Oud 14-12-2002, 10:53
iamre18
iamre18 is offline
Daar ben ik eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar. Zelf heb ik bepaalde wensen, dromen(kinderdroom), die ik altijd in mijn achterhoofd houd ,maar nog niet echt heb gerealiseerd.(dit omdat het gewoonweg nog niet kan, of omdat ik mezelf dit onthoudt). Nou ben ik benieuwd of jullie ook bepaalde (kinder) dromen, wensen hebben en in hoeverre je daar al in bent geslaagd of hoe je dat zou kunnen/ willen realiseren.



Mijn (kinder) dromen/ wensen:

~*~ Kinderen adopteren; ik heb van kleins af aan(vraag mij niet waarom), al dat ik kinderen wil adopteren. Zoveel kids op de wereld, die geen vader of moeder hebben, ik heb zo'n drang om er een paar met vele armen te omsluiten. Dit is nu nog niet te realiseren (goh), maar later zal die mogelijkheid er misschien wel komen. (alleen jammer dat er tegenwoordig zo'n giga prijskaartje aan hangt, belachelijk toch?)>>tenminste als je ze uit het buitenland haalt. In nederland zijn er ook genoeg kinderen die dolgraag een plaatsje zouden willen in een familie!.~*~

~*~Ik wil altijd nog een keer in een kindertehuis werken, in het buitenland. (in een ontwikkelingsland)..bv. in Roemenië. Dit ga ik misschien al heel binnenkort verwezenlijken. Of door in de vakantie een aantal weken mij ter beschikking te stellen, of via m'n opleiding in mijn jaarstage een drietal maanden meedraaien in een kindertehuis!. Lijkt me zo heerlijk om de kinderen wat mee te kunnen geven, dat ze weer ietsje meer uit de voeten kunnen met bebaalde dingen(problemen). Bv. door middel van muziek, creaticviteit kinderen bereiken.~*~.

~*~Ik zou dolgraag op ballet willen en op zangles. Qua geld is dit op het moment niet mogelijk en qua tijd nu ook niet echt. Ik heb mij altijd er voor weerhouden doordat ik dacht dat ik hier niet geschikt voor was.(ballet; niet het figuur voor>>eigenlijk onzin want figuur doet er niet toe, maar toch die confrontatie en ook dat ik t mogelijk niet kan ofzo.En zangles leek mij altijd doodeng; sta je daar voor zo'n leraar/-a=es), je moet je dan zo bloot geven voor mijn gevoel>zingen is erg persoonlijk en helemaal waar iemand bij is die je niet goed kent. Maar goed ik blaat weer te veel . Op zich durf ik dat nu wel aan. Dit zal waarschijnlijk pas kunnen als ik werk heb en dat duurt in ieder geval nog 2,5 jaar. Ik denk dat ik binnenkort wel 's ga informeren naar zangles; misschien via het conservatorium> daar kan je dan les krijgen van een student, als stageleerling). Is niet duur en die tijd maak ik er dan gewoon voor vrij

~*~Als ik straks mijn opleiding SPH heb afgerond(besloten niet over te stappen naar creatieve therapie), wil ik gaan werken in de psychiatrie, op de kinder/ jeugd/jongeren afdeling. Daarnaast wil ik in deeltijd de opleiding creatieve therapie gaan doen.(ben ik ook weer wat gegroeit en kan ik het denk ik beter aan).



Nou dat was het wel geloof ik.(en anders typer ik r later nog wel wat bij)

Ik ben erg benieuwd naar jullie wensen en/of dromen!....
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2002, 11:46
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hm.. ff denken hoor.
* Later wil ik een gezin, met zo'n 2,3 kinderen.
Een lieve, knappe, gezellige man, leuke kinderen,
(en dan maar hopen dat ze op mn man gaan lijken ),
goede baan, huisdieren. Beetje standaard wel,
maar dat is wel iets wat ik altijd al wilde..
Ben er nog niet in geslaagd dat te realiseren (duh),
hoewel, de lieve man is wel heel dicht in de buurt.
Hoe ik dat wil gaan doen.. Heb er niet echt een schema of een plan oid voor, zoek er ook niet echt naar.

* Op dit moment is qua school mn enige wens
dat ik volgend jaar op een normale school kan aansluiten.
Geen gedoe met een mok-school,
niet meer apart ed staan.
Ben met een project bezig waarmee ik iig een kansje maak,
als ik nou me nou ook nog eens gedraag
zoals anderen dat willen, denk ik dat het moet lukken.

* Later wil ik heel graag iets met kinderen doen..
Weet het niet, zou best wel kinderarts/psycholoog willen worden, maar ben bang dat k dat niet kan/haal.
Ik zie wel, hoop iig dat ik iets met kinderen kan doen.

* Mijn verleden afsluiten/verwerken,
me helemaal concentreren op nu.
Antwoord krijgen op mijn vragen.
En ook wel kunnen kiezen waar ik wil wonen ed.
Nouja, van een aantal dingen kan ik zeggen
dat dat is afgesloten,
andere zijn behoorlijk 'vers'. Ik werk er iig aan.

* Mijn eigen dwarsfluit, èn erop kunnen spelen.
Klinkt misschien heel stom, maar dat wil ik echt
al ontzettend lang. Erop spelen lukt wel redelijk,
vind het best wel goed klinken voor die 3 jaartjes
dat ik les heb gehad. Hierzo is er een groepje
met 4e/5e jaars, heb zo'n 3 weken een test
gedaan of ik erin mag, krijg over een week de uitslag..
Hoop dat het mag iig.
Een eigen dwarsfluit, nou, ben aan het onderhandelen
met m'n ouders.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 12:37
Órelindë
Avatar van Órelindë
Órelindë is offline
Mijn wensen en dromen? Opzich wel een moeilijke vraag maar ik zal eens nadenken:

* Dat ik later gelukkig mag worden. Met man, en lieve kindertjes. Mooi huisje, mooie toekomst. En dat we dan ook echt (mijn man en ik) lang bij elkaar kunnen blijven. Mijn vader is pas overleden, en ik wil absoluut niet dat mijn kinderen later opgroeien met maar één ouder, of dat ze te weinig aandacht of liefde krijgen of wat dan ook.

* Ik droom ervan om door dit 3e jaar Havo heen te komen. Het is een moeilijk jaar voor me vanwege omstandigheden. Maar ik hoop echt dat ik er door heen kom.
En als ik mijn Havo heb gehaald wil ik graag Psychologe worden. Of iets dergelijks. Als ik maar met andere mensen kan praten en ze helpen. Dat is een droom van me.

* Ik heb nog een onbereikbare droom, helaas. Die droom / wens is dat ik snel uit mn depressie kom en dat ik weer gelukkig kan worden. Het liefst morgen al, maar ja dat kan niet. Kmoet nog zo veel leren over mezelf, en ik moet ook nog veel te veel verwerken. Helaas zit dat er dus nog niet in, maar we werken eraan.

* Verder wens ik dat iedereen gelukkig word!

Liefs, *vallende ster*
__________________
Hope is not lost, just not yet found.. - Dead End -
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:08
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
beloof niet te lachen:

ik droom van mijn leven in Finland en dan heb ik een boekenwinkel en ik leef in een boomhut aan een meer, en ik ontmoet mijn bjorn ofzo. hihi


niet verder vertellen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:32
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
zeep007 schreef:
beloof niet te lachen:

ik droom van mijn leven in Finland en dan heb ik een boekenwinkel en ik leef in een boomhut aan een meer, en ik ontmoet mijn bjorn ofzo. hihi


niet verder vertellen
, mooie droom!, nu nog verwezenlijken
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 14:15
Medea
Avatar van Medea
Medea is offline
Even denken:

1. Alles een beetje op een rijtje kunnen zetten, verwerken wat er gebeurd is.

2. Mijn middelbaar tot een goed eind brengen en ik zou graag iets met kinderen willen doen, niet medisch of zo hoor, misschien les gaan geven in klassieke talen.

3. Liefst 3 of 4 lieve, schattige kindjes en 1 man (op het aantal kijk ik niet zo ), maar toch om mijn leven mee te delen tot de dood ons scheidt...

4. Harp leren spelen! Dat zal wel niet mogen, maar ja

5. Ergens aan de kust gaan wonen voor het goede weer

kusjes,

Medea
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 15:28
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou we beginnen met een vriendje.
dan het slagen van de opleiding en een baan vinden (eerst half jaar buitenland en jah mijn vriend gaat mee!)
dan vraagt hij me ten huwelijk
ik werk op een trauma heli of op een ambulance
trouwen kinderen en een heel mooi groot huis
dat was het wel zo een beetje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 16:13
Verwijderd
Zo, dat wordt wel ff een lijstje maar erg leuk topic!!

Goed allereerst:

*Ik heb acteren/zingen/dansen toch altijd erg leuk gevonden. Ik heb jaren op ballet gezeten maar ben er toen toch vanaf gegaan. Ik kom nu vooral aan mn trekken door dansen bij het uitgaan, maar eigenlijk wil ik toch wel echt weer op 'dansen' zeg maar. En ooit nog es meedoen met een toneelstuk lijkt me ook heel erg leuk. Ja, waarom ik deze dingen nog niet heb gedaan? Het smoesje is tijdgebrek, maar de echte reden is angst. Dezelfde dingen die jij noemt bij ballet en zangles.. Maar wie weet zet ik die stap ooit nog eens..

*Dan is er mijn drang naar extreme sporten. Ik wil eigenlijk een hele hoop. Mn grootste wens is parachutespringen, en dan niet voor 1 keertje, maar echt als hobby. Helaas is dit erg duur en nu dus niet mogelijk i.v.m. geldgebrek, maar dit gaat er zeker weten nog van komen!! Dan zou ik verder nog heel graag leren snowboarden en surfen.. Dat zal er vast nog wel van komen beiden

*Iets anders stamt toch ook wel echt uit mn jeugd, en dat is een boek schrijven.. Ik ben er nu wel een beetje mee bezig voor zover dat gaat. Ik heb allerlei ideeën in mn hoofd maar moet het allemaal op een rijtje krijgen zeg maar..

*Ik wil ook heel graag een documentaire maken, hier misschien zelfs een opleiding in doen. Ik ga vanaf januari werken en dan wil ik gaan sparen voor een digitale camer waarmee je kunt filmen en fotograferen. Ik wil deze camera meenemen op reis en een soort verslag maken enzo. Ik heb ook nog allerlei andere ideëen maar angst speelt hier ook een grote rol weer.. Dit is pas iets dat ik heel recentelijk heb besloten door te zetten, dus nog erg eng allemaal!

*en dan nog reizen.. Maar dat ga ik ook echt doen, volgend jaar heb ik een pauzejaar en dan ga ik zeer zeker naar het buitenland toe. Misschien Australië, of Nieuw-Zeeland, Ierland, Schotland.. engelstalig in ieder geval!

*Het laatste is iets wat jij ook wil. Ontwikkelingswerk doen.. dat wil ik toch zeker nog een keer heel graag. Hier zijn ook organisaties voor dus wie weet ga ik dat volgend jaar ook wel doen.. Ik moet alle info nog uitzoeken enzo.. maar ja.. ook duidelijk waarom ik dit nog niet heb gerealiseerd lijkt me zo.. Ik zit gewoon nog op school namelijk!

Nou zoiets was het wel geloof ik
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 16:43
Mysterons
Mysterons is offline
- op dit moment de wens waar ik het meest overna denk: een toekomst in amsterdam. studeren, een kamer.. in het vondelpark gaan liggen en naar de lucht kijken, koffie drinken in een grand cafe met nieuwe mensen, nieuwe mensen ontmoeten, naar concertjes gaan, de studie doen die ik echt wil

- een baan in de mode/toneel/kunst/dansen, iets artistieks. ik weet niet of ik het kan. maar ik wil het echt heel erg graag. het ziet er nu naar uit dat ik later iets met natuur/biologie ga doen. maar stiekem wil ik altijd iets artistieks doen.

- het perfecte vriendje. een heel hippe jongen, met mooi wat langig haar en mooie kleren, een mannelijk hoofd, heel erg slim, lief, en hij moet mij begrijpen en van me houden.

- een kindje. gewoon een kindje. maar dat zal nog wel even duren .

- een niet te doorsnee leven, huisje, boompje, beestje. ik wil reizen, de wereld zien, genieten, leven.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:21
Sask!a
Avatar van Sask!a
Sask!a is offline
Mijn wens is:

In maart of april een week vrij krijgen van school (langer is nog beter) en ook nog € 2000 krijgen...

Mijn vriend gaat namelijk stage lopen in Amerika voor 5 maand (helemaal aan de westkust) en met dat geld kan ik dan een ticket kopen en onderdak betalen. Die vrije dagen heb ik nodig omdat ik dan zelf naar Amerika toe kan gaan om hem te bezoeken!

Als iemand deze wens kan laten uitkomen ben ik je voor eeuwig dankbaar!!!

Liefs Saskia
__________________
~*~Wees nooit een tweedeklas versie van iemand anders, maar altijd een eersterangs van jezelf~*~
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 17:47
euro
Avatar van euro
euro is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
[B]-
op dit moment de wens waar ik het meest overna denk: een toekomst in amsterdam. studeren, een kamer.. in het vondelpark gaan liggen en naar de lucht kijken, koffie drinken in een grand cafe met nieuwe mensen, nieuwe mensen ontmoeten, naar concertjes gaan, de studie doen die ik echt wil
Ja dat is ook wel een wens van mij

Verder:

- veel reizen, het liefst een wereldreis maken, en hoe ik dat ga realiseren? Nou..misschien wel niet. Kost nl wel erg veel geld...hoewel ik er erg veel voor over heb, dus we zullen zien

- later wonen in een klein knus huisje, niet in de stad maar een beetje erbuiten. Ik MOET ja..ik moet een grote tuin (vandaar dat kleinere huis, beetje compenseren ) met heel veel gras en bloemetjes en een grote boom !

- een leuke baan later, hoewel ik nog niet weet wat, maar toch is het een wens
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 18:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn wens is gelukkig te zijn en worden, dat vooral...

Mijn korte termijnwensen:

* Verliefd blijven op mijn vriendin
* Niet blijven zitten op school
* Minstens een 4,5 gaan staan voor Engels

Mijn lange termijnwensen:

* Schrijfster worden (zucht, wil ik altijd)
* Een leuk huis kunnen bewonen
* Mezelf begrijpen
* Gelukkig zijn en blijven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 19:00
2young2live
2young2live is offline
kinder dro(o)m(en) weet ik niet meer, mijn wens nu is:

-ik wil Hem, en hoe dat gaat gebeuren?, nou niet dus...

-Later wil ik euhm...nou het paleis van versaille is al heel lang mijn droom geweest, en hoe dat gaat gebeuren? nou niet dus

-en ik wil van school af zodat ik aan mijn studie kan beginnen, en dát duurt nog wel een paar jaartjes, en met een beetje geluk helemaal niet...

leuk joh...
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 20:42
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
dromen.... tja

eerst maar eens
*slagen, dus voor frans een 3,5 en voor duits en wiskunde een 5.5 weten te halen
*streefgewicht bereiken
*leuk gevonden worden
*wederzijds verliefd worden
*studeren, het liefst eerst in het buitenland een jaartje, maar denk niet dat dat gaat lukken dus dan in groningen
*filosofie en geschiedenis studeren en dat dat ook lukt
*leuke mensen ontmoeten, mensen die interessant zijn, die wat te vertellen hebben, met wie je diepzinnige gesprekken kunt houden etc


en in de verre toekomst
*ik zou het liefst willen trouwen met een uit oost-europa afkomstige kunsthandelaar en -schilder, waarom, omdat en van kunst en van oost-europa hou en omdat ik oost-europeanen leuk vind
*ontzettend goeie journalist worden, liefst free-lance, en dan niet een die alle laatste nieuwtjes achtervolgt, maar eentje voor de achtergronden... netwerk maar dan schriftelijk. alhoewel documentaires maken me ook wel wat lijkt, zolang ik niet met mn kop op tv hoef
*uitgenodigt worden door barend en van dorp en dan natuurlijk het liefst van jan mulder winnen in een discussie maar dan mag ik wel eerst beter leren discussieren denk ik
*in een groot huis wonen, met hoge plafonds en een bordes met dubbele deur.
*viool leren spelen en beter piano leren spelen
*eigen tijdschrift opzetten voor jongeren tussen laten we zeggen 15 en 25 over muziek, film, kunst, maar ook over politiek enzo. soort VN maar dan voor jongeren en misschien toch iets uitgebreider.... maar weet niet of er veel mensen lid van zouden worden
*professioneel amateur-fotograaf worden, zodat ik bij mn eigen artikelen de fotografie kan doen

het belangrijkste;
*niet mislukken in mn leven

--------
zie net dat ik wel veel dromen heb... en of het uitkomt... hoop dat goeie motivatie me een eind op weg zal helpen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
2young2live schreef:
kinder dro(o)m(en) weet ik niet meer, mijn wens nu is:

-ik wil Hem, en hoe dat gaat gebeuren?, nou niet dus...

-Later wil ik euhm...nou het paleis van versaille is al heel lang mijn droom geweest, en hoe dat gaat gebeuren? nou niet dus

-en ik wil van school af zodat ik aan mijn studie kan beginnen, en dát duurt nog wel een paar jaartjes, en met een beetje geluk helemaal niet...

leuk joh...
Goh, dat is nog es een goede instelling! Jij maakt het jezelf echt heel makkelijk!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:38
wissie
wissie is offline
Mijn belangrijkste doel is momenteel mijn examen te halen, en daarna studeren.

Maar ik vind een wens of droom toch wat anders dan dit. Mijn wens is gelukkig te zijn, en daar is toch wel wat meer voor nodig dan een universiteit.

Om mijn wens te bereiken zullen weer andere dingen nodig zijn, zoals familie, vrienden, goede gezondheid, een leuke studie en daarna een leuke baan, een relatie, eventueel kinderen enzovoorts.

Ik heb niet echt concrete dromen die ik in mijn leven wil gaan verwezelijken, maar misschien komt dat nog.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:46
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Goh, dat is nog es een goede instelling! Jij maakt het jezelf echt heel makkelijk!
Het is geen kwestie van goede instelling, mijn wensen en dromen zijn gewoon onmogelijk, behalve dan dat van mijn studie....maar ik probeer me daar niet op te verheugen omdat er een grote kans bestaat dat ik het niet haal...
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 12:53
spitmymindout
spitmymindout is offline
Dat is echt een leuke vraag! Die stel ik ook altjd aan mensen

Mijn ultieme droom (van wie niet ) is straalgelukkig worden met mijn leven, met andere mensen en met wie ik ben. Voor een deel is dat wel zo hoor...

Verder wil ik ontzettend graag verder met wat nu wegens tijdgebrek slechts een hobby is: theater spelen, en schrijven.

Ik wil een eigen kamer, het liefst in de stad waar ik nu woon.

OF in de stad waar ik aangenomen word voor de toneelschool (in my dreams, dus)

en (cliché) ik wil reizen

en ik wil genoeg geld hebben om lekker te kunnen leven. Geld is niet zo heel belangijk vor me, maar ik zie wel wat er gebeurt als er te weinig van is. Vandaar.

xS
__________________
today it all starts, tomorrow it ain't over yet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2002, 13:06
tacidvs
tacidvs is offline
Diplomaatje
Naar school gaan, nogal redelijk wiedes.
OV-jaarkaart
Kopen, ook nogal wiedes.
Pen en Papier
Na, die heb ik al, ok.
Veel vrienden
Dat is de hamvraag.

En als dat gaat vervelen, zie ik dan wel weer enzo.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:28
Rioto
m,n Droom is : Een goed lopende band te hebben en een Cd,tje uit te brengen ...is wel Mogelijk als ik het goed aanpak maar ja

Een leuke lieve vriendin maar daar kan ik wel naar fluiten
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 08:48
Saraï_h
Saraï_h is offline
ik wil dolgraag kinderen en een lieve betrouwbare vaste vriend waarmee k ze ga krijgen

kwil proberen mn school af te maken (mbo) en niet vroegtijdig te werken in een opwelling.

daarna nog een opleiding doen in journalistiek.

en geen dingen waar k geen capaciteiten voor heb. (dus geen dromen achteraangaan)

binnen een paar maanden mn huisje

mn werk niet verneuken (telefoniste)
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam

Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 08:50.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 12:59
Verwijderd
Citaat:
2young2live schreef:
Het is geen kwestie van goede instelling, mijn wensen en dromen zijn gewoon onmogelijk, behalve dan dat van mijn studie....maar ik probeer me daar niet op te verheugen omdat er een grote kans bestaat dat ik het niet haal...
Dan moet je jezelf dus bereikbare dromen en wensen gunnen en je daar op richten.. en tussenstappen zetten daarvoor.. Je studie dus niet als doel stellen, maar het halen van je school als eerste doel stellen. Je moet je natuurlijk niet gaan focussen op de dromen die gewoon onmogelijk zijn, maar uitzoeken wat je verder heel leuk vind en wat bereikbaar is. Dan ga je tussenstappen zetten om je doel te bereiken!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 13:26
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dan moet je jezelf dus bereikbare dromen en wensen gunnen en je daar op richten.. en tussenstappen zetten daarvoor.. Je studie dus niet als doel stellen, maar het halen van je school als eerste doel stellen. Je moet je natuurlijk niet gaan focussen op de dromen die gewoon onmogelijk zijn, maar uitzoeken wat je verder heel leuk vind en wat bereikbaar is. Dan ga je tussenstappen zetten om je doel te bereiken!
Precies!, ik was net van plan een dergelijke reactie te geven.Probeer je wensen/dromen haalbaar te maken. Als je de lat te hoog legt, zal je nooit tot die realisatie komen.


Ik wou verder nog even zeggen; leuke wensen/ dromen zijn hier neergezet, leuk om te lezen!
Nu natuurlijk de vraag of het te realiseren valt. Al mogen sommige dromen, ook best dromen blijven, zolang je er zelf maar niet hinder van onder vindt..(dat zijn die wensen, dromen die gewoon niet naar de werkelijkheid gebogen kunnen worden, maar je alleen in je fantasie of in een "kleinere vorm" verwerkelijken kan.
Denk dat het heel belangrijk is (wat betreft je dromen en wensen) dat je niet te veel van jezelf vraagt(in een te korte tijd) en niet te hoge eisen er aan stelt...

Als wens/droom, heb ik niet eens er bij gezet dat ik gelukkig wil worden, terwijl dat eigenlijk wel een hoofdoel is, dat zie ik dan misschien ook meer als een vanzelfsprekende droom/wens. Goed dat jullie dat wel benadrukken!
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~

Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 13:33.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:24
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dan moet je jezelf dus bereikbare dromen en wensen gunnen en je daar op richten.. en tussenstappen zetten daarvoor.. Je studie dus niet als doel stellen, maar het halen van je school als eerste doel stellen. Je moet je natuurlijk niet gaan focussen op de dromen die gewoon onmogelijk zijn, maar uitzoeken wat je verder heel leuk vind en wat bereikbaar is. Dan ga je tussenstappen zetten om je doel te bereiken!
Dat is weer zo saai om realiseerbare dromen in te stellen, dan is het geen droom meer, maar realiteit, zodra het haalbaar is hoef ik het niet meer (tja ik zit een beetje irritant in elkaar )
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 14:39
Verwijderd
Citaat:
2young2live schreef:
Dat is weer zo saai om realiseerbare dromen in te stellen, dan is het geen droom meer, maar realiteit, zodra het haalbaar is hoef ik het niet meer (tja ik zit een beetje irritant in elkaar )
juist ja..

vervang het woord dromen dan eens door doelen.. wat zijn jouw doelen in het leven?

En echt joh.. supersaai.. Mijn realiseerbare droom is parachutespringen, saai he? Sorry, maar het saaiheidsaspect begrijp ik toch echt niet???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 22:25
Verwijderd
*Emailvriendin in Texas ontmoeten... gaat zeker weten gebeuren, wanneer is alleen nog de vraag en hoe moet ik ooit aan het geld komen.
*Boeken schrijven en ook echt uitgeven... zeker weten.
*Echte liefde *snif*
*Momenteel: ik wil door het toelatingsexamen van de kunstacademie komen. Ben niet zo zweverig en heb geen diepe betekenissen achter tekeningen, dus dat is een probleem.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:16
2young2live
2young2live is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
juist ja..

vervang het woord dromen dan eens door doelen.. wat zijn jouw doelen in het leven?

En echt joh.. supersaai.. Mijn realiseerbare droom is parachutespringen, saai he? Sorry, maar het saaiheidsaspect begrijp ik toch echt niet???
]

nee bij jou is het misschien niet saai nee, maar bij mij wel, maar dat vind ik best, ik heb absoluut geen behoefte aan parachutespringen, maar ik heb verder ook geen doelen in mijn leven, ik zou het echt niet weten maar dat hoeft toch ook niet...
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 15:35
Verwijderd
ik wil ook heel graag kinderen adopteren. Ik wil graag een gezellig, gelukkig gezin waarin iedereen respect heeft voor elkaar en waar ik dus zowel eigen kinderen als pleegkinderen als adoptiekinderen in kan hebben. Ik zou graag een liefhebbende partner hebben waar ik tegenaan kan leunen, maar die ook tegen mij aan kan leunen. ik wil dan in zo'n boerderij-achtig huisje wonen..aan de rand van het bos of zo..*droomt verder*

Ik wilde heel graag psycholoog worden eerst, maar ik heb er over nagedacht en ik heb ingezien dat de studie voor mij gewoon veel te zwaar gaat worden. Ik kijk nu uit naar iets als creatief therapeut. Ook daar heb ik nog wel wat twijfels over. Ik voel me altijd heel erg betrokken bij het wereldleed en het lijkt me zo fijn als ik daar een beetje aan mee kon werken...

Ik wil ook heel graag verre reizen maken. Mijn probleem is dat ik een hele lichte huid (type: rossig haar en sproeten) heb en dat ik een beetje angstig ben wat betreft ongedierte (ik maak ze niet dood, maar heb ze ook niet graag in mijn buurt) En in verre landen zijn er heel wat. (schorpioenen en zo..) Dan slaap ik dus niet rustig..

Ik wil ook graag eens een boek of een gedichtenbundel uitgeven. Ik denk dat ik dat ooit nog wel eens zal verwezelijken. Ik denk dat ik daar best wel goed genoeg voor zou kunnen zijn.

Ja, wat wil ik nog meer... Ik wil qua geestelijke groei zijn zoals Ghandi. Ik wil een goed en oprecht persoon zijn, zonder woede en zonder haat. Ik wil mensen kunnen vergeven en ik wil mezelf kunnen ontplooien. Ik wil voor mijn rechten opkomen en ook als ik klappen krijg, niet terug slaan. Ik vind het moeilijk om mijn vijanden recht in hun ogen te kijken en niets terug te doen als ze me slaan, letterlijk of met woorden. Ik hoop dat ik een goed persoon zal worden en dat ik trots kan zijn op mezelf.

Al deze dingen zullen ooit verwezelijkt kunnen worden. De tijd zal het leren, maar als ik het dan nog ECHT wil, zal het me best lukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.