Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2008, 15:03
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
mijn haar is dus super dun
en het zit al in laagjes
maar zo te zien is daar niks van te zien -.-'
maar oke.
Ik bedoel eigenlijk neit qua knippen
maar meer van... hoe het zit..
hoe leg je dat uit.. -.-'
los, of in een staart, of opgestoken.. of
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Advertentie
Oud 05-03-2008, 15:04
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik wilde juist je gezicht zien.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 05-03-2008, 18:14
llell
Avatar van llell
llell is offline
Je hebt een lang gezicht als ik het goed zie, en ideaal invlecht haar. ik vind 2 invlechten altijd wel schattig staan, maar het moet je ding zijn.
Oud 05-03-2008, 19:36
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
Citaat:
Ik wilde juist je gezicht zien.
jammer
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Oud 05-03-2008, 19:37
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
Citaat:
Je hebt een lang gezicht als ik het goed zie, en ideaal invlecht haar. ik vind 2 invlechten altijd wel schattig staan, maar het moet je ding zijn.
maar wat bedoel je hier dan mee?
precies
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Oud 05-03-2008, 21:04
llell
Avatar van llell
llell is offline


Zoals dit kind, alleen dan niet die lange vlechten aan het uiteinde, maar misschien is jou haar ook wel net iets te lang.


dit vind ik ook altijd wel schattig haar
Oud 05-03-2008, 22:44
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ze lijkt op jou llell!
__________________
i create glitches with my voice
Oud 07-03-2008, 18:41
llell
Avatar van llell
llell is offline
zij lijkt op barbie
Oud 08-03-2008, 03:23
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
je mannetje ligt hier passed out naast me! als je nou even een liefdevol berichtje plaatst, laat ik het scherm open staan, hoeft hij als-ie wakker wordt (als ie ooit nog wakker gaat worden) alleen maar even op F5 te duwen.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 08-03-2008, 07:27
llell
Avatar van llell
llell is offline
Hey pluisje, heeft Metal je veel kroelies gegeven?
Oud 08-03-2008, 15:49
smile4laif
Avatar van smile4laif
smile4laif is offline
hoe zet je er van die plaatjes in??
want bij mij krijg je dan altijd een miniatuur
of een link
of een bijlage
__________________
Er zijn drie soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
Oud 08-03-2008, 22:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hey pluisje, heeft Metal je veel kroelies gegeven?
Metal's matras ligt heerlijk!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 12-03-2008, 14:51
Verwijderd
Hallo,

Ik wist niet zeker of het hier moest of op lifestyle..

Ik heb nu zwart haar en wil weer terug naar middenbruin.
Ontkleuren bij de kapper gaat me ongeveer 150 a 200 euro kosten (dat was zelfs de kappersschool).
Weet iemand of die pakjes ontkleuring die je in de drogist kan kopen een beetje ok zijn? Mn haar hoeft niet helemaal ontkleurd te worden, zolang het maar weer middenbruin wordt.

Thnx!
Oud 12-03-2008, 14:54
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
Hallo,

Ik wist niet zeker of het hier moest of op lifestyle..

Ik heb nu zwart haar en wil weer terug naar middenbruin.
Ontkleuren bij de kapper gaat me ongeveer 150 a 200 euro kosten (dat was zelfs de kappersschool).
Weet iemand of die pakjes ontkleuring die je in de drogist kan kopen een beetje ok zijn? Mn haar hoeft niet helemaal ontkleurd te worden, zolang het maar weer middenbruin wordt.

Thnx!

lifestyle denk ik. Fb zal dat wel fixen geloof ik.

on topic: ontkleuring bij de drogist werkten bij n vriendin van mij prima, ze heeft van zichzelf donkerblond haar en had het paars, toen ze het ontkleurde werd het blond, dus volgens mij gaat dat wel prima. weet alleen niet of 't ook op zwart haar werkt?
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Oud 12-03-2008, 14:56
Verwijderd
Citaat:
lifestyle denk ik. Fb zal dat wel fixen geloof ik.

on topic: ontkleuring bij de drogist werkten bij n vriendin van mij prima, ze heeft van zichzelf donkerblond haar en had het paars, toen ze het ontkleurde werd het blond, dus volgens mij gaat dat wel prima. weet alleen niet of 't ook op zwart haar werkt?
klinkt hoopvol!

maar je haar wordt niet groen owso? En gebruik je dan echt 1 pakje of meerdere? Ik heb met gewoon verf precies 1 pakje nodig.
Oud 12-03-2008, 15:33
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ga even naar de drogist...mijn ma heeft daar een bepaalde shampoo voor gekocht toen. Bij de etos
__________________
niet alleen =)
Oud 12-03-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ontkleuren bij de kapper gaat me ongeveer 150 a 200 euro kosten (dat was zelfs de kappersschool).
dat is wel echt belachelijk hoog. toen ik het een keer liet ontkleuren was het maar 40 euro.

waarom ontkleur je het hier zelf met een pakje van de drogist, en doe je er een paar dagen daarna een bruine kleur er overheen? dat heeft bij mij altijd perfect gewerkt.
Oud 13-03-2008, 02:38
Verwijderd
ik ben laatst ook van heel donkerbruin/zwart naar lichtbruin gegaan, maar vreemd genoeg is dat niet eerst ontkleurd, dat is direct bruin geverfd ik weet verder niet precies hoe en wat want de kapper sprak niet echt engels, maar het is dus wel mogelijk. en waarschijnlijk goedkoper dan eerst ontkleuren en dan nog eens laten verven. maar anders gewoon zelf doen idd zilvershampoo helpt tegen groenige of oranje gloed.
Oud 13-03-2008, 07:41
Verwijderd
Citaat:
zilvershampoo helpt tegen groenige of oranje gloed.
ok.. en wat is dat en waar koop ik het?
Oud 13-03-2008, 07:48
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Citaat:
ok.. en wat is dat en waar koop ik het?
Gewoon bij de drogist (kruidvat ofzo) Het is een paarse fles met een bejaard stel erop. Tis gewoon paarse shampoo die de evt. de gele gloed uit je haar haalt.

Als je nu zwart haar hebt en je gooit er zelf ontkleurder in word het waarschijnlijk rood/oranje/geel. (Dat was bij mij iig wel zo) maar daarna kun je d'r makkelijk met lichtbruin overheen.
__________________
Krebs
Oud 13-03-2008, 08:51
Verwijderd
ok dan!

Bedankt voor de reacties! Ik ga het gewoon proberen en als het niet lukt, kan ik altijd nog naar de kapper gaan.
Oud 25-03-2008, 17:45
Verwijderd
hier again danmaar ->

Amai amai.. ik heb bruin haar en wil mezelf
tot een blondine omtoveren door het
door de kapper te laten bleken en blonderen.
Nu heb ik mezelf aardig bang gemaakt door
enge verhalen te lezen op internet van mensen
waar het volledig geel is geworden, en weetikhet
allemaal. Ik schrok me dus echt kapot, en nu wou
ik vragen of er hier mensen zijn die het ook
echt hebben laten bleken en blonderen,
en hoe dat bevallen is.

Ik hoop op reacties die m'n angst verminderen,
mits het de truth is ofcourse d:

Thanks!

xxSaphore
Oud 25-03-2008, 23:44
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
het kan ook oranjig (???haha) worden
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-03-2008, 08:41
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^vertel mij wat
laat het asjeblieft gewoon bij de kapper doen.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 26-03-2008, 09:13
Verwijderd
zoals ik al aangaf, ga ik het sowieso door een kapper
laten doen, niet door mezelf (dat gaat geheid mis idd)
maar is de kans dat de kapper het screwed groot?
Oud 26-03-2008, 09:47
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^ik zal het je vanavond even laten weten.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 28-03-2008, 07:41
Verwijderd
Ik heb het risico genomen om het zelf te ontkleuren.
Mn haar is niet egaal lichter geworden en is donker gebleven met een rode gloed. In de zon ziet het er zelfs erg rood uit. Bij mn hoofdhoofd was het echt geel/wit geworden, dus daar heb ik bruin over geverfd. Het klinkt waarschijnlijk heel stom, maar t ziet er echt leuk uit.
Ik doe het zelf niet nog een keer, want ik denk dat ik nu gewoon geluk heb gehad. Als ik mn haar ooit nog laat ontkleuren, doe ik dat bij de kapper. Dan krijg je beter resultaat.

Iedereen bedankt voor de tips.
Oud 28-03-2008, 19:40
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Ik heb het risico genomen om het zelf te ontkleuren.
Mn haar is niet egaal lichter geworden en is donker gebleven met een rode gloed. In de zon ziet het er zelfs erg rood uit. Bij mn hoofdhoofd was het echt geel/wit geworden, dus daar heb ik bruin over geverfd. Het klinkt waarschijnlijk heel stom, maar t ziet er echt leuk uit.
Ik doe het zelf niet nog een keer, want ik denk dat ik nu gewoon geluk heb gehad. Als ik mn haar ooit nog laat ontkleuren, doe ik dat bij de kapper. Dan krijg je beter resultaat.

Iedereen bedankt voor de tips.

oeh mazzel!~dat moet dikke paniek zijn geweest
Oud 08-04-2008, 20:30
June bug
June bug is offline
Citaat:
Ik heb het risico genomen om het zelf te ontkleuren.
Mn haar is niet egaal lichter geworden en is donker gebleven met een rode gloed. In de zon ziet het er zelfs erg rood uit. Bij mn hoofdhoofd was het echt geel/wit geworden, dus daar heb ik bruin over geverfd. Het klinkt waarschijnlijk heel stom, maar t ziet er echt leuk uit.
Ik doe het zelf niet nog een keer, want ik denk dat ik nu gewoon geluk heb gehad. Als ik mn haar ooit nog laat ontkleuren, doe ik dat bij de kapper. Dan krijg je beter resultaat.

Iedereen bedankt voor de tips.
Dat is inderdaad precies wat er bij mij ook gebeurde. Ik had het zwart geverfd, dat was vervaagd en uitgegroeid, toen ging ik het ontkleuren maar die pigmenten van dat zwart zaten er schijnbaar toch nog in. Bovenop, waar de 'uitgroei' zat was het dus superlichtblond, en verder naar onderen, waar dat zwarte nog een beetje zat, was het knaloranje. Maar gelukkig heb je het een beetje op kunnen lossen dan.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 13-05-2008, 11:10
bij
Avatar van bij
bij is offline
Hallo,

Een vraagje over dreads.
Ik heb nu redelijk lang haar, paar cm onder mn schouder en flinke slag/krul.. en nu wil ik mn haar laten verdreaden om het zo maar eens te noemen : oftewel gewoon mn haar niet meer kammen.

Heeft iemand hier ervaring mee, hoe je dit een beetje kan 'begeleiden' zodat mn haar straks niet uit één dikke dread bestaat
ik wil liever geen dreads laten zetten

dus.. anyone ?
Tips etc.. heel graag
__________________
z.o.z.
Oud 13-05-2008, 11:33
Verwijderd
wat jij wilt met je haar zijn naturals laten groeien, oftewel natural dreadlocks. heel spannend en iets waar je veel geduld voor moet hebben, maar wat wel heel mooi kan zijn.

tips iig: goed wassen (met een shampoo zonder conditioner, misschien zelfs maar gewoon met een dreadshampoo, daar wordt je haar namelijk stug van of met een simpele cheapass shampoo zonder parfum en zo), niet kammen idd en wel enigszins alles onder controle houden: je haar dus uit de klit trekken als je denkt dat het één grote dread aan het worden is in plaats van leuk een aantal verdeeld over je hoofd. (zoals bij dit meisje: http://community.livejournal.com/get...02.html#cutid1 )

ik denk dat je het beste even kunt kijken op het dreadsforum ( www.dutchdreads.nl ) daar lopen een aantal mensen rond met naturals en zijn een paar topics over hoe het gaat enzo. qua leden heeft paprika daar de mooiste dreads ever en dat zijn naturals (kan je zoeken bij de fototopics) en simone is bezig naturals te laten groeien.
ergens anders staat ook nog een topic erover, kan je met de zoekfunctie vast wel achterhalen.
(en dit bedoel ik niet als reclame, maar dat is gewoon duidelijker dan wat ik hier opnieuw kan gaan typen)

en heel belangrijk trouwens: geduld

Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 11:55.
Oud 15-05-2008, 20:12
bij
Avatar van bij
bij is offline
dankjewel sterrenmeisje !
__________________
z.o.z.
Oud 21-05-2008, 13:02
Verwijderd
Weet iemand iets leuks dat ik met mijn haar kan doen? ik heb nu stekeltjes van ongeveer vier centimeter, maar ik wil iets anders.
Oud 23-05-2008, 09:49
Verwijderd
Citaat:
wat jij wilt met je haar zijn naturals laten groeien, oftewel natural dreadlocks. heel spannend en iets waar je veel geduld voor moet hebben, maar wat wel heel mooi kan zijn.

tips iig: goed wassen (met een shampoo zonder conditioner, misschien zelfs maar gewoon met een dreadshampoo, daar wordt je haar namelijk stug van of met een simpele cheapass shampoo zonder parfum en zo), niet kammen idd en wel enigszins alles onder controle houden: je haar dus uit de klit trekken als je denkt dat het één grote dread aan het worden is in plaats van leuk een aantal verdeeld over je hoofd. (zoals bij dit meisje: http://community.livejournal.com/get...02.html#cutid1 )

ik denk dat je het beste even kunt kijken op het dreadsforum ( www.dutchdreads.nl ) daar lopen een aantal mensen rond met naturals en zijn een paar topics over hoe het gaat enzo. qua leden heeft paprika daar de mooiste dreads ever en dat zijn naturals (kan je zoeken bij de fototopics) en simone is bezig naturals te laten groeien.
ergens anders staat ook nog een topic erover, kan je met de zoekfunctie vast wel achterhalen.
(en dit bedoel ik niet als reclame, maar dat is gewoon duidelijker dan wat ik hier opnieuw kan gaan typen)

en heel belangrijk trouwens: geduld


Een unidread, wtf...
Oud 23-05-2008, 10:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Dreads zijn sowieso lelijk en vies. Soms zie je meisjes met een mooi gezicht en dan hebben ze zo'n vlooienbaal er op. Erg jammer.
Oud 23-05-2008, 15:21
Verwijderd
*krabt aan hoofd, vist 2 jaar oude vlo eruit, eet vlo op*
Oud 25-05-2008, 10:12
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
dat meisje op de foto heeft echt verschrikkelijke 'dreads' ?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 26-05-2008, 21:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
[afbeelding]

Een unidread, wtf...

ik twijfel tussen holy shit en wholly shit.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 27-05-2008, 14:14
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Dreads zijn sowieso lelijk en vies. Soms zie je meisjes met een mooi gezicht en dan hebben ze zo'n vlooienbaal er op. Erg jammer.

duidelijk weer iemand die er zelf geen verstand van heeft. Ik denk dat ik mijn dreads beter verzorg dan menig iemand zijn haar. En ze zitten er al 6 jaar in en nee ze stinken niet, er vallen ook geen beestjes uit als ik er 1 uitkam (omdat ik af en toe een pony wil hebben kam ik er wel eens 1 uit). Etc. Ik kan altijd nogal chaggie worden als mensen zo oordelen zonder dat ze er iets over weten. Ik vind bv. mensen met gel in hun haar heel vies, of wax

Oud 27-05-2008, 18:51
EvilConduct
EvilConduct is offline
Laat ik het anders zeggen: het lijken altijd vlooienbalen.

Ik ken zat mensen met dreads en ik weet ook wel dat er zelfs speciale shampoos voor zijn. Dat neemt niet weg dat ze erg oncharmant zijn.
Oud 10-06-2008, 12:58
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Dreads zijn ranzig en daarnaast is negentig procent van de eigenaren ongewassen tuig.
Oud 10-06-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
wat jij wilt met je haar zijn naturals laten groeien, oftewel natural dreadlocks. heel spannend en iets waar je veel geduld voor moet hebben, maar wat wel heel mooi kan zijn.

tips iig: goed wassen (met een shampoo zonder conditioner, misschien zelfs maar gewoon met een dreadshampoo, daar wordt je haar namelijk stug van of met een simpele cheapass shampoo zonder parfum en zo), niet kammen idd en wel enigszins alles onder controle houden: je haar dus uit de klit trekken als je denkt dat het één grote dread aan het worden is in plaats van leuk een aantal verdeeld over je hoofd. (zoals bij dit meisje: http://community.livejournal.com/get...02.html#cutid1 )

ik denk dat je het beste even kunt kijken op het dreadsforum ( www.dutchdreads.nl ) daar lopen een aantal mensen rond met naturals en zijn een paar topics over hoe het gaat enzo. qua leden heeft paprika daar de mooiste dreads ever en dat zijn naturals (kan je zoeken bij de fototopics) en simone is bezig naturals te laten groeien.
ergens anders staat ook nog een topic erover, kan je met de zoekfunctie vast wel achterhalen.
(en dit bedoel ik niet als reclame, maar dat is gewoon duidelijker dan wat ik hier opnieuw kan gaan typen)

en heel belangrijk trouwens: geduld
paprika heeft geen naturals!
Oud 11-06-2008, 14:01
Verwijderd
Citaat:
paprika heeft geen naturals!
nee, dat klopt. ik bedoelde iemand anders, maar ik weet nu echt niet meer wie
Oud 12-06-2008, 20:57
Verwijderd
ik zit momenteel met henna in mn haar, auburn kleur, en ik hoop dat ik morgen niet oranje ben
Oud 14-06-2008, 16:53
lilsaman
Avatar van lilsaman
lilsaman is offline
ik wil mijn haar geschoren 1mm, en dan achter mijn hoofd 3 of 4 vlechtjes met gekleurde bolletjes erin, ik heb zwart haar en als het lang word dan gaat het krullen;p. kan dat en hoeveel kost dat dan??
Oud 16-06-2008, 21:36
Verwijderd
Dat wil je helemaal niet
Oud 17-06-2008, 17:26
Kryser
Avatar van Kryser
Kryser is offline
Heb tot 4 maanden geleden haar tot op m'n aors gehad. In een mid-pubercrisis heb ik dat eraf laten halen, daar ging 8 jaar sparen. Nu kort haar, dat bevalt opzich wel, maar toch zonde.
__________________
I''ll show you what I've known all this time, God Hates Us All!
Oud 17-06-2008, 19:24
Arthrax
Arthrax is offline
Dit is beter

Laatst gewijzigd op 18-06-2008 om 10:50.
Oud 17-06-2008, 19:36
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
Heb tot 4 maanden geleden haar op m'n aors gehad. In een mid-pubercrisis heb ik dat eraf laten halen, daar ging 8 jaar sparen. Nu kort haar, dat bevalt opzich wel, maar toch zonde.

Ik las dat^
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 19-06-2008, 10:57
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Dat wil je helemaal niet
haha
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 08:22
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 04-04-2010 23:26
Lifestyle Help, hulp bij nieuw kapsel!
Lelle_*
7 28-03-2005 18:40
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 22:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.