Oud 24-06-2003, 22:12
Verwijderd
Ik zag in het fotoboek dat het fotospel het niet deed en er stond bij als motivatie: "Er wordt vals gespeeld bij 't leven. Geen Fotospel meer dus. Misschien later nog eens een verbeterde versie, maar ga er niet vanuit." Vinden jullie dit nou niet een heel klein beetje erg kinderachtig? Er was toch niks te winnen met dat spel ofzo? Dus laat die mensen lekker "valsspelen" joh...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2003, 22:14
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dat is nog altijd aan mij om te bepalen, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:16
Verwijderd
Koen, vertel mij dan eens wat er zo erg is aan dat valsspelen, want dat begrijp ik blijkbaar niet...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 22:20
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ik probeer 't uit te leggen:

Ik bedenk een spelletje voor 't Fotoboek. Was geen slecht idee al zeg ik 't zelf. Ik werk vervolgens vele uren om er wat moois van te maken. Daar gaat echt wel meer tijd in zitten dan je denkt.

Vervolgens spelen vele mensen 't met plezier. Tot blijkt dat er een fout in zit, en iemand dat maar blijft misbruiken en daar nog mee komt pronken ook.

Kan je je voorstellen, dat ik daar van baal? Dat ik voor de leden iets maak, en dat 1 van hen 't vervolgens misbruikt, zodat er voor de rest geen bal meer aan is? Zodra je kan valsspelen is 't hele scoreboard idee verneukt.

Als ik 't zomaar ff op kon lossen, had ik dat gedaan. Ik heb dat geprobeerd, en dat is niet gelukt. Ik moet een heel groot stuk herschrijven, en daar heb ik op dit moment geen tijd voor.

Hij komt wel weer terug. In de nieuwe versie van 't Fotoboek. Maar dat kan nog wel een aantal weekjes duren...
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 02:01
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Koen schreef op 24-06-2003 @ 22:20:
Ik probeer 't uit te leggen:

Ik bedenk een spelletje voor 't Fotoboek. Was geen slecht idee al zeg ik 't zelf. Ik werk vervolgens vele uren om er wat moois van te maken. Daar gaat echt wel meer tijd in zitten dan je denkt.

Vervolgens spelen vele mensen 't met plezier. Tot blijkt dat er een fout in zit, en iemand dat maar blijft misbruiken en daar nog mee komt pronken ook.

Kan je je voorstellen, dat ik daar van baal? Dat ik voor de leden iets maak, en dat 1 van hen 't vervolgens misbruikt, zodat er voor de rest geen bal meer aan is? Zodra je kan valsspelen is 't hele scoreboard idee verneukt.

Als ik 't zomaar ff op kon lossen, had ik dat gedaan. Ik heb dat geprobeerd, en dat is niet gelukt. Ik moet een heel groot stuk herschrijven, en daar heb ik op dit moment geen tijd voor.

Hij komt wel weer terug. In de nieuwe versie van 't Fotoboek. Maar dat kan nog wel een aantal weekjes duren...
Gelukkig maar dan
(en worden er dan ook nog speciale maatregelen genomen tegen eventuele nieuwe fraudeurs? )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-06-2003 @ 02:01:
Gelukkig maar dan
(en worden er dan ook nog speciale maatregelen genomen tegen eventuele nieuwe fraudeurs? )
Gewoon accounts bannen, en als ze het blijven doen cd-keys bannen zoals onze grote vriend
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 15:46
Verwijderd
Op wat voor'n een manier werd er dan vals gespeeld? Dat vraag ik me nou ook al een tijdje af.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:32
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
lafjuh schreef op 25-06-2003 @ 15:46:
Op wat voor'n een manier werd er dan vals gespeeld? Dat vraag ik me nou ook al een tijdje af.
Het was in sommige browsers die hun pagina's niet vernieuwen bij het drukken op de back knop, kennelijk nog steeds mogelijk om een tweede keus te maken als de eerste fout bleek te zijn. Ik kon dat hier niet testen, omdat dat hier niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 16:42
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Morridin schreef op 25-06-2003 @ 12:08:
Gewoon accounts bannen, en als ze het blijven doen cd-keys bannen zoals onze grote vriend
Bij gebrek aan een CD-key zullen we hier maar een IP-Adres nemen?
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 17:05
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 25-06-2003 @ 16:42:
Bij gebrek aan een CD-key zullen we hier maar een IP-Adres nemen?
Werkt hetzelfde, want waar sommigen hier een dynamisch ip hebben hebben ze daar key-gens
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:47
Verwijderd
ik heb dat fotospel helemaal gemist het had me een best leuk spel geleken... stom dat 1 iemand het voor de rest verpest
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 11:56
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Kun je het dan ook niet gelijk zo maken dat dat fotospel alleen te gebruiken is voor leden van het fotoboek. (zodat je zonder account niet kunt spelen)
Als er dan gecheat kan worden dan is gelijk hun fotoboek pagina weg en dus ook hun kans tot fotoboeken.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 12:16
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 27-06-2003 @ 11:56:
Kun je het dan ook niet gelijk zo maken dat dat fotospel alleen te gebruiken is voor leden van het fotoboek. (zodat je zonder account niet kunt spelen)
Als er dan gecheat kan worden dan is gelijk hun fotoboek pagina weg en dus ook hun kans tot fotoboeken.
Zo was 't eerst ja, maar toen wilden niet leden 't ook spelen.

't Wordt sowieso weer leden-only, net als een aantal andere delen van 't Fotoboek waarschijnlijk, zie daarvoor ook de Poll.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 22:28
Verwijderd
Het was ook trouwens zo, dat als je op een naam klikte, en je er achter kwam dat het de verkeerde was, je snel op de juiste klikte, voordat de goed/niet-goed pagina laadde, dat je dan ook stopte.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 22:43
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Dat maakte deel uit van het 'anti-cheat' systeem.

Het is gewoon donders lastig om een systeem te maken waarin dat soort cheat-acties als die er gebruikt zijn, tegen gegaan worden. Ik sta uiteraard altijd open voor goede ideeën.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:30
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hij is toch weer online?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 01-07-2003 @ 15:30:
Hij is toch weer online?
Upperd! Onnodige up! Ik vraag 'n waarschuwing aan!

Ontopic: kben blij dat 't terug online is, kga 't binnenkort nog wel eens terugspelen, vond 't eerste fotospel wel cool
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:52
miro
Avatar van miro
miro is offline
Waarom moet je perse lid van t fotoboek zijn wil je " leuke" dingen kunnen doen.


oke, waarschijnlijk weet ik t antwoord al maar toch. Ik wil dat spelletje ook wel een keer spelen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2003, 01:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
miro schreef op 01-07-2003 @ 16:52:
Waarom moet je perse lid van t fotoboek zijn wil je " leuke" dingen kunnen doen.


oke, waarschijnlijk weet ik t antwoord al maar toch. Ik wil dat spelletje ook wel een keer spelen
zodat je extra gemotiveerd wordt om er lid van te worden
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:40
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
ik vond/vind het spel leuk

chappeau

en usernames weren is niet mogelijk dan als oplosing?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.