Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2005, 14:21
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
we waren eerst goede vrienden, toen een relatie van 13 maanden. en toen ging het uit... kregen ruzie enz...
maar nu zijn we beste vrienden
en daar ben ik heel blij om, ik heb nog gevoels voor haar, zij niet voor mij... maar daar kan ik mee leven. ik ben gewoon blij als ik bij der kan zijn enzo
__________________
Who kissed a drunk girl?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2005, 14:44
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
bij sommige mensen lukt het dus wel en bij sommigen dus niet.

nouja dit weekend ben ik er achter gekomen dat we allebei nog niet in staat zijn om gewoon vrienden te zijn, want we gingen dit weekend uit en ik bleef bij hem slapen (want anders moest ik 's nachts met de trein naar huis), want ik dacht dat het wel kon, maar toen zijn er wat (onschuldige) dingen gebeurd die niet horen te gebeuren als het uit is .

nouja, niks aan te doen, en als ik heel eerlijk ben zit ik er ook niet echt mee, maar hmm misschien moet ik hem een hele tijd niet zien, want we zijn er blijkbaar nog niet helemaal over heen.
"Vrienden" zijn zit er de komende tijd nog niet echt in : ). en misschien ook wel nooit, maar hm dat zien we wel.
__________________
Explosions.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2005, 15:59
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Ik ben nog wel vrienden met mijn ex.....niet echt dat we naar elkaar toegaan, maar wel lekker via msn en op school.

Dat hebben we gewoon afgesproken toen het uit was
Met citaat reageren
Oud 06-12-2005, 16:04
Henkje
Avatar van Henkje
Henkje is offline
Na ongeveer een jaar ofzo, ga ik weer een keertje afspreken met mn ex (hebben anderhalf jaar gehad)
We zijn niet zo heel erg vriendschappelijk uit elkaar gegaan..
Maar ik denk dat er nu wel weer op het niveau zitten van normaal omgaan met elkaar. Ik heb tot 4 maanden terug nog verwijten gehad. Dat is nu eindelijk opgeklaard.
Ik ben benieuwd Vooral hoe hij is en doet, maar ook wat 'ie nu allemaal doet in zn vrije tijd en school enzo.
__________________
lava lacht niet lul
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 19:04
Anijs
Anijs is offline
Ik dacht dat we goede vrienden waren,
maar een uur geleden kwam ik erachter dat we toch iets minder goede vrienden zijn dan ik dacht.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 21:40
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ben nooit bevriend geweest met een ex, omdat ze allemaal eikels bleken te zijn.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 21:48
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik wil heel graag vrienden zijn met mijn ex, maar het lukt niet omdat ik toch nog erg jaloers ben als hij met andere meisjes flirt. Ik wil gewoon dat hij mij nog steeds leuker vindt dat die andere meisjes&het met mij het gezelligt vindt, hoewel ik echt niks meer met hem zou willen.
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 22:11
Verwijderd
ik heb de laatste tijd weer contact met mijn ex. Dit heeft wel een half jaar geduurd, maar nu kunnen we goed met elkaar opschieten.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 09:35
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ja, ik ben gewoon vrienden met mijn exen We gaan samen op stap, naar verjaardagen enzo Wel leuk hoor
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:28
Verwijderd
Zoiets heeft wel zeker tijd nodig, het kan niet zo zijn dat je maandag lovers bent en dat je dinsdag gewoon vrienden bent. Bij mijn eerste ex ging daar zeker twee maanden over heen, en de volgende heb ik nadat het uit was 4 maanden ofzo niet gezien, door omstandigheden. Toen we elkaar weer zagen was het net alsof we nooit iets gehad hadden. Al bleef hij een tijd lang wel bezig dat ik zo belangrijk voor hem was. Dat ging vervelen, toen ben ik een keer heel erg kwaad geworden en nu doettie dat niet meer
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 10:45
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Ik ben nog steeds vrienden met al mijn exen en ik kan het met elk van hen nog hartstikke goed vinden eigenlijk is het juist doordat ik een relatie met ze heb gehad dat onze vriendschap dan ook vrij "close" is...
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 11:37
Verwijderd
Mijn eerste ex ging me op een openbaar forum uitschelden voor alles wat los en vast zat, in een topic dat ik had geopend daar. En dat was dat.

Mijn tweede ex kwam ik een tijdje geleden weer tegen, maar die had het direct weer over weer een relatie beginnen e.d. dus dat gaat ook niet echt lukken.

Mijn derde ex zou ik inmiddels makkelijk vrienden mee kunnen zijn, en wie weet komt dat er zelfs ooit nog van. Maar dat is al 3 jaar uit Als we elkaar zien of tegenkomen is het in ieder geval super gezellig.

Mijn vierde ex.. tsja, geval apart. Ik hoef geen vriendschap met hem, in ieder geval. En nooit niet. Wat mij betreft zie ik hem nooit meer, al zou het me ook niet storen als ik hem tegenkom. En ik ben best benieuwd hoe het nu met hem gaat.. Maar ik hoef geen mensen in mijn leven die zo tegen me doen en me zo behandelen. Ik vond hem ooit de mooiste persoon op aarde, zo zie je maar weer.. liefde maakt blind.

Dus, ja.. ik denk dat het zeker een boel tijd kost voor een vriendschap echt lekker gaat en dat het sowieso niet af te dwingen valt. Het gebeurt of het gebeurt niet..
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:05
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Met 1 ex ben ik beste vrienden , met de anderen is het contact gewoon helemaal verwaterd.

Er is wel een periode van rouwen overheen gegaan, bij mij was dat ongeveer 2 maanden. Nu kan ik gewoon met hem lachen en praten over van alles.
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 10:51
Flushpuppie
Avatar van Flushpuppie
Flushpuppie is offline
nee ik niet, het is toch niet voor niets uitgegaan.
__________________
Humans: self-absorbed animals in clothes.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 12:42
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
nooit verder gekomen dan sex met ex
Met citaat reageren
Oud 16-12-2005, 13:24
.Pure
.Pure is offline
jep mn ex zie en spreek ik nog vrij regelmatig ja
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 10:52
NOSESUCKER
NOSESUCKER is offline
het is nu 6 weken uit tussen mijn vriend en ik, we hebben ruim een jaar een relatie gehad, we blijven wel zeggen tegen elkaar dat we super graag vrienden willen blijven, maar het is gewoon nog zo moeilijk omdat je eerst moet accepteren dat je geen relatie meer hebt, en je moet elkaar leren zien als 'just friends' en daar gaat tijd inzitten en het is vaak het beste om een paar weken (maanden?) geen contact meer met elkaar op te nemen om elkaar de ruimte te geven over elkaar heen te komen, vrienden worden kan altijd nog, maar dat het moeilijk is, snap ik heel goed!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 11:15
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
NOSESUCKER schreef op 26-12-2005 @ 11:52 :
het is nu 6 weken uit tussen mijn vriend en ik, we hebben ruim een jaar een relatie gehad, we blijven wel zeggen tegen elkaar dat we super graag vrienden willen blijven, maar het is gewoon nog zo moeilijk omdat je eerst moet accepteren dat je geen relatie meer hebt, en je moet elkaar leren zien als 'just friends' en daar gaat tijd inzitten en het is vaak het beste om een paar weken (maanden?) geen contact meer met elkaar op te nemen om elkaar de ruimte te geven over elkaar heen te komen, vrienden worden kan altijd nog, maar dat het moeilijk is, snap ik heel goed!
dat eerste ben ik het wel mee eens ja
het is nogal wennen
maar dat vrienden worden hangt puur van de verstandshouding / relatie af die je nog hebt met je ex
vrienden worden had ik totaal geen moeite mee, alleen in het begin moest ik er even overheenkomen
__________________
buh
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 15:25
NOSESUCKER
NOSESUCKER is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 26-12-2005 @ 12:15 :
dat eerste ben ik het wel mee eens ja
het is nogal wennen
maar dat vrienden worden hangt puur van de verstandshouding / relatie af die je nog hebt met je ex
vrienden worden had ik totaal geen moeite mee, alleen in het begin moest ik er even overheenkomen
juist, en ik denk dat iedereen er 'overheen moet komen', je hebt toch intieme ervaringen met elkaar gedeelt, je moet die knop omzetten van het is niet meer MIJN vriend/vriendin maar EEN vriend/vriendin, de een doet het sneller dan de ander, het is zeker even wennen
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 15:30
Estar
Estar is offline
Nee, bij 1 was het met zeer felle ruzie uitgegaan en bij de andere 2 zijn we vriendschappelijk uit elkaar gegaan maar ik heb er geen tot nauwelijks contact mee.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 18:11
Niemke
Niemke is offline
Vrienden blijven met je ex is natuurlijk fijn, maar niet altijd voor iedereen weggelegd. Het hangt er ook vanaf hoe jullie uit elkar zijn gegaan. Als jullie met kletterende ruzie uit elkaar zijn gegaan, ja dan kan je natuurlijk geen vrienden blijven.
Ik ben met al m'n ex-en eigenlijk redelijk goed bevriend gebleven. Een van hen is zelfs mijn beste kameraad geworden. In het begin was het wel raar, maar als je je gedraagt zoals je altijd doet, komt het niet zo heel raar over. Als je allebei wat moeite doen, zou dat best wel eens kunnen lukken
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 15:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
met mijn ex ging t uit om een stomme ruzie, die hebben we uitgepraat, toen verder gegaan als vrienden. Tussendoor had ik een langdurige zomerscharrel, maar na een paar mand begon mijn ex weer lief te doen, en dat vond ik helemaal niet erg.
Toen hij me een tijdje later zoende wist ik dat er wel weer meer in de lucht zat, maar tot die tijd waren we gewoon goede vrienden. Afhankelijk van de situatie waarin het uit gaat en of je het uit kunt praten, kun je best vrienden zijn met je ex!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vrienden zijn met je ex?
veryniceguy
17 29-08-2011 15:43
Liefde & Relatie je date's met je ex vergelijken
-0-0-
14 22-07-2009 18:27
Liefde & Relatie Is vrienden met je ex zyn raar?
Verwijderd
23 07-07-2009 06:42
Liefde & Relatie Vrienden met je ex
TinyDancer
3 05-11-2006 23:58
Liefde & Relatie verliefd op vriend van je ex?
Tuinkabouter9
15 28-08-2006 07:25
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.