Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2008, 12:26
llell
Avatar van llell
llell is offline
Ohja nog even een vraag...

Wat is er zo bijzonder aan de knipstijl van Kinky kappers. Heb wel eens gehoord dat zij het op 'hun eigen manier knippen'. Wat houdt dat in?

Die kapsels op de site zien er redelijk cool, tot apart to vreselijk belachelijk uit, maar ik kan er niet echt uit afleiden waarom dat nou 'de kinki stijl' is. Of gaat het alleen om het aparte. Ik begrijp de kinki hype gewoon nog niet zo goed, wie kan dit even verhelderen?
Advertentie
Oud 22-06-2008, 12:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik weet alleen dat er een speciale kinkikappers opleiding is, die je eerst moet volgen voordat je daar mag werken. Het verschil is dan gewoon dat ze weten hoe je gekke/ kekke/ rare kapsels moet knippen en dat de tien euro kapper dat niet kan. ofzo.

Ik wil mijn haar over een tijdje bij Tony&Guy laten knippen (mijn haar is mij heilig en als nog een keer zo'n doos er een schaar in zet, dan zet ik een schaar in haar oog), heeft iemand hier ervaring mee?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-06-2008, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Het verschil is dan gewoon dat ze weten hoe je gekke/ kekke/ rare kapsels moet knippen
ja dit. je krijgt iig geen 'hip' huisvrouw kapsel.

een vriendin van mij is bij de toni&guy geweest en ze was er enorm blij mee. het zag er ook heel mooi uit. maar dat was wel de toni&guy in vietnam dus ehhm ja. ze staan wel heel goed bekend.
Oud 22-06-2008, 16:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik was van plan om naar die in Groningen te gaan en die in Vietnam te skippen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 14-07-2008, 20:02
llell
Avatar van llell
llell is offline
Was bij mn normale kapper, dat kind heeft t gesneden ipv geknipt. De boel sterk uitgedunt, waarom doen ze dat? nu lijkt me haar enorm dun

Ik maak mn spaarkaart vol, en dan wissel ik van kapper
Oud 20-07-2008, 18:25
Liesss*
Avatar van Liesss*
Liesss* is offline
Citaat:
Was bij mn normale kapper, dat kind heeft t gesneden ipv geknipt. De boel sterk uitgedunt, waarom doen ze dat? nu lijkt me haar enorm dun

Ik maak mn spaarkaart vol, en dan wissel ik van kapper
Volgens mij doen ze dat zodat het gladder naar beneden valt, maar bij mij wordt het dan idd alleen maar heel dun of piekerig (en dus lelijk ) Heb jij echt heel dik haar normaal gesproken? Want dan kan het ook nog zijn dat het wat minder dikkig uitloopt zeg maar.
__________________
Jesus loves you! But everybody else thinks you're an asshole
Oud 03-08-2008, 17:49
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
Laat ik het anders zeggen: het lijken altijd vlooienbalen.

.....Dat neemt niet weg dat ze erg oncharmant zijn....
oh je bedoelt: jij vind ze erg oncharmant....
Oud 04-08-2008, 20:58
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
oh je bedoelt: jij vind ze erg oncharmant....
Oh nee hoor.
Oud 05-08-2008, 12:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik heb al een tijd hetzelfde kapsel. Ben wel van heel lang naar iets over mn schouders gegaan. Het is heel donkerblond (bijna bruin), in de zomer wel iets lichter. Een pony staat me niet. Ooit heb ik laagjes gehad, maar dat beviel me ook niet echt. Ik heb van mezelf een rondvormig gezicht. Op zich zou ik wel eens een ander kapsel willen. Ben niet zo'n durfal als sommigen van jullie dus geen dreads of groen met paars haar . Liever ook nog niet kort, dat komt wel als ik de veertig gepasseerd ben

Iemand tips voor kapsels die mij zouden staan?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 06-08-2008, 13:05
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
heb je stijl haar of krullen?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 06-08-2008, 15:35
Verwijderd
Ik heb een snor, hoe moet ik die bijhouden.
Oud 06-08-2008, 15:37
Verwijderd
weghalen en het er niet meer over hebben.
Oud 07-08-2008, 17:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
met een schaar
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 24-08-2008, 13:56
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Na een half jaar 'bijpunten kan ik zelf ook wel' is het weer tijd voor een echte kapper. Iemand tips voor een goede in Leiden?
Oud 26-09-2008, 11:19
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
ja dit. je krijgt iig geen 'hip' huisvrouw kapsel.

een vriendin van mij is bij de toni&guy geweest en ze was er enorm blij mee. het zag er ook heel mooi uit. maar dat was wel de toni&guy in vietnam dus ehhm ja. ze staan wel heel goed bekend.
Weet je toevallig waar ook in vietnam? Word weer tijd voor een knipbeurt en aangezien ik toch in vietnam ben kan ik net zogoed even langsgaan
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Oud 28-09-2008, 19:21
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline


Bijna kaal, mijn ouders vonden me op een lonsdaler lijken ;x
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 28-09-2008, 23:09
Verwijderd
Ze hebben gelijk.
Oud 03-10-2008, 17:53
Verwijderd
Gaara, verklaar jezelf nader. Heb je ook zo een hokjesgeest?
Ik denk dat je de volgende keer je haar maar niet zo kort moet knippen...
Oud 05-10-2008, 14:41
llell
Avatar van llell
llell is offline
Wat is de beste lak?
Oud 06-10-2008, 13:12
Verwijderd
Elnett, volgens mijn moeder.
Een klassieker;
Oud 06-10-2008, 13:47
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb nu een roze bus van Taft, maar mijn haar is altijd heel zacht en slap, dus deze haarlak blijft bij mij niet echt zitten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 06-10-2008, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Weet je toevallig waar ook in vietnam? Word weer tijd voor een knipbeurt en aangezien ik toch in vietnam ben kan ik net zogoed even langsgaan
ja dat was in een grote stad, ho chi minh of hanoi, weet zo even niet welke maar dat kan je vast op internet wel vinden
Oud 09-10-2008, 09:52
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Elnett, volgens mijn moeder.
Een klassieker;
[afbeelding]

ja die heb ik ook, alleen wel jammer dat die in mijn haar niet werkt. ik heb een tijd terug ook de hard-spray van fructis gehad en die werkt vet goed, alles blijft zitten zoals je wil. alleen een beetje jammer dat je haar er in een keer vet vies van wordt en amper kambaar
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 17-10-2008, 17:20
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
ja dat was in een grote stad, ho chi minh of hanoi, weet zo even niet welke maar dat kan je vast op internet wel vinden
bummer, ik heb heel ho chi minh city afgezocht naar toni & guy. Blijkt de enige authentieke van vietnam toni & guy in Hanoi te zitten.
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Oud 26-10-2008, 19:23
Noddy
Noddy is offline
Ik heb heel lang donkerbruin haar gehad. Dat stond eigenlijk best prima, maar ik wilde wat anders. Het liefst rood, zoals natuurlijke roodharigen het hebben. Nadeel: ik moest het laten ontkleuren. Ik ben duizend keer gewaarschuwd, maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Het viel reuze mee, mijn haar is niet heel erg droog.
Ik ben heel blij met mijn haarkleur, maar het staat soms toch wat flets. Het is nu een beetje aardbeienblond. Nu bedacht ik me dat ik wel weer blond haar wou willen. Gewoon richting mijn eigen haarkleur. Een beetje zoals Jennifer Aniston het hier heeft (helaas niet zo mooi glanzend)
http://www.themomsbuzz.com/photos/un...er_aniston.jpg

Ik vraag me af of ik het weer zou moeten ontkleuren als ik deze kleur terug wil. Ik durf het namelijk niet aan om het weer te laten ontkleuren. Ik ben bang dat het dan wel ontzettend droog zal worden. Iemand die het weet?
__________________
Make that the cat wise
Oud 26-10-2008, 20:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik weet uit ervaring dat als je je haar eenmaal in een roodtint hebt geverfd, dat het dan erg lastig is om het er weer uit te krijgen.
Ikzelf had donkerrood haar en heb steeds m'n haar een tintje lichter blond geverfd (want met gewone verf kan je tot 3 tinten lichter ofzo) en nu ziet het er aan de bovenkant wel blond uit (mede dankzij het veel in de zon zitten afgelopen zomer), maar aan de onderkant zit nog steeds een rode gloed.
Maar aangezien jij al een soort 'aardbeienblond' bent, wat niet al te donker is, kan je wel een normale blonde haarkleuring proberen. Mss heb je niet meteen de precieze kleur die je wilt, maar als je het stapje voor stapje doet voorkom je wel dat je haar kapot gaat, want ontkleuren is echt ontzettend slecht.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2008, 21:16
Noddy
Noddy is offline
Ja ontkleuren durf ik ook echt niet meer aan. Mijn kapper zei ook dat een keer op zich wel kan, maar vaker moet ik niet doen. Maar ik zat eigenlijk te denken om donkerblond er overheen te doen en er dan high lights over heen doen.
__________________
Make that the cat wise
Oud 27-10-2008, 00:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, gewoon donkerblond verven kan prima hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-10-2008, 18:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
For some reason kan je bij de kapper wel gewoon van bruin naar blond, maar niet van rood naar blond. Ik had ook rood haar en ga weer naar blond door middel van lokjes. De eerste keer bij een kapper was er echt bijna geen verschil met alleen maar rood, maar toen heb ik het bij een andere kapper laten doen en mijn haar lijkt nu al best blond. Maar als ik jou was zou ik gewoon wat donkerder blond erover doen ja, om dat lichter te maken is kennelijk makkelijker dan als het rood is.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 30-10-2008, 12:20
Verwijderd
is het mogelijk om kroes haar stijl te fohnen/tangen en t daarna met gel of wax ofzo rechtop te zetten of gaat t dan weer krullen?
Oud 31-10-2008, 11:34
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
Ik denk niet dat het door gel weer gaat krullen, want dan maakt het alleen maar zwaarder. Ik weet niet of je het helemaal steil zal krijgen echter
__________________
Ik wezel er tussenuit
Oud 01-11-2008, 11:34
Verwijderd
hmm... nou ik ga t gewoon testen dan.
Oud 02-11-2008, 14:59
I am Weasel
Avatar van I am Weasel
I am Weasel is offline
foto's bij resultaat
__________________
Ik wezel er tussenuit
Oud 12-11-2008, 00:04
EpicAlastis
Avatar van EpicAlastis
EpicAlastis is offline
Citaat:
[afbeelding]


Bijna kaal, mijn ouders vonden me op een lonsdaler lijken ;x
Ik vind het mooi! Ik hou wel van die kaalgeschoren kopjes! Zijn superzacht (na enkele dagen)



Citaat:
Gaara, verklaar jezelf nader. Heb je ook zo een hokjesgeest?
Ik denk dat je de volgende keer je haar maar niet zo kort moet knippen...
En waarom niet?
Oud 12-11-2008, 11:57
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
is het mogelijk om kroes haar stijl te fohnen/tangen en t daarna met gel of wax ofzo rechtop te zetten of gaat t dan weer krullen?
Ik denk dat je best wat kans hebt dat het weer gaat krullen aangezien wax en gel nat is


Citaat:
Ik denk niet dat het door gel weer gaat krullen, want dan maakt het alleen maar zwaarder. Ik weet niet of je het helemaal steil zal krijgen echter
Kroes haar gelooft niet in zwaar worden en niet krullen, kroes haar gelooft in vocht en hevig gaan krullen. Helemaal steil krijgen is met een goede tang goed te doen
Oud 26-02-2009, 20:41
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Stukje weg laten scheren, beetje pittigere laagjes in laten knippen en mooiere lok laten knippenm ik ben dik tevreden


__________________
Fantasy VS Reality
Oud 26-02-2009, 21:05
Verwijderd
prrrr opgeschoren haartjes.
Oud 26-02-2009, 23:14
EvilConduct
EvilConduct is offline
Rood haar. <3
Oud 27-02-2009, 00:22
Verwijderd
Oh ik wou dat ik dit durfde he <3
Oud 28-02-2009, 20:07
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Gewoon doen wijffie ik kom wel mee je handje vasthouden, is niks eng aan bij de geweldige homokapper hier
__________________
Fantasy VS Reality
Oud 28-02-2009, 20:54
Verwijderd
ow t rechtopzetten lukt niet maar als ik t hard probeer dan ga slapen en dan opsta staat mn haar wel rechtovereind... wtf
Oud 04-03-2009, 15:49
*lollipop
Avatar van *lollipop
*lollipop is offline
Hee
Ik wil heel graag krullen/slag in mn haar... Nou zat ik wat te googlen en toen kwam ik uit op een bepaald soort permanent van L'oreal; Synchrone. Echter, de kapper waar ik altijd heenga, werkt niet met L'oreal producten Weet iemand hier toevallig een kapper in Amsterdam die dit wel doet? En toevallig mensen ervaring met permanenten
Oud 25-03-2009, 14:13
Emelien
Avatar van Emelien
Emelien is offline
Ik zou graag mijn haar korter laten knippen tegenwoordig ziet mijn haar er zo uit:

maar ik ben het ontzettend beu ik zie het wel graag maar elke morgen zit het anders en altijd in mijn ogen ditdat.

Dus heb ik wat haarstijlen opgezocht en mijn gezichtje er in gephotoshopt:




wat vinden jullie?
Oud 25-03-2009, 16:14
Verwijderd
die laatste is volgens mij heel leuk!

bedenk wel dat dat soort kapsels veel meer tijd kosten 's ochtends dan langer haar, maar dat is maar hoe lui je bent natuurlijk
Oud 25-03-2009, 17:28
Emelien
Avatar van Emelien
Emelien is offline
Oesje, ik wou juist een gemakklijk niet veel werk kapsel hebben . tja ik ga geen uren liggen sprayen enz. Kam doorhalen en klaar of krijg ik dan iets totaal anders?
Oud 25-03-2009, 17:37
Sens.
Sens. is offline
Leg gewoon uit aan je kapper dat je graag een gemakkelijk kapsel wil waar er niet veel werk mee is. Zij hebben wel een aantal ideeën waardoor je haar zonder veel werk gewoon goed valt.
Oud 25-03-2009, 17:47
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik heb het al eerder gezegd: dames met kort haar!
Oud 09-04-2009, 08:03
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
up! eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Oud 21-04-2009, 20:07
Alyssia
Alyssia is offline
Hoi,

Ik draag mijn haar nu al vrij lang los, maar ik wil er weer eens andere dingen mee doen. Mijn haar is ongeveer tot mijn oksels lang, ik heb een schuine pony en lange lagen.
Ik wil het niet knippen, maar gewoon een keer iets anders dan los of een staart. Vanmiddag had ik weer eens twee vlechtjes in. Hebben jullie nog tips voor iets leuks (en makkelijks) om eens uit te proberen? Tnx
Oud 21-04-2009, 21:26
Verwijderd
klik
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote HAAR en KAPSEL topic #2
Trimm Trabb
437 11-01-2013 08:22
Verhalen & Gedichten Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics.
Dingaantouwtje
7 04-04-2010 23:26
Lifestyle Help, hulp bij nieuw kapsel!
Lelle_*
7 28-03-2005 18:40
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 22:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.