Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2005, 15:51
Verwijderd
Dit is niet echt mijn eerste relatie, maar die andere is niet meer noemenswaardig.

We hebben nu... meer dan twee en half jaar ergens (geen zin in uitrekenen) En ik denk echt dat er toekomst in zit, anders had ik het allang uitgemaakt. We zijn vrij serieus, en ook bezig met toekomstplannen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2005, 21:52
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
1,5 jaar zo ongeveer(?)

Waarom ging het uit?
Tsja, mensen die zóveel verschillen en zóveel ruzie hebben, horen niet bij elkaar. En we waren nog zo jong. We moesten het leven nog ontdekken

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Véél te lang, haha
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 21:57
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
3 maanden, voor mij voelde het serieus...

Waarom ging het uit?
Ze was niet meer verliefd... Misschien was het teveel van hetzelfde, misschien was het niet dat wat ik dacht dat het was, misschien was ze niet open genoeg tegen mij... Het gevoel was gewoon weg bij haar.

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Uhmm, voor mezelf denk ik van niet, voor haar kan ik dat moeilijk oordelen..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 12:32
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 22-11-2005 @ 16:39 :
Als jullie nog bij elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie?
Waarom gaat het voor jouw gevoel nooit meer over?
- We hebben nu iets meer dan 2 jaar (25 maanden en een beetje).
- Omdat we gewoon bij elkaar horen. Het is gewoon heel fijn om bij elkaar te zijn, nooit ruzie (1 of 2 uitzonderingen daargelaten), zelfde intresses, vullen elkaar goed aan etc.: de hele mikmak dus
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 13:40
Verwijderd
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
1 jaar en 10 maanden.

Waarom ging het uit?
We groeiden uit elkaar. Of eigenlijk groeide ik verder en hij niet.

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Weet ik niet. Je hebt wel vaker dips. Ik denk dat we de laatste twee maanden echt te lang hebben gerommeld.

btw: Mushu, wie hou je nou eigenlijk voor de gek?

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 17:54
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
bijna 2 jaar
Waarom ging het uit?
Ik heb het uitgemaakt omdat we constant ruzie om niks hadden, het ging gewoon niet. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan maar wel door de ruzies.
Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Een maand voordat het uitging zijn we nog samen naar turkije geweest, was echt een super vakantie. Kan er nog met een grote grijns aan terug denken hoe leuk het daar was. Eigenlijk ging het het laatste half jaar steeds slechter totdat het echt niet meer ging.
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:25
Pandora
Avatar van Pandora
Pandora is offline
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
3,5 jaar.
Waarom ging het uit?
Zie:
Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Ja, veel te lang. Ik was al tijden niet meer verliefd, maar was er niet zeker van wat dat betekende en of dat dat normaal was (de welbekende verliefdheid die overgaat in 'houden van', ga je je afvragen. Etc, etc. ). Totdat ik verliefd werd op een ander. Toen was het wel duidelijk, ja.
Conclusie: Ik was uiteindelijk dus al lang klaar met hem.
__________________
put on your red shoes

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 19:48
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Voor mn eerste echte relatie had ik nog veel "losbandige relaties" m.a.w. niet serieus dus.
Waarom het toen uitgegaan is met de jongen waar ik het met meende => door allebei leugens te geloven van anderen maar we hadden beloofd dat we later opnieuw zouden proberen. Duss nu is het al anderhalf jaar aan de gang, we hebben geen relatie maar toch weten we dat we later samen zullen zijn en dat hij de papa van men kindjes wordt.. lief he
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 19:51
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Als jullie uit elkaar zijn:

Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Iets meer dan vier maanden

Waarom ging het uit?
Omdat ik veranderd was in een wrak. Niet alleen door die relatie, ook door andere dingen. Maar voor een deel toch ook wel, omdat ik te veel tijd stak in hem zien enz., wat ik op een gegeven moment niet meer aankon.

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Nee, het werd me op een feest heel erg duidelijk dat het niet verder kon, en de volgende dag heb ik het uitgemaakt.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:48
Verwijderd
mn eerste echte was eigenlijk pas na 3 scharrels.. toen merkte ik pas wat verliefdheid en was. Duurde maand of 4. Toen maakte ik het uit, hij is gewoon totaal anders. Maar toch nog best lang moeite mee gehad.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 09:04
Sanoeske
Sanoeske is offline
Als jullie nog bij elkaar zijn:



Hoe lang hebben jullie een relatie?
37 maanden

Waarom gaat het voor jouw gevoel nooit meer over?
dat weet je nooit natuurlijk, maar het zit gewoon goed, zijn nog steeds verliefd en helemaal gek op elkaar...we vullen elkaar aan, hebben veel dezelfde ideeen over dingen en het gaat gewoon hartstikke lekker...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 19:54
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het valt me op dat er toch wel wat mensen te lang bij hun eerste vriend(in) zijn gebleven. Enig idee waarom?

Natuurlijk weet je niet of het nooit meer overgaat. Maar dromen over de toekomst (met hem/haar) is altijd leuk. Voor jouw gevoel kan het best voor langere tijd zijn, het hoeft niet per se voor altijd.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 20:36
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Uhm.. toen was ik 13? duurde 5 maanden hij was héél lief enzo, maar ik denk dak wat te jong was..
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Eigenlijk maar 2 maanden, maar het was wel (voor mij iig) heel intens

Waarom ging het uit?
Hij vond het nodig om het uit te maken Moet je me niet vragen waarom.

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Hahaha, nee niet bepaald Ik had eigenlijk juist het idee dat het goed ging, maar daar was ik blijkbaar alleen in.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 20:23
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
hoelang?

bijna 11 maanden

waarom gaat t voor mijn gevoel niet over?

omdat hij gewoon zo geweldig is... wil er niet aan denken dat t ooit over zou zijn en hij is niet alleen mn vriendje maar ook mn maatje
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:02
Verwijderd
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Anderhalf jaar.

Waarom ging het uit?
Irritaties, ruzies, beetje doodgebloed.

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Ja ach, maar ook in die tijd leuke dingen meegemaakt, dus geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:27
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
geen ervaring mee
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:50
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 22-11-2005 @ 18:57 :
Als jullie nog bij elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie?
10 maanden (en 18 dagen.)
Waarom gaat het voor jouw gevoel nooit meer over?
Omdat ik van hem hou, niet wil dat ie ooit weggaat. Omdat we bij elkaar passen en het liefst van iedereen bij elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 01:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Een jaar en 5 maanden, ongeveer.

Waarom ging het uit?
Ehm... omstandigheden

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Achteraf gezien: ja. Niemand kon er iets aan doen dat het zo is gelopen, maar ik heb wel een beetje het gevoel dat ik een stuk eerder de knoop door had moeten hakken (ter informatie, nu is zij degene geweest die dat gedaan heeft).
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 11:45
Sjaan
Sjaan is offline
Bijna 2,5 jaar iets gehad..
Het ging uit omdat ik geen gevoelens meer voor hem had. Verder ging ik studeren en op kamers, en dat zorgde voor frustraties bij hem...
Achteraf was ik het laatste half jaar al niet meer echt verliefd, maar altijd te laf geweest om het uit te maken. Bang om alleen te zijn ofzo...
Maar achteraf is altijd makkelijker praten.. Zo was ik achteraf veel te jong voor zo'n serieuze relatie, was hij achteraf helemaal geen leuke jongen voor mij, hadden we achteraf heel verschillende interesses...

Maar ja, dat is achteraf!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 11:51
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Ruim 2 jaar met 2 korte pauze's
Waarom ging het uit?
Hmm ja heel standaard eigenlijk, we bleken gewoon niet bij elkaar te passen, veel irritaties op een gegeven moment etc.
Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Ja ruim 2 jaar te lang
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 13:23
morango
Avatar van morango
morango is offline
We zijn al jaren uit elkaar, het stelde dan ook vrij weinig voor; ik was 14 / 15 jaar oud, hij 17. We zoenden wat, en het was altijd ontzettend gezellig, we waren eigenlijk meer gewone vrienden denk ik. Het heeft een maand of 4 geduurd in totaal, ik maakte het uit omdat ik me aan hem begon te irriteren als vriendje. Toen ik het uitgemaakt had hadden het we het nog steeds leuk met elkaar, maar zoenden we dus niet meer. En zo is het nog steeds. Het is een leuke jongen als gewone vriend, maar meer zou ik echt niet meer van 'm willen.
Ik denk ook dat ik toen ook gewoon niet zo goed wist wat een relatie kan zijn. Als ik nu zo'n relatie zou hebben zou ik het niet zo lang laten duren, omdat ik nu weet dat een vriendje op een andere manier veel leuker is.
Maar daar heb ik eerder van geleerd dan dat ik nu denk van dat ik het eerder uit had moeten maken, want het was voor tóen gezellig.
__________________
tralala

Laatst gewijzigd op 27-11-2005 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 15:39
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Bijna een half jaar (We waren 17).
Ik heb het uitgemaakt omdat hij té jaloers was, me verstikte en bovendien niet genoeg rekening hield met seksuele problemen uit mn verleden.
Achteraf gezien denk ik dat we beiden nog niet klaar waren voor een relatie. Ik had het al eerder uitgemaakt, maar toen na een week toch weer verder gegaan, heeft toen nog een maandje geduurd ofzo geloof ik. Had ik beter niet meer kunnen doen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 16:46
LostInTime
LostInTime is offline
Als jullie uit elkaar zijn:

Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?

4 jaar en 8 en een halve maand

Waarom ging het uit?

hij kaartte dingen te laat aan, waardoor er niks meer aan te doen was voor hem...volgens hem moest ik met een psycholoog gaan praten, maar daar was het ook alweer te laat voor om de relatie te redden

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?

dat weet ik niet, hij merkte pas dat het niet meer ging ongeveer een maand voor het uit ging en begon vanaf toen te twijfelen of ie wel of niet door wou.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 20:15
Verwijderd
Het was 4 maanden lang (kort)
Het ging uit omdat hij een eikel was en me dumpte.

Toch konden we (nadat m'n hartje weer een beetje vastgelijmd was)
weer met elkaar omgaan.
Jammer genoeg gingen we ineens een beetje ver(terwijl ik een relatie heb/had) en ga ik uit respect voor mijn vriend maar niet meer met hem om. Wat alleen maar positief is want vriendschap werkt bij ons niet.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 09:06
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Telt basisschool ook mee??? Ik heb met een meisje gehad van groep 1 tot groep 7 6 jaar lang
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 12:44
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Vijftien maanden ongeveer

Waarom ging het uit?
De laatste paar maanden hadden we alleen maar ruzie, over de kleinste dingen. En ik was ook niet meer zo verliefd. Ergerde me aan hele kleine dingen, etc.

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Ik denk het wel. Het had drie maanden eerder al uit moeten gaan. Want de laatste drie maanden was echt niet meer leuk. Continu ruzie en daardoor voelde ik mij weer verdrietig. Dusja...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 13:33
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Als jullie nog bij elkaar zijn: (dat is voor mijn 2e relatie, en dus met deze vriend)
Hoe lang hebben jullie een relatie? 5 december 10 maanden
Waarom gaat het voor jouw gevoel nooit meer over? Omdat het gewoon goed voelt, ik voel me lekker bij hem, ik kan mezelf zijn. we zijn samen gelukkig, genieten van elk moment met elkaar en ik zie ons nog wel samen in een huisje oud worden.

Als jullie uit elkaar zijn: (voor met mijn ex, die relatie was ook behoorlijk serieus)
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad? een half jaar
Waarom ging het uit? de leeftijd. meneer was 7,5 jaar ouder dan ik en daar kwam zoveel bij kijken, ik kon er niet meer tegen, wilde het niet meer
Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging? Achteraf gezien hadden we inderdaad eerder de relatie moeten beeindigen, en dat zeg ik niet alleen, dat zegt hij ook.
Niet omdat dat achteraf dom gelul is, maar omdat het wijsheid geweest zou zijn
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 16:38
roosj
roosj is offline
hoe lang:
een maand

waarom gaat dit nooit meer over?
Omdat we helemaal bij elkaar passen, en omdat ik voor hem een gevoel heb dat ik nog nooit voor iemand gehad heb.. Ik kan al volschieten als hij alleen al naar me kijkt terwijl ik normaal helemaal niet emotioneel ben..
Ik voel me bij niemand zo op mn gemak als bij hem
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 17:21
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Als jullie uit elkaar zijn:

Hoelang hebben jullie een relatie gehad? 2 jaartjes

Waarom ging het uit?

We pasten niet meer bij elkaar, ik was meer het sociale type, maar hij meer het..type dat zijn eigen wereldje had met mij erbij..we hielden heel veel van elkaar en het was een erg heftige relatie en we dachten beiden niet zonder elkaar te kunnen..dramatisch einde dan ook..

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Zeker..echt zeker een half jaar te lang bij elkaar gebleven dan goed was, het richtte schade aan waarmee ik nu nog rondloop..

Maarja, ik krijg er steeds meer vrede mee, tis al 2 jaartjes geleden en ik heb geen boosheid meer in me..

Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 15:51
Verwijderd
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
8 maanden - 1 dag. Ik was 15, hij 18.

Waarom ging het uit?
Omdat ik me na een half jaar realiseerde dat ik nu wel genoeg bevestigd was in het 'vind iemand mij wel leuuheeekk?'-verhaal en het eigenlijk een afschuwelijke jongen was.

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Na die 6 maanden heb ik volgens mij voornamelijk bod en afstandelijk gedaan en heeft hij vier keer huilend op zijn knieen aan mijn bed gezeten; 'je gaat het toch niet uit maken heee?'.
Na die vierde keer heb ik keihard JA geschreeuwd.
Ja, ik was daarvoor te verlegen en te onzeker, want het was eigenlijk best wel een onguur type, wie weet wat hij me zou aandoen! Maar het is goed afgelopen.
Ik ben nu reeds 1,5 jaar gelukkig met een leukerd.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:36
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 26-11-2005 @ 21:23 :
hoelang?

bijna 11 maanden

waarom gaat t voor mijn gevoel niet over?

omdat hij gewoon zo geweldig is... wil er niet aan denken dat t ooit over zou zijn en hij is niet alleen mn vriendje maar ook mn maatje
Dat was toen.

Nu is het over
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 22:14
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
gekmeisje18 schreef op 29-11-2005 @ 18:36 :
Dat was toen.

Nu is het over
3 dagen geleden was het nog geweldig?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 09:19
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Als jullie uit elkaar zijn:

Hoe lang hebben jullie een relatie gehad? 2 jaar een 1 dag

Waarom ging het uit? Hij zag de relatie niet meer zitten, vond het niet meer zo leuk, hadden allebei andere toekomstbeelden, ik samnwonen etc hij niet...

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
misc wel...je weet eigenlijk nooit wanneer het genoeg is als je van elkaar houdt...maar het ging al een tijdje minder, ik hield hoop, hij kapte het af...misc wel goed zo
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:11
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?

3 weken, veel te kort naar mijn mening

Waarom ging het uit?

Omdat ik te druk was. Zij durfde datv schijnbaar niet te zeggen, bang om me te kwetsen.....maar t kwetst me eerder dat ze t niet heeft gezegd. Dan krijg ik min of meer t idee dat ze bang was dat ik ineens uit zou vliegen

Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?

Daar kan ik niet over oordelen, naar mijn mening was t dus te vroeg. Misschien dat ze wel goede redenen had, maar me die niet heeft verteld
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 22:03
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Toen ik haar op het eerst zag op een fuif en diezelfde avond zoende was ik in de zevende hemel

na 3 dagen was het uit....

__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 12:06
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Mijn eerste echte relatie was op mijn 14de en duurde 1 jaar en 3 maanden.
Waarom het uitgegaan is? Hij was veel te lief voor mij.

'k Heb er geen enkele slechte herinnering aan, integendeel
Blij dat mijn eerste relatie-ervaring met zo'n lieve jongen was. Alleen jammer dat ik hem heb moeten kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 13:32
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad? 1 maand (ja het is weinig maar ik was 15,5 en het was toch best wel serieus)
Waarom ging het uit? Omdat.. Ja weet ik eigenlijk niet, zijn ouders hadden ons ineens verboden met elkaar om te gaan en toen hoorde ik een week niets van hem en kreeg ik een mailtje dat het uit was omdat we niet meer goed konden praten ofzo.
Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging? Nee dus, behalve die week dus, als hij het nou meteen aan het begin van de week had gezegd..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 15:45
Usefull.
Usefull. is offline
Als jullie nog bij elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie?
Alles bij elkaar nu een half jaar, maar het is een paar weken uitgeweest. Nu weer 2 maanden.
Waarom gaat het voor jouw gevoel nooit meer over?
Ik ben harstikke verliefd, en het gevoel wat ze mij geeft is niet te beschrijven, zó fijn!
__________________
Let it be like love, flown away right to the stars.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 16:17
Verwijderd
[Als jullie uit elkaar zijn:
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
4,5 maand
Waarom ging het uit?
we pasten niet echt bij elkaar+ niet echt verliefd meer
Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?

nee
Met citaat reageren
Oud 14-12-2005, 17:45
Verwijderd
Hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
2 jaar en 3 maanden. Het is net een paar dagen uit
Waarom ging het uit?
Lang verhaal. Het was gewoon op.
Zijn jullie te lang bij elkaar gebleven, terwijl het eigenlijk niet meer ging?
Een beetje wel denk ik..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste relatie?
foodporn
28 14-02-2016 06:47
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Op welke leeftijd je eerste serieuze relatie?
melody95
33 23-05-2012 13:50
Liefde & Relatie Eerste vriendje/zoen/seks
*flawless*
27 13-03-2011 19:54
Liefde & Relatie Op welke leeftijd hadden jullie je eerste relatie?
Love_Fulfilled
132 05-06-2005 20:43
Liefde & Relatie Je ouders vertellen dat je een relatie hebt...
AMDFreak
22 04-03-2002 15:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.