Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 19:25
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hoe zit het met het verwijderen van posts na een afkoelban? Ik doel hiermee op terror koe. Ik kan begrijpen dat jullie iemand een afkoelban geven, om wat voor reden dan ook, maar dat meteen alle posts van dat lid verwijderd worden gaat een beetje ver volgens mij.

Is hier geen beleid voor en wordt dit zeer selectief gedaan? Er zijn namelijk ook nog zat posts te vinden van Evito, die een permban heeft, en heel wat meer op zijn kerfstok heeft.

Of is er een mogelijkheid dat zodra de ban van terror koe (2 dagen) is afgelopen haar posts weer te zien zijn?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Advertentie
Oud 07-11-2003, 20:33
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Voor een afkoelban wordt in principe niet gepruned. Als iemand een paar topics op 1 forum spammed kán er op dat forum gepruned worden, indien nodig.

terror koe had op diverse fora topics en polls gespammed. Dan kan ik 2 dingen doen; ik ga met de hand al die zooi verwijderen, of ik neem de makkelijke manier en prune gewoon alles. Methode 1 is gunstiger voor terror koe maar kost mij meer tijd, methode 2 is voor terror koe vervelender maar bespaart mij veel tijd.

Dan denk ik; had je niet moeten spammen, prunen die posts. Ik wil een boel handmatig verwijderen, maar na 10 houdt dat wel zo'n beetje op.
Oud 07-11-2003, 20:57
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Koen schreef op 07-11-2003 @ 21:33:
blub
hij doet zn werk goed he die koen

Petje af
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Oud 07-11-2003, 21:51
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Koen schreef op 07-11-2003 @ 21:33:
Dan denk ik; had je niet moeten spammen, prunen die posts. Ik wil een boel handmatig verwijderen, maar na 10 houdt dat wel zo'n beetje op.
Ik heb er geen 10 geteld. Het waren er een aantal, maar niet zoveel. En die waren makkelijk te herkennen, topics die zij geopend had.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 07-11-2003, 21:52
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 07-11-2003 @ 22:51:
Ik heb er geen 10 geteld. Het waren er een aantal, maar niet zoveel. En die waren makkelijk te herkennen, topics die zij geopend had.
Kijk als 't allemaal op 1 forum staat is 't niet moeilijk. Maar dit was gewoon één kinderachtige actie. Beetje raar om te klagen als je dan een kinderachtige actie terug krijgt.
Oud 08-11-2003, 01:18
Verwijderd
Woah... zijn tk al haar posts verwijderd?
Oud 08-11-2003, 02:31
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
zoals mijn moedertje altijd zegt: "Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten"

(en dit is een M&M topic IMO)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 08-11-2003, 18:45
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Koen schreef op 07-11-2003 @ 22:52:
Kijk als 't allemaal op 1 forum staat is 't niet moeilijk. Maar dit was gewoon één kinderachtige actie. Beetje raar om te klagen als je dan een kinderachtige actie terug krijgt.
Is het ook raar om te vragen of het altijd gebeurt dat alle posts verwijderd worden? En sinds wanneer is dit klagen?
Ik vroeg dit gewoon in een e-mail, maar ik kreeg geen antwoord. Is het dan zo RAAR dat ik via een andere weg antwoord probeer te krijgen?

Verder zeg je "Ik wil een boel handmatig verwijderen, maar na 10 houdt dat wel zo'n beetje op." .. Het waren er zoals al eerder gezegd nog geen tien. Alle posts van een ander waardig lid staan hier ook nog. Die postte hier constant! Ik vind het een inefficient beleid, zomaar van de één wel alles weghalen en van de ander niet.

Ik had er echt geen problemen mee gehad als ik normaal antwoord kon krijgen op mijn vraag. Maar nu is het weer meteen 'klagen' en dat vind ik belachelijk. Het lijkt er eerder op dat dit iets persoonlijks is?
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 08-11-2003, 18:47
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 08-11-2003 @ 03:31:
zoals mijn moedertje altijd zegt: "Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten"

(en dit is een M&M topic IMO)
Nee. Het is geen melding of mededeling, maar een vraag mbt het beleid.

Over de kinderachtigheidsfactor (nu het toch ter zake is gesteld) van de eerste zin zal ik het verder maar niet hebben.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 08-11-2003, 18:50
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Arme Terror Koe
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 08-11-2003, 19:03
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
terror koe schreef op 08-11-2003 @ 19:45:
Is het dan zo RAAR dat ik via een andere weg antwoord probeer te krijgen?
Neuh, maar na 2 dagen zag je 't antwoord al op Feedback. Had je de tekst een keer kunnen c/p-en of je gewoon laten wachten. Koos voor 't laatste.
Oud 08-11-2003, 19:24
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
feedback bestaat niet
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 09-11-2003, 21:47
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-11-2003 @ 20:24:
feedback bestaat niet
hoe erg kun je je vervelen
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 10-11-2003, 08:34
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-11-2003 @ 22:47:
hoe erg kun je je vervelen
hoe erg kun je je vervelen
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 10-11-2003, 10:36
jan met de pet
Avatar van jan met de pet
jan met de pet is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 08-11-2003 @ 03:31:
zoals mijn moedertje altijd zegt: "Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten"

(en dit is een M&M topic IMO)
Reageer dan niet, aangezien dat op M&M ook niet mag
Oud 10-11-2003, 10:58
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
jan met de pet schreef op 10-11-2003 @ 11:36:
Reageer dan niet, aangezien dat op M&M ook niet mag
Dat is precies waar het hier op neerkomt. Als je niet gestraft wilt worden moet je gewoon niet kutten.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 10-11-2003, 11:33
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Antwoord is gegeven, topic gaat dicht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Een slaap-je-roes-uit-ban
Verwijderd
143 20-07-2005 11:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.