Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2005, 01:10
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Bruut schreef op 31-12-2005 @ 00:20 :
Mensen die in hun msn "Ik ga al een maand met mn schatje" zetten zijn zowiezo kansloos

En dat jij daarmee gaat zegt helaas ook genoeg over jou
w0rd
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2005, 02:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 27-12-2005 @ 11:35 :
Nee. Ik snap niet dat ze zich leent voor zoiets.
Sommige meisjes zijn gewoon sletjes. Opzich niks mis mee, maar dan moet ze niet gaan zeuren dat hij haar als een "tussendoortje" ziet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2005, 16:10
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Ik zou me als vriendin toch behoorlijk kut voelen. Uiteindelijk kom je er toch wel achter, en als je dan hoort dat je vriend lekker gerotzooit heeft..Leuk!
Ik vind het ook stom van jou zelf, jij zorgt er nu ook voor dat je hun relatie op spel zet.

Ik had het met een ex, hij had op dat moment een vriendin, en wij waren film aan het kijken. Hij wilde me zoenen maar heb hem weggeduwt, hij had immers een vriendin, en vond dat lullig tegenover haar..Het was niet zo dat ik niet wilde..
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 16:18
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Anki schreef op 31-12-2005 @ 17:10 :
Ik zou me als vriendin toch behoorlijk kut voelen. Uiteindelijk kom je er toch wel achter, en als je dan hoort dat je vriend lekker gerotzooit heeft..Leuk!
Ik vind het ook stom van jou zelf, jij zorgt er nu ook voor dat je hun relatie op spel zet.

Ik had het met een ex, hij had op dat moment een vriendin, en wij waren film aan het kijken. Hij wilde me zoenen maar heb hem weggeduwt, hij had immers een vriendin, en vond dat lullig tegenover haar..Het was niet zo dat ik niet wilde..
... maar niet iedereen is zo nobel.

Ik zou deze jongen per direct laten vallen. Wíl jij überhaupt met iemand zoenen die vreemd gaat? En daarna ook nog heel hypocriet (bij gebrek aan een beter woord) in zijn MSN-naam zet dat hij zoveel van "zijn schatje" houdt?
Belachelijk.
Deze jongen moet nodig wat jaren van zijn leeftijd aftellen, vrees ik.

En jij bent natuurlijk gewoon hartstikke stom! Waarom leen je je voor zoiets? Zometeen ben jij natuurlijk de kwaaie peer en heeft hij het weer niet gedaan. Bovendien wordt dat meisje zometeen enorm verdriet gedaan. Dat is niet jouw schuld, maar besef wel wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2006, 13:11
Verwijderd
Ik zeg: doen waar jij je goed bij voelt.

Heb je zin om met die kerel te rotzooien, dan moet je dat vooral doen. Jij bent NIET verantwoordelijk voor zijn relatie.

Maar let wel: je veroorzaakt iets in die relatie. Grote kans dat je een boze vriendin achter je aan hebt wanneer die het te horen krijgt. En als jullie gezamelijke vrienden hebben die erachter komen zullen je ook in hun gading dalen.

Misschien stelt het voor jou weinig voor, is het slechts vermaak. Dat is prima, geniet er dan van. Maar weet wel wat de gevolgen kunnen zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex gaat vreemd...met mij
mimi23
60 26-01-2007 13:14
Psychologie Dromen Topic
pfano
160 15-11-2006 22:22
Liefde & Relatie Ik en hij.
shoebiedoe
42 08-11-2006 12:32
Liefde & Relatie Zou hij echt vreemd zijn gegaan?
007--inge
50 10-05-2005 22:35
Verhalen & Gedichten Hij gaat vreemd!
Shitonya
15 28-05-2004 10:27
Liefde & Relatie "kan dit tussen ons blijven..?" blablabla
Palmboompje
7 09-12-2002 12:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.