Oud 20-01-2015, 10:50
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Goedemiddag,

Een paar weken geleden kwam er een mannetje van cbs aan de deur, ik was toen niet thuis, dus heeft mijn moeder duidelijk gemaakt, dat ik geen medewerking verleen aan een onderzoek. Ik kreeg daar eerder ook al post van, maar daar had ik geen tijd voor.

Nu kwam de beste man gisteren weer aan de deur. Nú was ik wel thuis, maar was ik boven bezig. Dus heeft mijn vader hem op een duidelijke (lees; boze manier) duidelijk gemaakt dat ie niet meer aan de deur moet komen. Want hij komt of tijdens het eten, of diep in de avond.

Nu heb ik geprobeerd het cbs te mailen, maar of die mail aankomt weet ik niet. Wel heb ik duidelijk gemaakt dat ik geen interesse heb, en ik anders de politie bel. Want dit is gewoon niet leuk meer. Lijkt ondertussen wel een stalker. Ik weet die man doet z'n werk, maar op deze manier komt ie meer over als een stalker.

Is hier iets tegen te doen? Want ik ken mijn vader, die zou hem de volgende keer (letterlijk) de deur uit trappen. En ik geef hem groot gelijk. Maar goed, dan zit mijn vader met een probleem, en dat is ook niet de bedoeling.

Wat ik graag wil is dat hij niet meer aan m'n deur komt. Meerdere mensen hebben dat ondertussen duidelijk gemaakt. En ik zelf ook. Toch probeert hij het weer. Waar kan ik heen gaan zodat dit niet meer voorkomt? Want zoals ik al eerder zei, volgende keer wordt ie de deur uitgetrapt.

Laatst gewijzigd op 21-01-2015 om 15:49. Reden: Het is niet de bedoeling dat je je bericht verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2015, 11:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Hij belt 2x aan in een paar weken tijd. Dat is geen stalking en is niet strafbaar. Ik snap dat het vervelend kan zijn, maar stel je ook niet te veel aan

Verder: contact opnemen met het CBS. Als ze niet terugmailen, dan nogmaals mailen en/of bellen. Veel meer kun je niet doen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 13:53
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Het is niet zo zeer aanstellen vind ik. Hij komt ook gewoon op rot tijden langs. Wie komt er nou om een uur of half 10 langs? Dat vind ik wel zeer apart. Tuurlijk hij doet z'n werk, respecteer ik ook. Maar houd wel rekening met de tijden dat je aanbelt. (Mijn mening.)

Ik heb ze inderdaad inmiddels gemaild, de man in kwestie belt gelukkig niet meer aan. (Zeggen ze.)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 14:12
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik ben zelf vaak pas om 9 uur klaar met koken en eten, en dat zullen wel meer mensen zijn die niet om 5 uur stoppen met werken. Dan vind ik een keer om half 10 aanbellen niet heel gek, moet ook niet heel veel later worden overigens. (Mijn mening )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 14:13
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Ojeej ik heb ook al vier brieven genegeerd. Als ze maar niet langs komen.
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 19:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb een paar jaar meegedaan met een telefonische enquete van het cbs en ik vond het wel interessant eigenlijk. Ze belden 1 keer per jaar om te inventariseren hoe mijn socio-economische status was, en het was best leuk om het elk jaar te zien veranderen (ze vragen bijvoorbeeld 'werkt u nog steeds bij ...." en dat soort dingen).
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 19:54
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Topic mag dicht.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2015, 20:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb een paar jaar meegedaan met een telefonische enquete van het cbs en ik vond het wel interessant eigenlijk. Ze belden 1 keer per jaar om te inventariseren hoe mijn socio-economische status was, en het was best leuk om het elk jaar te zien veranderen (ze vragen bijvoorbeeld 'werkt u nog steeds bij ...." en dat soort dingen).
Ik heb het afgelopen jaar of twee jaar elke drie maanden zo'n telefonische vragenlijst ingevuld. Vond het wel tof dat mijn gegevens verwerkt zijn in van die statistiekfeitjes
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap PVV, Wilders, extreem rechts en de vrijheid van meningsuiting
T_ID
454 01-06-2009 00:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 23-10-2008 20:57
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 19:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Theo van Gogh doodgeschoten.
Chimera
500 02-11-2004 13:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoger straffen werkt wel.
Verwijderd
81 27-06-2004 21:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.