Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2007, 22:43
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
overigens, als je gewoon natuurlijk volume wil, moet je gewoon je eetpatroon aanpassen. dat haalt meer uit dan vieze zooi uit een flesje of potje.
wat voor eten geeft meer volume? werkt dat echt, als je meer van dit of dat eet dat je haar dan opeens dikker/volumineuzer (is dat eigenlijk wel een woord ) wordt?
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Advertentie
Oud 14-12-2007, 11:44
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
noten helpen goed, groene thee, en sowieso veel groene groenten. en minderen met suiker en dat klinkt logisch maar vooral noten zijn echt heel goed voor mooi glanzend en gezond/volumineus haar. gist is trouwens ook nogal slecht voor je haar dus ipv gistbrood gewoon zuurdesem of oberlander.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 15-12-2007, 22:38
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
noten helpen goed, groene thee, en sowieso veel groene groenten. en minderen met suiker en dat klinkt logisch maar vooral noten zijn echt heel goed voor mooi glanzend en gezond/volumineus haar. gist is trouwens ook nogal slecht voor je haar dus ipv gistbrood gewoon zuurdesem of oberlander.
dat gaat dan neem ik aan alleen op voor het haar dat nog komt, en niet wat je reeds hebt hangen
Oud 17-12-2007, 02:06
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
dat gaat dan neem ik aan alleen op voor het haar dat nog komt, en niet wat je reeds hebt hangen
nou als je dat gaat eten en het komt vanuit de wortels dan zou het toch ook je normale haar kunnen veranderen? maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 17-12-2007, 14:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
noten helpen goed, groene thee, en sowieso veel groene groenten. en minderen met suiker en dat klinkt logisch maar vooral noten zijn echt heel goed voor mooi glanzend en gezond/volumineus haar. gist is trouwens ook nogal slecht voor je haar dus ipv gistbrood gewoon zuurdesem of oberlander.
Hee, dat ga ik proberen
Oud 17-12-2007, 20:44
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
nou als je dat gaat eten en het komt vanuit de wortels dan zou het toch ook je normale haar kunnen veranderen? maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee
dat dus sowieso, als je er iets in zou mikken zou dat een schijneffect geven. je haar ziet er volumineuzer van uit, maar is het niet. met voeding echter, wordt het wel echt volumineuzer. maar het duurt dus wel even voordat je een optimaal effect krijgt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 20-12-2007, 17:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
is er ook iets dat je kan eten om ervoor te zorgen dat je haar minder volume krijgt. Ik heb een flinke bos haar en moet altijd lachen om reclames over dat je haar plat word na een nachtje slapen. Bij mij is het juist andersom. Maar wat minder volume zou ik wel prettig vinden (denk ik)
Oud 20-12-2007, 20:29
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zou gaan roken en zuipen
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-12-2007, 18:15
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
is er ook iets dat je kan eten om ervoor te zorgen dat je haar minder volume krijgt. Ik heb een flinke bos haar en moet altijd lachen om reclames over dat je haar plat word na een nachtje slapen. Bij mij is het juist andersom. Maar wat minder volume zou ik wel prettig vinden (denk ik)
koop een stijltang (ookal is je haar van zichzelf al stijl), en bij overmatig gebruik van haarmaskers wordt je haar ook heel zwaar, en dan staat het minder bol.
Oud 23-12-2007, 16:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
ik zou gaan roken en zuipen
werkt niet.

Citaat:
koop een stijltang (ookal is je haar van zichzelf al stijl), en bij overmatig gebruik van haarmaskers wordt je haar ook heel zwaar, en dan staat het minder bol.
Heb ik al. En ik denk dat zodra iets overmatig is het niet meer goed is dus... nee liever niet. Ik gebruik 1 keer per week een haarmasker en niet vaker
Oud 25-12-2007, 18:01
llell
Avatar van llell
llell is offline
dan zou ik het maar kaal scheren
Oud 26-12-2007, 08:57
Verwijderd
Kan de kapper het niet wat uitdunnen? of heb je dat al geprobeerd?
Oud 27-12-2007, 15:08
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
werkt niet.



Heb ik al. En ik denk dat zodra iets overmatig is het niet meer goed is dus... nee liever niet. Ik gebruik 1 keer per week een haarmasker en niet vaker
geen bier zuipen maar meer straf spul en niet roken maar spuiten. dat moet toch wel werken denk ik.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-01-2008, 09:42
llell
Avatar van llell
llell is offline
Nu heb ik mn haar dus gisteravond geverfd. BRUIN wilde ik. En nu zit er zo'n lelijke rode gloed doorheen. WAAROM is dat!?! Ik ben boos. Een muts is de enige remedie
Oud 24-01-2008, 09:46
Verwijderd
Ik ga vanmiddag mijn haar weer terug naar blond verven .
Oud 24-01-2008, 11:32
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Nu heb ik mn haar dus gisteravond geverfd. BRUIN wilde ik. En nu zit er zo'n lelijke rode gloed doorheen. WAAROM is dat!?! Ik ben boos. Een muts is de enige remedie
ruin is een verf vooral geaseerd op rode pigmenten, als je van jezelf al een ietwat rood pigment in je haar hebt krijg je dus heeeel snel een rode gloed. Ik heb dat ook altijd maar ik vind het wel mooi dus doe ik er extra waterstofperoxidespoelingkjes na om nog roder haar te krijgen. je kunt kijken of je bij een echte kapperszaak een groene of blauwe tint kan krijgen om je haar echt bruin te laten zijn.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 24-01-2008, 11:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Nu heb ik mn haar dus gisteravond geverfd. BRUIN wilde ik. En nu zit er zo'n lelijke rode gloed doorheen. WAAROM is dat!?! Ik ben boos. Een muts is de enige remedie
Citaat:
dan zou ik het maar kaal scheren
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 24-01-2008, 19:09
llell
Avatar van llell
llell is offline
ik heb al een kale vriend
Oud 25-01-2008, 08:41
Verwijderd
Ik heb oranje haar.
Oud 25-01-2008, 10:36
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
is er ook iets dat je kan eten om ervoor te zorgen dat je haar minder volume krijgt. Ik heb een flinke bos haar en moet altijd lachen om reclames over dat je haar plat word na een nachtje slapen. Bij mij is het juist andersom. Maar wat minder volume zou ik wel prettig vinden (denk ik)
Ik vind de shampoo en conditioner van Nivea voor stijlhaar zonder stijltang 'straight & easy liss' wel nog goed.
Oud 30-01-2008, 11:47
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Waar kan je tegenwoordig nog iets van beachlookspray kopen? Ze hadden het bij de Etos maar hebben het uit hun assortoment gehaald. Ik vond het zulk relaxt spul.
Oud 30-01-2008, 12:18
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
Eindelijk m'n haar geverfd. Het was eerst middenblond/bruinig met een blonde schijn en nu bruin/donkerbruin. <3
__________________
Indescribable feeling
Oud 03-02-2008, 10:31
Verwijderd
Hoi, ik heb een poos geleden (zo rond sinterklaas) mijn haar bruin geverfd. Van mezelf ben ik blond, of naja, eerder wit. Nu is het een stuk lichter, maar het is nogsteeds rood/bruin. Ook is dr behoorlijk wat uitgroei. Nu wil ik 't lichter maken, liefst zelf thuis (ben als de dood voor kappers.)

Iemand tips ivm welke verf?
Oud 08-02-2008, 22:25
llell
Avatar van llell
llell is offline
Misschien dezelfde kleur, en daarna een flesje 'haaroplichter' van Guhl erin (zo'n mini flesje, als ze dat nog verkopen)
Oud 10-02-2008, 20:39
Verwijderd
De poging om 't iets blonder te verven is er op uitgekomen dat ik nog wat oranjiger ben dan dat ik al was, en dat ik nogsteeds veel uitgroei heb. Maar als 't doorgroeit dan word ik wel weer blond -_-
Oud 14-02-2008, 08:56
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Even een vraagje:

Ik wil m'n haar graag gedeeltelijk roze verven. Kheb 't nu meerdere keren ontkleurd, dus nu is het lichtblond. Kvraag me alleen af of die roze kleur en nog echt uitgaat. Ben bang dat je altijd wel gekleurde plekken blijft zien, ook al ontkleur ik mn haar daarna weer.

Iemand ervaringen/tips?
__________________
Krebs
Oud 14-02-2008, 18:04
Verwijderd
roze, écht roze, is meestal van die stargazer verf, en dus een spoeling. met flink wassen met antiroosshampoo gaat een groot gedeelte er al uit, maar niet alles. vaak blijft er wel nog een tijdje een roze/oranje-achtige gloed over je haar zitten. maar met goed ontkleuren moet je dat wel weg kunnen krijgen.
Oud 14-02-2008, 18:59
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Het wachten is op zonnemeisje.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 14-02-2008, 20:51
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Als die dan ook nog Anneke heet is het geluk compleet
__________________
Krebs
Oud 15-02-2008, 12:41
Verwijderd
Oud 15-02-2008, 12:42
Verwijderd
ow, en als je het roze verft kun je beter magenta pakken dan babyroze. magenta blijft veel beter zitten op de één of andere manier.
Oud 15-02-2008, 18:12
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Kheb shocking pink, van stargazer volgens mij Moet dr alleen nog wel heel hard over nadenken. Een jaar of 5 geleden heb k m'n haar ook al eens roze geverft, en toen dat er 'uit' was werd het echt verschrikkelijk lelijk. Helemaal geel/oranje idd. Toen heb k mn haar maar gewoon bruin geverft, dus ik weet niet of het er goed uit gaat door het opnieuw te bleken. En laat nou echt een hekel hebben aan oranje
Dus 't word denk ik maar proberen tactisch te verven zodat je de eventuele oranje/gele stukken niet goed ziet
__________________
Krebs
Oud 15-02-2008, 18:16
Verwijderd
ik heb er na het blonderen blauw over heen geverfd. en een andere keer henna. en de laatste keer met babyroze was het er na twee keer wassen uit. het ligt ook aan je haar denk ik.
Oud 17-02-2008, 18:27
*_*LoLllyS*_*
*_*LoLllyS*_* is offline
heeey ik had ff een vraagje.. ik heb mijn haar nu tot ongeveer 10 centimeter over mn schouders best lang dus, met een pony. nou ga ik van de week weer naar de kapper en vraag me nu af of ik het in laagjes zal laten knippen. ik heb namelijk aan de onderkant van mn haar een redelijke slag erin zitten; vandaar ook mijn vraag, als je er dan laagjes in knipt knip je dat er dan uit of zou het juist meer gaan krullen? iemand ervaring mee wat laagjes met je haar doen? alvast bedankt
Oud 17-02-2008, 18:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
meer krullen toch? Je haar wordt dan toch minder zwaar?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 17-02-2008, 20:47
*_*LoLllyS*_*
*_*LoLllyS*_* is offline
ja dat klinkt logisch inderdaad
nou is het wel zo dat er pas slag in mijn haar komt als het lang is, heb het ook net boven mn schouders gehad en toen was het gewoon stijl (behalve als ik dan in de regen had gelopen ofzo)
tnx iig volgens mij wordt het wel leuk dan
Oud 18-02-2008, 21:50
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Zo, mijn haar is weer lekker rood.
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Oud 21-02-2008, 11:47
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
Even een vraagje:

Ik wil m'n haar graag gedeeltelijk roze verven. Kheb 't nu meerdere keren ontkleurd, dus nu is het lichtblond. Kvraag me alleen af of die roze kleur en nog echt uitgaat. Ben bang dat je altijd wel gekleurde plekken blijft zien, ook al ontkleur ik mn haar daarna weer.

Iemand ervaringen/tips?
Als je het niet meer wil, gewoon zwart verven. Deed ik vroeger ook altijd.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 22-02-2008, 10:37
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Kheb heel lang zwart haar gehad en 't vanuit zwart geblondeert. Dat was echt een hel, heb best lang met knaloranje/gele haren rondgelopen Aangezien k 't graag blond wil houden doe k dat dus maar niet
__________________
Krebs
Oud 24-02-2008, 21:58
Nighthawq
Avatar van Nighthawq
Nighthawq is offline
Citaat:
Zo, mijn haar is weer lekker rood.
Onder of boven?
Oud 24-02-2008, 22:02
Verwijderd
Het forum is weer een nieuwe grappenmaker rijker.
Oud 25-02-2008, 10:54
Verwijderd
Oud 03-03-2008, 13:14
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
ik heb halflang, stijl haar.
het is in laagjes geknipt dus er zit nu wel een klein beetje slag in.
Ik heb geen pony.
Ik heb geen zin om altijd maar met hetzelfde kapsel rond te lopen.
dus heeft iemand nog suggesties?
zoals een leuke knot, of iets opvallends of speels.
maar dan bedoel ik niet met knipppen/verven
maar gewoon... gewoon
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Oud 03-03-2008, 17:03
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
^doe eens foto!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 04-03-2008, 17:03
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg wajooow.JPG (22.4 KB, 64x gelezen)
Bestandstype: jpg wajoow.JPG (14.1 KB, 53x gelezen)
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Oud 04-03-2008, 17:04
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
taadaaaa
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Oud 05-03-2008, 08:24
Charlott
Avatar van Charlott
Charlott is offline
leuk!
__________________
well damn nigga
Oud 05-03-2008, 10:07
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
Heeft iemand misschien nog een idee hoe ik mijn haar kan doen?

(niet knippen of kleuren)
^foto's staan daarboven
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Oud 05-03-2008, 10:35
Charlott
Avatar van Charlott
Charlott is offline
Citaat:
Heeft iemand misschien nog een idee hoe ik mijn haar kan doen?

(niet knippen of kleuren)
^foto's staan daarboven
je hebt lekker dik haar zo op de fotos te zien dus je zou t leuk in laagjes kunnen knippen en een leuke schuine of rechte pony kunnen knippen!!
__________________
well damn nigga
Oud 05-03-2008, 11:08
asperge-boon
Avatar van asperge-boon
asperge-boon is offline
Citaat:
(niet knippen of kleuren)
Citaat:
je hebt lekker dik haar zo op de fotos te zien dus je zou t leuk in laagjes kunnen knippen en een leuke schuine of rechte pony kunnen knippen!!
-.-'
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 08:22
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 04-04-2010 23:26
Lifestyle Help, hulp bij nieuw kapsel!
Lelle_*
7 28-03-2005 18:40
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 22:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.