Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2005, 19:36
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik werk nu een half jaar ergens, en ineens krijg ik te horen dat er 2 jongens zijn die mij leuk vinden. Ik vind ze alleen allebei niet leuk, wel onwijs aardig en ik zie ze wel als vrienden maar niet meer. Ik vind een derde jongen leuk, ook van mijn werk.

Nu heeft een van die jongens mij dus gevraagd of ik bij hem thuis langs wilde komen zondag. Ik had eerst ja gezegd, maar kreeg toen de zenuwen over wat ie van mij wilde en ik heb dus afgebeld (met een smoes dat ik niet kon ).

Ik weet alleen verder niet wat ik hier mee aan moet als hij vraagt of ik dan een andere keer kom enzo. Ik ben nog helemaal niet klaar voor relatiegedoe/seks en al dat soort dingen. Misschien is het raar voor een 17-jarige, maar ik wil nog ff niet beginnen aan vriendjes enzo. Help?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2005, 19:40
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Zeg:
Ik wil vrienden met je zijn, maar meer ook niet.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:41
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ja, dat bedacht ik ook al. Maar ik durf dat ten eerste niet zo direct te zeggen, en ten tweede ik wil daar blijven werken en ik weet niet hoe hij reageert.

Nu snap ik waarom je beter werk en privé gescheiden kunt houden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:58
Verwijderd
Tuurlijk kun je daar wel blijven werken als die jongens gek op je zijn. Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 20:06
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
door het probleem te negeren gaat het heus niet vanzelf weg, dus ik denk ook dat je beter kunt zeggen dat je niet meer dan vriendschappelijke bedoelingen hebt. Dat scheelt heel veel misverstanden, en als je bang bent om je baan te verliezen (wat me erg onwaarschijnlijk lijkt, aangezien jij er niks aan kan doen dat die jongens achter je aan zitten) is het al helemaal handig om het op te lossen.

Wat ook kan is zorgen dat je iets krijgt met jongen nummer 3, dan weten die andere 2 heus wel dat hun "kans" verkeken is...

succes!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 20:12
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik klink nu wel heel erg jongensgek. Mja ik ben t helemaal niet gewend dat jongens mij leuk vinden en afwijzen heb ik 1 keer gedaan, op de basisschool

@ Secret; Ik bedoelde dat ik niet in een rotsfeer terecht wil komen als ik die jongens afwijs, er wordt veel geroddeld op mijn werk. Ik wil niet dat ze boos op me worden ofzo, want het zijn wel onwijs aardige gozers.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 20:40
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Je kunt ze ook wel op een tactische manier afwijzen. Als je ze gewoon uitlegt dat je iemand anders leuk vind dat hoop ik dat ze dat wel snappen.
Het leven is nou eenmaal niet anders.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 20:42
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Maar hier bedoel ik niet mee dat het heel gemakkelijk is.. maar je kunt de situatie inderdaad niet negeren.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:40
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon even doorzetten en ze vertellen dat jij niet op ze valt, maar wel ontzettend aardig vind! Dan blijven jullie hopelijk nog leuke collega's en heb je geen gezeik.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 09:33
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Straks gaat ie denken dat je expres afbeld om em te ontwijken (met een smoes nogwel), en vind ie je een stuk minder leuk. Kom op, wat is er nou mis met met zn tweeen gezellig wat leuks doen? (Als die jongen bv gewoon heel leuk is, kan hij denken van..shit wat een trut dat ze met een smoesje afbeld, ik wou der gewoon wat beter leren kennen)-> wat leidt tot irritante situaties.

Zeg gewoon dat jullie ergens naar een cafe gaan ofzo, kan je als ie gek is altijd nog wegrennen en heb je je tijd iig niet verneukt. (maar dat heb je dus wel al verneukt..)

Laatst gewijzigd op 10-12-2005 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 09:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 09-12-2005 @ 20:40 :
Zeg:
Ik wil vrienden met je zijn, maar meer ook niet.
Dat is de doodsteek voor elke man, maar goed je zal wel moeten als je eerlijk wilt zijn.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 12:06
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je bent een gezellige collega maar ik wil werk en privé gescheiden houden.

Heb ik ook wel eens gezegd.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 12:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Lyne schreef op 09-12-2005 @ 21:12 :
Ik klink nu wel heel erg jongensgek. Mja ik ben t helemaal niet gewend dat jongens mij leuk vinden en afwijzen heb ik 1 keer gedaan, op de basisschool
Je klinkt juist niet jongensgek

Je moet wel duidelijk tegen hem zijn. Dat jij nu bent ingegaan op zijn verzoekt, geeft hem waarschijnlijk wel hoop.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 15:40
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ben alsjeblieft duidelijk, ik zeg het tegen zo veel mogelijk vrouwen in de hoop dat ze het ooit begrijpen.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 15:41
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Yerli schreef op 09-12-2005 @ 21:40 :
Je kunt ze ook wel op een tactische manier afwijzen.
NEEEEEEEEEEEE

Tactisch=niet duidelijk=heel erg slecht

Je meot geen greintje hoop meer laten hangen en dat hoeft echt niet op een lullige manier, maar gewoon zeggen dat je het gevoel hebt dat hij jou leuk vindt en dat dat in ieder geval niet wederzijds is.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 16:01
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Duidelijk wezen. Niet dat tactische ge-eikel, wordt de boel alleen maar verwarrender van. Gewoon zeggen: "Joh, ik vind je een aardige vent, maar elke ochtend wakker worden naast je zie ik niet zitten."
Oké, misschien dat niet, maar je snapt vast wel wat ik bedoel. "Ik wil niets met je, ik zie je als een vriend, niets meer en niets minder." Ik denk dat dat wel duidelijk is. Misschien dat het in het begin wat moeilijk is op het werk, maar dat wordt vanzelf wel makkelijker. Niet te moeilijk doen, denk ik...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 16:59
marzo
Avatar van marzo
marzo is offline
je kan natuurlijk ook gewoon zeggen... dat je iemand anders leuk vind.. ben je er meteen vanaf... of laten merken dat je iemand anders wel erg leuk vind....
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 18:05
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Wat er mis was met gewoon 'iets leuks doen met zn tweeen', is dat het gewoon niet goed voelde. En als iets voor mij niet goed voelt dan doe ik het niet.

Ik heb hem vandaag gezien, hij deed heel normaal dus ik geloof niet dat ie het doorhad. Mja het probleem is, dat collega's nu al lopen te zeiken en roddelen, laten weten dat ik een andere jongen van mn werk leuk vind is geen optie. Mja ik moet dus gewoon duidelijk zijn? Hoe moet ik duidelijk zijn en hem zo min mogelijk kwetsen? Want 'ik zie je alleen als vriend' lijkt me nou echt zo'n kweenie.. cliche zinnetje.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2005, 18:10
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Lyne schreef op 09-12-2005 @ 21:12 :


Ik wil niet dat ze boos op me worden ofzo, want het zijn wel onwijs aardige gozers.
Als het zulke aardige gozers zijn worden ze toch niet boos om iets waar je niks aan kunt doen?
Als jij geen gevoelens voor ze hebt, heb je die niet, klaar. Hoef je niet over te discussieren, dat is gewoon zo. ?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 18:58
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 10-12-2005 @ 19:10 :
Als het zulke aardige gozers zijn worden ze toch niet boos om iets waar je niks aan kunt doen?
Als jij geen gevoelens voor ze hebt, heb je die niet, klaar. Hoef je niet over te discussieren, dat is gewoon zo. ?
Da's wel weer waar..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 01:19
Mikado
Avatar van Mikado
Mikado is offline
mannen snappen geen hints, dat brengt ze alleen maar in de war, wees duidelijk als je weer wordt gevraagd. Leuk om langs te komen maar niet verliefd.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 15:35
My Info
Avatar van My Info
My Info is offline
Zeg gewoon heel eerlijk dat je nog niet aan een relatie toe bent, en dat je best wat wil afspreken maar het verder gewoon vriendschappelijk wil houden. Mochten ze hier nu boos om worden, moet je bij jezelf afgaan of ze daadwerkelijk wel zo aardig zijn. En als het gaat over 'sfeer op het werk' kan ik me goed indenken dat je dat als een obstakel ziet, maar zoals jij je nu opsteld denk ik dat je dit alleen maar zal verergeren. Dus meid, pak al je moed bij elkaar en ga met ze praten.
__________________
My info moet nogsteeds leren uitloggen als ze bij zeehond23 op scholieren heeft gezeten XD
Met citaat reageren
Oud 17-12-2005, 18:22
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb nog steeds niets tegen ze gezegd. Maar zij zijn er zelf ook niet over begonnen.. Jongens kunnen zelf ook soms net vrouwen zijn hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex.
appleimac
7 10-10-2015 21:26
Psychologie Moeilijke situatie met zusje..
Lyne
11 21-12-2005 14:47
Liefde & Relatie beetje moeilijke situatie...
evanescence
17 04-10-2005 21:20
Psychologie moeilijke situaties
moon
5 05-09-2005 14:49
Liefde & Relatie Moeilijke situatie
Snoezeke
23 25-02-2005 16:13
Psychologie wat moet ik met deze situatie?
grandmommy
13 11-07-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.