Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 21:11
Verwijderd
Binnenkort ga ik naar In Qontrol. Nu heb ik op mn vorige party (Trance Energy) voor het eerst een ptje genomen. Ik heb daarna de rest van de avond gigantisch lopen spacen.. Had het id dat ik te licht was om op de vloer te blijven staan (zweven) en het id dat ik op iedereen verliefd was (ook jongens, ook al ben ik 100% hetero). Nou hoor ik van verschillende mensen dat er verschillende soorten pillen zijn.

Nou is mijn vraag: wat voor ptje had ik? Er schijnen namelijk ook pillen te zijn waar je de hele avond superstrak van staat.

Mijn 2e vraag is: wat is beter op zo'n feestje als In Qontrol (voornamelijk Hardstyle)? Een ptje zoals ik hierboven beschrijf (space-ptje) of eentje waar je de hele avond strak van staat (rave-ptje). Ik heb zelf dus een gigantisch goeie ervaring met het space-ptje.

3e vraag:

Alvast bedankt voor de hulp!

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 10:32.
Advertentie
Oud 08-03-2004, 21:12
grensgeval
Avatar van grensgeval
grensgeval is offline
dat 3de? wat voor reacties verwacht je daar zelf op?
Oud 08-03-2004, 21:14
Verwijderd
nee dat kunnen we niet.

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 10:35.
Oud 08-03-2004, 21:21
Verwijderd
Hm ik ga maybe ook naar in Qontrol hehe

Duh er zijn honderden soorten ptjes (qua uiterlijk dan, qua samenstelling is het idd de ene keer meer spacend/hallucinerend en de andere keer meer hard gaan (kan ook omdat er speed inzit).
Maar vorm, logo, kleur en waar je ze vandaan hebt, zegt niks over de pillen. Zo kan je dus gister een hartje hebben gehad, waar je vet van ging spacen en een dag later weer een hartje, waar je vet hard van gaat.
Daarom is het dus ook niet te zeggen wat voor pil jij had, want logo zegt dus niks over het effect.
Je moet ze dus laten testen wil je weten wat er in zit, is wel zo veilig. Ik zou je zowiezo eerst wat beter laten informeren (check internet), want je weet er echt weinig vanaf. Het gebruik is namelijk absoluut niet zonder risico's en je pilletje kan net zo goed verkeerd vallen of je kan een 'foute' pil hebben.

Uhm voor ptjes mot je natuurlijk connecties hebben he, btje betrouwbaar het liefst (voor zover dan kan) Mja maar volgens mij mag je dat hier niet vragen.
Oud 08-03-2004, 21:32
Verwijderd
jah ik weet dat ptjes niet te beoordelen zijn op uiterlijk.. maar wat zijn de ervaringen? welk ptje raden jullie me aan? een space-ptje of een rave-ptje?

en wat voor shit had ik op Trance Energy? Ik las net toevallig iets over pure MDMA ofzow?
Oud 08-03-2004, 21:43
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
De groentenboer verkoopt bij ons op de hoek appeltjes.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 09-03-2004, 07:30
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Ga je eerst ff inlezen en stel dan een vraag die niet beantwoord is...
heb idd t idee dat je er heel erg weinig vanaf weet..
en je kan er beter te veel van weten dan te weinig.
zoek wat links op.. kijk boven in dit forum daar heeft mutant een aantal links staan waar je info kan vinde over drugs..

Niemand kan jou namelijk vertellen wat jij op TE geslikt hebt.. want elke pil laat je wel spacen.. het zit m in de combinatie van mdma en bv speed in een pil..
Iedereen kan zijn ervaring hier wel neerzetten, maar daar heb je gewoon totaal niks aan, aangezien er zo ontzettend veel pillen rond gaan in nl alleen al die op elkaar lijken maar qua samenstelling heel erg verschillen van supergoed tot een en al troep. tis ook maar net wat je zelf t fijnst vind.

magoed ga eerst maar is t een en ander lezen
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Oud 09-03-2004, 08:44
Verwijderd
ja joh en we kunnen je ook niks aanraden dus. Want smaken verschillen he, de één spaced liever, de ander gaat liever als een stuiterbal.

En nogmaals wat voor pil je had, weet ik dus niet. Is ook niet te zeggen.
Oud 09-03-2004, 10:32
Verwijderd
Je leest t Wat heb ik hier als fb nog te doen dan slotjes te zetten .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Welke pillen slikken julle om je concentratie te verbeteren?
Diripio
15 06-02-2017 19:15
Lichaam & Gezondheid pil Microgynon 30
Sanneke1983
10 14-01-2004 15:57
Seksualiteit welke pil?
sweet-girl
1 15-07-2003 23:04
Lichaam & Gezondheid pil, vraagjes!
Loesje86
5 17-03-2003 19:15
Drugs & Alcohol welke pillen zijn goed
D-boy
29 29-09-2002 14:20
Lichaam & Gezondheid welke pillen zijn er voor je huid?
Marshall
13 03-06-2002 19:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.