Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2005, 09:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik moet in de zomervakantie 4 weken op dierverzorgingsstage, in de periode tussen 20 juni en 31 augustus.

Ik vroeg me af of jullie nog interessante adressen weten waar ik kan stage lopen. (Bv. dierentuin, dierenopvang etc)

Het is puur een dierverzorgingsstage, dus je moet echt met dieren aan het werk gaan. (Geen onderzoek doen naar, maar echt puur schoonmaken etc). Welke dieren maakt niet uit.

Plaats: Zolang het maar in Europa is. Liefst Engeland of Ierland.

Iemand?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2005, 10:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Iets wat mij zelf heel erg leuk had geleken, maar denk niet echt dat het in jouw straatje past: in Tsjechië zit een wolvenreservaat waar de dieren ook verzorgd worden (tot op zekere grenzen, ze willen ze zo wild mogelijk houden), daar vinden ze het altijd wel leuk als mensen langskomen om te helpen. Maar denk niet echt dat je dat kunt gebruiken voor een stage

Ik zou mijn kansen wagen op Ierland als je dan naar het buitenland wilt. Daar zijn denk ik meer interressante dingen te vinden dan in Engeland en het is ook gewoon een mooier land. Wat je er moet zoeken weet ik niet precies. Heb je een bepaalde richtlijn van wat je wilt?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken [stage] Dierverzorgingsstage
x-spekkie-x
1 16-01-2005 02:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.