Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 20:50
Persoontje
Avatar van Persoontje
Persoontje is offline
Ik vier dit jaar bij met mijnvriend oud&nieuw in Frankrijk. Nou gaan er ook een aantal van zijn (voor mij onbekenden) vrienden mee en gaan we snachts nog stappen. Ik weet van een aantal van dievrienden dat ze dan xtc gaan gebruiken, en van mn vriend weet ik dat ie op sommige feestjes ook wel eens gebruikt.

Nou heb ik normaal zo iets van: prima, doe wat je niet laten kunt, ik ben ook zijn moeder niet.. Hij is er ook altijd heel eerlijk over, dus niet dat het stiekem gebeurt ofzo (dat zou ik nog veel erger vinden). Maar nu denk ik niet dat ik het zo tof zou vinden als hij wat zou gebruiken. Ik ken al die vrienden niet, gebruik zelf niet en heb ook geen zin om de hele avond naast een wazige vriend te staan.. happy new year... Maar hoe kan ik dit nou brengen zonder dat ik als zn moeder klink? Vind het toch wel een beetje naar, we zijn alletwee niet zo van elkaar dingen "verbieden".. Iemand tips?
__________________
Always...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2005, 20:58
freud
Avatar van freud
freud is offline
Als je niet bij mij bent doe je wat je wilt, maar ik heb geen zin in een stoned vriendje.



Klaar.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:27
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
haha stoned
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:30
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Dat snapt ie toch wel dat jij hem liever niet in wazige toestand wilt hebben. Je accepteerd het dat ie gebruikt zonder jou, dat is al genoeg. Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel zo gezellig voor hem om samen met z'n vrienden het nieuwe jaar in te knallen.
Je kan ook met hem afspreken dat ie niet te erg waus wordt?
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:31
Verwijderd
uhm tja het zou het beste zijn als hij het uit zichzelf gewoon zou laten als ie bij jou is.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:32
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Gewoon zeggen dat jij ook zin hebt in een leuk nieuw jaar en geen zin hebt in een stelletje vrienden die in hun eigen wereldje zitten op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 21:33
Verwijderd
mwa als je een beetje openstaat voor gezelligheid is iemand die onder invloed van xtc echt wel gezellig

maar goed ik zou het hem gewoon zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 22:04
Verwijderd
Idd gewoon zeggen dat je het liever niet hebt en als hij je wens niet inwilligt, komt er bij mij het woord 'droplul' in me op.
Je moet dingen kunnen laten voor je vriend/vriendin, dat is wel het hoffelijkst om te doen.
En als hij t niet wilt laten, gewoon niet meegaan, in dit geval is het dan beter oud&nieuw zonder vriendje en hem missen, dan oud&nieuw met vriendje plus irritatie omdat ie wazig is.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 22:27
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Persoontje schreef op 28-12-2005 @ 21:50 :
Ik vier dit jaar bij met mijnvriend oud&nieuw in Frankrijk. Nou gaan er ook een aantal van zijn (voor mij onbekenden) vrienden mee en gaan we snachts nog stappen. Ik weet van een aantal van dievrienden dat ze dan xtc gaan gebruiken, en van mn vriend weet ik dat ie op sommige feestjes ook wel eens gebruikt.

Nou heb ik normaal zo iets van: prima, doe wat je niet laten kunt, ik ben ook zijn moeder niet.. Hij is er ook altijd heel eerlijk over, dus niet dat het stiekem gebeurt ofzo (dat zou ik nog veel erger vinden). Maar nu denk ik niet dat ik het zo tof zou vinden als hij wat zou gebruiken. Ik ken al die vrienden niet, gebruik zelf niet en heb ook geen zin om de hele avond naast een wazige vriend te staan.. happy new year... Maar hoe kan ik dit nou brengen zonder dat ik als zn moeder klink? Vind het toch wel een beetje naar, we zijn alletwee niet zo van elkaar dingen "verbieden".. Iemand tips?

Nou ik neem aan dat je hem wel hebt verteld hoe jij over XTC gebruiken denkt? Anders moet je het gewoon simpelweg aan hem uitleggen, waarom je graag wil dat hij gewoon niet gebruikt. Als je in een relatie zit, is het geven en nemen. Dus ik vind dat hij dat best voor je over mag hebben om niet te gebruiken met oud & nieuw. Hij vindt het vast ook niet leuk voor jou als jij het niet naar je zin hebt, dus ik ga ervan uit dat hij daar niet zo moeilijk om gaat doen.
Anders is het gewoon een n00b.
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 23:27
crook
Avatar van crook
crook is offline
Citaat:
Persoontje schreef op 28-12-2005 @ 21:50 :
Ik vier dit jaar bij met mijnvriend oud&nieuw in Frankrijk. Nou gaan er ook een aantal van zijn (voor mij onbekenden) vrienden mee en gaan we snachts nog stappen. Ik weet van een aantal van dievrienden dat ze dan xtc gaan gebruiken, en van mn vriend weet ik dat ie op sommige feestjes ook wel eens gebruikt.

Nou heb ik normaal zo iets van: prima, doe wat je niet laten kunt, ik ben ook zijn moeder niet.. Hij is er ook altijd heel eerlijk over, dus niet dat het stiekem gebeurt ofzo (dat zou ik nog veel erger vinden). Maar nu denk ik niet dat ik het zo tof zou vinden als hij wat zou gebruiken. Ik ken al die vrienden niet, gebruik zelf niet en heb ook geen zin om de hele avond naast een wazige vriend te staan.. happy new year... Maar hoe kan ik dit nou brengen zonder dat ik als zn moeder klink? Vind het toch wel een beetje naar, we zijn alletwee niet zo van elkaar dingen "verbieden".. Iemand tips?
tjee, wat jammer dat jij nieuwjaar voor hem en zijn vrienden moet verpesten, neem gewoon ook een pil of ga anders niet mee uit
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 23:57
Verwijderd
Gewoon zeggen.... klinkt simpel maar daar komt het wel op neer.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 00:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Zeggen, over dit soort dingen moet je kunnen praten. Verder is het niet al te slim om van dat spul mee naar Frankrijk te nemen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 00:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ieke schreef op 29-12-2005 @ 01:06 :
Zeggen, over dit soort dingen moet je kunnen praten. Verder is het niet al te slim om van dat spul mee naar Frankrijk te nemen.
Inderdaad, met al die extra controles.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 13:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon zeggen of hij niet die tijd high met je door wilt brengen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 13:42
Verwijderd
Yepz, gewoon zeggen. Zo erg is dat toch niet, en je vriend heeft er waarschijnlijk ook wel begrip voor.
En anders als hij wel per see ook XTC wil slikken, kan je dan niet beter in NL blijven en dat hij alleen met zijn vrienden daar ou & nieuw viert? Ik kan me voorstellen dat het anders voor jou ook niet echt gezellig wordt. (maar eigenlijk zou ik wel naar Frankrijk gaan hoor als ik jou was, leuk!)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 14:47
Sophiiee
Sophiiee is offline
Citaat:
crook schreef op 29-12-2005 @ 00:27 :
tjee, wat jammer dat jij nieuwjaar voor hem en zijn vrienden moet verpesten, neem gewoon ook een pil of ga anders niet mee uit
waar slaat dat nouw eer op??

tis juist sneu dat je zonder drugs geen gezelligheid kan heben... maja, volgens mij ben jij zo persoon dus...

je moet t gewoon tegen m zeggen, als ie beetje normaal is doet ie er niet aan mee..
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 15:21
crook
Avatar van crook
crook is offline
Citaat:
Sophiiee schreef op 29-12-2005 @ 15:47 :
waar slaat dat nouw eer op??

tis juist sneu dat je zonder drugs geen gezelligheid kan heben... maja, volgens mij ben jij zo persoon dus...

je moet t gewoon tegen m zeggen, als ie beetje normaal is doet ie er niet aan mee..
heb ik gezegd dat het zonder drugs niet gezellig is?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 22:36
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
zonder drugs is het niet gezellig
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-12-2005, 23:26
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
praten!
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 02:09
Verwijderd
ga gewoon heel veel drinken, merk je er niks meer van
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 09:38
Verwijderd
'He ik zou het niet prettig vinden als je drugs zou gebruiken met oud&nieuw' (hij: 'waarom niet?' jij: 'bla bla redenen' hij 'oh dan doe ik het toch een keer niet' of 'nouja dat zie ik dan wel' of 'sorry maar ik doe het toch'). Weet hij dat-ie rekening met je kan houden en jij weet zo'n beetje waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 19:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zeg het tegen hem?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 19:40
Verwijderd
Zo storend is het niet om iemand onder invloed van xtc te zien, integendeel. Ze zijn extra blij, aanhankelijk, knuffelig...Wat is dan het probleem?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 22:36
Verwijderd
Uitmaken
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 23:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
GodSaveTheQueen schreef op 30-12-2005 @ 23:36 :
Uitmaken
Dit wist ze toch gewoon van te voren? Moet ze niet achteraf gaan zeuren...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.