Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2013, 00:58
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 09-03-2016 om 01:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2013, 07:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik moet je zeggen dat ik niet precies snap wat je bedoeld. In welk subforum maakt niet uit, maar overal waar ik op nieuwbericht druk kan ik een nieuw bericht maken, maar zie ik nergens reacties op berichten etc.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 11:12
Verwijderd
a

Laatst gewijzigd op 09-03-2016 om 01:31.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 11:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Oke nu snap ik het. Ik heb hetzelfde als jij hebt. Weet niet waarom dat is. Verplaats je topic even naar Beleidszaken. Daar hoort dit meer thuis. Daar staan meer vragen over bugjes (als dit er een is, of misschien is het zo bedoeld, ik weet het niet).
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.

Laatst gewijzigd op 08-04-2013 om 12:12.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2013, 12:09
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Er is ooit voor gekozen om Onzin uit te sluiten van Nieuwe berichten omdat de hoeveelheid topics in Onzin zo groot was dat de rest van de fora niet meer opviel. Inmiddels is de situatie veranderd dus zou Onzin wel weer terug kunnen.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2013, 12:36
Verwijderd
Ik heb onzin er altijd bij?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2013, 21:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ssst die instelling is speciaal voor jou.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Ssst die instelling is speciaal voor jou.
Kan niet, want ik heb het ook
Met citaat reageren
Oud 12-04-2013, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ssst die instelling is speciaal voor jou.
You guys



Maar hebben jullie dan nú onzin eruit gehaald? Want nu komt het inderdaad niet meer terug bij de resultaten
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 13:22
Verwijderd
Oh mobiel
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 11:51
Verwijderd
Mobiel is onzin er dus nooit uit gefilterd. Mag bij de normale variant onzin terug?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2013, 12:40
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Aight.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 20:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Stiekem krijg ik een beetje hoofdpijn van alle onzin-topics in het overzicht van nieuwe berichten. Als je veel op onzin komt is het vast ideaal, maar als je niet zo vaak op onzin rondhangt en wel op de andere subfora is het een stuk minder overzichtelijk te zien wat daar speelt.
Ik vond het prettiger toen onzin nog gefilterd werd. Zijn er meer mensen die deze gedachte met mij delen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 20:55
kaaspepsel
Avatar van kaaspepsel
kaaspepsel is offline
Citaat:
Stiekem krijg ik een beetje hoofdpijn van alle onzin-topics in het overzicht van nieuwe berichten. Als je veel op onzin komt is het vast ideaal, maar als je niet zo vaak op onzin rondhangt en wel op de andere subfora is het een stuk minder overzichtelijk te zien wat daar speelt.
Ik vond het prettiger toen onzin nog gefilterd werd. Zijn er meer mensen die deze gedachte met mij delen?
JA
__________________
Muziek maken is zeg maar zo'n beetje echt mijn ding... en Kaaspepsels... dat ook...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Stiekem krijg ik een beetje hoofdpijn van alle onzin-topics in het overzicht van nieuwe berichten. Als je veel op onzin komt is het vast ideaal, maar als je niet zo vaak op onzin rondhangt en wel op de andere subfora is het een stuk minder overzichtelijk te zien wat daar speelt.
Ik vond het prettiger toen onzin nog gefilterd werd. Zijn er meer mensen die deze gedachte met mij delen?
Ik gebruik de functie überhaupt niet, maar dat lijkt me een issue bij welk forum dan ook? Moet dan DK gefilterd worden voor mensen die daar niet lezen, en de scholierenvakken voor wie dat niet volgen, etc?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:47
Verwijderd
Ik weet eigenlijk niet eens waar het staat, ik ga op lampjes af die branden om te kijken. Maar ik kan me voorstellen dat Onzin de rest overspoelt.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 21:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet eens waar het staat, ik ga op lampjes af die branden om te kijken. Maar ik kan me voorstellen dat Onzin de rest overspoelt.
Ik denk oprecht dat DK actiever is dan Onzin momenteel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-05-2013, 22:06
Verwijderd
Ik zou het niet weten. Maar de combinatie DK/Onzin is misschien onhandig als je enkel geïnteresseerd bent in de serieuzere onderwerpen natuurlijk. Ik gok dat het niet simpel is iedereen een optie te geven over wat ze willen zien in de nieuwe berichten, maar dat zou wel ideaal zijn natuurlijk.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2013, 22:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk oprecht dat DK actiever is dan Onzin momenteel.
quantity does not equal quality!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 18:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Aan DK erger ik me niet zo, die topics gaan nog wel ergens over en zijn nog wel leuk om mee te lezen. Maar Onzin gaat in 99% van de gevallen nergens over terwijl er wel onwijs veel topics zijn. Zou er een instelling kunnen zijn/ komen om bepaalde subfora er uit het nieuwe-berichten-overzicht te filteren? Zeker 's ochtends vroeg is het percentage Onzin-berichten onwijs hoog. Krijg er nog steeds een beetje hoofdpijn van
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 20:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Aan DK erger ik me niet zo, die topics gaan nog wel ergens over en zijn nog wel leuk om mee te lezen. Maar Onzin gaat in 99% van de gevallen nergens over terwijl er wel onwijs veel topics zijn. Zou er een instelling kunnen zijn/ komen om bepaalde subfora er uit het nieuwe-berichten-overzicht te filteren? Zeker 's ochtends vroeg is het percentage Onzin-berichten onwijs hoog. Krijg er nog steeds een beetje hoofdpijn van
Overdrijven is ook een vak.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Overdrijven is ook een vak.
Zeggen dat mensen overdrijven is ook een vak, wat is je punt?

Ik ben het met Elin eens.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2013, 21:15
Verwijderd
DK wat ergens over gaat? Over wat iedereen gegeten heeft, en wie er nog wat gebreid heeft de afgelopen tijd.. Interessant...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 19:48
Verwijderd
Up, want ik heb hier nog een vraag over. Als ik thuis forum (het klassieke gele forum ) staan de nieuwe berichten van Onzin er niet bij als ik bij Berichten van vandaag of Nieuwe berichten kijk, maar als ik op het werk forum (wit, want dan valt het minder op huhu) staan de nieuwe berichten van Onzin wel in het lijstje.
Kunnen ze ook in het lijstje komen in de klassieke forumskin? Want ik kan uiteraard niet volledig op wit overstappen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2013, 22:51
Verwijderd
En nu lievebeest toch een bepaald puntje aanhaalt, wanneer volgt de excel of wordskin zonder avatars en smilies en waarbij alle plaatjes automatisch in nsfw-tags gezet worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2013, 18:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je kunt je monitor natuurlijk ook zo draaien zodat je baas/collegas niet zien dat je aan het forumen bent of je mastert het gebruik van windowstoets+d
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 18:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Of gewoon niet forumen op je werk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 19:36
Verwijderd
Ik zou niet weten waarom ik niet zou forummen op het werk. Ik kan echt helemaal niets met jullie antwoorden, zeg dan gewoon nee.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2013, 20:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat je gewoon moet werken op je werk!

Nee, ik kan er niks aan doen, Marco Jon naamzoek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 14:49
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zou niet weten waarom ik niet zou forummen op het werk. Ik kan echt helemaal niets met jullie antwoorden, zeg dan gewoon nee.
hee hallo ik geef je nuttige tips
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Omdat je gewoon moet werken op je werk!
Maar waarom zou forumen ervoor zorgen dat ik niet "gewoon" werk?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
hee hallo ik geef je nuttige tips
Ik had de neiging mijn hoofd door mijn monitor te slaan bij het lezen van jouw tips.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 18:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar waarom zou forumen ervoor zorgen dat ik niet "gewoon" werk?
Als je forumt, ben je toch niet aan het werk. Tenzij je Jon bent.

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 18:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had de neiging mijn hoofd door mijn monitor te slaan bij het lezen van jouw tips.
Ok. Ik weet niet wat jouw probleem is waardoor je zo moet reageren, maar sterkte ermee.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Aan DK erger ik me niet zo, die topics gaan nog wel ergens over en zijn nog wel leuk om mee te lezen. Maar Onzin gaat in 99% van de gevallen nergens over terwijl er wel onwijs veel topics zijn. Zou er een instelling kunnen zijn/ komen om bepaalde subfora er uit het nieuwe-berichten-overzicht te filteren? Zeker 's ochtends vroeg is het percentage Onzin-berichten onwijs hoog. Krijg er nog steeds een beetje hoofdpijn van
Onzin heeft meer inhoud dan de t rest van de fora bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 09:36
Verwijderd
Ik gooi deze nog eens omhoog, want hoewel ik de discussie wat is beter, dk of onzin, machtig interessant vind, is er nog geen reactie op mijn vraag gekomen.

Citaat:
Up, want ik heb hier nog een vraag over. Als ik thuis forum (het klassieke gele forum ) staan de nieuwe berichten van Onzin er niet bij als ik bij Berichten van vandaag of Nieuwe berichten kijk, maar als ik op het werk forum (wit, want dan valt het minder op huhu) staan de nieuwe berichten van Onzin wel in het lijstje.
Kunnen ze ook in het lijstje komen in de klassieke forumskin? Want ik kan uiteraard niet volledig op wit overstappen
En omdat de vraag van Ertur ook nog niet echt beantwoord is, quote ik die ook nog maar eens.

Citaat:
En nu lievebeest toch een bepaald puntje aanhaalt, wanneer volgt de excel of wordskin zonder avatars en smilies en waarbij alle plaatjes automatisch in nsfw-tags gezet worden?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2013, 09:46
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Klassieke skin laat nu ook alle nieuwe topics zien.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Klassieke skin laat nu ook alle nieuwe topics zien.
Bij mij niet Ik mis nog steeds alle onzinberichten. Heb me net even uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar als ik via directe links > berichten van vandaag/nieuwe berichten (maakt niet uit welke ik kies), staan de topics van onzin er niet bij.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 10:10
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Nu dan!
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2013, 10:13
Verwijderd
Jaaaaaa
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Perdition Saaity 571 12+editie
Verwijderd
500 06-04-2009 18:09
Verhalen & Gedichten -Nog titelloos-
I C U
180 10-04-2005 17:33
Beleidszaken vraag over mapjes
Geranium-Tulp
2 21-08-2003 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.