Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2015, 10:35
brands
Avatar van brands
brands is offline
Beste lezers,

Ik sta aan het begin van een nieuwe fase in mijn leven. Laat het studentenleven achter mij en start met mijn eerste fulltime job.

Als de gesprekken verder positief hebben uitgepakt zal dit zijn op een accountantskantoor in het Noorden van het land. Daarbij moet ook rekening worden gehouden met reiskosten, vanaf mijn woonplaats naar werklocatie. Mijn functie is beginnend assistent accountant, dat zit onderaan de ladder. Maar wel een goed punt om mee te beginnen.

Zelf heb ik bij eerdere gesprekken aangegeven dat ik ongeveer wil zitten op €1.700 netto of ongeveer €2.200 bruto. Is dit een reeël bedrag of zit ik ver onder mijn minimum wat ik zou kunnen ontvangen. Wil ook niet erg onder mijn functie gaan zitten.

Citaat:
Situatie
Ben bij start van de functie nog 24 of net 25 en heb een bijna afgeronde opleiding HBO accountancy. Ervaring heb ik niet, alleen op stage heb ik kennis opgedaan op het gebied van accountancy. Verder eigenlijk nooit echt een bijbaan gehad.
Heb via het internet wel wat speurwerk gedaan, maar kwam niet echt uit wat zou kunnen vragen als salaris. Dus hebben jullie nog advies wat ik kan doen, met bron erbij. Dan kan verder wel kijken.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag. Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht.

Gr. Brands
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2015, 11:01
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik zou zeggen: laat hen eerst maar wat bieden in plaats van dat jij de eerste (mogelijk te lage) zet doet.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2015, 15:06
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Ik zou zeggen: laat hen eerst maar wat bieden in plaats van dat jij de eerste (mogelijk te lage) zet doet.
Uiteraard, maar je moet zelf wel een indicatie hebben wat reëel is voor mijn functie. Hun kunnen ook zeggen we beginnen laag, en kunnen nog naar hoger.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Extra geld door diploma's
Barca1
17 30-05-2015 19:30
Werk, Geld & Recht ik kan best wat hulp gebruiken:D
manonnetjuh
53 30-07-2009 00:18
Studeren Pilotenopleiding
Love,SweetLove
26 08-11-2005 16:02
Algemene schoolzaken Beste studies volgens Elsevier
AsianDF
64 07-08-2005 19:00
Werk, Geld & Recht Butler Worden
Th@ Wolf
38 26-08-2003 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.