Oud 30-04-2020, 00:36
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Hallo allemaal!

Belangrijke info: ik ben bijna 19 jaar

Ben onlangs naar de dokter geweest omdat ik al een tijdje last heb van buikpijn. Hij vroeg me om mn t-shirt uit te doen zodat bij aan m'n buik kon voelen of deze opgeblazen stond of dergelijke. Dus trok ik m'n t-shirt uit.
Na een paar testjes vroeg hij wanneer in het laatst een volledige check-up heb gehad van mijn lichaam. Ik zei dat dit in het ongeveer in het 4de middelbaar was (dan was ik ongeveer 15). Dan zei hij dat hij graag een volledige check-up van m'n lichaam wou doen. Ik vroeg waarom dit nodig was aangezien ik alleen last heb van hevige buikpijn. Hij vertelde dat dit uit voorzorg was en omdat het al even geleden was. Dus ik stemde in.
Hij vroeg me om me volledig uit te kleden. (Wat ik genant vond) dus vroeg ik als dat echt nodig was. Hij zou dat het nodig was op mijn lengte op te meten en mijn gewicht correct te meten. Na deze controles vertelde hij dat beide in orde waren. Daarna teste hij mijn gehoor met een koptelefoon en piepgeluidjes (zoals bij het CLB vroeger). Mijn gehoor bleek uitstekend te zijn en zelfs iets boven het gemiddelde voor m'n leeftijd.

Dan kwam het gênantste: meeting van de teelballen en controle van de piemel. Ik vroeg nog maar eens wat dat allemaal eigenlijk te maken had met m'n buikpijn. Ik kon blijkbaar buikpijn hebben van mijn blaas (ontsteking) mijn urineleiders, zaadleiders of prostaat.Klonk wel logisch. Nadat hij deze dingen had gecontroleerd zei hij dat daar het probleem niet lag. Daarna wou hij de grootte van mijn teelballen meten. Bleken goed te zijn. -deed hij zonder handschoenen aan te trekken-
Als laatste wou hij mijn piemel controleren. Hij nam 'm vast en begon te voelen. -weer zonder handschoenen- ik vroeg hem waarom hij geen handschoenen aantrok. Want dit is wel belangrijk voor de hygiëne. Zijn smoes was dat hij deze moest sparen voor als er eventuele corona-patiënten zouden langskomen en de voorraad er bijna doorzit. Dus liet ik hem doen. Ja hoor, na enkele seconden kreeg ik een erectie door de aanraking (zonder handschoenen dus). Ik excuseerde mij hiervoor en kreeg een opmerking terug dat het normaal is en dat ik een flink formaat had. Hij maaktte een wrijfbeweging om na te gaan hoe het met mijn voorhuid gesteld is. Het voelde aan als een rukbeweging en hij ging als maar sneller en harder. Ik ging bijna klaarkomen dus ik zei dat het wel genoeg was. Waarop hij zei: 'het leukste moest nog komen.' Hij bleef verder doen dus vroeg ik nog eens vriendelijk om op te houden. Waarop hij een spuit paktte om in m'n bil in te spuiten. (Bleek verdovingsmiddel te zijn). Toen ik hem de spuit zag grijpen wist ik dat dit niet meer oke was dus gaf ik hem een schop met mijn voet. Recht in zijn gezicht. In zijn val sleurde hij een paar dingen van de onderzoekstafel mee op de grond. Hij was versuft maar niet buiten westen. Toen ik weg probeerde te lopen nam hij m'n been vast waardoor mijn reflex weer schoppen was. Deze keer tegen zijn neus. Het was aan het bloeden. Hij had een paar verbanden mee op de grond gesleurd. Ik zag mijn kans, raapte ze op en bond zijn handen samen op zijn rug. Idem voor de benen. Het laatste verband propte ik zijn mond en nam een stuk kiné-tape en plakte zijn mond ermee dicht. Ik trok mijn kleren aan en ben er vandoor gegaan.
Sindsdien niks meer van gehoord.

Ik weet dat hij zwaar in fout is gegaan. Ongewenste indtimiteiten/aanranding was het maar durf er niet mee naar buiten te komen.
Wat ik heb gedaan kan ook niet want dat is vrijheidsberoving/gijzeling

Wat moet ik nu doen?
Oud 30-04-2020, 12:52
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik voorzie een goede toekomst als schrijver van realistische verhalen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 30-04-2020, 13:24
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
ok
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Oud 30-04-2020, 14:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kom maar terug als je een beter verhaal hebt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid medisch schoolonderzoek
Nikeboy
35 28-12-2010 19:37
Psychologie monoloog: seksueel misbruikt
HelpMePlease
42 31-05-2007 15:26
Seksualiteit Schoolarts
Verwijderd
106 01-04-2005 22:45
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Lichaam & Gezondheid Rode plek op mijn piemel
AllieG
6 26-09-2002 15:34
Lichaam & Gezondheid Piemel
Kehterss
13 03-03-2002 23:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.