Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 21:13
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 30-08-2004 @ 22:12 :
Hier hebben we toch PM of MSN voor?
herby vind 't fijn discussies te voeren (blijkbaar) en PM kent ie zo te merken niet
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 21:19
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-08-2004 @ 22:10 :
Dat je me alleen maar kan dissen met behulp van een inkoppertje geeft al aardig weer hoe jouw 'soort' in elkaar zit. Maar ik vroeg je wat.
Ik kan best dissen zonder inkoppertje, maar mensen die andere mensen dissen zijn kutmensen, bij voorbaat. Leer toch eens over wederzijds respect, ik heb 'jouw soort' meerdere malen de kans gegeven van normale omgang, maar ze hebben er meerdere malen misbruik van gemaakt.

nou goed, antwoord op je vraag:
Jouw soort naar mijn ervaringen, ik vind het niet leuk om te melden maar je vraagt er letterlijk 2 keer om:

De soort-
A.
Vind het leuk om iemand die onzeker is over zichzelf als pispaal te misbruiken, en blijft dit doen totdat:
1. Diegene zichzelf van kant maakt (en dan doet men stomverbaasd van "nooit verwacht"
2. Diegene al de eigenwaarde die hij/zij nog over had verliest en er niet meer bovenopkomt, zelfs na psychiatrische hulp
3. Diegene een mogelijkheid vind zich bij andere mensen aan te sluiten en weet te 'ontsnappen' aan de groep
B.
Roddelt destructief over de mensen die zich momenteel niet in de ruimte bevinden waar de groep zich bevind. Men drukt anderen omlaag in de hoop er zelf beter van te worden
C.
Optioneel, sommige groepen hebben de ene eigenschap, anderen de andere
* Ziet merken als belangrijk statussymbool
* Vind het leuk om te veel te zuipen en ziet dronkenheid als goed excuus om onaanvaardbare dingen te doen
* Geniet van het slopen van andermans eigendommen
* Misbruikt een hoop belastinggeld door publieke eigendommen te vernielen en de politie bezet te houden
* Houd zich bezig met zwarte handel in goederen en diefstal
* Maakt misbruik van andermans vertrouwen
* Behandelt de vrouw als een sexobject
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:21
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 22:13 :
herby vind 't fijn discussies te voeren (blijkbaar) en PM kent ie zo te merken niet
Nee, misschien mijn fout om er bij voorbaat vanuit te gaan dat PM's niet zouden werken....

Maar waarom kon je het naar x testjes niet even laten weten?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:23
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:19 :
Ik kan best dissen zonder inkoppertje, maar mensen die andere mensen dissen zijn kutmensen, bij voorbaat. Leer toch eens over wederzijds respect, ik heb 'jouw soort' meerdere malen de kans gegeven van normale omgang, maar ze hebben er meerdere malen misbruik van gemaakt.

nou goed, antwoord op je vraag:
Jouw soort naar mijn ervaringen, ik vind het niet leuk om te melden maar je vraagt er letterlijk 2 keer om:

De soort-
A.
Vind het leuk om iemand die onzeker is over zichzelf als pispaal te misbruiken, en blijft dit doen totdat:
1. Diegene zichzelf van kant maakt (en dan doet men stomverbaasd van "nooit verwacht"
2. Diegene al de eigenwaarde die hij/zij nog over had verliest en er niet meer bovenopkomt, zelfs na psychiatrische hulp
3. Diegene een mogelijkheid vind zich bij andere mensen aan te sluiten en weet te 'ontsnappen' aan de groep
B.
Roddelt destructief over de mensen die zich momenteel niet in de ruimte bevinden waar de groep zich bevind. Men drukt anderen omlaag in de hoop er zelf beter van te worden
C.
Optioneel, sommige groepen hebben de ene eigenschap, anderen de andere
* Ziet merken als belangrijk statussymbool
* Vind het leuk om te veel te zuipen en ziet dronkenheid als goed excuus om onaanvaardbare dingen te doen
* Geniet van het slopen van andermans eigendommen
* Misbruikt een hoop belastinggeld door publieke eigendommen te vernielen en de politie bezet te houden
* Houd zich bezig met zwarte handel in goederen en diefstal
* Maakt misbruik van andermans vertrouwen
* Behandelt de vrouw als een sexobject
Gaaf dat je zoveel tijd voor me neemt. Je kent me dus duidelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:24
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:21 :
Nee, misschien mijn fout om er bij voorbaat vanuit te gaan dat PM's niet zouden werken....

Maar waarom kon je het naar x testjes niet even laten weten?
Zodra ik zag dat jij op de laatste had gereageerd (zover ik weet) hebi k mijn reactie in het topic over de zoekfunctie geplaatst... met de mededeling dat ik proef op de som had genomen... maar ja...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:24
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Vaal schreef op 30-08-2004 @ 22:23 :
Gaaf dat je zoveel tijd voor me neemt. Je kent me dus duidelijk niet.
Uit de manier waarom je post op forums maak ik dit op. Ik ken een aantal mensen die zo 'is' IRL en die behoort wel tot die 'soort' cathegorie.

Mjah, het zou zomaar kunnen dat je een normaal mens bent IRL en dat je niet tot deze groep hoort. Helaas 'dis' en vloek je me te veel en voor mij behoor je dus tot die groep mensen.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:25
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:24 :
Uit de manier waarom je post op forums maak ik dit op. Ik ken een aantal mensen die zo 'is' IRL en die behoort wel tot die 'soort' cathegorie.

Mjah, het zou zomaar kunnen dat je een normaal mens bent IRL en dat je niet tot deze groep hoort. Helaas 'dis' en vloek je me te veel en voor mij behoor je dus tot die groep mensen.
Hokjesgeest.
Ik heb je misschien 1x gedist op het forum zeg, jank jank.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:29
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 22:24 :
Zodra ik zag dat jij op de laatste had gereageerd (zover ik weet) hebi k mijn reactie in het topic over de zoekfunctie geplaatst... met de mededeling dat ik proef op de som had genomen... maar ja...
Ok, laat volgende keer als je zoiets doet het aan een fb weten per PM ofzo, dan heb je bewijs dat het een test is (en stel dan een maximaal aantal 'proeven' op, want het stoort bijzonder in het forumgebruik. En je kwam over als bijzonder irritant)

En dan wil ik afsluiten met: Als ik een voorstel op Beleidszaken doe is dat een serieus voorstel waar ik zelf al proefjes voor heb gedaan, het is dan nergens meer voor nodig om de 'proefjes' te herhalen. Ik plaats niet zomaar iets op beleidszaken, ik heb daar een goede reden voor.

Dit topic blijft trouwens staan, want ik blijf er bij dat als je iemand negeert dat je de topics/posts van die persoon ook niet meer wil vinden in de zoekfunctie

En ik zal het topic op M&M ff weghalen want dat is blijkbaar onzin .
Maar doe het a.u.b. niet weer want het heeft me een hoop tijd gekost.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:34
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:29 :
En dan wil ik afsluiten met: Als ik een voorstel op Beleidszaken doe is dat een serieus voorstel waar ik zelf al proefjes voor heb gedaan, het is dan nergens meer voor nodig om de 'proefjes' te herhalen. Ik plaats niet zomaar iets op beleidszaken, ik heb daar een goede reden voor.
Eenzijdige beweegredenen zijn nooit goed als basis van besluitvorming... vandaar... verder vond ik je argument een beetje vreemd want als ik het volgende deed:
Zoeken op jouw naam kreeg ik bijna alleen topics op onzin (en dan zie ik die serieuze discussies die je volgt echt niet) en de meerderheid van die topics ook niet meer dan 1 pagina... (wat dus jouw motivatie was... )

snapt u
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:36
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Paperz schreef op 30-08-2004 @ 22:34 :
Eenzijdige beweegredenen zijn nooit goed als basis van besluitvorming... vandaar... verder vond ik je argument een beetje vreemd want als ik het volgende deed:
Zoeken op jouw naam kreeg ik bijna alleen topics op onzin (en dan zie ik die serieuze discussies die je volgt echt niet) en de meerderheid van die topics ook niet meer dan 1 pagina... (wat dus jouw motivatie was... )

snapt u
Maar dan ga je er van uit dat ik alleen op mijn EIGEN naam zoek, ik zoek ook wel eens op andere namen
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:46
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:36 :
Maar dan ga je er van uit dat ik alleen op mijn EIGEN naam zoek, ik zoek ook wel eens op andere namen
Op Kris ja..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 21:47
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Ghost schreef op 30-08-2004 @ 22:46 :
Op Kris ja..
Nee, al lang niet meer (bovendien heet ze geen Kris meer, maar God Save The Queen ofzo)

Andere namen, zoals die van mensen die ik IRL ken
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 22:21 :
Nee, misschien mijn fout om er bij voorbaat vanuit te gaan dat PM's niet zouden werken....

Maar waarom kon je het naar x testjes niet even laten weten?
Het ging er toch juist om dat hij wilde zien hoe snel je reageerde. Als je wist dat het een test was, zouden de resultaten niet kloppen. Bovendien heeft hij het gewoon gezegd daarna. Alleen jij begreep het niet en nam niet de moeite erop in te gaan.


Citaat:
Herby schreef:
Maar dan ga je er van uit dat ik alleen op mijn EIGEN naam zoek, ik zoek ook wel eens op andere namen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:27
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 23:27 :
Het ging er toch juist om dat hij wilde zien hoe snel je reageerde. Als je wist dat het een test was, zouden de resultaten niet kloppen. Bovendien heeft hij het gewoon gezegd daarna. Alleen jij begreep het niet en nam niet de moeite erop in te gaan.





Waarom zou ik niet op andere namen mogen zoeken? dit is toch een forum?
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:31
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 23:27 :
Waarom zou ik niet op andere namen mogen zoeken? dit is toch een forum?
Ten eerste heeft het 100% NIETS met deze topic te maken.
Ten tweede is het feit dat je denkt dat je 'rechten' hebt met het op je eigen naam zoeken tot daaraan toe.. maar je gaat toch niet werkelijk verwachten dat ze dingen gaan veranderen zodat jij makkelijker op andermans naam kunt zoeken.
En ten derde vraag ik me ten zeerste af of topics waarin de namen worden genoemd waarop jij zoekt veel interessanter zijn dan de topics waar jouw eigen naam in wordt genoemd.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:35
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 30-08-2004 @ 23:31 :


A. Ten eerste heeft het 100% NIETS met deze topic te maken.

B. Ten tweede is het feit dat je denkt dat je 'rechten' hebt met het op je eigen naam zoeken tot daaraan toe.. maar je gaat toch niet werkelijk verwachten dat ze dingen gaan veranderen zodat jij makkelijker op andermans naam kunt zoeken.
En

C. ten derde vraag ik me ten zeerste af of topics waarin de namen worden genoemd waarop jij zoekt veel interessanter zijn dan de topics waar jouw eigen naam in wordt genoemd.
A. We zijn idd samen gezellig offtopic gedwaald

B. Ik ben heus niet de enige die op andermans naam zoekt. Deze optie is naar mijn mening TER VERBETERING van dit forum, de hele bedoeling van dit deelforum. Je bent niet alleen op deze wereld, anderen hebben ook behoeftes.

C. Ja, ik vind van wel. En ik ben benieuwd naar wat anderen te melden hebben. Daarom zit ik op een forum.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 30-08-2004 @ 23:35 :
A. We zijn idd samen gezellig offtopic gedwaald

B. Ik ben heus niet de enige die op andermans naam zoekt. Deze optie is naar mijn mening TER VERBETERING van dit forum, de hele bedoeling van dit deelforum. Je bent niet alleen op deze wereld, anderen hebben ook behoeftes.

C. Ja, ik vind van wel. En ik ben benieuwd naar wat anderen te melden hebben. Daarom zit ik op een forum.
A: we zijn het eens.

B/C: Helemaal waar, maar ik, persoonlijk, vind het geen reden om dingen in de instellingen te gaan veranderen. Als jij zo geinteresseerd bent in wat je vrienden het laatste uur gepost hebben, kan je daar best wat moeite voor doen. Bovendien is het echt niet zoveel moeite om de 'toon posts' te gebruiken. Zo onoverzichtelijk is het niet en je bent meteen bij de post waarin je naam genoemd wordt, dus je kan meteen bepalen of je het wel of niet zinnig vindt zonder dat je eerst 5 pagina's moest doorspitten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 00:05
Verwijderd
* edit *

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 00:45
Verwijderd
* Reverend edit zijn posts liever zelf *

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 13:22.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 08:33
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
* edit *

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 11:07
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Ghost schreef op 30-08-2004 @ 21:37 :
De ziel van BarbapapaX zit nu in Herby!!
Hey alleen ik heb de barbapapax ziel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 11:33
onderkoffer
onderkoffer is offline
waar gaat eze zinloze disscussie eigenlijk over ?
wat herby voorstelt vind ik eigenlijk best redelijk
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 11:34
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
onderkoffer schreef op 31-08-2004 @ 12:33 :
waar gaat eze zinloze disscussie eigenlijk over ?
wat herby voorstelt vind ik eigenlijk best redelijk
Ja ik ook, maar er zijn mensen die graag irritant doen op het forum die de optie die ik voorstel vrezen omdat iedereen ze dan gaat negeren
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 12:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 31-08-2004 @ 12:34 :
Ja ik ook, maar er zijn mensen die graag irritant doen op het forum die de optie die ik voorstel vrezen omdat iedereen ze dan gaat negeren
OMG

Jij wil deze optie omdat 1 persoon even een testje uitvoerde en omdat je te lui bent om de 'toon posts' te gebruiken. Tja.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 13:01
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
On-topic of discussie wordt gesloten.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 20:03
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
grl schreef op 31-08-2004 @ 13:11 :
OMG

Jij wil deze optie omdat 1 persoon even een testje uitvoerde en omdat je te lui bent om de 'toon posts' te gebruiken. Tja.
De reden van mijn voorstel is (blijkbaar) onbelangrijk (lees de post van Enlightment)

Ik doel er meer op dat het wél zinnig is om deze optie in te bouwen. Daar kwam ik nu pas achter. Je weet maar nooit wanneer mensen je gaan irriteren.

Als je mensen op je ignore lijst zet wil je die persoon ook niet terugvinden bij het zoeken. En duidelijker is dit stomweg NIET te stellen, ik wil graag weten wat fb's hiervan vinden.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 10:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
herby schreef op 31-08-2004 @ 21:03 :
De reden van mijn voorstel is (blijkbaar) onbelangrijk (lees de post van Enlightment)

Ik doel er meer op dat het wél zinnig is om deze optie in te bouwen. Daar kwam ik nu pas achter. Je weet maar nooit wanneer mensen je gaan irriteren.

Als je mensen op je ignore lijst zet wil je die persoon ook niet terugvinden bij het zoeken. En duidelijker is dit stomweg NIET te stellen, ik wil graag weten wat fb's hiervan vinden.
Ik wil het ook weten en dat schreef ik in een reply naar enlightenment maar die heeft ze verwijderd om het topic schoon te houden. En ik zal het dus ook bij deze reply laten omdat het anders weer verwijderd wordt. Mijn mening is wel duidelijk lijkt me zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.