Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2013, 14:46
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Hallo daar

Ik zit echt in een verschrikkelijk moeilijke situatie, en dacht dat jullie me misschien gingen kunnen helpen.
Ik heb nu al ongeveer een jaar een soort haat-liefde relatie met een jongen. Een lang verhaal kort, komt het erop neer dat wij zeer goed overeen kwamen, ik gevoelens kreeg, hij had op dat moment geen behoefte aan een vaste relatie en dat werd dus niks. Dan hebben we elkaar echt een half jaar proberen te ontlopen, als we elkaar zagen niet meer dan een goeiendag zeggen en gewoon verder wandelen.

Tot op een dag er een feestje was waar we dus beide waren. Hij is toen heel dronken geworden en belde om te vragen waar ik zat. Toen is hij een hele liefdesverklaring beginnen maken, dat hij me gemist had en veel aan me gedacht heeft. Die avond hebben we dus gekust, en zijn we weer goede vrienden geworden waardoor we elkaar dan weer regelmatig zagen en als we dronken dus ook kusten. Met als gevolg dat ik dus wéér gevoelens kreeg. We hebben toen weer een gesprek gehad, en hij zei dat ik hem gewoon tijd moest geven en dat we ondertussen gewoon van elkaar zouden kunnen genieten. Wat bij mij dus overkwam als gewoon friends with benefits. Dat leek mij nu toch echt niet verstandig aangezien ik toch wel sterke gevoelens had voor hem, heb dat dan dus ook afgewezen. We zijn goeie vrienden gebleven, tot we natuurlijk ineens een vlammende ruzie kregen omdat ik vond dat hij met mijn voeten speelde.

Toen hebben elkaar dus weer enkele maanden niet gesproken, tot hij iets meer dan een maand geleden weer contact met me zocht. Nu is het eigenlijk weer hetzelfde verhaaltje, met als enige verschil dat ik nu wel echt merk dat hij meer moeite doet. Hij vraagt om af te spreken, stuurt mij regelmatig uit zichzelf sms'jes, en dat deed hij vroeger dus allemaal niet. En toch zegt hij momenteel geen relatie te willen door een moeilijk thuissituatie, ook al zegt hij me echt graag te zien.

Nou hadden we vorige week dus bijna met elkaar naar bed geweest, maar ik heb het tegengehouden. Ik twijfel of er dan wel nog een relatie zou komen, moesten we achter alles wat we al hebben meegemaakt gewoon met elkaar naar bed gaan... Maar het begint wel echt moeilijk te worden, want de aantrekkingskracht is echt zo groot! Maar ik wil gewoon niet dat hij me goedkoop gaat vinden ofzo...
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2013, 17:29
Verwijderd
Ik denk dat je geen hoop moet hebben op een relatie. Ik denk dat hij beseft hoe leuk je hem vindt en dat hij daarvan profiteert. Waarom zoekt hij opeens weer contact met je?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 17:50
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik ben met Mutant. Hij blijft zelf zeggen dat hij geen relatie wil, maar aan de andere kant verklaart hij je steeds de liefde. Hij zit je gewoon hoop te geven. En als jij nu die stap neemt naar seks en hij dan zegt "maar ik zei toch dat ik geen relatie wil?" dan kun je hem er niet eens van beschuldigen dat hij je valse hoop heeft gegeven (ook al doet hij dat in principe wel), want hij heeft je "gewaarschuwd".

Als jij gevoelens voor hem hebt en meer wilt dan hij je wil geven, dan is het denk ik slimmer om gewoon even afstand te nemen. Als je denkt dat je gewoon een keer seks met hem kunt hebben zonder daar slechte gevoelens bij te krijgen, dan moet je het vooral doen. Maar dit topic geeft wel aan dat het zo makkelijk niet voor je is.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 19:44
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Wel, ergens denk ik dus ook dat hij me gewoon rond zijn vinger probeert te draaien. Maar langs de andere kant, waarom zou je een jaar lang steeds opnieuw contact opzoeken met een meisje als het je enkel om seks gaat? Daarvoor toch genoeg andere meisjes? Nouja, kan natuurlijk ook aan mijn verliefde naïviteit liggen...
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2013, 21:12
Verwijderd
Waarom zou je moeite gaan steken in een nieuw meisje waarvan je nog niet weet of ze je überhaupt aardig gaat vinden en waarvan het niet eens zeker is dat ze met je in bed gaat duiken als er eentje is die sowieso graag achter je aan loopt en dus veel makkelijker is?

Overigens:
Citaat:
En toch zegt hij momenteel geen relatie te willen door een moeilijk thuissituatie, ook al zegt hij me echt graag te zien.
Wat zou er nou kunnen zijn dat hij geen relatie met iemand kan willen als hij die persoon graag ziet? Als ik met iemand wil trouwen en ik heb geen geld, dan kan dat een belemmering zijn om te willen trouwen, maar dat mijn ouders moeilijk doen of dat ik het moeilijk heb thuis op wat voor manier dan ook, zou voor mij geen belemmering zijn in het willen samenzijn met iemand waar ik zoveel van hou.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2013, 01:10
Verwijderd
Tis maar neuken joh. Natuurlijk gaat hij je leuker vinden zodra je beentjes wijd gaan. Het zal echter geen positieve noch negatieve invloed hebben over of hij voor de rest zin in je heeft.

Citaat:
Wel, ergens denk ik dus ook dat hij me gewoon rond zijn vinger probeert te draaien. Maar langs de andere kant, waarom zou je een jaar lang steeds opnieuw contact opzoeken met een meisje als het je enkel om seks gaat? Daarvoor toch genoeg andere meisjes? Nouja, kan natuurlijk ook aan mijn verliefde naïviteit liggen...
Het antwoord daarop is deels afhankelijk van jouw uiterlijk en deels van hoe goed hij is met meisjes.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2013, 10:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als jij kunt leven met seks met hem zónder relatie (want hij geeft heel duidelijk aan dat hij geen relatie wil) dan go for it. Wil je dat niet (m.i. de verstandige optie) dan moet je hem ondanks die aantrekkingskracht toch echt de deur wijzen. Relaties heb je niet alleen puur op seksuele aantrekkingskracht, er moet meer achter zitten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-04-2013, 17:34
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Qua uiterlijk ben ik eigenlijk maar een gewoon meisje hoor. Niets bijzonders..

Oké, denk dat ik wel wat wijzer ben geworden :-) ik zal hem dan maar proberen uit mijn hoofd te zetten en zien hoe het verder gaat...
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2013, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Qua uiterlijk ben ik eigenlijk maar een gewoon meisje hoor. Niets bijzonders..
De meeste meisjes zijn qua uiterlijk een meisje.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2013, 21:55
tomska
Avatar van tomska
tomska is offline
Citaat:
Wel, ergens denk ik dus ook dat hij me gewoon rond zijn vinger probeert te draaien. Maar langs de andere kant, waarom zou je een jaar lang steeds opnieuw contact opzoeken met een meisje als het je enkel om seks gaat? Daarvoor toch genoeg andere meisjes? Nouja, kan natuurlijk ook aan mijn verliefde naïviteit liggen...
ik denk (miss heel hard) omdat het simpeler is om weer contact te leggen met dezelfde persoon waarvan je weet dat zij hem leuk vind dan een nieuw meisje te gaan zoeken..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 07:22
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou dat lijkt me simpel, hij wil geen relatie maar wel over je heen. Dat hij nu meer moeite lijkt te doen hoeft niet zo veel te betekenen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2013, 10:06
Verwijderd
Citaat:
De meeste meisjes zijn qua uiterlijk een meisje.
Tja, maar iets krijgen wat je nu niet hebt....is ook een sport voor sommigen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie crisis
Bambina
9 23-07-2007 08:28
Seksualiteit sex voor het huwelijk
Bongalientje
250 14-05-2007 18:58
Seksualiteit Sex zonder condoom
SimplyABoy19
13 11-01-2005 19:28
Liefde & Relatie Relaties
luckyleo
6 07-07-2002 17:11
Levensbeschouwing & Filosofie Aan alle christenen: Hoe denken jullie over sex voor het huwelijk?
Janicha
13 08-03-2002 18:37
Seksualiteit hoe belangrijk is sex in je relatie
noukkk
12 02-02-2002 08:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.