah "rebellen" gewoon wat stoer doen, maar nu is het echt meer van daden en geen woorden als je snapt wat ik bedoel.
Er zit er zelfs al eentje vast omdat ie iemand neergestoken heeft.
nouja, als je t voor jezelf zo duidelijk hebt dat het zo niet goed is kan je twee dingen doen. of t gewoon een beetje zo laten en min of meer doorgaan met zoals je t nu doet. misschien met wat minder drugs, maar dat zal geen grote verandering brengen.

óf je besluit dat je er echt iets aan wil doen, dan ga je naar de arts en naar bureau jeugdzorg en zorg je dat (eventueel via jeugdzorg of een andere hulpverlener of psycholoog oid) je ouders er ook van op de hoogte zijn. met hun, en met je niet-gebruikende vrienden, kan je dan zorgen dat je een leuker leven krijgt.

mij maakt t verder niet veel uit, maar als je nog iets met je leven wil doen zou ik voor optie 2 gaan, nu kan het nog.

@ pignati ofzoiets: als je niets te melden hebt waar dat kind iets aan heeft, hou dan gewoon je mond ofzo
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:49
Wietboy
Wietboy is offline
Ik ga het nog effe laten aanmodderen en proberen te minderen en als het tegen de grote vakantie nog niet verbeterd is ga ik professionele hulp zoeken.

Merci voor jullie reacties allemaal.

Laatst gewijzigd op 03-04-2005 om 18:52.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 20:02
HC4L
HC4L is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 19:49 :
Ik ga het nog effe laten aanmodderen en proberen te minderen en als het tegen de grote vakantie nog niet verbeterd is ga ik professionele hulp zoeken.

Merci voor jullie reacties allemaal.
Ik zou het nu juist niet laten aanmodderen, misschien wordt het nog wel erger en dan is het later nog moeilijker om er vanaf te komen. Daarom zou ik er juist gelijk met je ouders over praten, en zo snel mogelijk hulp zoeken en ook degenen die speed snuiven waar je mee omgaat zoveel mogelijk vermijden, ook al is dat moeilijk, later heb je er veel aan.
Speed is echt een sloper, als je een paar maanden verder bent ben je er misschien al weer een stuk slechter aan toe dus.
__________________
ze zegge van wel, wat denk jij dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 19:49 :
Ik ga het nog effe laten aanmodderen en proberen te minderen en als het tegen de grote vakantie nog niet verbeterd is ga ik professionele hulp zoeken.

Merci voor jullie reacties allemaal.
van uitstel komt afstel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 06:42
Verwijderd
hoe sick, een 15 jarige
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Wietboy schreef op 03-04-2005 @ 19:49 :
Ik ga het nog effe laten aanmodderen en proberen te minderen en als het tegen de grote vakantie nog niet verbeterd is ga ik professionele hulp zoeken.

Merci voor jullie reacties allemaal.
ja of je hoeft geen hulp meer te zoeken omdat je:
- in een gesloten inrichting zit
- fataal neergestoken bent
- je in de goot ligt en ligt weg te rotten
- etc etc

ik zou dus maar niet nog 3 maanden wachten met hulp zoeken en er eens heel goed over na denken of die vrienden van jou wel echt vrienden van je zijn (wat doen ze voor jou, wat hebben ze voor je over) en wat ze met je gedaan hebben (had jij zonder hun alles gedaan wat je nu doet?)...

maar als je liever zo doorgaat.. dan verdien je een hele grote schop onder je kont richting hulpverlening..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 09:31
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Voeg die woorden eens samen, Spaanvallen. 15 en aan de speed, vooral niets tegen je ouders zeggen, sociale controle is nergens voor nodig want je hebt het allemaal in de hand zie ik.

De onderliggende gedachte voor zover niet overduidelijk, kappen met die onzin. Naar je ouders en laat je desnoods opnemen.

Ik heb het gevoel dat dit een slechte grap is.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 12:34
Wietboy
Wietboy is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 04-04-2005 @ 10:31 :
Voeg die woorden eens samen, Spaanvallen. 15 en aan de speed, vooral niets tegen je ouders zeggen, sociale controle is nergens voor nodig want je hebt het allemaal in de hand zie ik.

De onderliggende gedachte voor zover niet overduidelijk, kappen met die onzin. Naar je ouders en laat je desnoods opnemen.

Ik heb het gevoel dat dit een slechte grap is.
Ik zeg het nog eens. Als dit een grap zou zijn dan zou ik pas schoppen verdienen, wat die zou dan wel heel misplaatst zijn.
het zou ronduit belachelijk zijn.
En 15 en aan de speed ja en?
Er zijn er hier van 15 die willen LSD proberen, dit noem ik veel erger.
En jah ik heb het redelijk in de hand alleen begin ik soms echt te flippen, daarom ook dat ik enkel en alleen tips wou van mensen die dit ook voorhad hebben en ook verminderd zijn.
Want helemaal stoppen kan en wil ik niet.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 13:26
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Wietboy schreef op 04-04-2005 @ 13:34 :
Ik zeg het nog eens. Als dit een grap zou zijn dan zou ik pas schoppen verdienen, wat die zou dan wel heel misplaatst zijn.
het zou ronduit belachelijk zijn.
En 15 en aan de speed ja en?
Er zijn er hier van 15 die willen LSD proberen, dit noem ik veel erger.
En jah ik heb het redelijk in de hand alleen begin ik soms echt te flippen, daarom ook dat ik enkel en alleen tips wou van mensen die dit ook voorhad hebben en ook verminderd zijn.
Want helemaal stoppen kan en wil ik niet.
Willen proberen, doen het niet al tot in zo'n mate dat het een probleem is.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 14:23
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
little nemo schreef op 03-04-2005 @ 19:22 :

@ pignati ofzoiets: als je niets te melden hebt waar dat kind iets aan heeft, hou dan gewoon je mond ofzo
als je verslaafd bent okee, het is kut, maar als je dan ook nog mensen gaat bedreigen e.d. is er echt wat aan de hand en heeft het geen nut om hier te gaan vragen wat hij eraan moet doen.
veranderen moet die toch zelf doen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 17:19
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 04-04-2005 @ 15:23 :
als je verslaafd bent okee, het is kut, maar als je dan ook nog mensen gaat bedreigen e.d.
gozer. LEZEN!
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Psychologie 'Angst' voor epilepsie
Prospect
11 24-10-2013 23:11
Software & Hardware Centraal spyware, adware & virussen topic [5]
M@rco
499 26-03-2008 13:10
Films, TV & Radio The Little Mermaid [Binnenkort op dvd]
Mark Almighty
142 05-11-2006 01:07
Drugs & Alcohol elke dag blowen...
pete da pornkid
65 04-04-2005 23:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Aanval Irak ook zonder resolutie"
Gatara
13 02-03-2003 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.