Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2005, 17:04
f1sven
Avatar van f1sven
f1sven is offline
Dit las ik op fok.nl: die als bron weer radiofreak hebben!

Jeroen van Inkel verruilt Radio Veronica vanaf september voor Q-music, de opvolger van het huidige Noordzee FM. Hij zal het ochtendprogramma tussen 06:00 en 09:00 uur voor zijn rekening gaan nemen. "Ik ben een uitgesproken gevoelsmens en deze overstap voelt gewoon heel goed. Ik volg Q-music al een tijdje in België en de manier hoe ze daar de radiomarkt bespelen spreekt mij erg aan. De positieve en opgewekte sound is iets waar ik mij heel goed in kan vinden. Ook het radio maken in de vroege uurtjes is en blijft iets speciaals en ik kan bijna niet wachten tot ik voor de eerste keer kan roepen: Kukele-Q!"

Algemeen directeur Peter Bossaert is erg blij met de dj. "Jeroen van Inkel is een echte top deejay en een radioman in hart en nieren. Hij past perfect in het format van Q-music en we zijn bijzonder enthousiast over zijn komst naar ons radiostation. We gaan nu samen keihard werken om met Q-music snel onze plaats in de Nederlandse radiomarkt te verdienen".

Sinds 1 juni is Noordzee FM eigendom van het Belgische bedrijf De Persgroep en wordt vanaf september omgedoopt in Q-music. Zojuist werd ook bekend dat dj Patrick Kicken de plek van Jeroen van Inkel bij Radio Veronica op gaat vullen.

Laatst gewijzigd op 05-07-2005 om 17:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2005, 17:57
roman
Avatar van roman
roman is offline
fuck de radio luister KINK
__________________
check this riff, its fucking tasty
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.