Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 18:58
maysa
maysa is offline
zou je me vinden, als we beiden aan een andere zijde van het bos werden gedropt? als we beiden niets mochten zeggen, als we beiden enkel mochten zien.. en voelen..... zou je me dan vinden.... of zou je enkel maar wat lopen, van boom tot boom, om uren later in het mos de slaap te vinden... en nooit meer op te staan? zou je me vinden?
ik zou jou vinden, iemand zou me zeker gidsen, zou me tonen waarheen ik moet gaan.... ben zeker dat ik bij je zou raken,
tussen enkel bomen, wat sterren naast die ene stille maan; en duizend varens die de grond om me heen bedekken.... ik zou je zeker vinden....
omdat ik weet dat iemand me zou gidsen naar de plek waar een nimf heen zou gaan, één welbepaalde plek in het bos waar de maan ons zou beschermen, er haar bleke licht als een deken voor onze voeten legt, ik zou je vinden... ik zou je zien, zou mijn ogen sluiten en weer stil openen, zou jou zien, prachtig als een ster die even vanaan de hemel naar dat bos mocht komen.... zou met je meegaan, omdat ik weet dat je me zou verwarmen als ik het koud zou krijgen, dat je licht me zou strelen, dat ik jou zou kunnen zien, wil daar bij je zijn, wil jou daar vinden, enkel jou daar zien,
zouden wij daar samen kunnen zitten, liggen op dat deken van de maan?..
ik weet niet wat ik voor je zou kunnen doen, weet niet waarom je bij me zou willen komen,
weet alleen dat ik zou kunnen houden..van jou


hou van jou...
__________________
eenzame zwerver aanhanger van mijn eigen denken en doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 19:06
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Eerder wat proza---> Letteren
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 19:15
maysa
maysa is offline
liefdesproza dan
__________________
eenzame zwerver aanhanger van mijn eigen denken en doen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.