Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 18:22
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wat zijn je favoriete accesoires? Heb je altijd dezelfde armband om en draag je je festivalbandjes tot in den treure? Of wissel je juist vaak af en heb je er een hele kast vol van liggen? Heb je 1000 tassen of altijd dezelfde rugzak? etc.
Vertel!



Ik heb standaard twee ringen om en ik draag altijd een horloge. Wel wissel ik vaak van oorbellen, maar dat doe ik ook eigenlijk alleen met de eerste 2 gaatjes. Ik was een poosje verslaafd aan riemen, maar nu draag ik er eigenlijk nog zelden eenn en als ik er een draag is het mijn zebra-riem.
__________________
I love mittens made out of kittens

Laatst gewijzigd op 31-08-2007 om 10:46.
Advertentie
Oud 30-08-2007, 18:25
neok
Avatar van neok
neok is offline
horloges draag ik nooit, dat dus niet.
wel zo'n klassiek petje dat ik de winter wel eens draag.
en in de toekomst komen daar nog bretellen bij, als ik ooit eens mooie vind.
Oud 30-08-2007, 18:31
Verwijderd
Uhh altijd ring van vriendje, ring van mezelf en kettinkje van mama. Gewoon sieraden met emotionele waarde dus, niet dat ik elke ochtend loop te kijken welke armband/ketting/ring bij mn broek/sok/shirt/laars weeeeetikveel past. Oh en oorbellen, maar dat zijn gewoon kleine knopjes die ik eigenlijk zelden verwissel.
Oud 30-08-2007, 18:37
Verwijderd
Ring om mijn linkerringvinger, standaard. Ik heb 6 oorgaatjes (3 per oor), en ik verwissel wel oorbellen. Vaak. Oorbellen zijn leuk. Ik heb duizenden kettingen, kralenkettinkjes, een soort fluwelen bandje, en een paar van de H&M. In mijn 'alto-tijd' had ik mijn armen vol armbandjes, tot aan mijn polsen , maar nu niet meer. Draag bijna geen armbandjes meer. Meestal haarelastiekjes.
Oud 30-08-2007, 18:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ehm ik let er nooit zo op wat ik 's ochtend aan me hang maar ik heb een mooie pocahontasketting en altijd twee ringen aan.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 30-08-2007, 18:46
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb altijd 2 ringen om, een zilveren oorknopje en een plugje (in elk oor 2 gaatjes, dit zijn de ehh extra gaatjes zegmaar), daarnaast wissel ik dagelijks oorbellen maar heb ik wel bijna altijd een paar in. Heel soms een ketting. En wel altijd een riem, een zwarte of een roze of een zwarte studriem.
En ik heb 3 tassen die ik vaak gebruik.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 30-08-2007, 19:05
Verwijderd
Eigenlijk niets, geen ringen (vind ik ordinair bij kerels, trouwring is anders natuurlijk), geen horloge, geen armbanden, geen kettingen en ook mijn piercing en oorbellen draag ik niet meer.

Blijkbaar ben ik geen accesoire boy.
Oud 30-08-2007, 19:35
Verwijderd
Het is accessoire jonges.
Oud 30-08-2007, 19:37
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik draag nu altijd standaardbehalvealsikmoetwerken het armbandje dat mijn vriendinnetje mee heeft genoemen uit eh, boedapest .
Oud 30-08-2007, 20:01
Boebsie
Boebsie is offline
Ik draag altijd een accesoire: het is bruin en groot huhuhu....

Ik ben gek op accesoires. Vooral zilvere ringen, armbandjes, kettingjes etc etc en ik heb een zwarte oorbel. Ik koop zo een beetje alles bij dat marktje voor zwervers bij het waterloopplein
Oud 30-08-2007, 20:14
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik heb een mooie armband die inmiddels helemaal gaar is maar daarom nog mooier en een ketting met een gele steen van isabel marant, die heel duur was en een gouden blaadjes ketting van de h en m en dat was het eigenlijk wel. oh ik heb wel heel veel sjaals, misschien wel 25 ofzo
Oud 30-08-2007, 20:19
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
waterloopplein

Oud 30-08-2007, 20:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik draag altijd drie zilveren ringen en een zilveren armbandje die ik ooit van een vriendje heb gekregen. Maar hij is leuk en ik doe 'm echt nooit af. Verder draag ik bijna altijd een horloge, soms kettingen en meestal ook oorbellen.
Oud 30-08-2007, 20:52
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik heb mijn wasted uk 2006 bandje om mijn pols. enige festivalbandje dat ik nog om hou van alle festivals waar ik heen ben gegaan, dit omdat het a. het vetste festival is wat ik ken, en b. omdat ie fucking vet is(ik bedoel, roze panterprint, hoe hard is dat!). verder altijd mijn portemonee aan een ketting en altijd wel een spike en/of bondagebelt. verder heb ik 90% van de tijd een pet op omdat ik te lui ben mijn kam omhoog te zetten.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 30-08-2007, 20:54
Boebsie
Boebsie is offline
Jimmy de pimmy! P'ownt.
Oud 30-08-2007, 20:54
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
sodoMIET! Moet ik god voor je roepen? P'ownt. fatality!
Wa·ter·loo (het ~)
1 plaats in België, waar Napoleon verslagen werd

wa·ter·loop (de ~ (m.))
1 stroom => wetering
2 het lopen of de bewegingsrichting van water
Oud 30-08-2007, 20:59
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
haha lame ass boebsie, gauw nog even je post aanpassen omdat je inziet hoe triest je wel niet bent. budje.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 30-08-2007, 21:04
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Wa·ter·loo (het ~)
1 plaats in België, waar Napoleon verslagen werd

wa·ter·loop (de ~ (m.))
1 stroom => wetering
2 het lopen of de bewegingsrichting van water
Shit je hebt het gezien, mijn excuses! Ik realiseerde dat mijn opmerking iets te discriminatief was, heb het daarom weggehaald. Gelukkig vat je het niet al te serieus op . Om het goed te maken stuur ik wel een foto van me bil!
Ads door Google
Oud 30-08-2007, 21:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja nee daar bereik je wereldvrede mee.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 30-08-2007, 21:05
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
haha lame ass boebsie, gauw nog even je post aanpassen omdat je inziet hoe triest je wel niet bent. budje.
Een echte man erkent zijn fouten. Budje.
Oud 30-08-2007, 21:09
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
ja nee daar bereik je wereldvrede mee.
Als ik hem geschoren stuur wel.
Oud 30-08-2007, 21:22
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
NO SPANG boebs. Maar die foto van je bil hoef ik niet.
Oud 30-08-2007, 22:04
dolly fisher
Avatar van dolly fisher
dolly fisher is offline
je hebt landlopers en waterlopers, dat zou een man van de wereld zoals jij moeten weten jim.
Oud 30-08-2007, 22:11
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Alleen een horloge dat ik ook niet altijd om heb.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 30-08-2007, 22:12
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
mijn horloge kan ik echt missen als ik hem niet heb..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Advertentie
Oud 30-08-2007, 22:31
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb een armbandje dat mijn broer mee had genomen van zijn trip naar Zuid-Amerika. Verder heb ik nu ook het bandje van pukkelpop 2007 nog om. En mijn koptelefoon zou je ook bijna een accessoire kunnen noemen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 30-08-2007, 22:33
June bug
June bug is offline
Ik draag standaard 2 ringen die ik van m'n moeder heb gekregen om mn ringvingers, 3 kleine zilveren ringetjes in mijn oren en in de eerste gaatjes wisselde ik eerst altijd af maar nu heb ik gave houten oorbellen die heel moeilijk waren om in te doen dus die hou ik nu een tijdje in. Horloge draag ik ook altijd, een grote van Fossil met zo'n dubbele donkerbruine leren band. Soms om de andere pols nog een shitload aan rinkelarmbanden en soms heel praktisch een haarelastiekje. Ik draag nooit kettinkjes, wel bijna altijd een sjaal, met glittertjes of rood/zwart geruit of zo'n donkergroene eh 'tot' (hoe heet zo'n ding). Tas heb ik 4 maar ik gebruik bijna altijd dezelfde, donkergroene stoffen 'hutkoffer' (gewoon een schoudertas maar hij is idioot groot)
Ohja en qua riemen is t of een zwarte studriem of een zwarte stoffen riem met zo'n gek clipje.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 30-08-2007, 22:47
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
het wisselt maar ik heb een ketting met een groot hart eraan en die draag ik heel vaak tegenwoordig eigenlijk en ik heb twee zwarte armbanden in parijs gevonden daarbij heb ik een aardige verzameling en laatst vond ik een doos met troep uit mijn GOTHIC tijdperk. Dat was ook tamelijk amusant want ik was de collectie alweer haast vergeten. wat een wansmaak
__________________
april is the cruellest month
Oud 30-08-2007, 23:47
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik vind sieraden nooit leuk of mooi genoeg dus ik koop ze niet. ik hou wel van tassen en ik hoop een grote groene leren tas te kopen als ik in Londen ben, net als Cameron. . Brede diademen droeg ik wel veel maar nu niet meer. O ja, ik koop 1000 keer per jaar een nieuwe portomonee.
__________________
tirade
Oud 31-08-2007, 08:47
verfblik
Avatar van verfblik
verfblik is offline
zijn bretels ook accessoires?
Oud 31-08-2007, 10:13
Verwijderd
Ik word al paranoïde van een vlekje van een balpen dus een armband of een horloge vind ik irritant. Al wil ik wel al heel lang een mooi horloge maar ik vraag me dan af of ik het überhaupt ga dragen. Verder krijg ik van petten een dikke kop.
Oud 31-08-2007, 10:21
Verwijderd
Mijn horlogebandje is geknapt dus nu heb ik geen standaardsieraden meer die ik omheb, maar ik wissel wel eens af met kettingen. Riemen draag ik eigenlijk alleen als het nodig is en ik ben te lui om steeds al mijn spullen in een andere tas te stoppen dus heb ik altijd dezelfde bij me.
Oud 31-08-2007, 10:22
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ehm ik heb het festivalbandje van Dour, mooie herinneringen. En tassen, maar die zijn eerder voor hun functionaliteit dan voor mijn outfit op te leuken.
Oud 31-08-2007, 10:47
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Het is accessoire jonges.
je hebt gelijk. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik topictitels kan veranderen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 31-08-2007, 11:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik draag nooit ringen, en heel sporadisch kettingen en armbandjes. ik heb een tunnel en een oorbel, en die verwissel ik af en toe. ik heb 2 riemen die ik draag. ik heb een horloge met een bruin en zwart bandje (kun je verwisselen) en die draag ik altijd.
verder heb ik wel duizend zonnebrillen en duizend sjaals
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 31-08-2007, 11:58
Moscow
Avatar van Moscow
Moscow is offline
Ik draag vrijwel altijd een das. Ook een hele hoop festivalbandjes, mocht dat als accessoire tellen.
Ads door Google
Oud 31-08-2007, 12:06
Verwijderd
sieraden vind ik echt leuk, koop ze niet zo heel vaak hoor. kettingen wel want die zijn tof als je ze leuk combineerd met je outfit. oorbellen en armbanden ben ik niet zo een hele grote fan van, maar heb ze wel natuurlich. heb sowieso altijd een tunnel in mijn oor, en heb er ook 2 piercings voor de afwisseling. oh en tassen! ik hou van tassen.
Oud 31-08-2007, 12:46
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ja tassen (L) heb laats een nieuwe gekocht!! Oorbellen draag ik soms, kleine ronde. Soms doe ik maar 1 oorbel in, zeker als het een grote is want twee vind ik lelijk net een kerstboom.
Heb ook een hoop armbanden maar draag ze nauwelijks en kettingen idem dito.
Wat ik wel altijd draag is een groene, ronde ring.

wat een samenhangend verhaal jippiee!
__________________
Pardon my French
Oud 31-08-2007, 13:37
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
ik heb een rugtas die ik vrij vaak draag
__________________
hé, hoest met joe dan?
Oud 31-08-2007, 14:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Brede diademen droeg ik wel veel maar nu niet meer.

ik krijg daar altijd zo'n ontzettende pijn van in mijn kop

ohja ik heb ontzettend veel oorbellen. eerst spaarde ik van die klassieke oorbellen met ornamentjes en duizend ieniminie steentjes, maar tegenwoordig koop ik ook redelijk vaak neondingen en ik heb mijzelf laatst zelfs eens aan een setje plastic turkooizen nepstenen gewaagd. maar die zijn eigenlijk wel heel leuk. en matchen bovendien perfect bij mij pocahontas strik en ketting. ohja en ik heb duizenden haarspeldjes. die ik nooit gebruik.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 31-08-2007, 15:04
Verwijderd
ik heb onmogelijk veel oorbellen en kettingen en sinds kort een nieuw horloge met een enorm uurwerk en een bruin leren bandje.
Oud 31-08-2007, 16:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Zwarte elastiekjes, zilveren armbandje dat ik van een vriendinnetje heb gekregen, zwartmetzilver armbandje uit Bratislava, en ik heb een zilveren kettinkje met een klavertjevier dat ik van mijn papamama heb gekregen. Oh en oorbellen. En een riem behalve als ik een rokje aan heb maar dat is omdat ik mijn broeken te groot koop.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 31-08-2007, 16:46
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
IK HEB VIJF MILJARD KETTINGEN MAAR IK DRAAG ZE AMPER
IK KAN DAAR HEEL AGRESSIEF VAN WORDEN WANT OP EEN OF ANDERE DUISTERE MANIER BLIJF IK ZE KOPEN

Zelfde geld voor armbanden en oorbellen, kolere wat een irritante ondingen. Maar ze zien er zo jolig uit
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 03-09-2007, 07:21
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik droeg eigenlijk al een hele tijd geen sieraden meer buiten standaard oorbellen, want het geeft zo'n gedoe in de ochtend en ze zitten altijd in de weg bij het schrijven en koken, maar sinds ik in berlijn een lelijke goudkleurige ketting heb gekocht voor een euro draag ik die meestal. en af en toe doe ik eens een van m'n vrolijke paren oorbellen uit het jaar 0 in. of een plastic / houten armbandje hier of daar als ik uitga en dus niet hoef te schrijven of koken. ik heb wel veel riemen en tassen, maar ik draag met periodes steeds dezelfde.
Oud 03-09-2007, 11:43
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
ik krijg daar altijd zo'n ontzettende pijn van in mijn kop
Dan zijn ze gewoon te klein denk ik.
__________________
tirade
Oud 03-09-2007, 13:03
clear
clear is offline
of andersom he
Oud 03-09-2007, 14:36
Verwijderd
ik droeg altijd een hoop ringen maar aangezien ik ze altijd af deed als ik ging werken en ik op een gegeven moment full time werkte ben ik ze maar niet meer aan gaan doen, heb alleen nog standaard mn oorbellen in, ik ben verder niet zo handig met accessoires (wat een kutwoord trouwens) want ik raak alles kwijt of maak alles kapot.
Oud 03-09-2007, 15:06
Verwijderd
ik draag nooit accesoires, behalve een riem. héél soms oorbellen, maar vaak doe ik die na een uurtje weer uit omdat het niet lekker zit.
Oud 03-09-2007, 17:30
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Citaat:
ik krijg daar altijd zo'n ontzettende pijn van in mijn kop
Dan zijn ze gewoon te klein denk ik.
dat ligt niet aan de grote maar aan de mate waarin de punten toelopen. en ik koop ze meestal gewoon op maat.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 03-09-2007, 17:34
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
sieraden vind ik echt leuk, koop ze niet zo heel vaak hoor. kettingen wel want die zijn tof als je ze leuk combineerd met je outfit. oorbellen en armbanden ben ik niet zo een hele grote fan van, maar heb ze wel natuurlich. heb sowieso altijd een tunnel in mijn oor, en heb er ook 2 piercings voor de afwisseling. oh en tassen! ik hou van tassen.
ringie.

ot: ik heb 3 leren armbandjes uit marokko en draag soms een ketting.
__________________
hello dave.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Accessoires die wél mooi zijn
rodina
58 22-06-2008 16:13
De Kantine gebruik lampjes of accessoires voor zichtbaarheid
bobdesnelle
20 11-03-2006 14:17
Lifestyle Accessoires voor komende winter
Pan Am
42 17-10-2004 19:28
Lifestyle Kleding/Accessoires uit de film ?
Verwijderd
42 28-04-2004 16:36
Lifestyle Eigen Design Kleding/Accessoires Topic
Hydraul!C FunK
40 14-01-2004 18:05
Lifestyle de hond als accessoire
Verwijderd
53 08-10-2002 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.