Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2006, 15:52
Verwijderd
Om de zoveel tijd kan ik heel verdrietig worden dat er nog steeds geen Diablo III in de schappen ligt of zelfs maar in productie is. Ik ken Diablo I, Hellfire, Diablo II en Lord Of Destruction zo onderhand wel, maar mijn honger is nog lang niet gestild!

Ik ben dus op zoek naar spellen die mogelijk in de schaduw van de Diablo-serie kunnen staan. In mijn zoektocht heb ik al verschillende spellen geprobeerd:

Neverwinter Nights plus twee uitbreidingen: De RPG-elementen waren best amusant omdat het leuk is om een slechterik te spelen, maar het is zo vreselijk langzaam. Niet alleen omdat mijn computer zo sloom is, maar ook omdat er zo weinig echte actie in zit. Elke dungeon is weer een nieuwe, slepende martelgang die maar door lijkt te gaan.

Dungeon Siege: Pas thuisgekomen zag ik dat er Microsoft op stond. Voor z'n tijd ziet het er best leuk uit, maar het feit dat alle gevechten vrijwel compleet automatisch gaan is best jammer. Ook is het raar dat het spel zich opeens lijkt af te spelen in een soort 'super happy number one funland'. Het ontbrak aan alle sfeer, iets wat Diablo I vooral zo ongelooflijk goed maakte.

Morrowind: Enorm indrukwekkend, maar ook erg moeilijk om in te komen en een gebrek aan Diablo-esque actie. Het is leuk, maar ik heb nog steeds geen Obsidian Ring of the Zodiac gevonden.

Mijn vraag aan u is dus als volgt:

Met welk spel zou ik mogelijk mijn Diablo-honger kunnen stillen tot de tijd dat Diablo III uitkomt (mocht dit ooit daadwerkelijk gaan gebeuren). Ik heb ontdekt dat ik wat betreft RPG's meer van de actie dan van de role-playing ben en dat Diablo me vooral erg goed beviel vanwegen de random drops van items in Diablo II (elke keer dat je een monster doodmaakt, is het weer leuk) en het systeem van skills en spells dat duidelijk en overzichtig is, maar dat na vijf jaar nog steeds boeiend blijkt. Het is niet zo'n groot probleem als het alleen single player is, want ik heb niet zoveel zin om me door de retards van het internet te laten verscheuren omdat ik 'item' niet met genoeg z'en erin schreef.

Als iemand suggesties heeft voor spellen die hier bij in de buurt komen (en die mogelijk ook nog op een oude, crappy computer van 750 Mhz. kunnen draaien), dan zou ik daar enorm blij mee zijn. Brand dus maar los.

LUH-3417 - Ik besef nu dat mijn drie korte besprekingen van die spellen misschien flamebaits zijn, maar ik vraag daarom vergiffenis. Ik ben duidelijk bevooroordeeld en probeerde deze spellen te zien in het licht van Diablo, vandaar dat ze er niet echt positief vanaf komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2006, 15:56
Verwijderd
Mooi verwoording, ik blijf deze topic met grote belangstelling volgen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:21
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Je kan divine divinity proberen.

http://www.divinedivinity.com
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Lollokaust schreef op 02-02-2006 @ 16:56 :
Mooi verwoording, ik blijf deze topic met grote belangstelling volgen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 16:48
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Captain N schreef op 02-02-2006 @ 17:21 :
Je kan divine divinity proberen.

http://www.divinedivinity.com
Deze wilde ik ook meteen gaan noemen

En anders NOX (daar heb ik ook menig uurtje in gestoken )

EDIT:
Niet echt diablo-esque maar wel geweldig verhaal en uberflauwe humor (als dat je ding is) is misschien Dink Smallwood het checken waard
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 17:21
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Je hebt ook nog Sacred


IMO goed te spelen en heeft veel weg van Diablo
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 18:27
Verwijderd
Sacred klinkt inderdaad goed. Ik las dit in een review op een site:

Citaat:
Sacred is about as close as a game can get to being Diablo without getting lawyers involved. (The box even includes a press quote comparing it to Blizzard's game.)
Ik download nu de demo en ik hoop dat ik er iets van kan zien op mijn computer. De minimale systeemeisen zijn o.a. 1000 mhz en ik heb maar 750, maar het kan geen kwaad om het te proberen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 18:54
Verwijderd
Ik had ooit ook eens Sacred, maar ik speelde het een half uur en toen nooit meer naar gekeken. Maar misschien was dat dus wel een grote fout.....
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 19:37
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Tja. Er komt niets boven diablo II. En wat daar op probeert te lijken, mislukt finaal in het licht van deze uber game. Ik speelde altijd hardcore. Al is het echt niet koel om op lvl 72 gePKed te worden als je NET een p. diamond shield gemaakt hebt, softcore ging me echt te langzaam kwa exp.

Misschien kan ik je een paar spellen aanraden die niet zo zeer op diablo lijken, maar waarvan ik vind dat ze misschien wel evenveel diepte hebben:

-Warcraft III custom maps
-Counterstrike (vooral ook custom maps, ik kan het niet vaak genoeg zeggen)
-Castlevania's op de gameboy advance
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 19:39
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
En die spellen die jij noemde in je openingspost, daar word ik ook ziek van. Niets zo vervelend als een spel dat je laat wachten. Actie is wat je nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 19:55
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 02-02-2006 @ 20:37 :
Tja. Er komt niets boven diablo II. En wat daar op probeert te lijken, mislukt finaal in het licht van deze uber game. Ik speelde altijd hardcore. Al is het echt niet koel om op lvl 72 gePKed te worden als je NET een p. diamond shield gemaakt hebt, softcore ging me echt te langzaam kwa exp.

Misschien kan ik je een paar spellen aanraden die niet zo zeer op diablo lijken, maar waarvan ik vind dat ze misschien wel evenveel diepte hebben:

-Warcraft III custom maps
-Counterstrike (vooral ook custom maps, ik kan het niet vaak genoeg zeggen)
-Castlevania's op de gameboy advance
Hoe durf je Counterstrike in dit topic te noemen!!!!? O mijn fucking god!!! Als er iets een belediging voor Blizzards meesterwerkje is dan is het dat wel.


Ontopic:

Ik heb geprobeerd mijn heil te zoeken in Guild Wars en heb het gedeeltelijk gevonden. Het komt in de buurt maar is het net niet. Verder blijf ook ik dit topic op de voet volgen want ik zoek ook nog iets om mijn gat op te vullen wat er is ontstaan na het stoppen met het spelen van Diablo II.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 19:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 02-02-2006 @ 18:21 :
Je hebt ook nog Sacred
IMO goed te spelen en heeft veel weg van Diablo
Sacred werd binnen een week saai.

Om het spel Sacred op te sommen:
hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak hak, enzovoort.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Wat is Diablo?
IQ op nul en hakken .

Uhm Fallout...
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:59
R0n4ldinh0
Avatar van R0n4ldinh0
R0n4ldinh0 is offline
maar wel verslavend hakken
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 22:30
Verwijderd
De demo is binnen en geïnstalleerd en kennelijk kwam ik slechts 50 Mhz tekort. Het gevolg is dat de dorpjes wat stotteren, maar het freelance hakken in de vrije natuur is soepel als het maar kan.

In ieder geval lijkt het genoeg op Diablo om er wat geld tegenaan te gooien. Zelfs de meeste hotkeys zijn hetzelfde.

Bedankt voor de suggesties. Ik had de naam Sacred al eerder gelezen in de Diablo nieuwsgroep, maar had er nog niet serieus aan gedacht het te kopen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 22:50
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Uitbreiding is gratis te downloaden ervoor.

Owja Dungeon Siege 1 en 2 heb ik mij zeer mee vermaakt, kan je ook alleen doen, party is leuker.

En Neverwinternights, maar dat vond ik zelf bagger.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 23:50
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ehm, wat dachten jullie van WoW???
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 00:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 03-02-2006 @ 00:50 :
Ehm, wat dachten jullie van WoW???
Ja, we gaan daarvoor een creditcard aanschaffen en maandelijks geld wegsmijten, maak het even.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-02-2006, 01:08
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Even offtopic maar toch wel het vermelden waard.
Houd Hellgate London in de gaten van Flagship, opgericht door ex blizzard medewerkers.
Diablo in een gotisch/futuristisch shooter jasje.

http://www.hellgatelondon.com/downlo...ml#screenshots
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 01:12
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-02-2006 @ 01:35 :
Ja, we gaan daarvoor een creditcard aanschaffen en maandelijks geld wegsmijten, maak het even.
Bovendien is het verslavender dan heroïne, dus kijk uit
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 01:12
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Captain N schreef op 03-02-2006 @ 02:08 :
Even offtopic maar toch wel het vermelden waard.
Houd Hellgate London in de gaten van Flagship, opgericht door ex blizzard medewerkers.
Diablo in een gotisch/futuristisch shooter jasje.

http://www.hellgatelondon.com/downlo...ml#screenshots
Ziet er cool uit.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 10:46
Verwijderd
Ik denk niet dat ik World of Warcraft kan en wil spelen.

Het maandelijks betalen om een stuk software waarvoor ik al betaald heb staat me tegen, maar ook het feit dat je kennelijk geïnjecteerd wordt in een wereld van puberale gehandicapten die constant aan het etteren zijn lijkt me niet echt leuk. Ik vind de mogelijkheid van Diablo om een private game te hebben erg fijn.

Liever nog zou ik mijn geld (eenmalig) uitgeven aan Guild Wars, mocht ik het kunnen draaien in de toekomst.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 11:07
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 03-02-2006 @ 11:46 :
maar ook het feit dat je kennelijk geïnjecteerd wordt in een wereld van puberale gehandicapten die constant aan het etteren zijn lijkt me niet echt leuk.

LUH-3417
Ik weet niet waar je dat in godsnaam vandaan haalt maar het slaat werkelijk als een lul op een pannekoek...

Leuk nieuws trouwens.

bron:gamer.nl
Citaat:
In april van 2005 gingen er al geruchten te ronde over de mogelijke ontwikkeling van Diablo III. Ditmaal is het Blizzard zelf die de geruchtenmolen weer op gang brengt.

"The team behind Diablo I and II is looking for a talented, motivated, and experienced Art Director to help lead our art team in developing beautiful, cohesive game worlds for an unannounced PC Project and future projects. The ideal candidate will have shipped multiple AAA titles as an Art Director, at least 5 years game industry experience and a strong illustration and concept background."
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 11:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Captain N schreef op 03-02-2006 @ 12:07 :
Ik weet niet waar je dat in godsnaam vandaan haalt maar het slaat werkelijk als een lul op een pannekoek...

*agree*

Ik ben in die maanden wow misschien 1x een kleuter tegengekomen, bovendien als je flink wat tijd in een instance zit bepaal je dus zelf met wie je speelt.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 12:09
Verwijderd
Oei.

Ik had moet zeggen dat ik nog nooit WoW gespeeld of eigenlijk maar gezien had, maar ik baseerde me op enerzijds de teksten die ik erover lees en anderzijds mijn ervaringen met openbare games op Diablo II waar iedereen kan komen. Het was dus een ongefundeerde mening.

Maar dat neemt niet weg dat ik liever met een paar mensen die ik persoonlijk ken een spel speel, dan met de hele wereld waar ik niets mee te maken heb. Ik gok dat MMORPG niet mijn ding is en ik hoop dan ook dat een mogelijke Diablo III niet die kant op gaat.

Die geruchten over Diablo III zijn trouwens al best oud, geloof ik. Als je kijkt naar de website van Blizzard zie je dat ze vier vacatures hebben voor mensen bij de teams van Diablo I en II. Er staat geen datum bij, maar ik kan me herinneren dat ze al een hele poos op zoek zijn.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2006, 14:15
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 02-02-2006 @ 16:52 :
LUH-3417 - Ik besef nu dat mijn drie korte besprekingen van die spellen misschien flamebaits zijn, maar ik vraag daarom vergiffenis. Ik ben duidelijk bevooroordeeld en probeerde deze spellen te zien in het licht van Diablo, vandaar dat ze er niet echt positief vanaf komen.
Ach, flamebaits? Alleen de retards van het internet vatten dat zo op

Dungeon Siege was imho bagger. Lelijke, sfeerloze graphics en simpel hakwerk. Na 10 minuten had ik er genoeg van.

Maar goed, ook al ben je meer van de actie en is Neverwinter Nights niet jouw ding, wil ik tóch de suggestie geven om Baldur's Gate te spelen (als je dat al niet gedaan had).
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:01
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Hm baldurs gate is toch meer de NWN richting op alleen dan met pre rendered achtergronden, hoop blabla en slome gevechten vergeleken met het straight on hakwerk van diablo.
Neemt niet weg dat zowel BG als NWN geniale games zijn.
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:33
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Captain N schreef op 03-02-2006 @ 16:01 :
Hm baldurs gate is toch meer de NWN richting op alleen dan met pre rendered achtergronden, hoop blabla en slome gevechten vergeleken met het straight on hakwerk van diablo.
Neemt niet weg dat zowel BG als NWN geniale games zijn.
BG is eigenlijk min of meer de voorloper van NWN. Er was eerst sprake dat je je oude BG2 character zou kunnen importeren in NWN maar dat is uiteindleijk geschrapt omdat de totaal andere D&D regels gingen gebruiken
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 18:21
Kommando
Avatar van Kommando
Kommando is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 02-02-2006 @ 17:48 :
Deze wilde ik ook meteen gaan noemen

En anders NOX (daar heb ik ook menig uurtje in gestoken )

EDIT:
Niet echt diablo-esque maar wel geweldig verhaal en uberflauwe humor (als dat je ding is) is misschien Dink Smallwood het checken waard
Nox is inderdaad een geweldig spel, heeft me nog lang bezig gehouden.
__________________
Ja.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 18:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Captain N schreef op 03-02-2006 @ 12:07 :
Ik weet niet waar je dat in godsnaam vandaan haalt maar het slaat werkelijk als een lul op een pannekoek...
Hoe meer hack&slash hoe meer pubers.

Als jij in de roleplay sectie van NWN inlogd en je roept in character "Wow, leveled up" dan kan je in veel gevallen een ban verwachten vanwege slechte RP kwaliteiten, terwijl het in andere games schering en inslag is.

Kwestie van ander publiek.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 19:09
Verwijderd
Ik vond Neverwinter Night op zich best wel leuk nog, omdat ik er een paar vrij goede modules mee gespeeld had. Alleen was het te vaak en te lang laden en zeker in dungeons wordt dat vervelend.

Ik denk ook wel dat ik Neverwinter Nights 2 ga kopen. Ik vond het wel fijn dat het dicht bij de D&D-regels bleef, ook al ken ik die nauwelijks.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 20:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Lol, je zou af en toe het gescheld van de hardcore D&D fans moeten horen op de aanpassingen door Bioware. Heb je het trouwens online kunnen spelen? Singleplayer wordt namelijk heel wat sneller saai dan multiplayer.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 21:08
Verwijderd
Soulforge is een hele goeie NWN-server. Zit er al een tijdje, hoewel ik de laatste 3 maanden even een pauze heb genomen van de meeste spellen (ook NWN). Zowel hardcore RP als powerplay mogelijk, zonder overpowering items .

Baldur's Gate 2 + Throne of Bhaal blijft imho nog de beste RPG ooit. Final Fantasy is aardig, maar dan vooral de sfeer. Gameplay zuigt (turn-based ).

Als je turn-based wil spelen, ga dan PnP D&D doen...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 22:18
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb net de demo van Sacred zitten spelen en het lijkt inderdaad zeer veel op Diablo. Heeft iemand dit ooit online gespeeld en wat vindt diegene ervan?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 00:56
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Wow en guildwars kun je ook alleen met je vrienden spelen hoor. En als het moet kan je ook nog teamen met randoms. In dat geval lijkt het misschien juist wel op diablo.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 16:30
Verwijderd
Ik ben bezig met proberen Sacred online te spelen, maar ik loop tegen een probleem aan.

Als ik voor Closed Internet kies (mijn karakter staat dan op de server van Ascaron) kan ik maar soms een nieuw, private game maken (als er servers vrij zijn?), maar kan ik alleen maar kiezen voor Hack 'n Slash en PvP. Ik kan geen Cooperative spelen.

Als ik Open Internet kies (mijn karakter staat dan op mijn computer en ik kom op een user-hosted server) kan ik vrijwel altijd een private game maken en kan ik kiezen uit Hack 'n Slash, PvP, cooperative en Underworld Campaign.

Waar ligt dit aan? Het beste lijkt me om een closed character te hebben en op die server te spelen, zodat ik geen last heb van cheaters, hackers of wat dan ook. Maar ik wil ook niet alleen maar levellen, maar ook de main quest volgen. Hoe kan ik Cooperative spelen op Closed Internet?

LUH-3417
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2006, 16:55
Project 50
Project 50 is offline
Op closed internet is er maar een maximum aantal Coop games dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 17:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hoe bevalt het verder? Laat het alsjeblieft even weten mischien dat ik het ook wel ga spelen. Ik heb ook een hoop goede dingen over Stalker gelezen. Weet iemand daar mischien meer vanaf want echt veel meer dan een zooi screenshots kon ik niet echt vinden... Het schijnt een soort RPG FPS ofzo te zijn...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 18:15
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-02-2006 @ 18:19 :
Hoe bevalt het verder? Laat het alsjeblieft even weten mischien dat ik het ook wel ga spelen. Ik heb ook een hoop goede dingen over Stalker gelezen. Weet iemand daar mischien meer vanaf want echt veel meer dan een zooi screenshots kon ik niet echt vinden... Het schijnt een soort RPG FPS ofzo te zijn...
Die is ook nog niet uit. WEER uitgesteld
EDIT: dit is mazemouse die nu onder de naam van zijn vriendin zit
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 18:19
Verwijderd
Ik vind Sacred tot nu toe best tof. Het ziet er mooit uit, is groot en wat vrijer dan Diablo qua wat je doet en waar je heen wandelt. Het is alleen aan het begin wel vrij heftig qua dat je veel doodgaat, maar misschien liep ik de verkeerde kant uit.

Want wel apart is, is dat je veel minder skills/spells dan bij Diablo hebt en dan je deze niet sterker kan maken door een level up te krijgen, maar dat je bij toeval bepaalde runes moet vinden die er permanent een skillpoint in pompen, zeg maar.

Verder is het wennen aan alle nieuwe items en termen overal voor, maar volgens mij valt het wel goed te matchen met Diablo-achtige dingen.

Speel de demo nog even en als je het leuk lijkt om met meer classes, items, quests, monsters enz te spelen, dan gooi je die dertig euro er tegenaan.

Project 50, is het dus eigenlijk verstandiger om maar gewoon Open Internet te spelen?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 19:12
Project 50
Project 50 is offline
Ik zelf speelde aardig wat op Closed Internet. Het probleem dat je met open internet hebt, zijn hackers, dupers, gecheatte items e.d.. Hetzelfde als bij Diablo II dus.

Als ik het me goed herinner zijn er standaard een aantal Coop Games. Als je de eerste bent die de game in gaat, is JOUW queststatus de queststatus van de server.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 20:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
justhanna schreef op 04-02-2006 @ 19:15 :
Die is ook nog niet uit. WEER uitgesteld
EDIT: dit is mazemouse die nu onder de naam van zijn vriendin zit
Damn. Is er wel al iets van een demo of wat fatsoenlijke filmpjes?

@ LUH-3417:

Ga ik doen. Het ziet er op zich allemaal wel cool uit. Ik hoop alleen dat ik hier verslaafd aan kan raken... Ik heb Guild Wars geprobeerd maar vind het allemaal maar wat matig (kan ook komen omdat ik gewoon nog niet ver ben en ook niet echt de moeite heb genomen om me er echt in te verdiepen).
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 23:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
En toen had ik de demo uitgespeeld. Ik ga hem kopen ik vind het wel vet. Als ik het goed heb begrepen kan je online ook items traden enzo toch?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 11:35
Verwijderd
Ja, ik dacht van wel.

Het is me alleen nog niet gelukt om online de main story-line te gaan spelen, ook niet als ik gewoon een game join op Closed. Ik kan alleen maar hack 'n slash en PvP doen, wat inhoudt dat je een mannetje bouwt, wat kleine quests gaat doen en steeds toffer wordt. Iemand tips over hoe ik op Closed toch cooperative kan spelen? Op wat voor manier dan ook?

Wat wel een belangrijk verschil met Diablo II is, dat je je karakter veel minder kan plannen of builden bij Sacred. Ik had al verteld dat je je skills alleen kunt opwaarderen door bepaalde runes te vinden, maar het zit iets anders.

Je hebt skills die je kan gebruiken wanneer je wilt en die dan kort weer moeten opladen, en dat zijn de skills die je alleen met runes kunt updaten. Daarnaast kun je bepaalde 'feats' nemen en groter maken, bijvoorbeeld Axe Lore, waardoor je mannetje standaard meer schade doet als hij met een hakbijl mept. Een soort van Feats uit Neverwinter Nights/D&D.

LUH03417
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 11:37
Verwijderd
Sorry, die vorige post was dus van mij.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 12:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Np. ^

Ik ben in de demo ook een Blacksmith tegengekomen. Daar kon je als je item een of meerdere sockets had er allerlei extra shizle in laten maken. Heb je eigenlijk net als in Diablo ook uniques enzo?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 16:26
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
wammus schreef op 04-02-2006 @ 21:03 :
Damn. Is er wel al iets van een demo of wat fatsoenlijke filmpjes?

@ LUH-3417:

Ga ik doen. Het ziet er op zich allemaal wel cool uit. Ik hoop alleen dat ik hier verslaafd aan kan raken... Ik heb Guild Wars geprobeerd maar vind het allemaal maar wat matig (kan ook komen omdat ik gewoon nog niet ver ben en ook niet echt de moeite heb genomen om me er echt in te verdiepen).
Probeer de officiele site gewoon eens
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 16:28
Verwijderd
Ja. Je hebt normale items, magical items, set items en unieke items. Het bizarre is dat ze zelfs dezelfde kleuren hebben als in Diablo II; wit, blauw, groen en goud.

Ik heb daarnet trouwens even met zo'n Blacksmith gerommeld. Ik had een skelet net zo lang op zijn hoofd geslagen totdat het eraf viel, en daarna liet ik dat door die Blacksmith in mijn handschoenen socketten, waardoor die standaard een damage bonus gaven. Dat was wel seksy.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.