Oud 13-04-2003, 20:06
whizzer
whizzer is offline
tenminste, als je geen vriendin hebt. Ik ben smoorverliefd op een vriendin van me, maar ik weet zo goed als zeker dat ze niks met me wil, en dat is eigenlijk een onwijs klotegevoel. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet leuk is om verliefd te zijn als het niet wederzijds is.., maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van verliefd zijn?
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 20:09
Verwijderd
Hoe dan ook hoort dit op L&R

Psych----------> L&R
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:32
Outdated Spirit
Avatar van Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Met je eens dat IS een kutgevoel..

Maar probeer het gewoon, wie niet waagt die niet wint... Desnoods op een feestje gewoon slimme opmerkingen over haar uiterlijk (positief natuurlijk) versier haar gewoon...
__________________
Dat wat je niet wilt horen ~ De waarheid.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:02
Verwijderd
Nee gek is dat he; de bedoeling van verliefd zijn is dat alles leuk en mooi is ...
Maar ja als het niet wederzijds is dan is het niet altijd even leuk en mooi; alhoewel soms toch wel?! De keer dat ik heel erg verliefd was op iemand wat niet wederzijds was heb ik me toch erg happy gevoeld; alleen als ik dan met mijn verstand ging denken van hij vindt mij 10 keer niks dan werd ik wel erg sip ja. Dus het kan volgens mij wel gewoon leuk zijn als het niet wederzijds is; alleen als je dan wel alleen maar je gevoel laat heersen ... Maar het is natuurlijk wel stukke leuker als het wederzijds is he ... Maar... wat niet is kan nog komen of misschien is het al zo!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:04
Verwijderd
Nee idd, als het niet wederzijds is en het ook niet echt zo lijkt te worden, is verliefdheid het kutste wat er is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:48
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Mwa.. ikzelf vind verliefd zijn op iemand terwijl het niet wederzijds is altijd nog leuker dan helemaal niet verliefd zijn..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 00:59
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
whizzer schreef op 13-04-2003 @ 21:06:
tenminste, als je geen vriendin hebt. Ik ben smoorverliefd op een vriendin van me, maar ik weet zo goed als zeker dat ze niks met me wil, en dat is eigenlijk een onwijs klotegevoel. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet leuk is om verliefd te zijn als het niet wederzijds is.., maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van verliefd zijn?
Ik ben het hier mee eens!
Ik ben ook verliefd en ik denk niet dat het wederzijds is!
Ik voel nu al het gebrokken hart aankomen!
Ze is volgens mij op een andere jongen uit mijn klas en daar is het ook wederzijds!
Nu heb ik gewoon een hekel aan die jongen om die rede
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 02:59
notbonefish
notbonefish is offline
inderdaad, verliefdheid zuigt als het niet wederzijds is. maar samen is het wonderbaarlijk

als je zeker weet dat de ander niets met jou zou willen, is dat idd een rotgevoel.
maar nooit geschoten...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 08:46
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Sven schreef op 13-04-2003 @ 23:48:
Mwa.. ikzelf vind verliefd zijn op iemand terwijl het niet wederzijds is altijd nog leuker dan helemaal niet verliefd zijn..
Meen je dat? Niet verliefd zijn kan lekker rustig zijn; je even op andere dingen richten. Misschien een beetje saai, maar ik vind het opzich niet zo vervelend.
Onbeantwoorde liefde vind ik erg pijnlijk en verdrietig, vooral als het heel diep zit. Dan wil je echt niet meer verliefd zijn.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 11:35
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Helemaal mee eens..

Ik vind verliefdzijn helemaal niet leuk.. zelfs als het wederzijds is eigenlijk ook niet.. is wel een lekker gevoel soms, maar ik haat het.

zorgt ervoor dat ik niet lekker meer kan bitchen, datik afgeleid ben, dat ik zwak ben en te gevoelig.. Hoe kritisch ik ben voordat ik verliefd ben, hoe rooskleurig ik alles zie als ik verliefd ben.
Hoe meer ik verliefd wordt, hoe meer pijn ik later heb waarmee ik die verliefdheid weer betaal.
Tis gewoon niet goed.

Helaas heb ik dus al erg snel last van verliefde gevoelens en het gebeurd me dus zo'n 10-14 keer per jaar
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 11:52
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Snif snif ik vind het ook echt vevelend!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:00
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
eens
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:46
eline85
eline85 is offline
ik vind t wel leuk, behalve als ik echt heel erg verliefd ben, dan kan ik niet slapen en wordt ik misselijk enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:52
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:08
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
stout! schreef op 14-04-2003 @ 09:46:
Meen je dat? Niet verliefd zijn kan lekker rustig zijn; je even op andere dingen richten. Misschien een beetje saai, maar ik vind het opzich niet zo vervelend.
Onbeantwoorde liefde vind ik erg pijnlijk en verdrietig, vooral als het heel diep zit. Dan wil je echt niet meer verliefd zijn.
Ja ik meen het echt Maargoed.. misschien komt dat omdat ik haast nooit verliefd ben
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:10
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ik heb precies hetzelfde. Alleen we zijn hele goede vrienden ook nog en ze is wel heel lief voor me enzo. Echt lastig, maar ik ben geloof ik een beetje over haar heen aan het komen. Het gevoel zakt al iets af. Laat ik het zo zeggen, probeer het te accepteren.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:11
king112
Avatar van king112
king112 is offline
het kan wel leuk zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:19
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Het is de eerste maal dat ik verliefd zijn als een goed gevoel ervaar...Maar dit keer zou et ook wederzijds zijn. Ik werd er godverdomme wel misselijk van vandaag, koppijn, buikklachten echt vaag...toch voelde ik me behoorlijk goed mentaal, god...Ik wil bij der zijn
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-04-2003, 20:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Verliefdheid kan heerlijk zijn, maar het kan je ook helemaal kapot maken. Als de liefde wederzijds is, kun je je ontzettend gelukkig voelen. Als dat niet het geval is, kun je je vreselijk voelen. Dat is de schaduwzijde van verliefdheid, waar je mee zult moeten leren omgaan. Liefde is gewoon niet altijd prettig.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:37
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Ik ben nu verliefd..

en het is wederzijds.. maar het gaat me misschien helemaal opbreken en ik rem het ook af deels... dus ik geniet er niet echt van..

Vanwaar al deze zelf kwelling?
Ze woont nu al best ver weg.. maar ze gaat binnekort weer terug naar Mexico

Heb ik ipv stomme vriendjes een perfecte latina .. raak ik haar weer kwijt aan de afstand

Is er geen uitknopje ofsow?

Verliefdheid aan/uit
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:02
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-04-2003 @ 23:04:
Nee idd, als het niet wederzijds is en het ook niet echt zo lijkt te worden, is verliefdheid het kutste wat er is.
precies.. dat suckt ech diep dan.. pff

maar aan de andere kant als beide verliefd zijn is het het mooiste wat je eigenlijk kan overkomen..

vaag...
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 22:21
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
whizzer schreef op 13-04-2003 @ 21:06:
tenminste, als je geen vriendin hebt. Ik ben smoorverliefd op een vriendin van me, maar ik weet zo goed als zeker dat ze niks met me wil, en dat is eigenlijk een onwijs klotegevoel. Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het helemaal niet leuk is om verliefd te zijn als het niet wederzijds is.., maar dat kan toch nooit de bedoeling zijn van verliefd zijn?
Ik denk dat de bedoeling van verliefd zijn ook is dat het wederzijds is. Als dat niet zo is is het over het algemeen best zwaar klote.
Maar soms, als je dan ooit een keer iets leuks (vriendschappelijk) met hem/haar doet, dan kan dat ook wel weer heel fijn voelen (als je tenminste niet ineens te binnen schiet dat het toch nooit iets wordt... ), dat gevoel had je niet gehad als je niet verliefd was geweest. Dus helemaal 100% kut vind ik het ook weer niet.
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 09:54
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, het is best kut wanneer je verliefd bent op iemand die niet op jou is. dat heb ik ook zo vaak gehad. ik ben gewoon voor 3 jar op dezelfde jongen verliefd geweest en hij vond mij alleen maar aardig en leuk om mee om te gaan, maar niet meer. maar ik voelde me wel gelukkig wanneer ik bij hem was. beetje jammer alleen dat hij geen interesse in mij had.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied # 49
Orpheo
500 25-11-2006 23:53
Seksualiteit Is het heel stom dat ik het niet leuk vind dat mijn vriendin geen maagd meer is?
pietjansen50
35 06-05-2004 19:48
Liefde & Relatie Verliefdheid is niet altijd leuk
Coral
10 21-01-2004 14:34
Liefde & Relatie Opeens is het allemaal voorbij
CryingHeart
8 07-04-2003 09:40
Liefde & Relatie Verliefd zijn
20marianne12
11 27-11-2002 18:56
Liefde & Relatie Flieft zijn roelt
tomassonSmeissie
32 26-04-2002 10:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.