Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 03:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
..Ik weet het ff nie meer...
alles gaat de laatste tijd mis maar vandaag is toch wel...gewoon vandaag
Mn moeder had weer een glaasje teveel op,ze begon ruzies uitlokken en ik probeerde ze te ontwijken,tevergeefs ze heeft me het huis uit gedonderd om half 3 s'nachts..
Uiteindelijk na een 3 kwartier bennik weer binnengekomen om een trui te mogen halen,ze begon te schreeuwen dak net zo erg was als mn vader en dat ze wou dat ik in die auto had gezeten toen die het autoongeluk kreeg,ze begon me te duwen en te slaan ik wist nie meer wat ik moest doen en heb in mn paniek 112 gebeld..politie is gekomen mn moeder is bijna opgepakt wegens geweld en uitschelden van/tegen de politie en nu...nu zit ik hier en ik weet nie meer wat ik moet,ik moet hier weg...het kan zo langer niet meer ik ga dr aan onder door continue dat geruzie ik zit helemaal in de knoop met mezelf... niemand nam de telefoon op,ik kan niet zomaar aangaanbellen bij mensen en dr is niemand online...ik moest het even kwijt,ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2002, 08:05
Marc S
Marc S is offline
Als ik het zo lees, denk ik dat je moeder zijn dood nog niet verwerkt heeft. Misschien een conclusie die ik te snel trek, maar het lijkt er wel op...

Heeft ze wel eens hulp gezocht?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 10:33
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Als ik het zo lees, denk ik dat je moeder zijn dood nog niet verwerkt heeft. Misschien een conclusie die ik te snel trek, maar het lijkt er wel op...

Heeft ze wel eens hulp gezocht?


Nee wil ze ook niet ze denkt dat ze het allemaal prima voor elkaar heeft,vanaf volgende week moettik naar een pleeggezin of internaat...

Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 10:41
timonx
timonx is offline
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, mijn ouders makenook altijd ruzie en meestal ben ik weer eens de schuldige ik heb eht altijd gedaan. Wou dat ik soms wegkonmaar waarheen? Ben nu naar een kamer op zoek en hoop dat ikhier snel weg kan.

Niet dat jij hier veel aan hebt maar ik wil je alleen laten weten dat er veel meer mensen zijn die continu problemen hebben met hun ouders.

Sterkte
__________________
Het enige waarvoor ik leef is mijn werk. Voor de rest heb ik niets
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 11:01
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Nee wil ze ook niet ze denkt dat ze het allemaal prima voor elkaar heeft,vanaf volgende week moettik naar een pleeggezin of internaat...


Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:07
lithium
lithium is offline
ik las het net op de meetingtopic...

ik vind het echt erg, ik wou dat ik kon helpen ofzo, maar het enige dat ik kan doen is je veel sterkte wensen.
__________________
(gelukkig) getrouwd met paranoide ;)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:20
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
jeees meis wat erg voor je
Heeel veel sterkte
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:54
kosmos
kosmos is offline
enige schrale troost: Ik denk niet dat je moeder zichzelf onder controle heeft en dat ze diep van binnen erg veel pijn heeft en dat afreageert op jouw. En dat is niet juist van haar. Misschien dat een internaat of een pleeggezin je moeder tot inzicht brengt. Ik hoop in elk geval voor je dat het goed komt. Maar wat er ook gebeurt: in zo'n situatie staat aan jezelf denken op 1.
__________________
Im a living paradox....the armies of reason and emotions are in a constant battle with each other. And my soul is the battlefield.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 18:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline

Ik ken het wel...
Ben ook wel eens door m'n ouders naar buiten getrapt... nooit midden in de nacht, dat wel.

Meestal word het wel weer vergeten, maar toch, mja, ik ken het probleem dus wel...

Mijn ouders drinken alleen niet...

Mja, ik weet niet echt wat te zeggen... sorry voor deze nutteloze reactie...

Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 21:08
r00mp
r00mp is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Nee wil ze ook niet ze denkt dat ze het allemaal prima voor elkaar heeft,vanaf volgende week moettik naar een pleeggezin of internaat...

My god..is er echt geen andere oplossing meer dan?

Heel heel heel veel sterkte..
xx
Romy


[Dit bericht is aangepast door r00mp (09-02-2002).]
__________________
senk joe :D senk joe *buiging maak*
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 22:52
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
*herkenning*

Een tijdje geleden is zowiets oowk bij mij gebeurd, is wel vaker trouwens..

Ik was overstuur omdat ik ruzie had met een vriendin. Voor de volgende dag had ik afgesproken met vrienden uit Almere om in A'dam wat gezelligs te gaan doen. Ik voelde me kut, omdat ik bang was om het dagje te verpesten door mijn depressiviteit.. (jahh.. ik ben depressief, zit oowk in een inrichting, afdeling: klinische psychotherapie) en dan dat geruzie met een goede vriendin er nog bij.. M'n moeder kwam terug van een feestje.. Me vader moest nog ff me neef wegbrengen, hij zouw binnen 15 min thuis zijn. M'n moeder zag dat ik had gehuild. Ze vroeg wat er was. Ik zei dat we het er morgen over zouden hebben omdat ik moe was en wilde gaan slapen. Ik wou de deur open doen en opeens ging ze voor me staan. Ze zei op een bedreigende toon:' Jij gaat helemaal niet naar boven..!! Wij moeten eens gaan praten!' Ik werd ineens heel erg bang voor haar (ik ben mishandeld door haar, en daardoor kan ik soms erg in de war raken) en ik probeerde weer de deur open te doen.. opeen begon ze heel erg te schreeuwen en te ijlen van dat ik haar leven kapot zouw hebben gemaakt, dat ze het niet gek vind dat ik weing vrienden heb endat ik er om vraag om gepest te worden etc.. hoewel ik dat vaker mee heb gemaakt, wqas dat de allerlaatste druppel die de emmer deed overlopen.. ik deed de achterdeur open en ik liep in me nachtshirt op me sokken, - 3 graden vrieskou, naar buiten.. me me moeder rende achter me aan.. en sloeg me en trok me aan me haren. Dat is alles wat ik nog weet van die nacht..!! Ik heb het allemaal heel erg verdrongen, denk ik. Maar wat ik wel wist, is dat ik niet naar A'dam mocht..(opzich wel logisch, gezien mijn toestand) maar ik ben de volgende dag gewoon naar A'dam gegaan.. Ik had afleiding nodig. Ik had me boeltje gepakt en nam de eerstvolgende bus naar A'dam CS. En na een gezellige (ow wat gezellig,zeg :rolleyes dag ben ik bij een vriendin in Almere gaan slapen (ben zelfs nog naar Totum (mijn favo cafe) gegaan) en k heb naar huis gebeld waar ik zat enzow.. de volgende dag kwam ik thuis, maandag moest ik naar een psychiater en die vond dat ik opgenomen moest worden.. in een soort internaat (met psychotherapie, omdat ik depressief ben, en dingen uit het verleden nog niet echt heb verwerkt).. een open, hele vrije afdeling, je mag zelfs uit 's avonds..!!) ik kreeg oowk medicijnen (en mag nog lang niet stoppen ) en nu zit ik daar om mijn verleden te verwerken..

Dit is dus oowk een soort internaat.. mij geeft het veel rust en ontspanning.. Ik hoop dat als je voor een internaat kiest,dat je dan de rust en tijd voor jezelf vindt, die ik oowk heb gevonden..!!

nouw, meisje, ik hoop dat het snel weer beter gaat met je..!!

sterkte..!! je kan me altijd mailen..!!

[Dit bericht is aangepast door tijgertje_007 (09-02-2002).]
__________________
<<<>>>...* Don't Worry * * Be Happy *...<<<>>>
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 08:44
CobainMeisje
Avatar van CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Lieve Maartje,
Je moet wel even weten dat je er niet alleen voor staat..ook al voelt het misschien zo op dit moment!
Ik ben er voor je en nog vele andere medeforummers,vrienden enz. ook okej?
Hou je koppie erbij ok..ga geen gekke dingen doen..voor alles is een oplossing daar geloof ik in!
Lieverd..ik hou van je!
Kus...
Amanda
__________________
http://forum.scholieren.com/fotoboek/?id=189
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:42
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
...bedankt voor de reacties..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 17:44
dreadie_girl
dreadie_girl is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
..Ik weet het ff nie meer...
alles gaat de laatste tijd mis maar vandaag is toch wel...gewoon vandaag
Mn moeder had weer een glaasje teveel op,ze begon ruzies uitlokken en ik probeerde ze te ontwijken,tevergeefs ze heeft me het huis uit gedonderd om half 3 s'nachts..
Uiteindelijk na een 3 kwartier bennik weer binnengekomen om een trui te mogen halen,ze begon te schreeuwen dak net zo erg was als mn vader en dat ze wou dat ik in die auto had gezeten toen die het autoongeluk kreeg,ze begon me te duwen en te slaan ik wist nie meer wat ik moest doen en heb in mn paniek 112 gebeld..politie is gekomen mn moeder is bijna opgepakt wegens geweld en uitschelden van/tegen de politie en nu...nu zit ik hier en ik weet nie meer wat ik moet,ik moet hier weg...het kan zo langer niet meer ik ga dr aan onder door continue dat geruzie ik zit helemaal in de knoop met mezelf... niemand nam de telefoon op,ik kan niet zomaar aangaanbellen bij mensen en dr is niemand online...ik moest het even kwijt,ik weet het niet meer

wel godverdomme wat een klotesituatie. Jij bent nu dus helemaal in de war....het is helemaal niet goed om daar nu alleen thuis te zitten meisie. Ik denk dat je iemand moet bellen die de dingen voor je regelt zodat je even niet moeilijke dingen hoeft te doen ensu. Heel veeel succes. Knuffel
__________________
Let jesus fuck you
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 18:06
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Ga ergens anders wonen zou ik zeggen, of scheld je moeder eens heel hard uit en verel haar de waarheid, net zolang totdat ze moet huilen. Misschien dat je dan tot er doordringt. (is maar ideetje)

Sterkte
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:03
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Winner schreef:
Ga ergens anders wonen zou ik zeggen, of scheld je moeder eens heel hard uit en verel haar de waarheid, net zolang totdat ze moet huilen. Misschien dat je dan tot er doordringt. (is maar ideetje)

Sterkte

Je laat het makkelijker overkomen dan het is,zomaar uit huis gaan gaat niet zo makkelijk,ik heb school en ik wil mn broertje nie somaar achterlaten.
Uitschelden lucht misschien op maar veel verder kom ik er niet mee,het levert alleen maar meer ruzie op.

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 21:20
japie
japie is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Je laat het makkelijker overkomen dan het is, zomaar uit huis gaan gaat niet zo makkelijk,ik heb school en ik wil mn broertje nie somaar achterlaten.
Uitschelden lucht misschien op maar veel verder kom ik er niet mee,het levert alleen maar meer ruzie op.

Daar sla je de spijker op de kop. Het klinkt heel simpel, maar als je er midden in zit, doe je dat toch niet zo snel.

Wat ik uit jouw verhaal ophaal, is dat je moeder nog niet helemaal verwerkt heeft dat jou vader (en haar man dus) 'er niet meer is'. Ze zoekt troost in alcohol en laat haar frustaties op jou los.

Ik moet heel eerlijk zeggen, dat dat indruk op mij gemaakt heeft. Je zal er niet veel aan hebben, maar ik wil het wel ff gezegd hebben. De hele situatie maakt het er voor jou gewoon heel moeilijk op.

Een oplossing voor je heb ik niet. Ik denk echter wel dat het misschien toch helpt als je naar een internaat of pleeggezin gaat, zoals je zelf zegt. Ik denk namelijk dat je dan alles even rustig op een rijtje kan zetten, dat je alles ook mensen die je willen helpen kan praten. Dat lucht meestal wel op.

En wat betreft je moeder. Ik denk dat ze uiteindelijk toch hulp moet zoeke. Ze is er nu niet klaar voor, of zoals dat in vaktermen heet: "Ze staat er niet open voor."

Hmmm, ik ben een beetje langdradig geworden, ik weet ook niet of je er veel aan hebt. Maar ik wens in ieder geval veel sterkte.
__________________
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:09
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Maartje...
Ik herken dit verhaal van jouw wel een beetje, mijn ouders hebben best wel vaak ruzie, dan zit ik boven op mn kamer en hoor ik keihard geschreeuw. Ik kan mezelf dan nooit inhouden en ga er naar toe begin ze allebei een grote bek te geven, maar tevergeefs, ze geven mij de schuld, ik heb de grote bek, ik ben niet slim en ik doe dom. Alles word op mij geschoven, gelukkig is het niet zo dat 1 van mijn ouders te veel drinkt, dat vind ik heel erg voor je! Als ik jouw was zou ik eens met iemand anders uit je familie er over gaan praten wat je eraan kan doen en misschien lukt het toch nog om zelf eens met haar te praten, dat het goed komt!
Ik wens je heel veel sterkte....
-x-
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-02-2002, 12:58
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
probeer het er op een beetje rustig moment eens met je moeder goe dover te hebben. Weet ze dat jij nu met veel dingen in je hoofd zit? meebie helpt het wel eens om dat te vertellen (hoeft niet eens alles) nouw..ik spreek je wel op msn ik houd neit van alles op forum neer te zetten

good luck
ik spreek je
*hugg*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet het echt niet meer
samantha15
39 10-10-2006 13:48
Liefde & Relatie relatiecrisis; weet het echt niet meer
groovy
33 06-12-2005 15:13
Liefde & Relatie Verliefd op een leraar
mira_love
29 22-05-2004 11:19
Psychologie Hey ik weet het echt niet meer
Angeleyes16
17 17-04-2004 13:16
Psychologie Ik trek het echt niet meer.. Help?
Droomvlucht
15 30-01-2004 12:55
Psychologie Ik weet het echt niet meer
Another Way
3 22-08-2003 23:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.