Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2010, 22:24
Verwijderd
hoi allemaal,

vanochtend moest mijn vriendin ineens overgeven, het was niet veel, althans dat zij ze. ze voelde zich gewoon normaal en ineens kwam het. daarna voelde ze zich ook weer gewoon normaal

we hebben vorige week wat gerotzooid en gevoeld, maar er is geen ondergoed uit gegaan. tevens was dat 'rotzooien' net 1 dag na haar ongestelde periode. de 'geslachtsdelen' zijn niet met elkaar in aanraking geweest, is ze nu zwanger?

weten jullie wat dit is? want mij lijkt het niet echt normaal.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 22:51
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Nee is ze is niet zwanger want zwangerschaps kwalen komen pas in de 3de maand van de zwangerschap.
__________________
http://adf.ly/otNx7
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 18:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Nee is ze is niet zwanger want zwangerschaps kwalen komen pas in de 3de maand van de zwangerschap.
Nou dat van de 3e maand klopt niet hoor, misschien gemiddeld 'maar heb mensen die net 2 maanden zijn al heel wat zien overgeven

Maar met wat jij omschrijft van wat jullie hebben gedaan is ze niet zwanger hoor.
Heb je ooit, misselijk. Zolang het bij 1x blijft zonder aanleiding niet zo druk om maken. Oh en natuurlijk wel nadenken want voor je het weet heb je perongeluk wat meer gedaan dan "gerotzooid".
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Nee is ze is niet zwanger want zwangerschaps kwalen komen pas in de 3de maand van de zwangerschap.
Dat is onzin, zwangerschapsmisselijkheid komt juist in de eerste weken het meest voor.

Maargoed, als jullie geen seks hebben gehad, is ze niet zwanger. Ze zal wel gewoon iets verkeerds hebben gegeten ofzo.
Maar als jullie al op het niveau van 'rotzooien' zijn, is het wel een goed plan als ze eens aan de pil begint. Ook om dit soort onzekerheden te voorkomen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 22:23
Verwijderd
bedankt voor de informatie! ik voel me nu een stuk minder ongerust! we zijn bezig met die pil, eerst nog wat rondkijken watvoor pillen er allemaal zijn!

wat mij betreft een slotje!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
bedankt voor de informatie! ik voel me nu een stuk minder ongerust! we zijn bezig met die pil, eerst nog wat rondkijken watvoor pillen er allemaal zijn!

wat mij betreft een slotje!
De huisarts kan ook informatie geven over de soorten anticonceptiepillen (en bv ook over andere anticonceptie zoals een (hormoon)spiraaltje, prikpil, nuva-ring en anticonceptiepleister) en die kan ook aan de hand van bv menstruatieklachten een bepaalde pil aanraden (bv een hele lichte of juist een hele zware). Van te voren informatie vergaren is natuurlijk heel slim, maar de huisarts kan ook goed advies geven in dit soort gevallen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.