Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: vrienduh,, wannu??
........ 13 46.43%
........... 18 64.29%
......... 18 64.29%
......... 15 53.57%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2005, 21:36
bvdm
bvdm is offline
eeyss,
k ben al een tijdje verlieft op een lief meisje wat bij me in de klas zit. we zijn al goede vrienden en hebben veel contact, een vriend van me heeft al eens haar mening over me gevraagd en ze zei dat ze me knap en heel aardig vond, maar ze sag me meer als vriend..

maar ik heb dit forum wat doorgelezen met wat soortgelijke berichtjes, en er staat allemaal dat je eerst vriende moet worde en dat et dan vanzelf komt,, maar door alleen maar wa vriendelijk tegen haar te doen komt et tog nie vnself??


hulp plzzzzzzzzz dunn0 wat te doen
__________________
woman can fake orgasms, man whole relationships
Advertentie
Oud 17-12-2005, 21:40
Heikneuter
Heikneuter is offline
In ieder geval geen polls aanmaken
Oud 17-12-2005, 21:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Heikneuter schreef op 17-12-2005 @ 22:40 :
In ieder geval geen polls aanmaken
dat, en beter opletten bij Nederlands
Oud 17-12-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:
bvdm schreef op 17-12-2005 @ 22:36 :
eeyss,
k ben al een tijdje verlieft op een lief meisje wat bij me in de klas zit. we zijn al goede vrienden en hebben veel contact, een vriend van me heeft al eens haar mening over me gevraagd en ze zei dat ze me knap en heel aardig vond, maar ze sag me meer als vriend..

maar ik heb dit forum wat doorgelezen met wat soortgelijke berichtjes, en er staat allemaal dat je eerst vriende moet worde en dat et dan vanzelf komt,, maar door alleen maar wa vriendelijk tegen haar te doen komt et tog nie vnself??


hulp plzzzzzzzzz dunn0 wat te doen
vertaling ( omdat ik niks beters te doen heb ).

Hallo,

Ik ben al een tijdje verliefd op een lief ( noot van de vertaler: nutteloze toevoeging, want ik neem aan,dat je niet verliefd word op een drekkige bitch ) meisje die bij me in de klas zit. We zijn al goede vrienden, en hebben veel contact ( noot van de vertaler: onzin, want als je geen contact hebt, kun je nauwelijks van enige vriendschap spreken ), en een vriend van me, heeft al eens haar mening over me gevraagd, en ze zei toen, dat ze me wel aardig en knap vond, maar dat ze me meer als vriend zag.

Ik heb dit forum wat doorgelezen, in soortgelijke topics. ( Een betere vertaling had ik zo niet voorhanden ) En overal staat wel dat ik eerst vrienden met haar moet worden, en dat het dan vanzelf komt, maar door alleen maar wat vriendelijk te doen komt het toch niet vanzelf??

Hulp gevraagd.
Oud 17-12-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-12-2005 @ 23:37 :
vertaling ( omdat ik niks beters te doen heb ).


Nu maar hopen dat hij er ook iets van opsteekt
Oud 17-12-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-12-2005 @ 23:37 :
vertaling ( omdat ik niks beters te doen heb ).

Hallo,

Ik ben al een tijdje verliefd op een lief ( noot van de vertaler: nutteloze toevoeging, want ik neem aan,dat je niet verliefd word op een drekkige bitch ) meisje die bij me in de klas zit. We zijn al goede vrienden, en hebben veel contact ( noot van de vertaler: onzin, want als je geen contact hebt, kun je nauwelijks van enige vriendschap spreken ), en een vriend van me, heeft al eens haar mening over me gevraagd, en ze zei toen, dat ze me wel aardig en knap vond, maar dat ze me meer als vriend zag.

Ik heb dit forum wat doorgelezen, in soortgelijke topics. ( Een betere vertaling had ik zo niet voorhanden ) En overal staat wel dat ik eerst vrienden met haar moet worden, en dat het dan vanzelf komt, maar door alleen maar wat vriendelijk te doen komt het toch niet vanzelf??

Hulp gevraagd.
Oud 17-12-2005, 23:03
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Da's een moeilijke.....Hmmm... Ik zou voor optie 2 gaan.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 17-12-2005, 23:05
Verwijderd
Ik heb gestemd
Oud 17-12-2005, 23:49
al0ra
al0ra is offline
vriend·schap
de vriendschap (vrouwelijk), de vriendschappen

betrekking van personen tot elkaar als vrienden
betekenisverwante termen
hyperoniem:
verbondenheid
synoniem(en):
camaraderie, kameraadschap
hyponiem(en):
collegialiteit
antoniem:
vijandschap
context
een hechte vriendschap
iemand de vriendschap opzeggen
vriendschap sluiten
uit vriendschap
Oud 17-12-2005, 23:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
ik mis de optie: ik vink graag dingen aan
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 17-12-2005, 23:51
Verwijderd
Optie 2, want die heeft de meeste puntjes.
Oud 18-12-2005, 01:44
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
hoi Hugo,
het kan inderdaad best irritant zijn om zomaar een erectie te krijgen, maar het gebeurt bij veel jongens. Helaas kan dit niet onderdrukt worden; het is een natuurlijk proces. Je wijde boxer kan het wel "aanmoedigen" door wrijving - en dus fysieke stimulatie mogelijk te maken. Trek liever een strakke onderbroek aan, en een wijde broek eroverheen. Als je dan een erectie krijgt, kun je het beter verbergen.
Meer over erectie kun je lezen op Sekswoordenboek.nl/Erectie
Groet,
__________________
Let's fantasize a revolution
Oud 18-12-2005, 01:53
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 18-12-2005 @ 02:44 :
hoi Hugo,
het kan inderdaad best irritant zijn om zomaar een erectie te krijgen, maar het gebeurt bij veel jongens. Helaas kan dit niet onderdrukt worden; het is een natuurlijk proces. Je wijde boxer kan het wel "aanmoedigen" door wrijving - en dus fysieke stimulatie mogelijk te maken. Trek liever een strakke onderbroek aan, en een wijde broek eroverheen. Als je dan een erectie krijgt, kun je het beter verbergen.
Meer over erectie kun je lezen op Sekswoordenboek.nl/Erectie
Groet,
ok bedankt
nu weet hij wat ie moet doen
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Oud 18-12-2005, 04:01
Verwijderd
Optie 3 en 4, want die hebben evenveel puntjes
En ik dacht, als een optie er 2 keer tussenstaat, moeten die wel goed zijn.


Ohja, ontopic:
Vraag dr een keer mee naar de bios
Oud 18-12-2005, 10:08
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 18-12-2005 @ 00:03 :
Da's een moeilijke.....Hmmm... Ik zou voor optie 2 gaan.
__________________
move your body next to me
Oud 18-12-2005, 10:29
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-12-2005 @ 23:37 :
vertaling ( omdat ik niks beters te doen heb ).

Hallo,

Ik ben al een tijdje verliefd op een lief ( noot van de vertaler: nutteloze toevoeging, want ik neem aan,dat je niet verliefd word op een drekkige bitch ) meisje die bij me in de klas zit. We zijn al goede vrienden, en hebben veel contact ( noot van de vertaler: onzin, want als je geen contact hebt, kun je nauwelijks van enige vriendschap spreken ), en een vriend van me, heeft al eens haar mening over me gevraagd, en ze zei toen, dat ze me wel aardig en knap vond, maar dat ze me meer als vriend zag.

Ik heb dit forum wat doorgelezen, in soortgelijke topics. ( Een betere vertaling had ik zo niet voorhanden ) En overal staat wel dat ik eerst vrienden met haar moet worden, en dat het dan vanzelf komt, maar door alleen maar wat vriendelijk te doen komt het toch niet vanzelf??

Hulp gevraagd.
vooral de noot van de vertaler
Oud 18-12-2005, 10:31
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Corinne schreef op 18-12-2005 @ 05:01 :
Optie 3 en 4, want die hebben evenveel puntjes
En ik dacht, als een optie er 2 keer tussenstaat, moeten die wel goed zijn.


Ohja, ontopic:
Vraag dr een keer mee naar de bios
ik denk juist niet optie 3 en 4 in dit geval, want dat is een strikvraag..nu er 2 keer dezelfde antwoorden staan, kun je er makkelijker intrappen om een fout te maken. Door 2 dezelfde antwoorden is de kans op een fout antwoord aanzienlijk vergroot. Dus ik denk optie 1 of 2..en dan ga ik voor..1. Want daar lees je juist sneller overheen omdat je de andere opties nog wilt bekijken.

Ontopic: inderdaad, bios
Oud 18-12-2005, 10:39
Jinte
Jinte is offline
Maar ik heb ooit in een onderzoek gelezen, dat bij MC tests B het vaakst het goede antword blijkt te zijn. Dus dat en het feit dat een klasgenoot beweert dat je altijd het langste antwoord moet kiezen in geval van nood, en dat is het hier.

Dus B
Ads door Google
Oud 18-12-2005, 10:51
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik denk dat je met optie 3:......... toch het meeste zal bereiken bij haar.
Oud 18-12-2005, 10:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Waarom reageer ik hier überhaupt op?

Over de 'vertaling' (vrij kinderachtig trouwens, we snappen allemaal wat hij bedoelt, maar goed):

'meisje' is onzijdig en een verkleinwoord en daar verwijs je niet naar met 'die', maar met 'dat'. Ja sorry, maar als je dan toch de wijsneus uit wilt hangen, doe het dan goed!

Dus dan krijg je:

Ik ben al een tijdje verliefd op een lief ( noot van de vertaler: nutteloze toevoeging, want ik neem aan,dat je niet verliefd word op een drekkige bitch ) meisje dat bij me in de klas zit.

En verder kan dit topic wilt dicht, want er is nog niet een normaal antwoord gegeven.
Oud 18-12-2005, 11:07
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik heb ze alle vier gekozen dan krijg ik vast en zeker punten .
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 18-12-2005, 11:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zou de bovenste nemen, niet de hard van stapel gaan.
Oud 18-12-2005, 12:07
Q
Avatar van Q
Q is offline
Topic gesloten wegens offtopic gedrag. Lokale FB's mogen/zullen bepalen wat er verder met dit topic gebeurd.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Weed
229 08-11-2007 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.