Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 17:38
fractuur
fractuur is offline
filiaal 1346 trouwens.
__________________
.. zegt de liberaal.
Advertentie
Oud 23-08-2005, 20:26
angel--1987
angel--1987 is offline
ik met zo een kassa muts die ook vers en houdbaar helpt vullen, maar t leukste van houdbaara vullen vind ik echt drogmetica...
komt misschien omdat ik een vrouw ben
__________________
life goes on
Oud 23-08-2005, 20:53
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
angel--1987 schreef op 23-08-2005 @ 21:26 :
ik met zo een kassa muts die ook vers en houdbaar helpt vullen, maar t leukste van houdbaara vullen vind ik echt drogmetica...
komt misschien omdat ik een vrouw ben
Dat weet ik wel zeker want iedereen bij ons haat he
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 24-08-2005, 09:53
fractuur
fractuur is offline
Ik vind koek altijd het ergst, want dat is verreweg het meest. En nog een vraag: bij welke instantie/raad/... kan je terecht als je klachten hebt over je baas? (niet aan de orde, althans: nog zo'n opmerking en ik ga eraan denken)
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 24-08-2005, 14:57
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
ohjeej.. nog maar een week en dan worden we een XL
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 24-08-2005, 17:32
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 24-08-2005 @ 15:57 :
ohjeej.. nog maar een week en dan worden we een XL
Mét verkoop van tuinstoelen en dat soort zooi?

En de Hamsterweken komen er aan.. las ik nou iets over instuwingen ofzo?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 24-08-2005, 18:27
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
fractuur schreef op 24-08-2005 @ 18:32 :
Mét verkoop van tuinstoelen en dat soort zooi?

En de Hamsterweken komen er aan.. las ik nou iets over instuwingen ofzo?
tuinstoelen weet ik niet! maar wel veel cd's, frituurpannen en andere keukenzooi!
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 24-08-2005, 21:13
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 24-08-2005 @ 15:57 :
ohjeej.. nog maar een week en dan worden we een XL
Ey,

Waarom worden jullie wel een XL filiaal, maar mogen wij (AH 8586 paradijs) niet uitbreiden? Willen ze al 4 jaar hier, maar gemeente geeft geen toestemming... Intussen kopen we het halve winkelcentrum qua winkelruimte op
Oud 24-08-2005, 21:25
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 24-08-2005 @ 22:13 :
Ey,

Waarom worden jullie wel een XL filiaal, maar mogen wij (AH 8586 paradijs) niet uitbreiden? Willen ze al 4 jaar hier, maar gemeente geeft geen toestemming... Intussen kopen we het halve winkelcentrum qua winkelruimte op
1) onze locatie is toch wat beter en centraler (hogere omzet ect)
2) wij hebben een gloednieuwe dirk om de hoek zitten, tegen die winkel kunnen we met ons huidige filiaal niet op..
3) jullie zijn een halfdebiele franchise-zaak! (no-offence) maar ik kan AH 8586 nou niet een geweldige winkel noemen.. en het zal vast niet alleen met de gemeente te maken hebben, ook met AH gebeuren van bovenaf.. ook heeft de gemeente denk ik toch liever dat klanten naar het winkelcentrum komen, meer winkels, meer klanten, hogere huurprijzen en tel uit je winst..
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 24-08-2005, 21:41
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 24-08-2005 @ 10:53 :
Ik vind koek altijd het ergst, want dat is verreweg het meest. En nog een vraag: bij welke instantie/raad/... kan je terecht als je klachten hebt over je baas? (niet aan de orde, althans: nog zo'n opmerking en ik ga eraan denken)
Klachten kan je melden bij de singaal-lijn. Hier heb je een jaar terug een kaartje bij je loonstrookje gehad.

Dit is trouwens ook voor rossi die een probleem had met zijn contract dat zonder zijn goedkeuring naar beneden was gezet een plaats om dit te melden.

Als jullie het nummer willen geef even een gil dan PM ik hem jullie wel even
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 24-08-2005, 23:36
fractuur
fractuur is offline
*gilt*

Ik heb hem volgens mij nooit gehad.. Thnx anyway!
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-08-2005, 09:27
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 24-08-2005 @ 22:25 :
1) onze locatie is toch wat beter en centraler (hogere omzet ect)
2) wij hebben een gloednieuwe dirk om de hoek zitten, tegen die winkel kunnen we met ons huidige filiaal niet op..
3) jullie zijn een halfdebiele franchise-zaak! (no-offence) maar ik kan AH 8586 nou niet een geweldige winkel noemen.. en het zal vast niet alleen met de gemeente te maken hebben, ook met AH gebeuren van bovenaf.. ook heeft de gemeente denk ik toch liever dat klanten naar het winkelcentrum komen, meer winkels, meer klanten, hogere huurprijzen en tel uit je winst..
Maar bij ons is tenminste alles goed gevuld Bij kerstperioden staan bij jullie ontzettend veel vakken leeg. Maar wij hebben ook concurentie hoor! De liddl zit bij ons om de hoek
Oud 25-08-2005, 09:31
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
Carriteras schreef op 25-08-2005 @ 10:27 :
Maar bij ons is tenminste alles goed gevuld Bij kerstperioden staan bij jullie ontzettend veel vakken leeg. Maar wij hebben ook concurentie hoor! De liddl zit bij ons om de hoek
jeej je moet bang zijn voor de liddl

goed gevuld of weinig verkocht?
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 25-08-2005, 10:09
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
laten we het maar op goed verkocht houden
Oud 25-08-2005, 18:10
Verwijderd
wij krijgen een bas tegenover... vraagt iedereen wanneer we dicht gaan. lekker veel vertrouwen hebben zin in AH 1450 zeg
Oud 28-08-2005, 19:26
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
om er toch nog maar even op terug te komen: ontbijt is juist geweldig. cornflakes: makkelijk, beschuit: makkelijk, eieren: makkelijk, koopmans meuk: makkelijk. alleen jam is kut ^^
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 28-08-2005, 20:08
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JaJ schreef op 28-08-2005 @ 20:26 :
om er toch nog maar even op terug te komen: ontbijt is juist geweldig. cornflakes: makkelijk, beschuit: makkelijk, eieren: makkelijk, koopmans meuk: makkelijk. alleen jam is kut ^^
eieren valt bij ons niet onder de Houdbaar afdeling maar onder de vers-afdelingen

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 28-08-2005, 20:14
fractuur
fractuur is offline
eiren is bij ons ook vers idd. Zuivel zelfs dacht ik. Mag ik dat nummer nog schipper?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 29-08-2005, 13:24
angel--1987
angel--1987 is offline
eieren valt bij ons onder houdbaar...
__________________
life goes on
Oud 29-08-2005, 22:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
jemig, waarom praten sommige mensen of ze de supermarktmanager zijn ofzo
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 29-08-2005, 22:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 29-08-2005 @ 23:52 :
jemig, waarom praten sommige mensen of ze de supermarktmanager zijn ofzo
meestal zijn degene die reageren redelijk betrokken erbij
en ach ben maar eenvoudige vulploegleider :$
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 29-08-2005, 23:00
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 29-08-2005 @ 23:52 :
jemig, waarom praten sommige mensen of ze de supermarktmanager zijn ofzo
hoe bedoel je
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 30-08-2005, 18:21
angel--1987
angel--1987 is offline
valt toch wel mee, vind ik...
__________________
life goes on
Oud 30-08-2005, 18:32
fractuur
fractuur is offline
Blij dat de mensen met kennis van zaken er zijn. Weet iemand waarom ik opeens 6 salarisstrookjes heb gehad? Het is voor een herspecificatie volgens mij, maar ik snap echt de ballen van dat strookje. Kan iemand mij uitleggen waar het verschil zit?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 30-08-2005, 21:40
Verwijderd
Heb er een jaartje gewerkt. Vond het niet zo. Te saai gewoon, elke keer weer suf dozen openenen + inhoud in vakje stoppen. En dan ook nog dat gezeik over spiegelen dat weer niet goed gebeurd is en weet ik veel wat allemaal.
Uiteindelijk ontslagen, vanwege ongeoorloofde afwezigheid.
Was vergeten vrij te vragen (wat natuurlijk altijd ontzettend lang van te voren moet gebeuren), en moest 's middags al op weg naar Arnhem voor een concert van Radiohead. Dus in de auto met de lijst werknemers iedereen bellen, maar NIEMAND kon/wilde invallen. Dus maar bellen naar de AH: 'jongens, ik kom niet'. Ook nog een onbekende kneus aan de lijn die me de hele tijd aan het lijntje () hield, volgende dag naar werk gegaan, mocht meteen naar huis en volgende dag afspraak met manager. Direct ontslagen en van de een op de andere dag stond ik buiten.

Vond het niet zo erg, de hele sfeer bij AH is idd gewoon te strak, te moeilijk.
Oud 30-08-2005, 22:12
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 30-08-2005 @ 22:40 :
Heb er een jaartje gewerkt. Vond het niet zo. Te saai gewoon, elke keer weer suf dozen openenen + inhoud in vakje stoppen. En dan ook nog dat gezeik over spiegelen dat weer niet goed gebeurd is en weet ik veel wat allemaal.
Uiteindelijk ontslagen, vanwege ongeoorloofde afwezigheid.
Was vergeten vrij te vragen (wat natuurlijk altijd ontzettend lang van te voren moet gebeuren), en moest 's middags al op weg naar Arnhem voor een concert van Radiohead. Dus in de auto met de lijst werknemers iedereen bellen, maar NIEMAND kon/wilde invallen. Dus maar bellen naar de AH: 'jongens, ik kom niet'. Ook nog een onbekende kneus aan de lijn die me de hele tijd aan het lijntje () hield, volgende dag naar werk gegaan, mocht meteen naar huis en volgende dag afspraak met manager. Direct ontslagen en van de een op de andere dag stond ik buiten.

Vond het niet zo erg, de hele sfeer bij AH is idd gewoon te strak, te moeilijk.
ongeoorloofd afwezig zijn kan je officiele waarschuwing voor krijgen maar meteen ontslag
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 31-08-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 30-08-2005 @ 23:12 :
ongeoorloofd afwezig zijn kan je officiele waarschuwing voor krijgen maar meteen ontslag
Dus het is toch beetje raar he? Ja, ik weet het maar aan hun strakke beleid, maar ik vond het aanvankelijk ook best overdreven. Nu was het zo dat ik toch al op het punt stond weg te gaan, maar goed, het was nou ook niet zo dat ik echt 'expres' de boel probeerde te naaien. Ik zat ook een in een lastig parket.
Oud 31-08-2005, 15:44
JCL
JCL is offline
je zal wel meer hebben uitgevroten anders doen ze dat heus niet op die manier...
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 31-08-2005, 20:55
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
AH Friesland, Leeuwarden, Bilgaard...

een woord; RUK
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Oud 01-09-2005, 08:56
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Hmmm, ik ben afgewezen bij de AH (vrijwel meteen), waarschijnlijk omdat ik te jong was. Werk dus nu bij de concurrent Daar is het vrijwel altijd gezellig Wel een aardige bedrijfsleider, gezellige collega's en leuk werk (werk trouwens op de brood- en vleeswarenafdeling)
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Oud 01-09-2005, 10:08
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 01-09-2005 @ 09:56 :
Hmmm, ik ben afgewezen bij de AH (vrijwel meteen), waarschijnlijk omdat ik te jong was. Werk dus nu bij de concurrent Daar is het vrijwel altijd gezellig Wel een aardige bedrijfsleider, gezellige collega's en leuk werk (werk trouwens op de brood- en vleeswarenafdeling)
ik neem aan dat je dan het inpak werk doet en niet het snijwerk???

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-09-2005, 11:05
JCL
JCL is offline
Citaat:
Dragon_Fly schreef op 01-09-2005 @ 09:56 :
Hmmm, ik ben afgewezen bij de AH (vrijwel meteen), waarschijnlijk omdat ik te jong was. Werk dus nu bij de concurrent Daar is het vrijwel altijd gezellig Wel een aardige bedrijfsleider, gezellige collega's en leuk werk (werk trouwens op de brood- en vleeswarenafdeling)
bij ons massa's mensen van 15, ook meisjes
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 01-09-2005, 11:08
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 01-09-2005 @ 12:05 :
bij ons massa's mensen van 15, ook meisjes
bij ons 3, maar 2 van de 3 is niet zo....
Nou hebben wij er ook weinig aan omdat we de vulling tegen 18:00 uur krijgen en ze maar tot 19:00 mogen werken. Dus nee het werkt bij ons op de Houdbaar niet echt super.

grtz
ivo
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-09-2005, 11:10
JCL
JCL is offline
hehehe dan sta je bij ons op de planning van 12 tot 2 smiddags en blauw gemaakt met markeerstift, dat betekend 19:30 - 21:30
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 01-09-2005, 14:46
angel--1987
angel--1987 is offline
zijn hier mensen die in de ah in purmerend werken!
mijn vm komt daar vandaan...die die had met de vm van purmerend gesproken en dei had haar verteld dat als ze daar hun naam kaartje of sjaaltje niet om hebben een half uur van hun loon word ingehouden...
nou vroeg ik mij even af...is dat echt zo
want mijn vm vond t een goed idee om dat bij ons ook in te voeren...
voel je je toch ook genaaid...
__________________
life goes on
Oud 01-09-2005, 15:14
JCL
JCL is offline
dan ben je niet genaaid, dan moet je gewoon opletten
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 01-09-2005, 20:58
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 01-09-2005 @ 16:14 :
dan ben je niet genaaid, dan moet je gewoon opletten
al is het de vraag of het mag
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-09-2005, 20:59
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
JCL schreef op 01-09-2005 @ 12:10 :
hehehe dan sta je bij ons op de planning van 12 tot 2 smiddags en blauw gemaakt met markeerstift, dat betekend 19:30 - 21:30
Ze zullen maar op het moment zelf gaan controleren kost de SM en VM toch mooi hun baan .... aangezien ze hoofdelijk aansprakelijk zijn is mij verteld
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-09-2005, 21:25
fractuur
fractuur is offline
Wij hebben maar een iemand van 15, en die draait ook gewoon kassa. Erg veel mensen van 16, of net 17. Daarnaast nogal wat mensen van 21, 22 jaar, omdat zij nog in de goede tijd zijn aangenomen. Van mijn leeftijd zijn er niet zoveel mensen.

@angel: Wat overdreven zeg. Onze nieuwe VM heeft het ook nog geprobeerd, maar wij hebben een soort van bedrijfscultuur. En daar horen geen naambordjes, en al helemaal geen sjaaltjes bij. Maar goed, ik heb af en toe wel een bordje op, want het is in principe gewoon bedrijfskleding. Al doe ik hem nog wel eens af, omdat mensen mij dan bij mijn naam gaan noemen bij de kassa, en dat is zooo irritant.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-09-2005, 22:10
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 01-09-2005 @ 22:25 :
@angel: Wat overdreven zeg. Onze nieuwe VM heeft het ook nog geprobeerd, maar wij hebben een soort van bedrijfscultuur. En daar horen geen naambordjes, en al helemaal geen sjaaltjes bij. Maar goed, ik heb af en toe wel een bordje op, want het is in principe gewoon bedrijfskleding. Al doe ik hem nog wel eens af, omdat mensen mij dan bij mijn naam gaan noemen bij de kassa, en dat is zooo irritant.
Naambordjes zijn gewoon verplicht, maar werk niet met voornamen maar zet op je naambordje gewoon je achternaam zo stata op de mijne I.J. Schipper.
De klanten die ik goed ken die mogen we uiteraard gewoon bij mijn voornaam noemen
Die sjaaltjes hebben ze bij de kassa bij ons geloof ik ook zelden om
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 03-09-2005, 14:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nou, ik had een hele tijd geen naambordje inderdaad, maar nu moest ik hem dus wel weer gaan dragen.
nog geen 10 minuten nadat ik hem ophad: "Dag Wendy, hoe is het met jou? wat ga je doen vanavond? Blijf je bij me slapen?"
en dat was een onbekende ja
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 03-09-2005, 15:14
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 03-09-2005 @ 15:00 :
nou, ik had een hele tijd geen naambordje inderdaad, maar nu moest ik hem dus wel weer gaan dragen.
nog geen 10 minuten nadat ik hem ophad: "Dag Wendy, hoe is het met jou? wat ga je doen vanavond? Blijf je bij me slapen?"
en dat was een onbekende ja
Precies. Daarom hou ik dat ding nog wel eens af. Of als mensen alleen maar zeggen "Ha Fleur!" Dan zit ik te denken waar ik diegene van ken, vervolgens kijk ik hem vragend aan "Ja, het staat ook op je naambordje, vandaar." En ik kan mijn achternaam er wel opzetten (omroepen gebeurt vaak op achternaam) maar dat heeft eigenlijk alleen de VM, en ik geloof ook nog twee VS-en.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-09-2005, 16:28
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
yay.. zo werken.. winkel verhuizen
1534 wordt XL
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 03-09-2005, 22:24
fractuur
fractuur is offline
Vanavond weer. "Fleur, ik had net dit bij jou gekocht, maar toen ik thuiskwam bleek dat ze niet geod waren."Man, hou je mond..

En die filiaalnummers, hoe lopen die? Weet iemand dat? Gewoon, leuk als weetje.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-09-2005, 23:27
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 03-09-2005 @ 23:24 :
Vanavond weer. "Fleur, ik had net dit bij jou gekocht, maar toen ik thuiskwam bleek dat ze niet geod waren."Man, hou je mond..

En die filiaalnummers, hoe lopen die? Weet iemand dat? Gewoon, leuk als weetje.
ZET OP JE NAAMBORDJE je VOORLETTERS en ACHTERNAAM scheelt een hoop gezeur in dat geval dan

De filiaalnummers zit geen logica in
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 04-09-2005, 08:20
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 04-09-2005 @ 00:27 :
ZET OP JE NAAMBORDJE je VOORLETTERS en ACHTERNAAM scheelt een hoop gezeur in dat geval dan

De filiaalnummers zit geen logica in
Dat heeft niemand, waarom zou ik het wel doen. Zoals je boven kan lezen () heeft alleen de VM dat. Zelfs de VS-en hebben hun voornaam en achternaam erop staan. Dus een beetje hiërarchie is er nog wel. Bovendien heb ik zo'n standaardachternaam.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 04-09-2005, 10:16
JCL
JCL is offline
filiaal nummers gaan naar oprichting lijkt me zo, hoe nieuwer het filiaal hoe hoger het nummer?
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 04-09-2005, 11:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
gisteren van 6 tot 11 gewerkt...filiaal uitruimen en verhuizen naar het nieuwe filiaal... (XL!! ) Mijn god, kheb nog nooit zo'n grote supermarkt gezien Vet hypermodern allemaal..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 04-09-2005, 11:58
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
rossi46 schreef op 03-09-2005 @ 17:28 :
yay.. zo werken.. winkel verhuizen
1534 wordt XL
heey jij werkt bij mij dan?
Edit: kzag je net nog lopen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 04-09-2005, 12:26
JCL
JCL is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 04-09-2005 @ 12:57 :
gisteren van 6 tot 11 gewerkt...filiaal uitruimen en verhuizen naar het nieuwe filiaal... (XL!! ) Mijn god, kheb nog nooit zo'n grote supermarkt gezien Vet hypermodern allemaal..
Worden jullie dan een 4 of een 5? Wij zijn iig een 4 en och, dat is wel redelijk groot all in a days work.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.