Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2005, 23:40
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 23-06-2005 @ 22:07 :
Het heft er waarschijnlijk weinig inhoudelijk mee te maken, maar ik wil nog even aansluiten op de redenen waarom ik happy ben als vrijgezel: in mijn omgeveing kom ik soms koppels tegen waarvan de een zo afhankelijk is van de ander, dat ik bij wijze van spreke terugschrik.
De soms werkelijk ziekelijke verhalen van extreem onzelfstandige en wanhopig afhankelijke forummers/sters hier geven nu ook niet bepaald een rooskleurig beeld van de liefde.
Advertentie
Oud 23-06-2005, 23:44
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Concrete voorbeelden zijn overal in elke mate van duidelijkheid te vinden.
Een relatie biedt nou eenmaal de mogelijkheid/gelegenheid jezelf afhankelijk te maken van een ander. (praktisch of emotioneel uit handen geven van-)

Punt is wel dat het één het ander niet impliceert en net zo min uitsluit.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 24-06-2005, 07:38
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 23-06-2005 @ 23:38 :
Uiterlijk zegt niet alles...
Inderdaad. Zoals sommige (knappe) dames hier al aangeven is dat ze niet altijd even tactisch uit de hoek komen
Oud 24-06-2005, 11:21
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-06-2005 @ 00:40 :
De soms werkelijk ziekelijke verhalen van extreem onzelfstandige en wanhopig afhankelijke forummers/sters hier geven nu ook niet bepaald een rooskleurig beeld van de liefde.
En dat had ik nog niet eens meegenomen in mijn verhaal, moet je nagaan.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 24-06-2005, 11:27
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-06-2005 @ 23:13 :
Dit hoor ik inderdaad vaak van mensen, maar ik denk dat dat heel veel aan jezelf ligt. Ik zou bijvoorbeeld geen claimgedrag accepteren. Ik ben ook gehecht aan m'n vrijheid, maar kon dat met m'n (inmiddels) ex prima combineren. Een relatie hoéft dus niet beklemmend te zijn, al schetsen veel 'singles' dat beeld wel in dat topic. Dat viel me op en daarom kaartte ik dat aan.
Tuurlijk, ik accepteer het ook niet, maar dat neemt niet weg dat je uit je omgeving nog wel eens de indruk kan krijgen dat het vaak speelt, of dat het iig voorkomt. Dus denk ik wel even twee keer na voor ik me weer in een relatie stort. Maar ik ben ook erg kritisch, daar zou het ook aan kunnen liggen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 24-06-2005, 11:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fractuur schreef op 24-06-2005 @ 12:27 :
Tuurlijk, ik accepteer het ook niet, maar dat neemt niet weg dat je uit je omgeving nog wel eens de indruk kan krijgen dat het vaak speelt, of dat het iig voorkomt. Dus denk ik wel even twee keer na voor ik me weer in een relatie stort. Maar ik ben ook erg kritisch, daar zou het ook aan kunnen liggen.
Kritisch is goed.
Oud 24-06-2005, 11:35
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Yaris schreef op 24-06-2005 @ 08:38 :
Inderdaad. Zoals sommige (knappe) dames hier al aangeven is dat ze niet altijd even tactisch uit de hoek komen
Ik zeg toch er zit verbetering in *echt*
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 24-06-2005, 12:25
LiNiaaL
Avatar van LiNiaaL
LiNiaaL is offline
inmiddels zo'n euhh anderhalf jaar single, voel me goed, dus tis niet dat ik een relatie nodig heb. het zou me wel goed doen though. maarja. ik ben nogal verlegen en niet zo heel goed in versieren ofzo .
daar komt bij dat ik er best wel moeite mee heb om iemand te vinden kheb zo iets raars wat er voor zorgt dat meisjes die ik geweldig vind over het algemeen gewoon een goeie vriendin zijn (en blijven), en meisjes die mij leuk vinden vind ik niet interessant (en dan bedoel ik niet qua uiterlijk )


maargoed waarom vertel ik dit hier
__________________
would it not be madness to fight_
Oud 24-06-2005, 14:06
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
LiNiaaL schreef op 24-06-2005 @ 13:25 :
inmiddels zo'n euhh anderhalf jaar single, voel me goed, dus tis niet dat ik een relatie nodig heb. het zou me wel goed doen though. maarja. ik ben nogal verlegen en niet zo heel goed in versieren ofzo .
daar komt bij dat ik er best wel moeite mee heb om iemand te vinden kheb zo iets raars wat er voor zorgt dat meisjes die ik geweldig vind over het algemeen gewoon een goeie vriendin zijn (en blijven), en meisjes die mij leuk vinden vind ik niet interessant (en dan bedoel ik niet qua uiterlijk )


maargoed waarom vertel ik dit hier
Omdat het in een sporttopic wat raar staat
Oud 24-06-2005, 15:33
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Green Day schreef op 24-06-2005 @ 15:06 :
Omdat het in een sporttopic wat raar staat
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 24-06-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 24-06-2005 @ 12:35 :
Ik zeg toch er zit verbetering in *echt*
Haha, je bent 16, komop hey!
Oud 24-06-2005, 21:44
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 24-06-2005 @ 19:44 :
Haha, je bent 16, komop hey!
nog een paar uur en dan ben ik 17....en wat dan nog? Als 16jarige kan je toch wel bot reageren
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 24-06-2005, 22:32
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 24-06-2005 @ 22:44 :
nog een paar uur en dan ben ik 17....en wat dan nog? Als 16jarige kan je toch wel bot reageren
Maar natuurlijk, alleen om nu al in een single topic te posten.

Nouja, je bent er vroeg bij.
Oud 24-06-2005, 23:27
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 23-06-2005 @ 22:07 :
Het heft er waarschijnlijk weinig inhoudelijk mee te maken, maar ik wil nog even aansluiten op de redenen waarom ik happy ben als vrijgezel: in mijn omgeveing kom ik soms koppels tegen waarvan de een zo afhankelijk is van de ander, dat ik bij wijze van spreke terugschrik. Ik ben nogal gehecht aan mijn vrijheid, en ik háát claimgedrag. Maar daar heb ik het ook al een keer met iemand anders over gehad: misschien ligt dat aan mijn omgeving..
Mja, dat heb ik ook heel erg, ik werd al gek bij het idee dat ik naast iemand wakker zou worden. En tóch heb ik ondertussen al tien maand een vriendje. Van claimgedrag is dan ook helemaal geen sprake (hoewel wel regelmatig als grap). Als je het goed doet, hoeft daar helemaal geen sprake van te zijn. Als 't vriendje claimerig was geweest (Offtopic: *typt 'gewaist'* Ik geloof dat het laat is ), had ik hem waarschijnlijk direct al gedumpt.
Oud 25-06-2005, 00:39
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Vice schreef op 19-06-2005 @ 00:32 :
Ik ben ook mijn hele leven vrijgezel. Komt vooral doordat de liefde nooit wederzijds is.
Welkom bij de club

Aan de ene kant hoef ik niet zo nodig omdat ik het prima met mezelf kan vinden, aan de andere kant heb ik toch wel het gevoel dat ik iets aan het missen ben. Blergh.
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Oud 25-06-2005, 00:44
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Bah.
Oud 25-06-2005, 18:52
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-06-2005 @ 00:27 :
Mja, dat heb ik ook heel erg, ik werd al gek bij het idee dat ik naast iemand wakker zou worden. En tóch heb ik ondertussen al tien maand een vriendje. Van claimgedrag is dan ook helemaal geen sprake (hoewel wel regelmatig als grap). Als je het goed doet, hoeft daar helemaal geen sprake van te zijn. Als 't vriendje claimerig was geweest (Offtopic: *typt 'gewaist'* Ik geloof dat het laat is ), had ik hem waarschijnlijk direct al gedumpt.
Ja, das waar. Het kan absoluut. Maar als ik eindelijk van het idee ben afgestapt dat niet alle jongens claimen, vind ik de jongens die mij wel als aankomende vriendin zien niet leuk.

Dus dan komt mijn kritische blik om de hoek kijken.

Edit: Gefeliciteerd cookie!
__________________
.. zegt de liberaal.

Laatst gewijzigd op 25-06-2005 om 18:56.
Oud 25-06-2005, 20:47
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Oh, het zou natuurlijk leuk zijn als ik zelf ook nog even reageerde.

Ik ben voor het eerst sinds tijden echt, echt, bewust single. Volgend jaar moet ik heel hard werken voor school en ik weet van mezelf dat als ik in een relatie zit, ik alleen daar mijn hoofd bij kan houden (in de wolken dus).
Verder hebben vorige vriendjes me heel erg teleurgesteld en heb ik een beetje genoeg van al dat 'oefen-trouwen'. Liever blijf ik alleen, ik wou alleen dat het niet zo'n rotgevoel is. En ik merk dat ik, ondanks mijn voornemen, vreselijk snel verliefd word. Toch ben ik van plan in ieder geval een jaar lang vrijgezel te blijven.
__________________
If I look up I only trip over things.
Oud 25-06-2005, 20:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja ik was ook van plan om lang vrijgezel te blijven.
Kom ik gelijk een leuke jongen tegen hoor
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 25-06-2005, 20:57
ZsaZsaZsu
ZsaZsaZsu is offline
Citaat:
Roos schreef op 25-06-2005 @ 21:55 :
Ja ik was ook van plan om lang vrijgezel te blijven.
Kom ik gelijk een leuke jongen tegen hoor

Ik wel honderd, maar ik heb wilskracht en zij problemen met hun identiteit!
__________________
If I look up I only trip over things.
Oud 25-06-2005, 21:21
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
ZsaZsaZsu schreef op 11-06-2005 @ 12:18 :
Ja, lekker woord. Wat vinden jullie van het vrijgezel zijn? Bevalt het goed of zoeken jullie stiekem toch naar handjesvasthoudenklapkauwgomverkering/ruige seks/een gelijkwaardige relatie/iemand die je drankjes betaalt/enz. ?
Is het rustig of juist verwarrend? Binnen hoeveel tijd denken jullie weer een relatie te kunnen/willen beginnen?
Hmm ruige seks klinkt redelijk ja
Iemand die je drankjes betaald, hmm, in 99,98% van de gevallen moet ik haar drankjes betalen dusja
Ik denk dat ik binnen -1 seconden aan een relatie wil beginnen maar het komt er niet van. Zal wel aan mij liggen maarja ok.
Oud 26-06-2005, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Yaris schreef op 23-06-2005 @ 10:17 :
* Kijkt in fotoboek van Maaike, Briseïs, Bloem, Cookie16, Uniq86, Anneka & Fractuur *

* Krabt zich bedenkelijk op 't hoofd *

* Peinzende blik*

* Komt tot de volgende conclusie: onbegrijpelijk dat zulke aantrekkelijke dames single zijn *
*naamzoek*
erg veel rood

idd zoals eerder gezegd. Je kan dan aantrekkelijk zijn, maar dat betekend lang nie altijd dat je de leuke jongens voor het oprapen hebt. Ik wil meer dan alleen uiterlijk zoals al deze meiden. Een relatie draait mij nog altijd om innerlijk.
Oud 26-06-2005, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 25-06-2005 @ 21:55 :
Ja ik was ook van plan om lang vrijgezel te blijven.
Kom ik gelijk een leuke jongen tegen hoor
Eigenlijk moet je gewoon je hele leven keihard je best doen om niemand tegen te komen, dan ontmoet je continue leuke mensen
Oud 26-06-2005, 02:23
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Anneka schreef op 26-06-2005 @ 01:30 :
Een relatie draait mij nog altijd om innerlijk.
Maar je spreekt ook niet zomaar die eigenlijk niet zo aantrekkelijke jongen in dat café aan.

Ik vind het altijd een beetje een dooddoener, dat "bij mij gaat het om innerlijk". In eerste instantie gaat het altijd om uiterlijk, je gaat niet zo gauw het contact aan met iemand die je in eerste instantie niet zo gauw ziet zitten. Of ben ik soms enorm oppervlakkig?
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Oud 26-06-2005, 09:01
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Leshy schreef op 26-06-2005 @ 03:23 :
Maar je spreekt ook niet zomaar die eigenlijk niet zo aantrekkelijke jongen in dat café aan.

Ik vind het altijd een beetje een dooddoener, dat "bij mij gaat het om innerlijk". In eerste instantie gaat het altijd om uiterlijk, je gaat niet zo gauw het contact aan met iemand die je in eerste instantie niet zo gauw ziet zitten. Of ben ik soms enorm oppervlakkig?
Nee vind ik niet, ik was laatst een programma aan het kijken waarin iemand met een huidziekte die je aan de buitenkant zag ook zei dat het om het innerlijk draaide. Dat is ook wel zo maar je stapt idd niet op iemand af *die je misschien totaal niet aantrekkelijk vind*omdat je denkt dat die persoon van binnen wel eens mooi kon zijn.
Misschien dat je daarachter komt doordat je toevallig met elkaar in gesprek raakt maar anders denk ik echt niet dat veel mensen dat doen.

Edit: Fractuur tnx
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 26-06-2005, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Leshy schreef op 26-06-2005 @ 03:23 :
Maar je spreekt ook niet zomaar die eigenlijk niet zo aantrekkelijke jongen in dat café aan.

Ik vind het altijd een beetje een dooddoener, dat "bij mij gaat het om innerlijk". In eerste instantie gaat het altijd om uiterlijk, je gaat niet zo gauw het contact aan met iemand die je in eerste instantie niet zo gauw ziet zitten. Of ben ik soms enorm oppervlakkig?
Da's waar. Maar als je iemand leert kennen zonder dat het meteen een versierpoging is, kun je wel duidelijk voor z'n innerlijk vallen.
Oud 26-06-2005, 10:50
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 25-06-2005 @ 19:52 :
Ja, das waar. Het kan absoluut. Maar als ik eindelijk van het idee ben afgestapt dat niet alle jongens claimen, vind ik de jongens die mij wel als aankomende vriendin zien niet leuk.

Dus dan komt mijn kritische blik om de hoek kijken.

Edit: Gefeliciteerd cookie!
Ah, zo herkenbaar Zoek je niks, wil je niks, en dan blijken ze opeens bij bosjes voor je te vallen. Alleen dan de verkeerde. Maar pas maar op, dan dénk je dat een jongen jou niet leuk vind (en dat jij hem dus veilig leuk kan vinden zonder ook daadwerkelijk een relatie te krijgen), en dan blijkt hij toch verliefd te zijn. Zo ben ik er ook ingeluist.
Oud 26-06-2005, 10:51
Insane_Angel
Insane_Angel is offline
T begint nu een beetje saai te worden na 19 zo alleen en heb laatste tijd soms ook het gevoel dat ik iets mis...
__________________
It's just me and that's how I'll always be
Oud 26-06-2005, 11:17
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
De meesten hier zijn single omdat ze gewoon te gewoon zijn.

Niks uitzonderlijks wat mensen echt aantrekt... ze blenden gewoon in de massa.
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Oud 26-06-2005, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Leshy schreef op 26-06-2005 @ 03:23 :
Of ben ik soms enorm oppervlakkig?
Nee, je bent gewoon een normaal gezond iemand. Het is niet meer dan normaal dat je zowel een mooi uiterlijk wilt als een leuk karakter. Als het even kan beiden, maar het kan elkaar ook compenseren. Iemand die maar een heel gemiddeld uiterlijk heeft, kan toch wel iets schattigs krijgen als ze heel erg aardig en gezellig is (ik vraag me af of het ook de andere kant opwerkt, iemand die gigantisch dom of onaangenaam is maar wel heel mooi dus. Ik denk eigenlijk dat je van een relatie dan niet echt kan spreken, meer nog van een gebruiken voor het lichaam ).

En natuurlijk zijn er grenzen, beide kanten op. Een bloedmooie meid die onuitstaanbaar is zal alleen gebruikt worden voor de seks of in elk geval geen relaties kunnen volhouden. Een afgrijselijk dik zwijn met puisten en continue zweetlucht kan nog zo aardig zijn, je wilt er niet bij in de buurt zitten, laat staan mee zoenen of in een bed liggen. Dat is ook heel natuurlijk, alhoewel sommige mensen het ontkennen.
Oud 26-06-2005, 11:42
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 26-06-2005 @ 12:17 :
De meesten hier zijn single omdat ze gewoon te gewoon zijn.

Niks uitzonderlijks wat mensen echt aantrekt... ze blenden gewoon in de massa.
Ben ik het niet mee eens. Volgens mij heeft iedereen wel iets in huis waarop iemand anders valt. Mocht dat niet zo zijn dan ken ik voldoende mensen met een relatie die zo gewoon zijn dat ze echt niet opvallen in een massa. Dus wat dat betreft..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 26-06-2005, 11:43
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2005 @ 12:30 :
Dat is ook heel natuurlijk, alhoewel sommige mensen het ontkennen.
Dat is zogenaamde politieke correctheid waar ik het niet zo op heb.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 26-06-2005, 11:46
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-06-2005 @ 11:50 :
Ah, zo herkenbaar Zoek je niks, wil je niks, en dan blijken ze opeens bij bosjes voor je te vallen. Alleen dan de verkeerde. Maar pas maar op, dan dénk je dat een jongen jou niet leuk vind (en dat jij hem dus veilig leuk kan vinden zonder ook daadwerkelijk een relatie te krijgen), en dan blijkt hij toch verliefd te zijn. Zo ben ik er ook ingeluist.
Een lotgenoot in ons single zijn gedrag. Dus ik zie me er wel voor aan om hetzelfde te eindigen als jij. Is bij mn ex ook gebeurt, zo ongeveer.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 26-06-2005, 11:52
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 26-06-2005 @ 12:43 :
Dat is zogenaamde politieke correctheid waar ik het niet zo op heb.
Ach, zolang ze het alleen op zichzelf betrekken...van mij mogen ze roepen dat ze op een persoon vallen en niet op een geslacht, of dat ze helemaal niet naar het uiterlijk kijken, of whatever. Weet je alleen wel meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.
Oud 26-06-2005, 13:03
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
poepdrol schreef op 26-06-2005 @ 12:17 :
De meesten hier zijn single omdat ze gewoon te gewoon zijn.

Niks uitzonderlijks wat mensen echt aantrekt... ze blenden gewoon in de massa.
Ik denk eerder dat ik te "uniek" ben..standaard is juist aantrekkelijk
Oud 26-06-2005, 14:52
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Green Day schreef op 26-06-2005 @ 14:03 :
..standaard is juist aantrekkelijk
True
maar dat geld voor mij niet
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo

Laatst gewijzigd op 26-06-2005 om 15:39.
Oud 26-06-2005, 15:31
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik vind het kut om vrijgezel te zijn als ik ongesteld ben. Maar dan is mijn hele hormoonhuishouding zwaar ontregeld bij mij en dan vind ik alles kut.
Oud 26-06-2005, 16:01
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 26-06-2005 @ 15:52 :
True
maar dat geld voor mij niet

nouja.."te standaard" meisjes zijn dan weer niet mijn type maar andersom denk ik dat veel meisjes me "alleen maar" erg aardig vinden en niet meer dan dat, vanwege mijn (zoals men dat althans noemt) unieke karakter
Oud 26-06-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Green Day schreef op 26-06-2005 @ 17:01 :
nouja.."te standaard" meisjes zijn dan weer niet mijn type maar andersom denk ik dat veel meisjes me "alleen maar" erg aardig vinden en niet meer dan dat, vanwege mijn (zoals men dat althans noemt) unieke karakter
Ik vind je wel lief hoor.

*dit bovenstaande herkent*

Standaard mensen -> geeft vertrouwen, ze vallen niet buiten de boot in een groep, zijn ook niet TE populair. Lekker veilig allemaal dus.

Mensen die lekker zichzelf zijn, maar wat extravagant of apart zijn schrikken af. Zij komen niet zo makkelijk aan een vriend(in).

*ervaring heeft*

Dat "grote broer syndroom" mag van mij trouwens ook wel eens afgelopen zijn.
Oud 26-06-2005, 17:05
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Om af te schrikken of afgeschrikt te worden moet je wel eerst ergens tegenaan lopen.

I guess its better to (be) turn(ed) down than not to turn at all
who doesn´t turn is standing still zoiets
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 26-06-2005, 17:07
Verwijderd
Ok, dan misschien toch mijn T-shirt met de tekst

"Mesdagkliniek: Been there, done that."

niet meer aandoen als ik uit ga.
Oud 26-06-2005, 17:08
Verwijderd
Uh ja ik ben vrijgezel en ik vind er eigenlijk niet zoveel van.
Ik heb het niet meer of minder naar me zin als wanneer ik verkering zou hebben.
Oud 27-06-2005, 03:12
LiNiaaL
Avatar van LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 26-06-2005 @ 18:00 :
Ik vind je wel lief hoor.

*dit bovenstaande herkent*

Standaard mensen -> geeft vertrouwen, ze vallen niet buiten de boot in een groep, zijn ook niet TE populair. Lekker veilig allemaal dus.

Mensen die lekker zichzelf zijn, maar wat extravagant of apart zijn schrikken af. Zij komen niet zo makkelijk aan een vriend(in).

*ervaring heeft*

Dat "grote broer syndroom" mag van mij trouwens ook wel eens afgelopen zijn.
*herkent dit ook*

(maar wat bedoel je precies met het grote broer syndroom? )
__________________
would it not be madness to fight_
Oud 27-06-2005, 08:13
Verwijderd
Citaat:
LiNiaaL schreef op 27-06-2005 @ 04:12 :
*herkent dit ook*

(maar wat bedoel je precies met het grote broer syndroom? )
Daarmee bedoel ik:

Je bent altijd aardig tegen dat ene meisje dat je leuk lijkt, respecteert ze, praat er goed mee, je bent behulpzaam, je toont begrip.

MAAR: sommige VROUWEN zijn dan zo dat ze je niet als mogelijke relatie zien, maar als hun grote-broer-die-altijd-voor-ze-klaarstaat".

Terwijl dat dus absoluut niet het gewenste effect is!

Diezelfde VROUWEN, komen uiteindelijk bij jou ZIELIG DOEN en UITHUILEN als ze voor de 1001e keer geplayed, gebruikt en gedumpt zijn!

Terwijl het dan zo'n aantrekkelijke meid leek...snif.

Ik denk dat meer mannen dit herkennen...dus vrouwen:
KAPPEN met die ONGEIN.
Oud 27-06-2005, 09:48
Yaris
Yaris is offline
Citaat:
Cookie schreef op 24-06-2005 @ 12:35 :
Ik zeg toch er zit verbetering in *echt*
Klinkt als een uitdaging om het 100% te krijgen
Oud 27-06-2005, 10:52
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 27-06-2005 @ 09:13 :
Daarmee bedoel ik:

Je bent altijd aardig tegen dat ene meisje dat je leuk lijkt, respecteert ze, praat er goed mee, je bent behulpzaam, je toont begrip.

MAAR: sommige VROUWEN zijn dan zo dat ze je niet als mogelijke relatie zien, maar als hun grote-broer-die-altijd-voor-ze-klaarstaat".

Terwijl dat dus absoluut niet het gewenste effect is!

Diezelfde VROUWEN, komen uiteindelijk bij jou ZIELIG DOEN en UITHUILEN als ze voor de 1001e keer geplayed, gebruikt en gedumpt zijn!

Terwijl het dan zo'n aantrekkelijke meid leek...snif.

Ik denk dat meer mannen dit herkennen...dus vrouwen:
KAPPEN met die ONGEIN.
Nee, je moet gewoon zorgen dat die meid bij dr "grote broer" gaat uithuilen nadat jij dr gedumpt hebt. Been there, done that, beviel goed.
__________________
Sterf, kuthoer.
Oud 27-06-2005, 12:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 27-06-2005 @ 09:13 :
Daarmee bedoel ik:

Je bent altijd aardig tegen dat ene meisje dat je leuk lijkt, respecteert ze, praat er goed mee, je bent behulpzaam, je toont begrip.

MAAR: sommige VROUWEN zijn dan zo dat ze je niet als mogelijke relatie zien, maar als hun grote-broer-die-altijd-voor-ze-klaarstaat".

Terwijl dat dus absoluut niet het gewenste effect is!

Diezelfde VROUWEN, komen uiteindelijk bij jou ZIELIG DOEN en UITHUILEN als ze voor de 1001e keer geplayed, gebruikt en gedumpt zijn!

Terwijl het dan zo'n aantrekkelijke meid leek...snif.

Ik denk dat meer mannen dit herkennen...dus vrouwen:
KAPPEN met die ONGEIN.
...Of je vat het in één zin samen in m'n sig.
Oud 27-06-2005, 12:52
Verwijderd
Citaat:
DetonatorDc schreef op 26-06-2005 @ 18:00 :
Dat "grote broer syndroom" mag van mij trouwens ook wel eens afgelopen zijn.
Er is iets dat grote broers nooit met hun zusje doen. Neuken. Dus als je gewoon wat eerder laat merken dat je dat wilt, dan zien ze je vanzelf niet meer als grote broer.
Oud 27-06-2005, 13:18
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Sterker nog, dan zien ze je helemaal niet meer.
Als ze je willen neuken dan drijven ze zelf wel in die richting.

Maar als jij haar je grote broer wilt aanbieden tenzij ze graag jou áls grote broer ziet vang je toch echt bot op je rekest.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Oud 27-06-2005, 13:37
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Abnormaal is normaal en normaal is abnormaal

dududu
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Einde van de cd-single in zicht
hhendrikxx
21 28-01-2008 22:16
Muziek U2 & Greenday single maar 1,5 week te koop?!?!
Until My End
61 02-11-2006 09:37
Muziek [NEW OASIS SINGLE] The Importance of Being Liam Gallagher
Verwijderd
7 04-07-2005 16:58
Liefde & Relatie Het grote Singles topic
Middlefinger1
77 25-04-2005 11:10
Liefde & Relatie Het Grote Single Topic
Verwijderd
131 12-04-2005 13:30
Muziek Nieuwe single Red Hot Chili Peppers
Sikamikanico
31 07-10-2002 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.