Oud 21-11-2017, 13:42
cschilder
cschilder is offline
Hoihoi!

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Cely, 21 jaar oud en ik studeer huidtherapie aan de Haagse Hogeschool. Deze periode leren wij over acné en hiervoor heb ik een model nodig. Zie het als een gratis behandeling voor jou!
Ik snap dat het eng lijkt om een behandeling van een net beginnende student te krijgen, maar de behandeling wordt uitgevoerd onder supervisie van een docent en praktijkassistentes. Er kan dus niets fout gaan.
Het examen vind plaats op de Haagse Hogeschool, mocht je hier naartoe een stuk moeten reizen wil ik dit graag voor je vergoeden. Je zal me heel erg helpen!

De data voor lessen dat ik een model nodig heb zijn: 4 december, 11 december en 15 januari. Dit zijn maandagmiddagen van 13:00 tot 16:00. Al zou je geïnteresseerd zijn ben ik al blij als je één middag kan. De belangrijkste datum is 22 januari van 13:00 tot 16:00, dan vind mijn examen plaats!

Ik hoop dat je interesse heb en mij wilt helpen, dan kan ik jou helpen met de acné!
Je mag me een berichtje sturen via scholieren.com, maar een mailtje naar 17003377@student.hhs.nl mag ook.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Cely

Laatst gewijzigd op 21-11-2017 om 13:51.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.