Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 16:35
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
sms vaak. bellen hou ik niet zo van... iets met dodelijke stiltes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2005, 18:22
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Bellen is irritant, dus ik sms liever. Het is ook nog eens makkelijker en komt nooit ongelegen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:47
Smokin'
Smokin' is offline
Sms-en moet men zoveel mogelijk vermij(ei?)den. Bellen moet alleen om even een afspraak te regelen.. waar iemand zit etc. MSN vind ik helemaal dodelijk...

Als ik mijn vriendin wil spreken dan ga ik wel bij haar langs of andersom.. Er gaat gewoon niks boven real-life communicatie. SMS, telefoon en helemaal MSN zijn potentiële relatiekillers doordat ze soms tot ernstige misverstanden kunnen lei(ij?)den.

Het hele tijd sms-en vind ik trouwens ook een beetj een vorm van op elkaars lip zitten.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:37
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 28-12-2005 @ 19:47 :
Sms-en moet men zoveel mogelijk vermij(ei?)den. Bellen moet alleen om even een afspraak te regelen.. waar iemand zit etc. MSN vind ik helemaal dodelijk...

Als ik mijn vriendin wil spreken dan ga ik wel bij haar langs of andersom.. Er gaat gewoon niks boven real-life communicatie. SMS, telefoon en helemaal MSN zijn potentiële relatiekillers doordat ze soms tot ernstige misverstanden kunnen lei(ij?)den.

Het hele tijd sms-en vind ik trouwens ook een beetj een vorm van op elkaars lip zitten.
En wat dan? jij wilt geen msn, je vriendin doet er wel aan. met als gevolg dat ze met jan en alleman praat en ze jou dus niet spreekt. dat kan je relatie ook kapot maken.

Tja. vroeger was het makkelijk. schrijven of bellen. Internet is geweldig om relaties te maken, maar het kan een relatie ook makkelijk kapot maken inderdaad.

Je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor wat je zegt... misverstanden maak je zelf, dát moet je niet vergeten
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:49
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 28-12-2005 @ 21:37 :
En wat dan? jij wilt geen msn, je vriendin doet er wel aan. met als gevolg dat ze met jan en alleman praat en ze jou dus niet spreekt. dat kan je relatie ook kapot maken.

Tja. vroeger was het makkelijk. schrijven of bellen. Internet is geweldig om relaties te maken, maar het kan een relatie ook makkelijk kapot maken inderdaad.

Je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor wat je zegt... misverstanden maak je zelf, dát moet je niet vergeten
Vriend, het feit dat zij met andere kerels praat kan nooit, maar dan ook nooit, je relatie kapot maken. Waarom niet? Als het goed is is je vriendin gewoon verliefd op je en enkel ikzelf kan dat ongedaan maken. Andere mensen kunnen er nooit voor zorgen dat ze minder verliefd op mij is, tenzij ze bv met videobewijs komen dat ik dagelijks vreemdga. (niet dat ik dat doe )
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:49
freud
Avatar van freud
freud is offline
Bellen, ik ben te ongeduldig om knopjes in te duwen. En ik spreek graag voice mails in. Als ik maar kan lullen.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:06
Verwijderd
Ik hou toch het meest van bellen. Sms kan zeker een relatiekiller worden. Vooral als je elkaar dan niet veel voice-to-voice spreekt. Dan ga je soms dingen te veel over sms bespreken en wordt het moeilijk om dingen in het echt te zeggen.
Sms is goed voor korte kleine berichtjes, om even tussendoor te vragen hoe het met iemand gaat zonder meteen twee uur te praten of als je niet zeker weet of diegene wel de tijd en mogelijkheid heeft om te praten (bijv. het is twee uur 's nachts, je ligt in bed en je kan nog niet slapen).
En anders gewoon elkaar opzoeken, maar jammer genoeg kan dat niet altijd...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 22:05
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 28-12-2005 @ 21:49 :
Vriend, het feit dat zij met andere kerels praat kan nooit, maar dan ook nooit, je relatie kapot maken. Waarom niet? Als het goed is is je vriendin gewoon verliefd op je en enkel ikzelf kan dat ongedaan maken. Andere mensen kunnen er nooit voor zorgen dat ze minder verliefd op mij is, tenzij ze bv met videobewijs komen dat ik dagelijks vreemdga. (niet dat ik dat doe )
Uiteraard. Maar als je minder tegen haar praat, en ze komt een keer iemand tegen via msn, en ze praten en praten... zo gaat t héél vaak. met jongens én met meisjes

Citaat:
lise_smiles schreef op 28-12-2005 @ 22:06 :
Sms kan zeker een relatiekiller worden. Vooral als je elkaar dan niet veel voice-to-voice spreekt. Dan ga je soms dingen te veel over sms bespreken en wordt het moeilijk om dingen in het echt te zeggen.
da's waar. je moet niet té zware dingen via sms bespreken, ook niet via msn trouwens. t mist beide de essentie van goede communicatie.

Laatst gewijzigd op 28-12-2005 om 22:07.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 22:14
Suey
Suey is offline
Als ik niet echt iets belangrijks wil vertellen of weten dan stuur ik vaak een smsje. Anders bel ik iemand wel op.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 23:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
smsje voor zomaar iets liefs ofzo.
bellen als ik echt iets te zeggen heb.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 21:56
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Bellen natuurlijk, sms vind ik onpersoonlijk en onhandig.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 00:39
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Ik bel toch liever meestal. Als ik ergens ben, bijv. in de trein oid, en ik luister muziek stuur ik een smsje of als hij in college zit.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 10:09
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Toch heeft smsen iets ' spannends ' .
Maar goed, als je echt een relatie hebt dan moet je natuurlijk ook kunnen bellen ( juist ) want dat is vaak net zo spannend.

Tsja, een beetje van allebei met de overhand naar bellen, misschien?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2006, 14:41
__
Avatar van __
__ is offline
noh ligt eraan waar ik zin in heb. bellen doe ik alleen vanaf de huistelefoon (geen abonnement) dus bellen doe ik alleen als ik thuis ben. alhoewel ik ook best vaak zijn telefoon 1x over laat gaan en dan belt ie meestal wel meteen terug ;p. komt er meestal op neer dat ik vaker sms en hij vaker belt. we zijn trouwens ook grote mms-fans .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware KPN/HI niet kunnen smsen/bellen??
LW
1 13-03-2011 17:43
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #109
x-spekkie-x
500 18-05-2010 10:44
Liefde & Relatie Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben.
RedRibbon
31 26-11-2009 15:50
Liefde & Relatie Ruzie met beste vriendin, wat nu?
GeenIdeeWaarom
6 15-02-2009 16:16
De Kantine enquete over smsen
*MOI*
109 09-04-2003 13:22
De Kantine SMSen neemt bellen over?
rockyj
49 10-03-2003 14:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.