Oud 13-08-2010, 21:21
marijeeee
marijeeee is offline
/
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSCF1079.JPG (584.1 KB, 81x gelezen)

Laatst gewijzigd op 13-08-2010 om 21:39.
Oud 13-08-2010, 21:26
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Je wil een mening van een stel scholiertjes die er niets vanaf weten, terwijl je al gevraagd bent als model? Of ben je gewoon naar complimenten aan het vissen?
Trouwens: aan de hand van één foto kun je helemaal niets zeggen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 13-08-2010, 21:29
marijeeee
marijeeee is offline
nee zo is het niet.

Ik wil gewoon een mening??
is dat teveel gevraagd?
Oud 13-08-2010, 21:33
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik denk dat je hier dan aan het verkeerde adres bent, to be honest.
Waarom heb je deze mening eigenlijk nodig als je al gevraagd bent als model?
Zou de mening van iemand op dit forum de doorslag geven? Jouw beslissing beïnvloeden?
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 13-08-2010, 21:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk trouwens dat model zijn, ehm, als leuker wordt gezien dan het is. En dat het best vies tegenvalt voor meisjes met suikerspinroze dromen.

Maar goed.
Oud 13-08-2010, 21:45
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat is algemeen bekend.
Maar goed, dat zal ze niet willen geloven.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 13-08-2010, 21:53
BabyBam
Avatar van BabyBam
BabyBam is offline
Sorry ik wil je niet beledigen maar je vraagt om meningen en daarom ben ik eerlijk,
Ik vind je niet mooi genoeg voor om een model te zijn als ik heel eerlijk mag zijn.

Ik geloof dus ook niet dat je gevraagd bent.
Het spijt me als ik je beledig maar je wou meningen.

Succes verder in ieder geval natuurlijk!
__________________
Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind
Oud 13-08-2010, 21:57
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Sorry ik wil je niet beledigen maar je vraagt om meningen en daarom ben ik eerlijk,
Ik vind je niet mooi genoeg voor om een model te zijn als ik heel eerlijk mag zijn.

Ik geloof dus ook niet dat je gevraagd bent.
Het spijt me als ik je beledig maar je wou meningen.

Succes verder in ieder geval natuurlijk!
ik vind dat je dat netjes zegt.

Ik zou het trouwens niet kunnen zeggen, aan de hand van één foto. Daarnaast vind ik altijd vanalles mooi als ik het maar aardig vind ~ een enkele uitzondering terzijde. Maar bovenal heb ik het idee dat het in de mode-industrie niet zozeer om móói en prachtig gaat, maar meer om 'bruikbaar'. En bruikbaar is meestal wel het knappe soort, maar niet per se het allermooiste, als het maar jukbeenderen heeft en lange stelten en blond haar. Of wat ze ook willen.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik gewoon een aparte smaak heb.
Oud 13-08-2010, 21:59
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
ik vind dat je dat netjes zegt.

Ik zou het trouwens niet kunnen zeggen, aan de hand van één foto. Daarnaast vind ik altijd vanalles mooi als ik het maar aardig vind ~ een enkele uitzondering terzijde. Maar bovenal heb ik het idee dat het in de mode-industrie niet zozeer om móói en prachtig gaat, maar meer om 'bruikbaar'. En bruikbaar is meestal wel het knappe soort, maar niet per se het allermooiste, als het maar jukbeenderen heeft en lange stelten en blond haar. Of wat ze ook willen.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik gewoon een aparte smaak heb.






Nee hoor, ik ben het met je eens.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 13-08-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Sorry ik wil je niet beledigen maar je vraagt om meningen en daarom ben ik eerlijk,
Ik vind je niet mooi genoeg voor om een model te zijn als ik heel eerlijk mag zijn.

Ik geloof dus ook niet dat je gevraagd bent.
Het spijt me als ik je beledig maar je wou meningen.

Succes verder in ieder geval natuurlijk!
Qft
Oud 13-08-2010, 22:40
dr.rootz
Avatar van dr.rootz
dr.rootz is offline
Om een model te zijn heb je wel een minimale lengte van 1,74 meter nodig, dacht ik. Dus als je daar niet aan voldoet, kun je het sowieso al vergeten. Natuurlijk kun je dan nog wel fotomodel worden...

dr.rootz
Oud 13-08-2010, 22:45
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
... En toen had ze de tekst verwijderd.
__________________
Je bent zelf een signature.
Oud 13-08-2010, 23:45
Verwijderd
zowiezo, mensen zien model vandaag de dag dat het iets is om mee te pronken, om genetische superioriteit aan te tonen...

beetje achterlijk, maarja
Oud 13-08-2010, 23:58
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
zowiezo, mensen zien model vandaag de dag dat het iets is om mee te pronken, om genetische superioriteit aan te tonen...

beetje achterlijk, maarja
Niet helemaal. Toen ik het zo zag staan dacht ik dat het misschien inderdaad 'genetische superioriteit' is. Je moet toch tot de gezondste en de 'mooiste' behoren om uitverkoren te zijn. Een model is niet lelijk. Een model heeft het 'perfecte' uiterlijk en is daardoor genetisch ideaal voor je kinderen. Dwz vanuit de gedachten van de oermens die aan uiterlijkheden (hoe gezond, hoe schoon) de kracht van het individu probeert af te lezen.

Maar eerlijk is eerlijk, ik vind model ook overschat. Model is niet een test voor schoonheid, in mijn ogen. Dat denk ik natuurlijk ook een beetje omdat ik zelf geen modellenlichaam heb, maar ook omdat schoonheid in heel... andere dingen zit. Ik vind modellen knap, maar bijna nooit echt mooi, zonder hun make-up dan.

En je moet niet denken dat ik modellen nu reken tot een superior ras... ik zag het alleen staan en bedacht dat het vanuit een 'oerdrang' misschien niet eens zo heel stom was. Genetische suporiteit afmeten aan wie de 'mooiste' (nog steeds tussen aanhalingstekens) is.

Maar volgens mij was dit niet helemaal de oorspronkelijk bedoeling van het topic.
Oud 14-08-2010, 08:30
Verwijderd
maar dat is het breekpunt, ik vind nog altijd dat schoonheid in het oog van de beschouwer ligt.
neem een voorbeeldje in Doutzen Kroes, iedereen zit van ''OH MA GAAAAWD wat is ze mooi'' maar om eerlijk te zijn vind ik haar knap maar ze mist die va-va-voom factor.

maar een vrouw zoals zooey deschanel weet wel mijn hart in vuur en vlam te zetten.

dit laat alleen maar zien dat perfectie relatief is en vaak ook erg saai kan zijn.
Oud 14-08-2010, 14:07
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Kind, ga babyzitten
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 14-08-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Niet helemaal. Toen ik het zo zag staan dacht ik dat het misschien inderdaad 'genetische superioriteit' is. Je moet toch tot de gezondste en de 'mooiste' behoren om uitverkoren te zijn. Een model is niet lelijk. Een model heeft het 'perfecte' uiterlijk en is daardoor genetisch ideaal voor je kinderen. Dwz vanuit de gedachten van de oermens die aan uiterlijkheden (hoe gezond, hoe schoon) de kracht van het individu probeert af te lezen.
De oermens zou helemaal niks van onze modellen willen weten, want 1) toen wilde men gewoon flinke tetten en heupen en 2) modellen zijn over 't algemeen ongezond mager. Ik geloof dat de meeste jongens catwalkmodellen ook niet bijster aantrekkelijk vinden, en eerder voor iemand met 't figuur van Jennifer Lopez/Beyonce/Alizee/etc gaan.
Oud 14-08-2010, 18:22
HangInThere
Avatar van HangInThere
HangInThere is offline
Citaat:
nee zo is het niet.

Ik wil gewoon een mening??
is dat teveel gevraagd?
Je bent niet mooi genoeg voor een model, maar je bent absoluut niet lelijk hoor!
Bovendien heb je een paar maatjes teveel om model te zijn.
__________________
Freedom, is never having to say you're sorry.
Oud 14-08-2010, 18:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Je bent niet mooi genoeg voor een model, maar je bent absoluut niet lelijk hoor!
Bovendien heb je een paar maatjes teveel om model te zijn.
Wat betekend dat je gewoon een gezond gewicht hebt en absoluut niet moet afvallen. >: (

En trouwens, als zij gevraagd is, wie ben jij dan om te beweren dat ze niet mooi genoeg is? Dan was ze ook niet gevraagd, lijkt me. Tenzij het een onbetrouwbaar iemand is die keiharde seks wilt op 'n... nee, laat maar.

Ik vind Doutzen Kroes trouwens ook niet heel wjoohwaaauw mooi. Gewoon, oké, prima, knap, mooi als je 't zo wilt noemen, maar niet adembenemend.

En @ Paranoide: ik had het over de oermens in de moderne mens. De diepe duisternis van onze gedachten die aantrekkelijkheid nog steeds deels bepaald aan de prijs van je auto. Maar waarschijnlijk had ik gewoon weer een rare gedachtenkronkel, nevermind.
Oud 14-08-2010, 19:13
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
Citaat:
Je bent niet mooi genoeg voor een model, maar je bent absoluut niet lelijk hoor!
Bovendien heb je een paar maatjes teveel om model te zijn.
Ik ben het hiermee eens... mijn zus is gevraagd ook gevraagd als model maar ze moet nog 5 kilo afvallen terwijl ze als slank is... dus als ze jou als model vragen moet je oftewel afvallen of ben je gevraagd als fotomadel...
Oud 14-08-2010, 21:22
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
wordt niks
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 15-08-2010, 14:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Als je zelf je tekst al verwijderd, kan het net zo goed dicht.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle help ik wil model worden.
Omg
32 03-07-2012 18:58
De Kantine Hélp ik wil modél wordén ;$
Omg
3 05-01-2012 20:56
Lichaam & Gezondheid onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!!
Just_Wanna_Jump
68 27-04-2009 10:26
Lifestyle Model worden
Simon4444
2 25-02-2008 23:21
Lifestyle Model worden...maar waar?
kate_temp
37 08-02-2004 14:37
Lifestyle Model worden!! Maar waar??
kate_temp
11 07-10-2003 20:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.