Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 15:22
Verwijderd
1. Ik was jong en naïef en dacht een relatie met hem te willen, totdat ik me bedacht dat ik dat niet wilde. Hoewel t echt een lieve jongen was. (Beetje oud alleen voor mij toen) Duurde ook maar 2 weken of zo

2. Ik was jong en naïef en dacht een relatie met hem te willen , duurde uiteindelijk 3 maanden, was 1x uitgegaan (o.a. door afstand) en achteraf gezien ben ik zooo blij dat die relatie uit is
Ik veranderde er erg door.

3. Ik was jo..Neh, ik was al wat ouder (15, nou nou..) en ik vond hem via msn en telefoon heel leuk, maar in het echt viel het toch allemaal wat tegen en dat durfde ik niet echt te zeggen of zo Tegenwoordig wel nog een ontzettend leuk contact met hem Echt een vast msn-maatje zeg maar

4. 6 maandjes and still counting
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2005, 15:35
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Ik was 14, dus best jong, toen ik hem leerde kennen.. Hij was 18.
Het is sinds 3 weken uit omdat hij aan het begin van onze relatie is vreemdgegaan en dat nog steeds tussen ons staat.. Hoe graag ik het ook wilde vergeten, dat kon ik niet!

Ook omdat ik mezelf gewoon te jong vond, ik ben nu 16 en vroeg me af wat het leven me nog meer te bieden had..
Ik heb 3 maanden getwijfeld, ook omdat ik het niet aandurfde opeens mn eigen weg te gaan..
Hij had het al over altijd samen blijven en dat zat me niet echt lekker..
Beide moet je er 100 % voor gaan, anders niet..
__________________
Juist, en wie ben jij.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 20:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
aliq schreef op 23-12-2005 @ 01:11 :
ze besloot 3x op me vreemd te gaan toen k 2week in joegoslavie was op mn opa zn begravenis.
Wat een kutwijf zeg. Die ben je dan ook mooi kwijt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 21:38
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-12-2005 @ 21:21 :
Wat een kutwijf zeg. Die ben je dan ook mooi kwijt.
precies alleen ergste is ze wil me terug en doet alsof er niks aan de hand is,,maarja ik heb nu een yugoslavische dame gevonden kijken of dat si word.
__________________
RESPECT
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 22-12-2005 @ 10:02 :
Ooow.. wat romantisch!
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1324233

Volgens mij weet hij niet helemaal wat 'ie wil...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 22:27
RoB!N
RoB!N is offline
1 afstand was kut

2 Vriend was liefer

3/4/5 vrienden waren belangrijker etc...

6 langste waarmee ik nu heb 3 maand ofzo. Vindt haar niet leuk meer en na 3 maand van haar kant geen sex en van mij wel. En nog andere redenen. Mis vrijgezel zijn. (Deze relatie wil ik deze week uitmaken iemand tips?)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
RoB!N schreef op 26-12-2005 @ 23:27 :
(Deze relatie wil ik deze week uitmaken iemand tips?)
Best triest dat je om tips gaat vragen. (mijn mening)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:33
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
tomtommertje schreef op 27-12-2005 @ 19:28 :
Best triest dat je om tips gaat vragen. (mijn mening)
idd triest. Zoek t je zelf uit....of start een apart topic op, want dit gaat niet om het hoe te beëindigen van relaties, maar hoe en waarom het is misgegaan
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:34
Sartre
Sartre is offline
1. Ze ging vreemd.

2. ...Laat ik zeggen dat we niet geheel bij elkaar aansloten qua interesses.
__________________
Единый, могучий Советски
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 13:53
suusch
Avatar van suusch
suusch is offline
1. Allebei te jong, te naief, te dom zegmaar.

2. Door mijn problemen. Ik was een kreng. Vind het nog knap dat het 3 jaar lang bleef "standhouden"

3. Door zijn problemen en zijn geloof. Het werkte gewoon niet.

4. Door zijn dingetjes waar ik me mateloos aan irriteerde. + ik werd verliefd op iemand anders.

5. Die iemand anders is nummer 1 van dit lijstje, en het gaat al 7 maandjes goed.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 15:05
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 20-12-2005 @ 18:27 :
Omdat ik met mezelf overhoop lig en een relatie nog veel meer druk op me legde. Omdat mijn gevoelens voor haar (= bij mij hem) niet zo sterk meer waren. Eigenlijk vanwege een combinatie van heel veel factoren.

Die daarvoor liep stuk omdat onze fysieke behoeftes te sterk uit elkaar liepen.
En.. Ik ergerde me de laatste tijd voortdurend aan kleine dingetjes.. Hij deed zoveel meer moeite voor mij... Ik verlangde niet meer... Hij wilde mij meer zien maar ik was teveel met mijn werk bezig.. we discussieerden vaak.. t leek alsof er een druk van me af zou vallen...

Nu is hij kapot, eet niet, slaapt niet, huilt, gelooft in niets meer... ik ben verward..
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 17:09
freud
Avatar van freud
freud is offline
1) Omdat ik mijn haar had gekleurd

2) Omdat ik niet meer verliefd was, maar dat heeft me wel enorm pijn gedaan, vooral omdat ie zo kwaad werd en ik 'm vrijwel nooit meer heb gezien daarna.

3) Omdat hij me bedroog, met een veertienjarige! Terwijl hij 21 was.. Een sukkel, dus.

4) (langste relatie-is nog altijd mijn beste maatje) Omdat hij vond dat ik het niet verdiende dat hij zo weinig tijd voor me had, we hadden het allebei enorm druk (maar ik stelde daarin prioriteiten, en hij niet)

5) Omdat het niet meer ging. We kwamen allebei uit een lange relatie, en we waren meer elkaars troost dan partner..

6) Omdat hij stalkerig was (op het onverwachte een uur naar me toe rijden en voor m'n kamerdeur staan en dan kwaad bellen en me verdenken van bedrog, terwijl ik gewoon college had). Daar kan ik dus niet tegen.

7) Omdat ik tegen wil en dank verliefd werd op nummer 8. Heb het proberen tegen te houden, maar ik heb 'm toch enorm moeten kwetsen..

8) Omdat ik een maand op kamp was, en hij een keertje was langsgekomen op een nacht en daar heeft ie met z'n vrienden dingen gedaan die niet konden, en ik was kwaad (maar niet per se op hem, maar op die jongens in het algemeen). Hij zei: 'ik twijfel toch aan onze relatie hoor', liet vervolgens de laatste tien dagen niks meer weten en toen heb ik gebeld: 'dit is absurd'. Einde.


1, 2 & 3 waren niet serieus, ik was respectievelijk 14,14 en 16.
En nu ben ik single, maar het lijkt in orde te komen met 4...
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 17:57
Verwijderd
doordat we elkaar te weinig zagen en door te snelle, niet goed doordachte keuzes van mij.

en nu heb ik spijt.

Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
1) Geen idee waarom dat uitging, ik geloof omdat hij ruzie kreeg met zijn broertje over mij. Haha.

2) Een jeugdliefde, al nemen we dat maar met een korreltje zout: Ik was 13 of iets en hij een jaartje ouder. Toen hij naar een andere school ging zijn we elkaar uit het oog verloren, 2 maanden later belde hij me tijdens het avondeten op dat hij een nieuw dinnetje had. "De lul, alle mannen zijn zo hea?" zei ik toen tegen mijn broers. 4 maanden samengeweest of iets dergelijks.

3) Omdat mijn beste vriendin hem wilde hebben, en ik zijn sportsokken toch maar stom vond. We hebben dan ook maar een weekje gehad, haha.

4) We waren beide op zomerkamp met onze sportvereniging, maar na een week of wat maakte ik het uit omdat ik hem niet leuk meer vond.

5) Nare klootzak, die achteraf meer invloed op mijn leven bleek te hebben als dat ik ooit had durven denken. 3 maanden samengeweest dat wel, maar herinneringen: Auw.

6) Hij was 2 jaar ouder dan mij, en toen wij beide op vakantie waren is er een soort van miscommunicatie ontstaan veroorzaakt door een vriendin. Ik was boos, hij ook en hij ging vreemd. Hebben 2 maanden gehad of iets, en zijn nu gewoon heel goed bevriend.

7) Hem heb ik lange tijd leuk gevonden, hij mij, maar we kregen nooit wat. Toen we dan uiteindelijk een week of 2 hadden ging het na een ruzie over de paarden uit, haha.

8) Tsja hij 7 jaar ouder, maar dat gaf eigenlijk nooit problemen. Uiteindelijk vond ik hem niet leuk meer en schoof ik hem aan de kant, hoewel we nooit 'officieel' wat gehad hebben.

9) Wederom een nare persoonlijkheid: Lief in het begin, een gruwel op het einde. Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij van mening was dat ik beter verdiende, die mening deelde ik misschien ook wel. Ik merkte dat ik geen grijntje zelfvertrouwen overhield door die relatie. We zagen elkaar door de afstand enorm weinig en daarbij was mijn oog gevallen op een jongen die wel zoveel liever was en die ik heel veel leuker vond Gevolg was dat we er om die redenen na 10 maanden (eindelijk) maar een einde aan breidde.

10) 13 maanden and still counting..
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:54
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 23-12-2005 @ 14:05 :
laatste relatie omdat ik op vakantie geweest ben naar Afrika en het allemaal ineens helemaal niet meer belangrijk vond en er veel meer dingen waren waar ik me druk om moest maken. Ik was veranderd door de reis...
Wauw, dat is zo precies waarom mijn eerste relatie uitging!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:25
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
1. Ik was 15 en we waren jong en dom dus het heeft veel te lang geduurd en het ging niet meer. Lekkere zin

2. Hij vond mij meer leuk dan ik hem, hij stelde rare eisen en ja dan gaat het uit. Nooit erg gevonden want nummer 3 dook gelijk op.

3. Hij vond dat het niet meer kon, na een week of 3. Dat vond ik heel erg.

4. Meer uit 'wanhoop' met een vriend van een vriendin genomen, hij was wel degelijk leuk maar een beetje dom en zwakzinnig zo bleek later. Gelukkig dook nummer 5 op.

5. Nog steeds bezig, maar voor hoe lang?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:38
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
HvJ schreef op 28-12-2005 @ 19:04 :
1) Geen idee waarom dat uitging, ik geloof omdat hij ruzie kreeg met zijn broertje over mij. Haha.

2) Een jeugdliefde, al nemen we dat maar met een korreltje zout: Ik was 13 of iets en hij een jaartje ouder. Toen hij naar een andere school ging zijn we elkaar uit het oog verloren, 2 maanden later belde hij me tijdens het avondeten op dat hij een nieuw dinnetje had. "De lul, alle mannen zijn zo hea?" zei ik toen tegen mijn broers. 4 maanden samengeweest of iets dergelijks.

3) Omdat mijn beste vriendin hem wilde hebben, en ik zijn sportsokken toch maar stom vond. We hebben dan ook maar een weekje gehad, haha.

4) We waren beide op zomerkamp met onze sportvereniging, maar na een week of wat maakte ik het uit omdat ik hem niet leuk meer vond.

5) Nare klootzak, die achteraf meer invloed op mijn leven bleek te hebben als dat ik ooit had durven denken. 3 maanden samengeweest dat wel, maar herinneringen: Auw.

6) Hij was 2 jaar ouder dan mij, en toen wij beide op vakantie waren is er een soort van miscommunicatie ontstaan veroorzaakt door een vriendin. Ik was boos, hij ook en hij ging vreemd. Hebben 2 maanden gehad of iets, en zijn nu gewoon heel goed bevriend.

7) Hem heb ik lange tijd leuk gevonden, hij mij, maar we kregen nooit wat. Toen we dan uiteindelijk een week of 2 hadden ging het na een ruzie over de paarden uit, haha.

8) Tsja hij 7 jaar ouder, maar dat gaf eigenlijk nooit problemen. Uiteindelijk vond ik hem niet leuk meer en schoof ik hem aan de kant, hoewel we nooit 'officieel' wat gehad hebben.

7) Wederom een nare persoonlijkheid: Lief in het begin, een gruwel op het einde. Hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij van mening was dat ik beter verdiende, die mening deelde ik misschien ook wel. Ik merkte dat ik geen grijntje zelfvertrouwen overhield door die relatie. We zagen elkaar door de afstand enorm weinig en daarbij was mijn oog gevallen op een jongen die wel zoveel liever was en die ik heel veel leuker vond Gevolg was dat we er om die redenen na 10 maanden (eindelijk) maar een einde aan breidde.

8) 13 maanden and still counting..

heb jij tussen je 13de en je 14de (16-23 maanden) zes vriendjes gehad?
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 22:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
freud schreef op 28-12-2005 @ 21:38 :
heb jij tussen je 13de en je 14de (16-23 maanden) zes vriendjes gehad?
Nee wel tussen m'n 13de en 16de in, waarvan 2 lange tevens serieuse relaties, de rest was maar ongein.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 23:24
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Gadje schreef op 28-12-2005 @ 21:25 :


5. Nog steeds bezig, maar voor hoe lang?
het glas is halfleeg bij jou?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Hoe tijd verloopt
Vogelvrij
57 26-01-2005 14:34
Verhalen & Gedichten afscheid...deel 1
nlblue-eyes
3 01-01-2005 15:07
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie De Draak vs God [Openbaring van vragen]
Kazanka
73 07-10-2003 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.