Oud 23-09-2007, 19:27
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
het mag niet vet aanvoelen en jij probeert hem murray's aan te smeren ?!?!
Het ligt er maar net aan of je de hele pot er in smeert of niet.
__________________
you spread like peanut butter
Advertentie
Oud 24-09-2007, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vrij lichtblond haar, ik heb het in de zomervakantie geverfd.Toen was het nog zo:

[afbeelding]

Nu is het al weer iets donkerder, maar ik ben van mezelf ook vrij blond. Nu wil ik eigenlijk deze week mijn haar deze kleur verven:

[afbeelding]

Is het wel verstandig om dit gewoon zelf te doen? Of is het beter om bij de kapper te laten doen? (Geldtekort ...) Ervaringen, blablabla, laat het me weten.
Vanmiddag zelf geverfd.. Dit is het eindresultaat:







Uiteindelijk dus wel donkerder dan dat de bedoeling was, maar ach, ik ben er tevreden mee.
Oud 03-10-2007, 23:37
danaa
danaa is offline
Mensen, heb een vraag..

Ik ga zaterdag uit en heb kleding gekocht enz.. maar nu wil ik ook een iets ander kapsel..

Ik heb halflang haar (net VOORBIJ mn schouders).. het is heel erg krul en ik stijl het elke dag dus het is gestyled !

Ik heb extensions die je in en uit kunt doen.. (zitten met knipjes vast,maar is wel echt haar en het lijkt dus ook echt)

aub help.. ik wel iets dat een beetje opvalt..

ik kan het niet los doen, want dan gaat het krullen na 3 uur.. in een staart kan wel..

thnxx!

xx
__________________
liefs..x
Oud 05-10-2007, 11:38
Verwijderd
Ik heb een pony tot net over mijn wenkbrouwen. Is het handig om die wat langer te laten groeien als ik dreads wil?
Oud 05-10-2007, 14:28
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Mensen, heb een vraag..

Ik ga zaterdag uit en heb kleding gekocht enz.. maar nu wil ik ook een iets ander kapsel..

Ik heb halflang haar (net VOORBIJ mn schouders).. het is heel erg krul en ik stijl het elke dag dus het is gestyled !

Ik heb extensions die je in en uit kunt doen.. (zitten met knipjes vast,maar is wel echt haar en het lijkt dus ook echt)

aub help.. ik wel iets dat een beetje opvalt..

ik kan het niet los doen, want dan gaat het krullen na 3 uur.. in een staart kan wel..

thnxx!

xx
Waarom laat je het niet krullen, krullen zijn hartstikke tof. Lekker warm ook als je uitgaat, dat wel .
Oud 06-10-2007, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag zelf geverfd.. Dit is het eindresultaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Uiteindelijk dus wel donkerder dan dat de bedoeling was, maar ach, ik ben er tevreden mee.
staat leuk dat donkere
Oud 10-10-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
staat leuk dat donkere
Dankje .
Oud 11-10-2007, 22:12
Fayette
Het moet weer korter en donker!

Oud 14-10-2007, 15:48
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
ik wil ook weer donkerder haar maar eens langs de etos deze week.
__________________
april is the cruellest month
Oud 18-10-2007, 09:39
Verwijderd
ik ga denk ik zo maar een pakje rood halen.. dat donkerblond vind ik maar saai
Oud 23-10-2007, 21:17
Otnemem
Otnemem is offline
Wat is eigenlijk een goede haarspray voor jongens met lang haar? Ik gebruik nu die junior spray, maar vind die eigenlijk fuckin' kut.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Oud 23-10-2007, 22:10
Verwijderd
Waarom zou je haarspray gebruiken in lang haar?
Oud 23-10-2007, 23:30
Otnemem
Otnemem is offline
Omdat m'n haar nog net niet lang genoeg is.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Oud 24-10-2007, 10:26
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ow zeg dat dan meteen!
__________________
hello dave.
Oud 24-10-2007, 19:55
Otnemem
Otnemem is offline
Laat maar, heb m'n haar al geknipt!
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Oud 25-10-2007, 10:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
welke ontkleurder/haarverf maakt je haar het lichtst?
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-10-2007, 12:34
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
^

Ik gebruik altijd ontkleurder van Live, dat is eigenlijk de enige ontkleurder die ik tot nu toe in de winkel heb gevonden. Als je gewone verf wilt gebruiken moet je naar het nummer kijken zeg maar, dus 1 is het lichtste blond.

Ik moet er wel bij zeggen dat van ontkleurder je haar waarschijnlijk een beetje geel word. (ik had niet echt donkerblond haar en mijn haar werd zeg maar forum-geel )
__________________
Krebs
Oud 25-10-2007, 16:41
Verwijderd
Ik gebruik ontkleuring van lóreal, die werkt voor mij het best..

Als je haar oranje wordt, moet je zilverreflex shampoo van schwarzkopf gebruiken. Het is haalt de oranje gloed uit grijs haar maar werkt ook heel goed op ontkleurd haar (paarse fles met 2 grijze mensen op de voorkant)

Als je haar groen uitslaat; wassen met ketchup
Oud 26-10-2007, 09:45
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik heb de shampoo in het begin via-via gekregen van een meisje dat in een kapperszaak werkt, maar het is dus ook gewoon in de winkel te krijgen?
__________________
Krebs
Oud 26-10-2007, 10:08
Verwijderd
Ik heb het gewoon bij de drogist gehaald ja...
Oud 26-10-2007, 14:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik heb een pony tot net over mijn wenkbrouwen. Is het handig om die wat langer te laten groeien als ik dreads wil?
Ja, anders krijg je rare piekjes. Je kunt ook gewoon je pony laten zoals die is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-10-2007, 16:00
Verwijderd
ik moet toch eerst sparen, dus voorlopig komt het er niet van en kan die pony mooi groeien
Oud 28-10-2007, 13:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
sjeuh
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-10-2007, 13:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Uit een ander topic:


Citaat:
Hey allemaal,

hopelijk is hier niet al een topic over.... anyway,
ik ben op zoek naar een goede föhn en heb er een paar vraagjes over, nl:
*overal lees ik commentaren over: diffuser, ionische techniek/ionisator, koelstand, keramische elementen, enz... Waar zijn die dingen goed voor? (keramisch is toch bij stijltangen??) is dit echt beter?
*iemand tips verder...?

alvast bedankt!

miss pinky


Citaat:
ik denk dat deze wel bij t haar topic past.

verder zijn föhns waar hete lucht uit komt ALTIJD slecht voor je haar, en als je m te dichtbij houdt ook voor je hoofdhuid.

en die mooie marketingtermen hebben weinig te maken met of het goed of slecht is voor je haar, maar meer met de kwaliteit van het apparaat. wat het betekent zou ik verder ook niet weten. behalve dan een diffuser, das volgens mij zo'n ding om te lucht beter te verspreiden, en dat is dan zogezegd voor meer volume in je haar.
Citaat:
Klopt, heel handig als je krullen hebt maar bij steil haar moet je er geen wonderen van verwachten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-10-2007, 13:44
Verwijderd
Ik heb mijn haar rood geverfd met permanente verf, maar het wordt toch lichter elke keer als ik mijn haar was en het douchewater is rood. En dit is niet de eerste keer dat dat gebeurt (heb verschillende merken geprobeerd).. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Oud 29-10-2007, 16:12
June bug
June bug is offline
Hmpf ik heb zaterdag m'n haar weer zwart geverfd, met als gevolg dat ik ongelofelijke jeuk op m'n hoofd heb en de hoofdhuid op de achterkant van mijn hoofd helemaal beurs en blauwe-plek-achtig aanvoelt. Heb dit echt nog nooit gehad, terwijl ik regelmatig mijn haar verf, ook met de zelfde verf (zelfde kleur ook) die ik nu gebruikt heb. Heel toevallig tips of ik hier iets aan kan doen? Ik ga ervanuit dat het 1 of andere wazige allergische reactie is ofzo, maar vind t wel heel apart dat ik daar nu ineens dan last van zou hebben
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 29-10-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Uit een ander topic:

haha ja quoten kan natuurlijk ook
Oud 30-10-2007, 16:10
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Goed, ik werd een maand geleden aangesproken in Rotterdam door iemand die gratis je haar deed, iets van een kappersopleiding ofzo. Nu, na een maand ben ik haar kaartje kwijt en wil ik wel gratis (of heel goedkoop) geknipt worden in Rotterdam.
Weet iemand iets?
__________________
I did it for teh lulz
Oud 31-10-2007, 15:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
haha ja quoten kan natuurlijk ook
het kan ook anders, maar weet ook niet hoe geloof ik
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 31-10-2007, 23:19
Hanaa
Hanaa is offline
Gratis knippen kan je als model van de kinky kappers
heb je in rotterdam bij de bijenkorf volgens mij
Oud 31-10-2007, 23:23
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Gratis knippen kan je als model van de kinky kappers
heb je in rotterdam bij de bijenkorf volgens mij

Bedankt
__________________
I did it for teh lulz
Oud 06-11-2007, 17:48
Verwijderd
Citaat:
miss pinky schreef:
Hey allemaal,

hopelijk is hier niet al een topic over.... anyway,
ik ben op zoek naar een goede föhn en heb er een paar vraagjes over, nl:
*overal lees ik commentaren over: diffuser, ionische techniek/ionisator, koelstand, keramische elementen, enz... Waar zijn die dingen goed voor? (keramisch is toch bij stijltangen??) is dit echt beter?
*iemand tips verder...?

alvast bedankt!

miss pinky

de koelstand is om je haarschubben te sluiten. dus als je je haar droog en warm hebt geföhnd, kun je het daarna nog met de koude stand 'afmaken'
oh en neem er een die je open kunt maken zodat je hem schoon kunt maken.
verder zou ik gewoon voor een goed merk gaan want mijn ervaring met goedkope föhns is dat ze na een korte tijd het loodje leggen...
Oud 15-11-2007, 15:54
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Hee!

Ik heb redelijk steil haar. en wil voor een avondje uit..krullen.. ik heb géén goede fohn ( lees: campingfohn) .. en een matige krultang. weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg. en met welke producten?

mijndankisgróót!
__________________
Meetwaterkan.
Oud 21-11-2007, 19:13
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
zaad
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Oud 22-11-2007, 00:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb mijn haar rood geverfd met permanente verf, maar het wordt toch lichter elke keer als ik mijn haar was en het douchewater is rood. En dit is niet de eerste keer dat dat gebeurt (heb verschillende merken geprobeerd).. Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Vrij weinig. Ik verf m'n haar al jaren rood, en heb ook al allerlei soorten gebruikt (allemaal permanent), maar bij mij spoelt de verf er ook vrij snel uit. Dat schijnt met je haarstructuur te maken te hebben (bron: een vriendin die zich dit had laten vertellen door de kapper) en daar doe je niks aan. Of je moet je haar moedwillig verzieken zodat het zwaar uitgedroogd is en dan neemt het mss iets meer verf op, maar dat lijkt me niet echt een optie.
Ik koop gewoon altijd een wat donkerdere kleure rood, Zodat het na een paar keer wassen toch ongeveer de tint is die ik wil.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-11-2007, 09:33
Verwijderd
Ik heb volgens mij ooit mijn haar rood geverfd met huismerk verf van de Etos, en dat bleef wel goed zitten.. (Als ik het me goed kan herinneren hoor, ik had het weer geprobeerd als de Etos bij mij in de buurt die kleur verf had) Misschien kan je dat eens proberen..
Mijn haar heb ik nu maar bruin geverfd, ik vind vaalrood/lichtroze niet zo'n mooie kleur namelijk
Oud 22-11-2007, 23:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb meestal dat wat fellere tinten rood, of de soorten die meer naar paars neigen.
Volgens mij had ik wel eens bij de etos gekeken en hadden ze niet de kleur die ik zocht, maar ik zal nog eens kijken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-11-2007, 12:52
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Hee!

Ik heb redelijk steil haar. en wil voor een avondje uit..krullen.. ik heb géén goede fohn ( lees: campingfohn) .. en een matige krultang. weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg. en met welke producten?

mijndankisgróót!

je zou altijd de knotjes methode kunnen gebruiken. haar nat maken en (ik denk véél) schuimgel/mousse of iets dergelijks erin, lokken haar draaien tot knotjes, vastzetten, wachten tot het droog is, bijvoorbeeld voordat je naar bed gaat indoen. Daarna losmaken en hopen dat je dikke pijpekrullen hebt, ik denk ook nog eens veel haarlak erin.

Volgens mij werkt dit wel redelijk, alleen zal het wel snel uitzakken. Ik ben geen ervaringsdeskundige want ik heb zelf natuurlijke krullen, maar ik heb wel eens gehoord van mensen dat ze het deden.

Als je je haar niet los hebt, dus gewoon een paar losse plukken gekruld wilt kun je gewoon plukken om je vinger draaien met schuimgel. slagingspercentage is groter.

maar als ik jou was zou ik je haar gewoon fijn stijl houden

en owja, als je wel een beetje krullen hebt, of aanleg tot krullen, hoef je niets anders te doen dan je haar dus nat maken, een hoop mousse/schuimgel erin, je hoofd op zn kop, en in je haar knijpen (en tegelijk evt. föhnen). Dan krijg je sowieso slag.
Oud 09-12-2007, 20:13
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
Waarom zou je haarspray gebruiken in lang haar?
euh... voor extra volume misschien?
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Oud 09-12-2007, 21:43
Verwijderd
Okee knappe jongen
Oud 09-12-2007, 23:12
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
haarspray in lang haar= tegenovergestelde van volume. dat is namelijk gewoon haar wat zo hard is dat het bol staat.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 10-12-2007, 01:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi peoples, Ik heb sinds een paar dagen kort haar en de kappermevrouw had een klodder iets in m'n haar gedaan waardoor het 'leuk' en 'speels' en 'warrig' zat. Maar nu heb ik zelf een potje wax gekocht en nu word 't gewoon vet en gaat 't hangen. (En ik gebruik maar een heel klein beetje.)
Wat is een goede wax/putty/whatever die je haar niet vet en zwaar maakt? En liever ook niet al te duur is want ik ben zielig en arm enzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-12-2007, 16:16
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Ik heb een gala, volgende week..

Maar hoe ik m'n haar moet hebben.. GEEN IDEE.. het is te dik en om los te hebben.. maar wat moet ik dan?

Ohja voor het geval dat het uitmaakt.. Ik heb een zwarte cocktailjurk om het zomaar te noemen met blauw borduursel maar niet te overheersend blauw geborduurd..

graaaaaaaaaag tips

Liefs,

Bagel
Oud 10-12-2007, 16:35
Verwijderd
@trimm; mijn collega gebruikt got2B, dat had ik ook een keer in m'n haar gesmeerd en dat was best ok, zijn haar zit ook altijd leuk warrig. weet niet hoe duur het is.

@ bagel; opsteken lijkt me het meest logische dan? gewoon met wat speldjes, of zo'n grote rol achterop je hoofd. krullen is ook leuk en wat minder saai, gewoon met papilotten en enorm veel mousse en haarlak.
Oud 10-12-2007, 19:17
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
Hoi peoples, Ik heb sinds een paar dagen kort haar en de kappermevrouw had een klodder iets in m'n haar gedaan waardoor het 'leuk' en 'speels' en 'warrig' zat. Maar nu heb ik zelf een potje wax gekocht en nu word 't gewoon vet en gaat 't hangen. (En ik gebruik maar een heel klein beetje.)
Wat is een goede wax/putty/whatever die je haar niet vet en zwaar maakt? En liever ook niet al te duur is want ik ben zielig en arm enzo.
Ik gebruik altijd Got2B cement gelly. Werkt echt heel goed, blijft goed zitten en je kunt daarna je haar gewoon uitkammen Tis een geel potje en kost iets van 5,50 volgens mij. Niet echt goedkoop maar z'n geld wel waard imo.
__________________
Krebs
Oud 12-12-2007, 14:44
Verwijderd
Kale meisjes zijn aantrekkelijk..
Oud 13-12-2007, 00:51
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
haarspray in lang haar= tegenovergestelde van volume. dat is namelijk gewoon haar wat zo hard is dat het bol staat.
Euh....

Men gaat met het hoofd beetje onderste boven zitten. Beetje sprayen in onderste lagen van je haren en WHAM! Big hairday!

maargoed, Als je niet weet hoe je haar moet stylen....

Spray heeft meer functies dan alleen maar hard maken van je haren. Anders gebruik je echt wel teveel spray.
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Oud 13-12-2007, 09:42
Verwijderd
Haha knappe jongen.
Oud 13-12-2007, 16:57
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Euh....

Men gaat met het hoofd beetje onderste boven zitten. Beetje sprayen in onderste lagen van je haren en WHAM! Big hairday!

maargoed, Als je niet weet hoe je haar moet stylen....

Spray heeft meer functies dan alleen maar hard maken van je haren. Anders gebruik je echt wel teveel spray.


spray in de onderste laag van je haar, dat is net zoiets als boter op je kont smeren en droog brood eten. gelukkig weet ik hoe ik mijn haar moet stylen dus gebeuren mij zulk soort mislukkingen nooit
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 13-12-2007, 16:58
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
overigens, als je gewoon natuurlijk volume wil, moet je gewoon je eetpatroon aanpassen. dat haalt meer uit dan vieze zooi uit een flesje of potje.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 09:22
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 05-04-2010 00:26
Lifestyle Help, hulp bij nieuw kapsel!
Lelle_*
7 28-03-2005 19:40
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 03:11
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 23:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.