Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2005, 01:04
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Metal schreef op 17-12-2005 @ 21:43 :
Ik zou het iig niet leuk vinden. Mijn vriendin heeft genoeg vrienden waar ze vaak genoeg mee omgaat en het zou debiel zijn als ik dat goed zou vinden. Ik vind het allang leuk, want ze heeft gewoon leuke vriendschappelijke contacten. Het is anders als iemand haar probeert te versieren, dan kan ik serieus echt pislink worden. Zeker omdat ik weet hoe veel jongens nadenken.

Heel toevallig is het afgelopen week voorgevallen, iemand van msn smste haar of ze misschien zin had om met hem naar de bioscoop en uit eten te gaan. Toen heeft ze dus gezegd dat ze dat niet deed omdat ze al een vriendje had.

LIEF HE.

Maargoed, ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch, zelf maak ik ook bewust geen afspraakjes met meisjes, zeker niet in die zin. Ten eerste omdat ik er geen behoefte aan heb. En ten tweede omdat ik dat vind getuigen van weinig respect tegenover je partner. (omg ik zei partner)

Dusja.
yup zeker weten. Overal zijn jongens die nastaren, contact willen leggen, vriendinnetjes willen afpakken. Tja, wat doe je ertegen... Je laten blijken dat je veel van d'r houdt. Als ze dan nog stiekem met een ander gaat sms'en en dingen afspreekt...tja, dan kan ze maar beter opzouten toch. Doet pijn om dat te zeggen tegen iemand waar je van houdt, maar uiteindelijk houdt je jezelf alleen maar voor de gek als je het niet doet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2005, 10:43
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 18-12-2005 @ 02:04 :
yup zeker weten. Overal zijn jongens die nastaren, contact willen leggen, vriendinnetjes willen afpakken. Tja, wat doe je ertegen... Je laten blijken dat je veel van d'r houdt. Als ze dan nog stiekem met een ander gaat sms'en en dingen afspreekt...tja, dan kan ze maar beter opzouten toch. Doet pijn om dat te zeggen tegen iemand waar je van houdt, maar uiteindelijk houdt je jezelf alleen maar voor de gek als je het niet doet...
Wie zegt trouwens dat dat stiekem moet?

Ik doe dat geheel openlijk...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 10:53
Verwijderd
Ik zou het wel moeilijk vinden, maar aan de andere kant zou ik m'n partner de omgang met personen van de andere sekse niet willen verbieden. Bovendien hoort een relatie gebasseerd te zijn op vertrouwen. Ik zou het dus wel toestaan en ondertussen mezelf thuis kut gaan zitten voelen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 18:49
juno
Avatar van juno
juno is offline
De keren dat ik het heb meegemaakt, was het ook echt alleen maar vriendschappelijk. En dan nog zat het me niet lekker, en had ik liever mijn vriend meegenomen, of had ik die persoon bij ons thuis uitgenodigd. Maar ja, we hebben allebei een druk schema, dus dat kan niet altijd, en je kunt ook moeilijk je hele sociale leven op nul zetten.

In ieder geval wordt er na afloop thuis verslag uitgebracht, maar dat doen we eigenlijk van alles wel. ("dag schat, hoe was het?).

Mensen die mij of mijn vriend willen versieren, dat gaat sowieso niet door. Als ze niet bij ons thuis willen komen, weet ik al genoeg.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 17-12-2005 @ 17:40 :
Dat hoop je dan.
Nouja, daar ga ik van uit. Ik heb 'm heus niet uitgekozen omdat hij een ombetrouwbare zwakkeling is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 19:39
flanke
flanke is offline
Ik heb daar totaal geen probleem mee.
Je moet je vriend kunnen vertrouwen.
Je mag zijn vrijheid niet inperken. Ik bedoel als je vriend zin heeft in een babbel met die persoon, waarom niet?
Omgekeerd ook, als ik dat wil, maakt mijn vriend daar geen problemen van .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 20:38
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 18-12-2005 @ 11:53 :
Ik zou het wel moeilijk vinden, maar aan de andere kant zou ik m'n partner de omgang met personen van de andere sekse niet willen verbieden. Bovendien hoort een relatie gebasseerd te zijn op vertrouwen. Ik zou het dus wel toestaan en ondertussen mezelf thuis kut gaan zitten voelen.
Hier kan ik me wel in vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 21:12
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 18-12-2005 @ 02:04 :
yup zeker weten. Overal zijn jongens die nastaren, contact willen leggen, vriendinnetjes willen afpakken. Tja, wat doe je ertegen... Je laten blijken dat je veel van d'r houdt. Als ze dan nog stiekem met een ander gaat sms'en en dingen afspreekt...tja, dan kan ze maar beter opzouten toch. Doet pijn om dat te zeggen tegen iemand waar je van houdt, maar uiteindelijk houdt je jezelf alleen maar voor de gek als je het niet doet...
True, true.

Vooral dat laatste, als ze zou vreemdgaan op de een of andere manier kan ze weggaan, natuurlijk hou ik van haar en vind ik het kut, maar het het vertrouwen is dan weg, en zoals je zelf zegt, je houdt jezelf alleen maar voor de gek.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 21:30
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Het zou me niks uitmaken. Ga ik toch zelf ook wat leuks doen met een vriend/vriendin
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 22:05
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Hm... ze zou het van mij absoluut mogen, maar als ik er een onprettig gevoel bij zou hebben dan zou ik het haar wel melden. Ik wil tenslotte ook dat zij het altijd vertelt als er iets is, dus dat doe ik ook bij haar. Ik denk dat ik er best een naar gevoel van zou hebben als ik die figuur niet ken, dus dat zou ik ook absoluut niet voor me houden, ik zou er geen drama van maken, maar het lijkt me niet meer dan logisch om het er met elkaar over te hebben. Dan zou ze me geruststellen op een of andere manier en dan heb ik er geen naar gevoel meer over, probleem opgelost
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 22:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
T!ne schreef op 16-12-2005 @ 23:05 :
Ik ben er niet gerust op.. Ben redelijk bezorgd over dergelijke dingen..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 22:38
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-12-2005 @ 22:30 :
Het zou me niks uitmaken. Ga ik toch zelf ook wat leuks doen met een vriend/vriendin
Volgens mij snap je het topic niet helemaal.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 18-12-2005, 23:45
Verwijderd
Het is tot nu toe niet voorgekomen dat mijn vriend iets gaat drinken met een meisje, hooguit een keer met een meisje dat ik zelf ook goed ken.
Ligt er dus ook aan of ik de persoon in kwestie ken. Ik ga er namelijk vanuit dat als die persoon mij ook kent, weet dat hij bij mij hoort en dus niet zou proberen hem te versieren...
Maar ja, wat ik zo lees lijkt wel heel erg op een versierpoging eigenlijk.... Als ik het idee heb dat het dat ook is dan wil ik niet dat hij gaat en zal hij dat ook niet doen (als hij dat al wilde) Maar aan de andere kant weet ik ook wel dat het meisje in kwestie geen schijn van kans heeft.
Ik moet hem overigens er wel vaak op wijzen dat hij versiert wordt, want over het algemeen heeft hij dat niet door dus waarschijnlijk zal hij er zelf helemaal niets achter zoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 01:01
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-12-2005 @ 22:30 :
Het zou me niks uitmaken. Ga ik toch zelf ook wat leuks doen met een vriend/vriendin
Als je zo kan praten over een onderwerp als dit dan is het vertrouwen tussen jullie dus heel erg goed. Een relatie kan ook goed zijn zonder dat er al zoveel vertrouwen is. Misschien ken je hem/haar nog geen half jaar, dán is het "ik ga met iemand anders wat drinken" natuurlijk wel een klap in je gezicht, ook al zegt hij/zij niets te zien in die ander.

Ik heb mijn standpunt wel duidelijk gemaakt. Ik ben niet jaloers, en ander contact nooit verbieden, maar ik vind een relatie niet serieus als één van de partijen zich inlaat met externe factoren, om het maar even op zo'n manier te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 08:59
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 19-12-2005 @ 02:01 :
Als je zo kan praten over een onderwerp als dit dan is het vertrouwen tussen jullie dus heel erg goed. Een relatie kan ook goed zijn zonder dat er al zoveel vertrouwen is. Misschien ken je hem/haar nog geen half jaar, dán is het "ik ga met iemand anders wat drinken" natuurlijk wel een klap in je gezicht, ook al zegt hij/zij niets te zien in die ander.
Hm... ik denk dat zelfs als je relatie erg goed is, (zoals die tussen mij en mijn vriendin: meer dan 26 maanden nu) je van elkaar weet dat de ander niet vreemd zal gaan/ veel vertrouwen hebt in elkaar, dat de andere partner zich in dit geval nog wel even mag afvragen wat het motief is van die knakker of die dame die jouw vriend(in) mee uit wil nemen zonder dat jij of andere mensen daarbij zijn.
Als ik die kerel zou kennen, geen probleem (tenzij ik al weet dat hij helemaal stapel is op mijn vriendin), maar dan weet ik iig. bij wie ik moet zijn als er iets is. Als ik hem niet zou kennen, dan zou het niet alleen wringen omdat hij misschien mijn meisje wil versieren, ookal weet ik ook wel dat het hem toch niet lukt. Ik zou het ook niet echt tof vinden omdat het misschien wel een eng kereltje is. Stel dat hij je vriendin om welke reden dan ook lastig valt... nee, zou er niet echt blij van worden.
Dus ik zou het haar melden: lieve schat, ik heb er dit en dit gevoel bij, hoe denk jij daarover? Maar goed... dit is allemaal hypothetisch, ik en mijn vriendin gaan vooral met elkaar of met vrienden om. Deze groep is groot zat om lol mee te hebben en voor ons allebei bekend, dus geen problemen of concurrentie...
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2005, 13:49
elledc
elledc is offline
Als het dan toch vriendschappelijk bedoeld is, dan ga ik lekker mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.