Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 14:39
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
ZsaZsaZsu schreef op 11-06-2005 @ 14:13 :
Het was verdomme sarcasme.
Jullie lijken wel verbitterd!
__________________
To eu zèn
Advertentie
Oud 12-06-2005, 17:31
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Optima schreef op 11-06-2005 @ 17:23 :
Ik ben wel een beetje bang dat ik mezelf verlies in losse contacten zonder ooit nog een echt serieuze relatie te krijgen.
Dat heb ik ook een beetje, ik fladder wat rond hier en daar, allemaal erg leuk en aardig, maar het gaat vaak te snel om echt iets op te kunnen bouwen.
Maar aan de andere kant, ik ben (nog maar) negentien, dus ik denk dat het nog wel eventjes mag.
Af en toe is vrijgezel zijn leuk, als je in een kroeg erg gezellig staat te praten met iemand zonder dat je een schuldgevoel krijgt omdat de persoon wel érg leuk is, en op andere momenten is het weer wat minder omdat je vaste partner tijdens seks precies weet hoe en wat bij jou, en het feit dat die er altijd is en meer van de standaard uitspraken van voordelen van een vaste partner.
Oud 12-06-2005, 21:27
Antinoniem
Antinoniem is offline
Ik ben vrijgezel (goh wat een verrassing) en ik heb n beetje aandacht-tekort af en toe, maar ach verder overleef ik het zeker wel
__________________
Nee.
Oud 12-06-2005, 22:40
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Single, en ook geen relatie gehad nog. En ik ben het wel een beetje zat.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 12-06-2005, 23:08
Verwijderd
Citaat:
ZsaZsaZsu schreef op 11-06-2005 @ 12:18 :
Ja, lekker woord. Wat vinden jullie van het vrijgezel zijn? Bevalt het goed of zoeken jullie stiekem toch naar handjesvasthoudenklapkauwgomverkering/ruige seks/een gelijkwaardige relatie/iemand die je drankjes betaalt/enz. ?
Is het rustig of juist verwarrend? Binnen hoeveel tijd denken jullie weer een relatie te kunnen/willen beginnen?
Soms vind ik het fijn en soms niet. Ik ben soms graag alleen maar aan de andere kant mis ik het ook wel om verliefd te zijn en een speciaal iemand te hebben om veel aan te denken enzo. Al die dingen die je noemt kunnen ook k als je single bent, maar sommige dingen zijn minder leuk en het kan inderdaad verwarrend zijn. Ik weet niet wat ik de voorkeur geef.
Oud 12-06-2005, 23:12
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Vrijgezel..na 22 jaar gaat dat wel vervelen ja (minstens dat)
Oud 13-06-2005, 00:07
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ik ben single en hevig verliefd. Zo´n 1,5 jaar nu.
Het is niet zo omdat ik vrijgezel ben dat ik steeds op zoek ben naar iemand anders of al is het maar voor een avond. Als ik verliefd ben (ook al vrijgezel) ben ik ook verliefd en doet niemand daar iets aan. Het klinkt misschien gek maar toen ik die ene keer wel met iemand had gekust kreeg ik meteen een schuldgevoel.
Ik geef om iemand en die wil ik ook respecteren.
__________________
What was she for Halloween?
Oud 13-06-2005, 00:11
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 13-06-2005 @ 00:08 :
Soms vind ik het fijn en soms niet. Ik ben soms graag alleen maar aan de andere kant mis ik het ook wel om verliefd te zijn en een speciaal iemand te hebben om veel aan te denken enzo.
Maar op zichzelf kan dat ook wel als je single bent.
Oud 13-06-2005, 08:31
Verwijderd
Ook single en al 25 jaar 'alleen'. Ja, ik wel natuurlijk wel eens iets anders en af en toe heb ik dat gevoel wel eens dat er met iemand iets meer uit kan groeien. Maar als je telkens weer van een koude kermis thuis komt dan is dat frustrerend, vooral als je dan om je heen kijkt en ziet hoe het andere mensen wel gemakkelijk lijkt af te gaan.

Frustrerend is het enige woord dat ik er op dit moment voor over heb.
Oud 14-06-2005, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 11-06-2005 @ 12:50 :
ik ben single en ik vind het kut
het woord ook trouwens
Oud 14-06-2005, 00:41
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ben me hele leven al vrijgezel en het bevalt me wel
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 14-06-2005, 00:42
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Green Day schreef op 13-06-2005 @ 00:12 :
Vrijgezel..na 22 jaar gaat dat wel vervelen ja (minstens dat)
Heb je er al eens aan gedacht dat je homo zou kunnen zijn?
Ohnee, ik zie het antwoord al in je profiel, sorry. Dan moet je wat werken aan je sociale capaciteiten, dan zou het nog wel wat kunnen worden, anders is het een uitzichtloze zaak
Oud 14-06-2005, 01:13
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik ben tot nu toe altijd vrijgezel geweest

Trots ben ik er niet op en ik voel me er ook niet altijd even prettig bij. Als ik zo in mijn omgeving kijk, zie ik allemaal bekenden die wel succes hebben (gehad)... op zijn minst een positieve ervaring.
Ik vind het niet rustig en niet verwarrend. Het knaagt best wel aan me, maar ik moet er maar niet te vaak over dromen.
Het willen beginnen van een relatie is opzich niet het probleem, maar ik moet nog iemand vinden. Als het kon had ik vast wel een (aantal) relaties gehad. Aan de andere kant ben ik heel gevoelig, misschien dat het daarom toch wel beter is zo.
Oud 14-06-2005, 07:52
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 01:42 :
Heb je er al eens aan gedacht dat je homo zou kunnen zijn?
Ohnee, ik zie het antwoord al in je profiel, sorry. Dan moet je wat werken aan je sociale capaciteiten, dan zou het nog wel wat kunnen worden, anders is het een uitzichtloze zaak

Het ligt aan geen van beide..(dat eerste op zeker niet ) Gewoon veel pech gekend wat dat betreft. Ik val op de verkeerde meisjes. (En in uitzichtloze situaties geloof ik sowieso niet)

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 08:10.
Oud 14-06-2005, 09:40
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
heerlijk! na 3 jaar, 2 manden en nog wat voelt het geweldig... ik ben zekerder van mezelf, voel me beter dan ooit, zit lekker in me vel, ja het gaat goed. ik vind het leuk om single te zijn!

en ik vind vrijgezel een kut woord btw
__________________
ChIcHiNg!
Oud 14-06-2005, 11:54
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Green Day schreef op 14-06-2005 @ 08:52 :
Het ligt aan geen van beide..(dat eerste op zeker niet ) Gewoon veel pech gekend wat dat betreft. Ik val op de verkeerde meisjes. (En in uitzichtloze situaties geloof ik sowieso niet)
Wat zie je als "verkeerde meisjes"?
Oud 14-06-2005, 12:14
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 12:54 :
Wat zie je als "verkeerde meisjes"?
Complexe dramagevallen plus de meisjes die niet op mij vallen (maar me als een (betrouwbare goede) vriend zien). Meestal vallen die twee eigenschappen samen though.
Oud 14-06-2005, 12:24
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Green Day schreef op 14-06-2005 @ 13:14 :
Complexe dramagevallen plus de meisjes die niet op mij vallen (maar me als een (betrouwbare goede) vriend zien). Meestal vallen die twee eigenschappen samen though.
Zoals ik dus al eerder zei: gebrek aan sociale capaciteiten.
Zo lelijk ben je ook weer niet en met de juiste verleidingstactieken, voldoende dosis humor ( die zij begrijpt zodat ze erom moet lachen), en een vlotte babbel, een goede smaak wat betreft muziek/kleding, voldoende intelligentie en wat geld kom je al een heel eind
Oud 14-06-2005, 13:00
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 13:24 :
Zoals ik dus al eerder zei: gebrek aan sociale capaciteiten.
Zo lelijk ben je ook weer niet en met de juiste verleidingstactieken, voldoende dosis humor ( die zij begrijpt zodat ze erom moet lachen), en een vlotte babbel, een goede smaak wat betreft muziek/kleding, voldoende intelligentie en wat geld kom je al een heel eind
Dat zijn dingen waarvan men zegt dat ik ze (wat betreft sommige zaken in grote mate) heb..mjah, behalve misschien dat gedeelte over verleidingstactieken. Maar eigenlijk zou ik serieus niet weten of dat het is. Waarschijnlijk gewoon te lief wat betreft de meisjes waarop ik viel (die meer een voorkeur hadden voor players en klootzakkerige types) Het boeit ook niet echt.
Oud 14-06-2005, 13:07
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Green Day schreef op 14-06-2005 @ 14:00 :
Dat zijn dingen waarvan men zegt dat ik ze (wat betreft sommige zaken in grote mate) heb..mjah, behalve misschien dat gedeelte over verleidingstactieken. Maar eigenlijk zou ik serieus niet weten of dat het is. Waarschijnlijk gewoon te lief wat betreft de meisjes waarop ik viel (die meer een voorkeur hadden voor players en klootzakkerige types) Het boeit ook niet echt.
Dat komt omdat players vaak knapper zijn en klootzakken aantrekkelijker/spannender/uitdagender zijn.
Oud 14-06-2005, 13:13
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 14:07 :
Dat komt omdat players vaak knapper zijn en klootzakken aantrekkelijker/spannender/uitdagender zijn.
knapper..lang niet altijd. Eerder weten ze precies hoe ze een meisje moeten manipuleren. (Los daarvan gaan ze na mijn idee niet voor de meisjes die ze zelf echt echt leuk vinden, maar voor de voor hun makkelijke prooien..Ik had ook achter meisjes aan kunnen gaan die mij leuk vonden en ze aan het lijntje kunnen houden tot het moment dat ze me vervelen..maar dat ga ik ze niet aandoen. ) Dat tweede klopt in ieder geval.
Oud 14-06-2005, 13:26
Raviel
Avatar van Raviel
Raviel is offline
One year and ticking. Na een hoop gezeik ben ik toch niet op zoek naar een serieuze relatie, maar een gelijkwaardige verstandhouding met iemand waar ik me aan kan geven zou wel een uitkomst zijn.
Oud 15-06-2005, 15:31
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
nu ben ik vrijgezel en nu vind ik het heerlijk en dus hoef ik ook geen andere relatie maar...

ik weet ook dat als ik halsoverkop verliefd wordt ik daar weer anders over ga denken.
Oud 16-06-2005, 23:38
Poor Leno
Avatar van Poor Leno
Poor Leno is offline
Ik ben wanhopig opzoek...maar dan zult gij niets vinden...

ooit, ooit zal ik weer een leuk normaal meisje vinden...

ooit.

I'm tired of being single!!
__________________
"What" ain't no country I ever heard of! They speak English in "What?!"
Oud 16-06-2005, 23:46
Verwijderd
Citaat:
In Your Room schreef op 12-06-2005 @ 23:40 :
Single, en ook geen relatie gehad nog. En ik ben het wel een beetje zat.
Oud 17-06-2005, 08:55
Q
Avatar van Q
Q is offline
Na 25 jaar nog steeds single, totaal 2 maanden ofzoiets iets gehad (alles bij elkaar opgeteld) maar dat stelde niet veel voor. Ik zou graag een leuke relatie hebben want single zijn ben ik ook zat, maar vind maar eens zo iemand die bij je past, dat is bijna onmogelijk.
Oud 17-06-2005, 11:08
Verwijderd
Toch doet ongeveer de halve wereld dat
Oud 17-06-2005, 11:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-06-2005 @ 12:08 :
Toch doet ongeveer de halve wereld dat
En moet je kijken wat voor nageslacht daaruit voortkomt.
Oud 17-06-2005, 11:16
Verwijderd
ik ben single, aan de ene kant blij, maar aan de andere kant minder blij omdat ik ook mijn beste vriendinnetje nu opeens kwijt ben.
Oud 17-06-2005, 11:17
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
vrijgezel, is geweldig, ruige sex zonder verplichtingen
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 17-06-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-06-2005 @ 12:13 :
En moet je kijken wat voor nageslacht daaruit voortkomt.
Ik stond net bij de supermarkt en het viel me inderdaad op.
Oud 18-06-2005, 19:16
Silver_Rose
Avatar van Silver_Rose
Silver_Rose is offline
of ik het leuk vin om vrijgezl te zijn??

nou 1 woord: NEE

zeeer knudde en eenzaam, ik ben dan owk hopeloos opzoek

maar volgensm ij werkt dat averechts op de jongens

wheeeeeeeh
__________________
i'm really gettin pissed off right now,
Oud 18-06-2005, 21:05
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
als ik al op zoek ben, dan naar een persoon, niet naar een soort van burgelijke staat. liefde om het handje vasthouden oid vind ik een vreemd idee.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 18-06-2005, 23:16
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 11-06-2005 @ 13:32 :
Tot nu toe, vond ik het heerlijk om weer single te zijn!
En ik had ook wel even genoeg aan mezelf.
Maarja, nu krijg ik kriebeltjes en dan ga je toch weer verlangen naar het handjevasthouden-lievewoordjes-enz.
helemaal mee eens
Oud 18-06-2005, 23:32
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik ben ook mijn hele leven vrijgezel. Komt vooral doordat de liefde nooit wederzijds is.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 19-06-2005, 00:05
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik ben ook single, lekker goedkoop.

volgens ma ben ik wel getrouwd met m'n computer, telt dat ook mee?
Oud 19-06-2005, 11:36
crook
Avatar van crook
crook is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-06-2005 @ 12:26 :
Ik ben single en dat bevalt me prima! Bovendien betekent het niet dat ik geen ruige sex heb of al mijn drankjes zelf moet betalen

Voorlopig hoef ik even geen relatie
Oud 19-06-2005, 18:54
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ben tot nu toe mijn hele leven vrijgezel geweest en het bevalt me opperbest.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-06-2005, 19:07
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Vrijgezel zijn suckt.
__________________
the plastics
Oud 20-06-2005, 01:33
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Sinds mijn 15e ben ik niet langer dan 3 maanden vrijgezel geweest, nu ben ik 20, en ik ben nu net ongeveer anderhalve maand weer vrijgezel en het bevalt me uitstekend. Ik hoef met niemand rekening te houden, kan lekker doen wat ik zelf wil zonder dat er steeds iemand achter me aan loopt of me zorgen hoef te maken of mijn wederhelft het wel goed maakt als ik een leuke tijd heb en hij niet mee is. Ik voel me vrij, ik ben gelukkig en ik mis eigenlijk tot nu toe helemaal niets. Ik onderneem veel meer en doe veel meer leuke dingen die ik altijd al eens had willen doen nu ik vrijgezel ben. Niet dat ik het niet had gemogen of gekund toen ik geen vrijgezel was, maar op 1 of andere manier voelde ik me er dan toch in geremd en liet ik het maar zitten. Dat doe ik nu niet meer. Ik leef nu mijn eigen leven en er is niemand die me onbedoeld of onbewust afremt en ik geniet ervan. Ik ben dus ook niet op zoek naar een nieuwe relatie de komende tijd. Als het er van komt, dan komt het ervan, ik sta er wel voor open, maar ik ben absoluut niet op zoek. Ik vind het wel even best zo Ben een happy single.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 20-06-2005, 12:40
skyflower
skyflower is offline
ik vind t zelf leuker om s tuh zijn..
verliefd zijn = leuker dan verkering hebbe...dan smagt je naar een vriend en heb je r een...geloof me het valt tege

mjah...ik ben ook maar iemand ...
Oud 20-06-2005, 13:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
skyflower schreef op 20-06-2005 @ 13:40 :
ik vind t zelf leuker om s tuh zijn..
verliefd zijn = leuker dan verkering hebbe...dan smagt je naar een vriend en heb je r een...geloof me het valt tege

mjah...ik ben ook maar iemand ...
'te' schrijf je niet als 'tuh'.
'hebben' schrijf je met een n op het eind.
'smacht' is met ch, niet met een g.
'tegen' schrijf je met een n op het eind.
'r' is geen woord.
Oud 20-06-2005, 14:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 20-06-2005 @ 14:59 :
'te' schrijf je niet als 'tuh'.
'hebben' schrijf je met een n op het eind.
'smacht' is met ch, niet met een g.
'tegen' schrijf je met een n op het eind.
'r' is geen woord.
Offtopic: Zeur
Maar wel terecht


Ben t zat, maar ik moet maar eens meer gaan durven, dan pas kan het ws veranderen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-06-2005, 14:09
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
WolterB schreef op 20-06-2005 @ 15:00 :
Offtopic: Zeur
Maar wel terecht
Nou ja, als het kind een topic gaat openen met dít taalgebruik, krijgt ze eerst 30 reacties over haar spelling, voordat iemand een keer serieus reageert. Daar wil ik haar maar even op wijzen.
Oud 20-06-2005, 17:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 20-06-2005 @ 02:33 :
Het bevalt me uitstekend. Ik hoef met niemand rekening te houden, kan lekker doen wat ik zelf wil zonder dat er steeds iemand achter me aan loopt of me zorgen hoef te maken of mijn wederhelft het wel goed maakt als ik een leuke tijd heb en hij niet mee is. Ik voel me vrij, ik ben gelukkig en ik mis eigenlijk tot nu toe helemaal niets. Ik onderneem veel meer en doe veel meer leuke dingen die ik altijd al eens had willen doen nu ik vrijgezel ben. Niet dat ik het niet had gemogen of gekund toen ik geen vrijgezel was, maar op 1 of andere manier voelde ik me er dan toch in geremd en liet ik het maar zitten. Dat doe ik nu niet meer. Ik leef nu mijn eigen leven en er is niemand die me onbedoeld of onbewust afremt en ik geniet ervan. Ik ben dus ook niet op zoek naar een nieuwe relatie de komende tijd. Als het er van komt, dan komt het ervan, ik sta er wel voor open, maar ik ben absoluut niet op zoek. Ik vind het wel even best zo Ben een happy single.
Kijk, jij begrijpt het.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-06-2005, 22:48
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
single, as usual,

maar toch zit ik er niet veel mee
maar achja, stiekempjes hoop je natuurlijk dat je vroeg of laat weer eens een leuke meid tegenkomt, dat sowieso

on the otherhand:

als single zijnde speelt teminste niet de gedachte in je hoofd dat je kans loopt om gedumpt te worden ( wat ik dus altijd heel erg heb =/ )
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 21-06-2005, 19:05
missy_fly
missy_fly is offline
single, zou graag n vriend willen
Oud 21-06-2005, 19:10
fractuur
fractuur is offline
Ook single, en ik vind het eigenlijk wel lekker zo. Natuurlijk zou ik soms wel een vriend willen, maar dat komt wel weer. Ik heb het nu gewoon veel te druk, en ik vind die vrijheid ook wel lekker. Vooral als ik andere mensen moeilijk zie doen met relaties (goed, de positieve punten komen ook langs natuurlijk ).
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 21-06-2005, 22:45
Verwijderd
Ik ben, op 2 weken brugklasverkering (stelde niks voor) na, altijd (officieel) single geweest. Ik heb het er een tijdje wel moeilijk mee gehad, maar dat is sinds ik studeer eigenlijk wel helemaal over. Het bevalt me steeds beter: ik hoef met niemand rekening te houden en kan eigenlijk alles doen wat ik wil. Zeker als ik om me heen zie dat vrienden van me ongelukkig zijn in hun relaties, bedenk ik me dat ik het wel prima heb zo. En voor moeilijke momenten heb ik gelukkig m'n vrienden die er voor me zijn
Oud 21-06-2005, 22:50
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
skyflower schreef op 20-06-2005 @ 13:40 :
ik vind t zelf leuker om s tuh zijn..
verliefd zijn = leuker dan verkering hebbe...dan smagt je naar een vriend en heb je r een...geloof me het valt tege

mjah...ik ben ook maar iemand ...
ik weet niet wat voor nucleaire ramp in de jaren '90 is gebeurd maar godverdomme, ik sta er elke keer van te kijken wat voor randdebielen in die tijd zijn geboren...
__________________
Sterf, kuthoer.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Einde van de cd-single in zicht
hhendrikxx
21 28-01-2008 22:16
Muziek U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?!
Until My End
61 02-11-2006 09:37
Muziek [NEW OASIS SINGLE] The Importance of Being Liam Gallagher
Verwijderd
7 04-07-2005 16:58
Liefde & Relatie Het grote Singles topic
Middlefinger1
77 25-04-2005 11:10
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 13:30
Muziek Nieuwe single Red Hot Chili Peppers
Sikamikanico
31 07-10-2002 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.