Oud 15-08-2010, 14:23
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 24-12-2010 om 14:06. Reden: is oud, dus mag wel dicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2010, 15:25
Verwijderd
Als ze opmeten, kijken ze naar meer dan alleen de cupmaat. Weet je zeker dat de omtrek 75 is? Het kan zijn dat hij namelijk 70 is, en in dat geval heb je waarschijnlijk een grotere cup. Om dat zeker te weten zou je eigenlijk even naar een winkel moeten gaan, en dat vragen.

Verder vind ik dat je kwa kleding eigenlijk het altijd even moet passen, en zelf moet beoordelen. Sommige kledingstukken benadrukken nou eenmaal dat je bijvoorbeeld kleine borsten hebt, en andere niet. Dus ik zou zeggen, pas altijd alle shirtjes voordat je ze koopt, en kijk hoe het zit. Dan merk je vanzelf het verschil, en krijg je er wat meer oog voor. Sowieso is het beter om shirtjes met een ronde hals te kopen, en niet met V-halsen. (Dat hoor ik ten minste altijd )
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 16:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dit past beter op Lifestyle dan op L&G, dus ik verplaats hem.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 16:28
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik heb er eigenlijk geen verstand van, maar er zijn vast een miljoen vrouwen die precies weten wat je wel/niet kunt met kleine/grote borsten/bille/taille armen en wat dies meer zijn. En die willen dat ook nog wel eens kwijt op het wereldwijde web, dus ik zou even googlen.

http://www.vrouwonline.nl/mode/kledi...kleine-borsten

bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 08:08
Verwijderd
Hoi, ik heb 70A, dat is ongeveer even groot als 75AA.
Mijn tips:
- Voorgevormde beugelbh's zijn misschien niet nodig voor de ondersteuning, maar voorkomen wel dat je borsten platgedrukt worden door je kleding.
- Wat bh's betreft: controleer of je ondermaat wel echt 75 cm is. Dit doe je door een meetlint om je romp te doen nét onder je borsten. Meet je 73-77 cm, dan is je ondermaat 75, maar meet je 68-72 cm, dan is het 70 en als je 63-67 cm meet, heb je ondermaat 65. De cups van 75aa zijn ongeveer even groot als die van 70a of 65b.
- Als je een platte buik hebt kun je breedtestreepjes goed hebben en die benadrukken de ronding van je borsten.
- Diepe decollete's laten vooral een hoop vlakke huid zien, draag liever kleding met een ronde hals of in de zomer hemdjes met een rechte of hartvormige bovenkant.
- Kleding met een taille net onder de borsten en een andere kleur bij je borsten dan bij je buik trekt ook aandacht naar je borsten. Let wel op dat het goed past.
- Hemdjes zijn bij kleine borsten vaak te ruim aan de bovenkant, dit los je vaak op door hemdjes met verstelbare schouderbandjes te kopen.
- T-shirts met een afbeelding op de voorkant staan bij kleine borsten mooier dan bij grote borsten, maak daar gebruik van. T-shirts met tekst over de borsten zijn dan weer een minder goed idee.
- Als je een bolero wil dragen, kies er dan een in een opvallende of lichte kleur en draag dit over een shirtje met een onopvallende of donkere kleur.

En realiseer je vooral dat kleine borsten óók mooi en vrouwelijk zijn, en dat ze het voordeel hebben dat ze niet zo gauw gaan hangen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 08:28
Verwijderd
als je een vest aandoet en dat dan tot net onder je borsten opendoet, moet je echt niet doen, dan benadruk je het.
vermijd verder strakke shirtjes enzo.
van die uuuhm hoe heten die sjaals, die vierkante, die je dubbelvouwt in driehoekvorm en dan omdoet, die verbergen juist je kleine borsten
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 09:07
Verwijderd
Citaat:
als je een vest aandoet en dat dan tot net onder je borsten opendoet, moet je echt niet doen, dan benadruk je het.
vermijd verder strakke shirtjes enzo.
van die uuuhm hoe heten die sjaals, die vierkante, die je dubbelvouwt in driehoekvorm en dan omdoet, die verbergen juist je kleine borsten
Als je kleine borsten hebt en ze dan ook nog eens gaat lopen verbergen, lijk je helemaal plat. Je moet ze benadrukken juist! Niet verbergen dat je borsten hebt, maar hoogstens dat ze klein zijn.

Laatst gewijzigd op 17-08-2010 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 20:08
Verwijderd
,

Laatst gewijzigd op 24-12-2010 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 20:12
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 24-12-2010 om 14:06.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 00:51
chick123
Avatar van chick123
chick123 is offline
probeer een keer een pushup bh
dan lijken je borsten groter

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle meisje in jongens kleding
ann18
9 24-10-2016 15:07
Lifestyle dure kleding of goedkope kleding
nielsje111
52 03-12-2012 12:00
Lichaam & Gezondheid kleine vrouwen en het kopen van kleding..
nicoco
59 05-06-2006 13:34
Lifestyle [Kleding]bazaar topic!
Jules
202 15-03-2005 16:50
Lifestyle Kleding Enquete
Sandra1988
69 16-03-2004 22:34
Lifestyle Stelling over kleding
Ochlocraat
34 03-08-2003 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51.